Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-10-2006, 10:49
Roosje
Roosje is offline
Goed zo, Yana!

En ik wil een beetje meer lef om mijn mama te kunnen vertellen wat ik al zo lang denk. Maar dat komt later wel, later wel, totdat ik het niet meer nodig heb. (Vliegende vogels vallen niet.)
Oud 20-10-2006, 13:29
Eend
Eend is offline
Ik had een hekel aan m. Ik stoorde me aan zn gedrag. ZOals ie in de prullenbak spuugde, zoals ie ging zitten zappen als je iets zat te volgen op tv, zoals ie anderen een grote bek gaf om er zelf beter van te worden. Zo pleegde hij gister zelfmoord...

En ik ben pissed.
Oud 20-10-2006, 13:34
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Yana schreef op 20-10-2006 @ 10:32 :
Dat verbaast me eerlijk gezegd, omdat ik dacht dat ik toch best goed bezig was..

Maar goed, mensen.. Nieuws! Ik heb een afspraak
Dadelijk even erheen, mijn verhaaltje doen, en als ik terugkom ben ik opgelucht..denk ik. Ik zeg gewoon dat ik na een tijd aankloten nu weer echt mn best doe om normaal te eten, maar dat dat enigszins verstoord is en dat ik het moeilijk vind mijn motivatie hoog te houden. That must be enough, right? Zo is het ook precies.

*Knuf*. Fysiek heb ik ook allerlei klachten. Wel van een andere aard, maar toch. Ik denk dat mijn eetgedrag de klachten ook verergerd.. Je lichaam reageert vanzelfsprekend op wat jij allemaal doet. Behandel het goed, en het zal jou beter behandelen. Daar geloof ik echt in. Niet dat het dan óver zal zijn, dat zeker niet. Maar waarom wil je het nóg meer kapot maken?

Zoek dan hulp meis, dan kunnen ze je leren hoe je het kan accepteren. Stel je open. Toon motivatie..

Pf. *Ademt even diep in en uit*

De ironie, ik belde vandaag en ze waren keer op keer in gesprek... Wat een moeite ik heb moeten doen alleen de huisarts al te bereiken! . Maar goed. Mijn leven is het waard om zo gelukkig mogelijk geleefd te worden. Soms moet je nou eenmaal doorzetten.

Hmm.. Je hebt ook wel gelijk, ik moet alleen even doorzetten en ook echt wat regelen.. Volgende week heb ik vakantie, dan heb ik iig tijd om iets te doen.

Goed dat je een afspraak hebt
Oud 20-10-2006, 14:09
Verwijderd
Wat een ongelofelijk waardeloze dag. Te laat opgestaan en nog compleet moe. Zwak ziek en misselijk. Geen concentratie, motivatie en dus nog niks uitgevoerd. Gatver, ik wil even vakantie van mezelf.
Oud 20-10-2006, 14:12
darkfairy
darkfairy is offline
lelijk walging van mezelf
Oud 20-10-2006, 14:14
Roosje
Roosje is offline
Alles klinkt stom. Wat heb ik nòu in godsnaam weer gedaan?
Oud 20-10-2006, 14:23
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 20-10-2006 @ 00:57 :
Onze gedachten zijn vaak zo hetzelfde.. en dan weet ik daardoor niet eens iets te schrijven.. *zucht*
dat ben ik met je eens en heb ik dan ook vaak
*knuf*
Oud 20-10-2006, 14:46
Gothic
Gothic is offline
Pff ik ben echt moe, moeite om m'n ogen open te houden. Morgen beetje uitslapen, iig vergeleken met afgelopen week.

Heb vandaag voor het eerst geprikt met een injectienaald bij een vriendin. Viel me mee, ik was vorige week al panisch voor een vingerprik, het idee dat je jezelf pijn moet doen, maar het valt allemaal mee. Ik heb alleen nooit dokter willen worden, dus dit soort dingen heb ik eigenlijk totaal niets mee, maar ik heb het gedaan en het ging wel.

Morgen bijna hele dag weer in de weer met korfbal. Eerst m'n kindjes, waar ik totaal geen zin in heb. Dan m'n eigen wedstrijd waar ik nog minder zin in heb. Die gast wil en wil maar, maar wij moeten het doen. Hopelijk lukt het zoals hij wil...

Wel leuk om morgen m'n vakantie te boeken . En ik ga toch nog keer naar die laarsen kijken en ze hopelijk kopen .
Oud 20-10-2006, 15:20
da leentjuh
da leentjuh is offline
Mijn moeder zei net tegen me dat ik meer moest eten. Ze wil dat ik 6 boterhammen eet op een dag.
Zes! Dat kan ik echt niet. Ik zei dat ik nooit 6 boterhammen op een dag heb gegeten, mn hele leven niet. Dus heeft ze het bijgesteld naar 4. En ze wil dat ik iedere week op de weegschaal ga staan waar zij bij is... Ze denkt dat ik anders elk moment in kan storten, dat ik anorexia heb of ga krijgen en dat ik het perfect in het plaatje pas van mensen die een eetstoornis krijgen.
Ze heeft misschien wel gelijk. Ik heb ook gezegd dat ik dat allemaal wel zou doen.
Maar tegelijkertijd begin ik in mijn hoofd al te bedenken hoe ik er zoveel mogelijk onderuit kan komen.
Oud 20-10-2006, 15:39
Redhair
Redhair is offline
Vannacht huilde mijn moeder. Het was op, ze kon niet meer. Dus ze huilde en schreeuwde, wanhopig en alleen. De zorg voor mijn vader maakte haar kapot, geestelijk en lichamelijk. Wat kunnen we doen, niets, zolang papa hier blijft.

Aan het eind van de ochtend stapte ik op de fiets, naar het station. Ik was van plan gewoon een trein te nemen, maakt niet uit waar naar toe. De tijd vullen, alsof ik naar school was. Gewoon in de trein zitten, lezen, muziek.

Toen ik op het station stond, meerdere treinen had ik al voorbij zien komen, mensen in en uit zien stappen, belde J.
Ik vertelde over mijn doelloosheid, hij vroeg of ik naar hem toe kwam. Daar heen gefietst, ik snoof, samen even naar M. gegaan.
J. gaf me een tikje op mijn neus, ik zei dat hij dat niet moest doen, het deed pijn.
Na een kwartier weer terug naar J.'s huis, waar hij vroeg of ik wel rustig aan deed. Mijn neus zag er verkankerd uit, je kon zien dat hij kapot was. Ja, ik doe wel rustig aan. Laat me maar, ik red me wel. Ik nam weer een lijn, J. werd somber. Het spijt me, niet somber worden om mij, ik ben het niet waard.

Mijn coache belde. Na de vakantie een gesprek op school. Ik hing op en werd ook somber. Een gesprek, omdat ik nooit op school ben. Het laatste beetje structuur in mijn leven ben ik aan het afbreken.
Ik wil weg bij mijn ouders, ik wil dat ze me niet meer kennen. Dan kan ik mezelf kapot maken zonder hun pijn te doen.
Oud 20-10-2006, 16:17
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Haha.
En nu ga ik huiswerk maken.
Oud 20-10-2006, 16:20
darkfairy
darkfairy is offline
klotegedoe
Oud 20-10-2006, 16:37
A loved one
A loved one is offline
gvd echt alles gaat mis... en die leraar heeft me door, met zijn mind games... heb ook weer gesneden.. wat n shit ook allemaal..

denk er (weer eens) over om hulp te zoeken, maar ik zie mezelf echt nog niet zitten, praten over alles..

en waarom raken alle misbruik-verhalen mij zo?
Oud 20-10-2006, 17:28
Verwijderd
Vroeger zeiden we elkaar nog wel eens gedag als we elkaar tegen kwamen. Niet dat we elkaar echt kenden of dat we vrienden waren... Dat deden we gewoon, zo hoorde dat. Een enkele keer hebben we nog samen even staan praten, hoe het was op school en wat we na school als studie gingen doen. Niets spectaculairs, gewoon een oppervlakkig gesprekje van een paar minuten.
Tegenwoordig doen we dat niet meer, tegenwoordig glimlachen we niet eens vriendelijk naar elkaar. Maarja, tegenwoordig is alles anders.

Tegenwoordig houd ik me groot, doe ik alsof er niets aan de hand is. Ondertussen huil ik, soms 1 keer maar soms ook meerdere keren per dag. Waarom precies, dat weet ik niet.
Praten erover helpt niet. Ja, voor even... maar op dinsdag voel ik me weer slechter en tegen de tijd dat het donderdag/vrijdag is voel ik me weer even slecht als aan het begin van het weekend. Soms verlang ik er naar om weer dat meisje te zijn dat weg wil. Weg van 'de grote boze wereld'. Langzaam zorgen dat er steeds minder mensen op me letten en om me geven. En als dat is gelukt zou ik stilletjes helemaal van het toneel verdwijnen.
Maarja, dat is vluchten, dat is laf.
Oud 20-10-2006, 17:55
Redhair
Redhair is offline
Mijn moeder was op mijn kamer, we waren aan het kletsen. Plotseling zei ze dat ik zo mooi ben.
Vind ik ook, ja, de laatste tijd. Ik ga weer richting mager, mijn gezicht is duidelijk magerder geworden. Mijn sleutelbeenderen steken meer uit, evenals mijn heupen. Ook zijn mijn benen en kont dunner geworden, strakke broeken zitten niet meer strak.

Twee weken nog maar. In twee weken duidelijk afgevallen.

Straks weer naar J., waar ik vannacht denk ik blijf. Ik zie hem weer vaak de laatste tijd, <3.
Oud 20-10-2006, 18:58
Verwijderd
Wat een vreselijke dag.
Ik zou het niet eens kunnen omschrijven wat er allemaal gebeurd is.

... Laat me drie weken slapen, dat het dan allemaal voorbij is en ik het me niet meer herinner en er niks meer aan de hand is.

Mijn moeder zit te schreeuwen van het huilen en ik wou dat het allemaal gewoon - even - helemaal - stil en voorbij was.

Laatst gewijzigd op 20-10-2006 om 19:00.
Oud 20-10-2006, 19:21
Iduna
Iduna is offline
Ik herken je uit duizenden, ik ken je nog steeds. Ik wil er zo graag iets van zeggen, maar dat gaat niet. Niet mee bemoeien, het gaat mij niet meer aan.
Oud 20-10-2006, 19:21
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Yes, vakantie! Ik heb eindelijk tijd om te dichten, schrijven, tekenen enzovoort. En nou heb ik daar even geen zin in.

Ik denk dat het afzetten-tegen-ouders-onderdeel van de puberteit bij mij is begonnen. Maar wat nou als het niet zomaar wat universeels is en het maar een fase is en allemaal met die hormonen te maken heeft? Misschien vinden we nou niet dat ouders ongelijk hebben, misschien is het wel gewoon zo? Misschien hebben ze altijd al ongelijk gehad maar doen we nu pas onze ogen open. Misschien accepteerden we het al die tijd omdat we niet beter wisten, omdat we niet wisten dat we ook een mening, een keuze hadden. Misschien willen we wel niet zo als onze ouders worden en vormen we zo ons eigen ongelijk, misschien is dat waarom onze kinderen ons later ook tegen ons af zullen zetten.
Oud 20-10-2006, 19:35
Meissiej
Meissiej is offline
Vakantie! en ik ben echt supermoe me gister dan ook onwijs verslapen.. slim mr goed. Ik weet eigenlijk niet hoe ik me verder voel behalve moe.
Oud 20-10-2006, 19:47
Verwijderd
Vandaag was zo gezellig, leuk, interessant en gaaf. Helaas begon de NS weer te kutten toen ik op Utrecht kwam, maar goed door een paar leuke smsjes werd de busrit wat dragelijker.
Oud 20-10-2006, 19:49
kroot
kroot is offline
@ Rhea: gefeliciteerd!!
@ Yana: hoe reageerde je huisarts??? En wat goed dat je hebt doorgezet!

Heb een beetje een probleem. Ik kan niet werken en voor mijn gasten thuis zorgen tegelijk. Dalijk maar mijn baas bellen of ik aub morgen wat later kan beginnen.
Oud 20-10-2006, 19:49
darkfairy
darkfairy is offline
zowat de hele dag boven geweest en een beetje benede
de hele dag met men gedachten bij andere dingen
en nou geen idee
Oud 20-10-2006, 19:59
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 20-10-2006 @ 16:20 :
*knip*
even gezondheids gezeik.. 6 boterhammen voor iemand van jouw leeftijd zit zelfs tegen het minimale aan!
Oud 20-10-2006, 20:06
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
@Rhea..

Toch gefeliciteerd..

Nog 2 uur en 53 minuten en ik ben jarig. Ik heb er geen zin in.
Oud 20-10-2006, 20:07
Nijn*
Nijn* is offline
Net drie uurtjes terug uit Berlijn en het was werkelijk geweldig! Heb een heerlijke week gehad met Jp. A. J. en E. en de anderen waren ook geweldig. De eerste dag reizen was wel erg lang, maar het was wel heel gezellig, heb me echt kapot gelachen. Het gastgezin waar we zaten was wel heel erg kut, het waren niet bepaald gastvrije mensen en een beetje eng nationalistisch.
's Avonds uitgaan was wel heel gezellig, al waren het de eerste avond best weinig mensen.

De volgende dag een Stadtrundfahrt gehad, naar het parlementsgebouw geweest, de Brandenburger Tor, Unter den Linden, Kaiser-Wilhelm-Gedächtniskirche, het Olympiastadion en die Bahnof Zoo.. Erg mooi om te zien allemaal!
Daarna het Jüdisches Museum bezocht, waarvan de architectuur vooral erg leuk/interessant was, maar de rondleiding van een slecht Engels-sprekende Duitse gids was erg saai.. Toen nog een Mauerspaziergang gemaakt, een wandeling lang plekken van de Muur van Berlijn, etc..'s Avonds uitgeweest met de ene helft van de groep, wat echt superleuk was!

Woensdag zijn we naar Checkpoint Charlie geweest, wat ik héél erg tof vond, ook door de kunst die daar te zien was.. Daarna zijn we naar Potsdam vertrokken, waar we een rondleiding kregen door Schloss Cecilienhof.. De uitleg van mijn docent was superleuk, de rondleiding niet. Daarna zijn we naar das Neues Palais geweest van Friedrich der Große, wat ik echt práchtig vond! Prachtige Rococo-stijl waar ik onmiddellijk helemaal verliefd op was! Daarna nog Potsdam in geweest, op een terrasje gezeten en wat gegeten. 's Avonds weer een andere kroeg opgezocht, wat nog leuker was dan dinsdagavond..

Donderdag zijn we 's ochtendsvroeg vertrokken naar het concentratiekamp Sachsenhausen, wat echt heel erg impressing was. Ik heb samen met A. het hele kamp doorgelopen, waar we wel tweeënhalf uur mee bezig waren, en nog het gevoel hadden dat we langer wilden blijven. Het was erg heftig, was daarna ook heel erg stil, was hevig onder de indruk. Gelukkig gingen we die middag naar het centrum van Berlijn om te winkelen, zodat we ook even die sombere stemming van ons af konden zetten.. Dat was heel erg gezellig, heerlijk met 'het' groepje meiden de stad doorgewinkeld, en lieve cadeautjes voor thuis gekocht (vielen erg in de smaak) en een leuke tas+portemonnee voor mezelf..
's Avonds weer uitgegaan, en dat was zeker weten de beste avond, écht supergezellig! Vanochtend vroeg weer in de bus, hele dag doorgereden, het was echt superleuk! Heb deze dagen echt héél erg vaak in de slappe lach gezeten.

Natuurlijk zaten er wel vervelende dingen tussen, ik vond het bijvoorbeeld moeilijk om goed met eten om te gaan, aangezien ze daar alles behalve gezonde dingen eten, maar gelukkig heb ik net weer een bord roerbakgroenten van mijn mama op. Verder heb ik me wel af en toe geërgerd aan J. die ik bijvoorbeeld halfbezopen mee naar huis moest nemen, of die af en toe echt te ver ging met haar opmerkingen. Ikzelf was geen enkele avond bezopen, wat ik erg goed vind, want daar was ik te labiel voor. Ik heb ontzettend gelachen, bijna in m'n broek geplast van het lachen, ik heb genoten, ik heb het zó ontzettend naar m'n zin gehad!! Berlin war supertoll!!
Oud 20-10-2006, 20:13
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Rhea schreef op 20-10-2006 @ 19:58 :
Wat een vreselijke dag.
Ik zou het niet eens kunnen omschrijven wat er allemaal gebeurd is.

... Laat me drie weken slapen, dat het dan allemaal voorbij is en ik het me niet meer herinner en er niks meer aan de hand is.

Mijn moeder zit te schreeuwen van het huilen en ik wou dat het allemaal gewoon - even - helemaal - stil en voorbij was.
toch gefeliciteerd met je verjaardag hm.

bedoel je in je sig hide and seek van marike jager?
Oud 20-10-2006, 20:25
darkfairy
darkfairy is offline
pff
Oud 20-10-2006, 21:04
WolterB
WolterB is offline
fijn
Oud 20-10-2006, 21:24
Verwijderd
*zucht*
pfff héél weinig geld straks
34 uur per week werken, als ik dat volhoud 36 uur. ik moet toch ergens van leven. met een huur van €405
Oud 20-10-2006, 21:25
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Repelsteel schreef op 20-10-2006 @ 22:24 :
*zucht*
pfff héél weinig geld straks
34 uur per week werken, als ik dat volhoud 36 uur. ik moet toch ergens van leven. met een huur van €405
Heb je geen recht op huurtoeslag? Kan je niet iets goedkopers gaan huren of iemand erbij zoeken ofzo? Ik weet niet of het kan hoor, noem ook zo maar wat dingen want dit lijkt me verre van ideaal
Oud 20-10-2006, 21:30
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Van geen zin in naar ik voel me zwaar klote en in de steek gelaten.. ik vraag iemand of die naar me toe wil komen vanavond, zegt ie eerst ja. dan belt ie af maar vraagt wel of ik maandag naar zijn verjaardag kom.

Elk jaar gaat het hetzelfde
Elk jaar ben ik alleen
op de dag dat ik zou moeten vieren dat ik ouder word
terwijl ik eigenlijk wel kan janken (lees: jank) dat ik nog leef.

Ik ben gebroken en ik wou echt dat ik er niet meer was. Niemand die aan me denkt. Ik weet het ik ben een egoist omdat ik wil dat mensen ook eens aan mij denken.

Maar ik weet het verdomme echt niet meer en ik wil en kan niet meer en kan alleen nog maar huilen en hopen dat ik oplos in mijn eigen tranen.

en niemand die het ziet.
Oud 20-10-2006, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 20-10-2006 @ 22:25 :
Heb je geen recht op huurtoeslag? Kan je niet iets goedkopers gaan huren of iemand erbij zoeken ofzo? Ik weet niet of het kan hoor, noem ook zo maar wat dingen want dit lijkt me verre van ideaal
huurtoeslag is idd al aangevraagd, maar dat duurt nog 6 weken.
(welkom ten noorden van de noordelijkste stad van de noordelijkste provincie)

ik krijg het wel met terugwerkende kracht.
maar het is niet fijn dat ik nu €10 permaand heb
Oud 20-10-2006, 21:48
Roosje
Roosje is offline
Jaja. En wat verwacht men van mij? Hoe moet ìk me eigenlijk gedragen? Hoe word ìk eigenlijk geacht hiermee om te gaan?

En dat wilde ik al heel lang zeggen.
Oud 20-10-2006, 21:49
Verwijderd
ik ben vanmorgen door mijn 2 mobiele wekkers heengeslapen.
ghe..
Oud 20-10-2006, 22:06
kroot
kroot is offline
@ aragnabite: knuf

Net belde mijn huisgenoot van 1,5 jaar gelden, op naar huis. Hij praat echt al met een onwijs Engels accent. Lief
Oud 20-10-2006, 22:17
Meissiej
Meissiej is offline
Ik wil het niet. Ik wil het niet. En toch is het zo. Ik weet niet hoelang dit nog 'goed' gaat zo. Mja. Rotzooi ook altijd.
Ik wil het niet meer. Het maakt me vaag verward en bang. Ik weet niet eens precies wat het is, ik weet alleen dat het zo is.
Ik heb het gehad en ik wil eindelijk weer eens rustig in kunnen slapen maar dat zal wel weer niet zo zijn, gezien de laatste tijd.
Oud 20-10-2006, 22:40
Perikles
Perikles is offline
Dat je dan ineens jezelf van twee-en-een-half jaar geleden tegenkomt: berichten van jou op een (ander) forum waar je dingen schreef die je nu nog denkt maar niet meer zegt.
Hoe je daarom moet huilen, omdat het weer zo inslaat als een bom.

Het lijkt te blijven sluimeren. Zelfs een paar jaar later. Wanneer gaat dood willen gaan nu eigenlijk over?

Ik kan weer niet meer stoppen met het zoeken naar en genadeloos naar me toetrekken van alles dat me ongelukkig maakt.
Oud 20-10-2006, 23:15
darkfairy
darkfairy is offline
*zucht*
Oud 20-10-2006, 23:55
kroot
kroot is offline
@ Aragnabite: feli. Ik hoop dat je toch een beetje een leuke dag hebt.

Iemand bekent met Normaderm van Vichy??
Oud 21-10-2006, 00:08
darkfairy
darkfairy is offline
verwarring
Oud 21-10-2006, 00:16
darkfairy
darkfairy is offline
klotezooi
Oud 21-10-2006, 00:50
Verwijderd
@aragnabite: gefeliciflapstaart meis. Ik weet niet goed wat te zeggen, maar ik hoop dat de dag beter wordt, dat dit jaar de zon weer voor je zal schijnen. Eens komt die dag, dat weet ik zeker, en ik hoop dat dat niet al te lang meer zal duren. Knuffel meis, maak er iets moois van.
Oud 21-10-2006, 01:02
Verwijderd
Rare avond gehad. Ik voelde me opeens niet zo goed. Ik denk dat het door de broek kwam, de broek die me eerst nog zo ruim zat en nu zo krap, waar ineens een hele dikke buik uit tevoorschijn kwam. Daarnaast de gedachte dat ik haar weer zou zien, met al haar negativisme. Ze minacht me, maar tegelijkertijd is ze een vriendin. Het ene moment irriteer ik me aan haar, het volgende moment hebben we het weer hartstikke gezellig. Vanavond was ik teruggetrokken bij de club. We aten samen, terwijl ik net een heleboel gegeten had en er was vlaai, vanwege het afscheid. Ik deed nauwelijks mee aan de discussie, maar later kwam ik tot leven. Een nieuwe soosleiding. We kletsten wat en het was gezellig, tot de moeilijke onderwerpen werden aangesneden. Het verleden borrelde weer naar boven en het was heftig, waarschijnlijk te heftig. Het was stil ineens en iedereen keek me aan. Hij vroeg of ik even meeging naar de keuken, dus ik liep mee. Langzaam drong het tot me door, ik was weer weggeweest. We kletsten oppervlakkig wat en daarna gingen we weer terug naar de rest. Ik voelde me nog steeds een beetje raar. Opeens werd ik heel druk en uitbundig, ik had het niet meer, de energie gierde door mijn lijf. We gingen weg en ik moest gewoon even heel hard fietsen en gillen. Thuis aangekomen heb ik een film opgezet. Niet de beste film voor dit soort momenten, maar het maakte me wel weer rustig. En nu zit ik hier achter mijn bureautje. Don't know what to do. Ik ben nog steeds een beetje vaag. Volgens mij voelt iemand die veel drugs gebruikt heeft zich net zoals ik me vanavond voel.
Oud 21-10-2006, 07:04
Verwijderd
Citaat:
Aragnabite schreef op 20-10-2006 @ 22:30 :
Ik weet het ik ben een egoist omdat ik wil dat mensen ook eens aan mij denken.
Als er iemand niet egoistisch is...

(f) (}) Gefelicteerd iig en hopelijk is je verjaardag ondanks alles toch nog een beetje leuk.
Oud 21-10-2006, 10:25
Verwijderd
Als mijn leven drastisch zou veranderen zou ik het niet erg vinden. Drastisch positief, dat wel
Oud 21-10-2006, 11:13
Moustache
Moustache is offline
Ik zag haar al niet zo veel en nu is ze 10 dagen weg
Oud 21-10-2006, 11:27
Saarah
Saarah is offline
Ik voel me goed! Goed rapport, gisteren een nieuwe pc gekregen!! Straks werken en daarna nog wat uitgaan . Jaja, het zit even allemaal mee.
Alleen nog wat Duits leren, dat zit me wat tegen , maar als ik een uurtje doorleer lukt het wel. En voor de rest niet veel te doen voor school, dus da's ook positief.
Oud 21-10-2006, 11:37
darkfairy
darkfairy is offline
voel me wazig
Oud 21-10-2006, 11:51
Roosje
Roosje is offline
Lekker lang geslapen, ben nu net twee uurtjes wakker. Alleen thuis zijn is zoooo lekker. <3 Dadelijk maar even soep maken, ik heb het koud. Vanmiddag even wat posters ophangen en dan boodschappen doen.

En haha, het vriendje van mijn zus komt vanavond hier eten, dat wordt nog lachen, volgens mij snapt hij geen flikker van me.

Ahwell, ik moet nog wel even mijn boekverslagding maken, maar dat is in vijf minuten gepiept - althans, als ik doorwerk. En ik moet nog Frans leren en Scheikunde inhalen maar dat interesseert me nu allemaal niet, het is toch vakantie. <3 En ik heb zin in morgen, maar ben ergens ook een beetje bang. Ik bedoel, het is dan wel allemaal een jaar geleden. Maar hé, ik ga toch door?

(Althans. Dat stond in de planning.)
Oud 21-10-2006, 12:09
Ann
Ann is offline
Walibi halloween gister was super, wel een paar keer flink geschrokken maar daardoor ook weer de slappe lach gekregen, dat was lang geleden dat ik die had. Maar het was echt te cool...

Nu even huiswerk maken omdat ik dat de hele week al had moeten doen... nou goed maakt ook niet uit.

Regels voor berichten