Advertentie | |
|
![]() |
|
Valt het alleen mij op dat de makers zo anti-bush zijn? Al drie afleveringen achter elkaar werden het beleid van Bush en het kapitalisme van de Westerse Wereld tegengesproken. (hulp aan Darfur, stamcelonderzoek, en gister weer iets)
||
![]() |
Citaat:
De laatste 10 min... volgens mij was dat met Kerry en Abby toch? Kerry die toch de operatie aan haar heup gaat laten doen, ze vertelt tegen Abby dat ze bang is haar 'identiteit' kwijt te raken, Kerry weet niet anders dan dat ze gehandicapt door het leven gaat en straks raakt ze haar stok ineens voorgoed kwijt, ze weet niet wat ze er mee aan moet. Mocht ze de operatie niet overleven, dan wil ze dat Abby de zorg voor haar zoontje op zich neemt, want Abby is een van de weinige personen die ze kan vertrouwen. Abby stemt ermee in. Ik geloof dat het daarmee eindigde maar ik weet het niet zeker ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
ben wel benieuwd hoe die operatie nou af gaat lopen. zal er echt iets met Kerry gaan gebeuren? of komt ze gewoon normaal uit de operatie en is er niets aan de hand?
|
Zet er ook even bij waar een spoiler over gaat, dan kunnen mensen beslissen of ze hem wel of niet kunnen lezen. Dus volgende aflevering, speculatie over kerry naar aanleiding van die operatie etc. Er zal altijd wel iets te zeggen zijn wat een idee geeft of het wel of niet te lezen is zonder wat weg te geven over dingen die nog moeten komen.
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Morris is geweldig. 4 kinderen. ![]() ![]() |
![]() |
|
ik heb echt hard moeten lachen om Morris met zn kinderen
![]() Verder mooie aflevering! Voorspelbaar van Ray & Neela.... Raar trouwens dat je nu helemaal niets meer over Kerry zag, alleen dat Abby een kaart aan het ondertekenen was voor haar. Had er iets meer van verwacht, aangezien ze er de vorige epi helemaal op ingingen en dat Abby als voogd gevraagd werd...
||
Citaat:
Ik zou er nu weinig last van hebben, maar met een half jaar zou ik het gewoon helemaal niet meer kunnen kijken. Dan met mij vele anderen, 0.10 is denk ik voor veel meer mensen een slechte tijd dan 22.10.
|
![]() |
Hele mooie aflevering.
![]() ![]() Dat "good stuff" jochie die Pratt nadeed vond ik wel net zo geweldig als dat "wha's up" zoontje van Morris. Ik vond het ook inspirerend mooi dat de aflevering met zo'n positieve wending afliep. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
5 G of 5.5 G iPod ? Dave123 | 5 | 03-02-2007 14:13 | |
Liefde & Relatie |
Na 5 jaar aan de kant gezet... Mr. V | 52 | 31-10-2005 16:11 | |
De Kantine |
Wie heeft er 5 minuten te tijd? Soron | 28 | 11-02-2005 17:04 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
5 vragen voor buitenlandse jongeren over uitgaansgelegen heden lautje3445 | 10 | 21-05-2003 20:42 | |
De Kantine |
ik ben er weer in getrapt Bikinie-meisje | 56 | 24-06-2002 16:03 |