Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-09-2007, 14:20
Rachel
Rachel is offline
Als ik het vanavond mis, is het niet zo heeél erg
Advertentie
Oud 21-09-2007, 14:19
Verwijderd
Ik mis het iedere keer want ik heb altijd stage op donderdagavond.
Maaaaarrr... ik heb net wel lekker seizoen 8 voor mezelf gekocht.
Oud 21-09-2007, 20:34
Rachel
Rachel is offline
Ik heb het niet gezien, wat is er allemaal gebeurd?
Oud 22-09-2007, 11:43
AlopiA
AlopiA is offline
Even denken hoor

Jodie is wakker geworden en weet zich nog vaag te herinneren dat Bobbie haar heeft neergeknald, Clemente is blij
Abby en Kovac wilden een naam bedenken voor hun kind, maar het wilde niet erg lukken. Op het laatst zouden ze de naam nemen van de eerste persoon die naar buiten kwam (ze stonden op de stoep bij de ingang van het ziekenhuis). Maar Clemente kwam naar buiten, dus dat deden ze ook maar niet
Carter is naar Afrika, en hielp daar een vrouw die verkracht was door de Janjaweed (vijand dus ) Haar man mocht dat niet weten, want vaak verlaten de mannen hun vrouw als ze 'beschaamd' zijn. Dus Carter zei niks, en laat Lwendo (de man) bij zijn vrouw. Die ziet 2 sneden in haar dijbeen, een teken dat ze de vrouw verkracht hebben, en die stormt de tent uit. Carter erachteraan. Lwendo ging wraak nemen (hij verliet zijn vrouw dus niet) en Carter en nog een afrikaanse dokter gingen hem zoeken/redden. Maar het was al te laat, de Janjaweed hadden hem al en martelden hem, waarna ze hem doodschoten. Carter voelt zich natuurlijk klote, en dat was het einde. Volgens mij was dat alles
Oud 22-09-2007, 13:44
Verwijderd
Ik vond dat stuk over Darfur echt heel naar....
(maar opzich wel goed dat ze ook die kant van de geneeskunde laten zien!)
Indrukwekkende aflevering.
Oud 22-09-2007, 21:06
AlopiA
AlopiA is offline
Ik vond dat stuk met Lwendo en de Janjaweed echt heel zielig
Oud 23-09-2007, 18:31
Sasz
Sasz is offline
Citaat:
Ik vond dat stuk over Darfur echt heel naar....
(maar opzich wel goed dat ze ook die kant van de geneeskunde laten zien!)
Indrukwekkende aflevering.
dat is zeker naar, omdat je beseft dat het allemaal ook echt gebeurd. Je ziet het nu opeens voor je, terwijl je het normaal kunt negeren.
Oud 23-09-2007, 22:12
Briseïs
Briseïs is offline
Nee, ER is helemaal niet politiek
Oud 25-09-2007, 10:29
Verwijderd
Er komt inderdaad helemaal geen mening naar voren ofzo

Vond het een mooie aflevering. Wel vreemd dat iedereen ineens weet dat Abby zwanger is.
Oud 28-09-2007, 19:10
Rachel
Rachel is offline
Ik ben het helemaal vergeten
Of naja, overdag dacht ik er nog wel aan, maar 's avonds was ik iets anders aan het doen
Oud 28-09-2007, 21:48
mjk
mjk is offline
Valt het alleen mij op dat de makers zo anti-bush zijn? Al drie afleveringen achter elkaar werden het beleid van Bush en het kapitalisme van de Westerse Wereld tegengesproken. (hulp aan Darfur, stamcelonderzoek, en gister weer iets)
Oud 28-09-2007, 22:31
Briseïs
Briseïs is offline
Kan iemand mij vertellen wat er in de laatste 10 minuten ofzo gebeurd is? Mn electriciteit viel uit
Oud 28-09-2007, 23:06
PV
PV is offline
Citaat:
Valt het alleen mij op dat de makers zo anti-bush zijn? Al drie afleveringen achter elkaar werden het beleid van Bush en het kapitalisme van de Westerse Wereld tegengesproken. (hulp aan Darfur, stamcelonderzoek, en gister weer iets)
gisteren de oorlog in Irak.

De laatste 10 min... volgens mij was dat met Kerry en Abby toch? Kerry die toch de operatie aan haar heup gaat laten doen, ze vertelt tegen Abby dat ze bang is haar 'identiteit' kwijt te raken, Kerry weet niet anders dan dat ze gehandicapt door het leven gaat en straks raakt ze haar stok ineens voorgoed kwijt, ze weet niet wat ze er mee aan moet. Mocht ze de operatie niet overleven, dan wil ze dat Abby de zorg voor haar zoontje op zich neemt, want Abby is een van de weinige personen die ze kan vertrouwen. Abby stemt ermee in.

Ik geloof dat het daarmee eindigde maar ik weet het niet zeker
Oud 28-09-2007, 23:15
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
gisteren de oorlog in Irak.

De laatste 10 min... volgens mij was dat met Kerry en Abby toch? Kerry die toch de operatie aan haar heup gaat laten doen, ze vertelt tegen Abby dat ze bang is haar 'identiteit' kwijt te raken, Kerry weet niet anders dan dat ze gehandicapt door het leven gaat en straks raakt ze haar stok ineens voorgoed kwijt, ze weet niet wat ze er mee aan moet. Mocht ze de operatie niet overleven, dan wil ze dat Abby de zorg voor haar zoontje op zich neemt, want Abby is een van de weinige personen die ze kan vertrouwen. Abby stemt ermee in.

Ik geloof dat het daarmee eindigde maar ik weet het niet zeker
Dat had ik gezien, maar niet dat stukje over Abby die de zorg over haar zoontje opneemt. En wat was er over Irak dan?
Oud 29-09-2007, 00:08
AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
Dat had ik gezien, maar niet dat stukje over Abby die de zorg over haar zoontje opneemt. En wat was er over Irak dan?
Neela ging naar een bijeenkomst voor vrouwen van militairen die in irak zitten oid. En daar zei ze dat ze tegen de oorlog was maar wel haar man steunde in wat hij deed en dat ze trots was enzo, maar dus wel erg tegen de oorlog.
Oud 29-09-2007, 12:30
Verwijderd
Ik vond dat stukje tussen Kerry en Abby wel mooi
Oud 30-09-2007, 15:33
Sasz
Sasz is offline
Citaat:
je zag Kerry in bed liggen, voorbereid voor de operatie. Abby kwam nog even langs. Toen vroeg Kerry haar om papieren te tekenen waardoor zij voogd zou worden als er iets tijdens de operatie zou gebeuren. Na een lichte twijfel stemde Abby in en was Kerry opgelucht. Als laatste zag je Kerry in de operatiezaal die net de narcose toegediend had gekregen en ze van 100 terug moest tellen naar 0.

ben wel benieuwd hoe die operatie nou af gaat lopen. zal er echt iets met Kerry gaan gebeuren? of komt ze gewoon normaal uit de operatie en is er niets aan de hand?
Oud 30-09-2007, 16:17
Rachel
Rachel is offline
Hmm, ik denk dat ik het weet...
Spoiler
Oud 02-10-2007, 21:57
Martiño
Martiño is offline
Spoiler
Oud 02-10-2007, 22:51
Ieke
Ieke is offline
Zet er ook even bij waar een spoiler over gaat, dan kunnen mensen beslissen of ze hem wel of niet kunnen lezen. Dus volgende aflevering, speculatie over kerry naar aanleiding van die operatie etc. Er zal altijd wel iets te zeggen zijn wat een idee geeft of het wel of niet te lezen is zonder wat weg te geven over dingen die nog moeten komen.
Oud 03-10-2007, 14:32
Sasz
Sasz is offline
nou ja, ik lees het gewoon niet, wacht netjes af
Oud 04-10-2007, 22:24
Ieke
Ieke is offline
<3
Oud 05-10-2007, 17:34
ook hallo
ook hallo is offline
Omg Morris met z'n kinderen geniaal :')

Ik blijf me verbazen hoe ze bij deze serie de humor en drama door elkaar gooien zonder dat het raar toont
Oud 05-10-2007, 17:37
Rachel
Rachel is offline
ER kan veel beter om 0.10 komen; dan kijk ik. Ik heb nu al 3 afleveringen gemist
Oud 05-10-2007, 19:07
Verwijderd
Ik vond het echt een mooie aflevering! Morris met zijn kinderen, Neela met die presentatie, die eerwraak, allemaal echt goed!
Oud 05-10-2007, 21:08
Nebula
Nebula is offline
Citaat:
Omg Morris met z'n kinderen geniaal :')

Ik blijf me verbazen hoe ze bij deze serie de humor en drama door elkaar gooien zonder dat het raar toont
Citaat:
Ik vond het echt een mooie aflevering! Morris met zijn kinderen, Neela met die presentatie, die eerwraak, allemaal echt goed!
Dat vond ik nou ook!

Morris is geweldig. 4 kinderen.
Oud 05-10-2007, 21:33
rare kwast
rare kwast is offline
damn die morris ik lag dubbel.. ik ben pappa.. yeah right

verder heb ik t veeeel te vaak gemist.. ik moet iedere ochtend er zoooo vroeg uit dat ik niet meer kijk, damn
Oud 05-10-2007, 21:58
Sasz
Sasz is offline
ik heb echt hard moeten lachen om Morris met zn kinderen

Verder mooie aflevering! Voorspelbaar van Ray & Neela....

Raar trouwens dat je nu helemaal niets meer over Kerry zag, alleen dat Abby een kaart aan het ondertekenen was voor haar. Had er iets meer van verwacht, aangezien ze er de vorige epi helemaal op ingingen en dat Abby als voogd gevraagd werd...
Oud 06-10-2007, 15:05
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
ER kan veel beter om 0.10 komen; dan kijk ik. Ik heb nu al 3 afleveringen gemist
Nee, dan is het pas tegen 1en klaar en gewoon niet realistisch voor de meeste mensen met een druk leven. Vroeg moeten opstaan is echt niet fijn als je pas om een uur of 1 naar bed gaat.
Ik zou er nu weinig last van hebben, maar met een half jaar zou ik het gewoon helemaal niet meer kunnen kijken. Dan met mij vele anderen, 0.10 is denk ik voor veel meer mensen een slechte tijd dan 22.10.
Oud 06-10-2007, 19:18
Rachel
Rachel is offline
Logisch is 0.10 een slechte tijd, maar van mij mogen de herhalingen dan best komen
Oud 19-10-2007, 23:45
Sasz
Sasz is offline
was een mooie aflevering!
Oud 20-10-2007, 09:55
PV
PV is offline
Jaa
Oud 20-10-2007, 21:24
Rachel
Rachel is offline
wéér vergeten
Oud 25-10-2007, 17:49
Verwijderd
Vanavond weer. Ik vind het echt weer een stuk boeiender dan een aantal maanden geleden.
Oud 25-10-2007, 20:03
ook hallo
ook hallo is offline
Ja ik ook! Kijk er echt telkens weer naar uit <3
Oud 25-10-2007, 20:22
Verwijderd
Vanavond ga ik het eens niet vergeten!

(maar ik volg het echt helemaal niet, dus ik hoop dat ik het wel een beetje leuk vind om te zien)
Oud 26-10-2007, 10:03
Rachel
Rachel is offline
Ik dacht er een keer aan, weer een Afrika uitzending
Heb een stukje gekeken en ben toen maar gaan slapen
Oud 26-10-2007, 10:31
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht er een keer aan, weer een Afrika uitzending
Heb een stukje gekeken en ben toen maar Undercover Lover gaan kijken.
Oud 26-10-2007, 10:48
Ieke
Ieke is offline
Hij was erg indrukwekkent, maar toch had ik liever af en toe iets van de ER gezien, zoals vorige week. Maar opzich was hij wel mooi.
Oud 26-10-2007, 11:20
Nebula
Nebula is offline
Hele mooie aflevering. Degelijk verhaal, goed script, sterk acteerwerk, wat wil je nog meer? (Ja, jullie willen de ER, ik weet 't. )

Dat "good stuff" jochie die Pratt nadeed vond ik wel net zo geweldig als dat "wha's up" zoontje van Morris.

Ik vond het ook inspirerend mooi dat de aflevering met zo'n positieve wending afliep.
Oud 26-10-2007, 13:07
Sasz
Sasz is offline
Citaat:
Hele mooie aflevering. Degelijk verhaal, goed script, sterk acteerwerk, wat wil je nog meer? (Ja, jullie willen de ER, ik weet 't. )

Dat "good stuff" jochie die Pratt nadeed vond ik wel net zo geweldig als dat "wha's up" zoontje van Morris.

Ik vond het ook inspirerend mooi dat de aflevering met zo'n positieve wending afliep.
helemaal mee eens! heel erg mooi en inspirerend, het is echt niet erg om eens op deze manier met de werkelijkheid geconfronteerd te worden!
Oud 26-10-2007, 13:33
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Oja, als er maar een happy ending bij zit hoor!
Oud 26-10-2007, 16:23
Verwijderd
indrukwekkende aflevering
Oud 27-10-2007, 16:23
Verwijderd
OMG, ik zag net dat seizoen 9 nu al op dvd verkrijgbaar is.
Dat is niet goed voor m'n portemonnee.
Oud 27-10-2007, 16:24
Nebula
Nebula is offline
Citaat:
Oja, als er maar een happy ending bij zit hoor!
Dan vind jij alles wel best?
Oud 01-11-2007, 22:39
PV
PV is offline
Gallant
Oud 01-11-2007, 22:51
Sasz
Sasz is offline

verder weer een supermooie aflevering! ben blij dat ik ER toch weer volg
Oud 01-11-2007, 22:59
Ieke
Ieke is offline