Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
1x vegetarische rookworst En nog een beetje yoghurt met muesli
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik bedoel, ik ken iemand die een bmi van 19.7 heeft en voor wie het heel normaal is op 1 dag 2 mandarijnen, 2 appels en een beetje rijst te eten. Vroeger kon ik alles eten wat ik wilde... maar nu echt niet meer.. Normaal eet ik meer op een dag, maar ik had deze dag minder dwangmatige trek dus daar maakte ik gebruik van. ![]()
||
Citaat:
Als dit éénmalig is, dan is het ok. Maar op deze manier val je alles behalve gezond af en krijg je niet genoeg voedingsstoffen binnen.
||
Citaat:
![]() En ja, het is wel eenmalig denk ik, normaal heb ik veel meer honger hoor. Zoals in andere eet verslagen te zien is. ![]()
||
Citaat:
Goed dat het eenmalig is dan inderdaad. Vooral niet denken dat dit normaal is.. Voor je het weet kan je niet anders meer, en dan ben je verder van huis.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
1.5 boterham eiersalade 1.5 boterham kruidenkaas plakje peperkoek handje m&ms 1 cup a soup 2 knackebrot met ei mandarijntje |
![]() |
||
Citaat:
ontopic: veel brood (iets van 10) met honing, chocopasta, kaas, jam zo avondeten: rijst, pindasaus, sla met appel en komkommer, vegetarische balletjes vanavond nog wat chips, koekjes of appel (als de 1e 2 niet in huis zijn)
||
Citaat:
4x boterhammen met 1x vegetarische rookworst 1x bakje yoghurt met muesli @ Reine claude; het feit dat ik het zelf fout doe, wil niet zeggen dat ik anderen er niet voor kan waarschuwen. En ik ga niet voor niets in behandeling voor een soort van eetprobleem.
||
![]() |
Citaat:
Ik eet gemiddeld 4 boterhammen per dag, 2 stuks fruit, aantal crackers/koeken/mueslirepen, soep en een normaal bord avondeten. Aan de 2000 kcal komen is voor mij geen probleem, dus je opmerking is wel erg kort door de bocht. We hoeven niet allemaal 10 boterhammen per dag te eten... Daarnaast komt de post van Yana in mijn ogen zo over van 'pas op hoor, van roken krijg je kanker' om vervolgens zelf de volgende sigaret op te steken. @ Yana, ik wist niet dat je in behandeling gaat... sorry daarvoor. Laatst gewijzigd op 22-10-2006 om 17:18. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
100 gram gekookte rijst 225 gram groente/quorn schaaltje (150 ml) vanillevla halfvoller |
![]() |
|
[QUOTE]naam ingebruik schreef op 22-10-2006 @ 19:01 :
[B]0,5 l sinasappelsap 0,75l dubbelfris 3 bekers melk 4 galzen water av boerekool en nog 3 galzen water en 4 dubbelfris
||
Citaat:
Ontopic Ontbijt - 2 volkorenboterhammen (pindakaas & rookvlees) - 2 wasa vezelrijk (philadelphia bieslook & jam) - 1 glas karnemelk Tussendoor - 2 mandarijntjes - Magere kwark + muesli |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
volkorencracker met hummus sandwichspread Avond (komt nog) 150 gram aardappel 150 gram sperziebonen gegrilde filet (vegetarisch) schaaltje optimel kwark |
![]() |
||
Citaat:
Lunch - 1,5 meergranenbol (kipfilet & philadelphia) - 1 volkoren knackebrodje met kaas - 1 glas karnemelk Tussendoor - appeltje - 1 pakje LU volkoren crackertjes Avondeten - Aardappelpuree - Prei - Steaktartaartje Misschien na het sporten nog wat magere kwark.. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|