![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Verder heb ikzelf ook gestretchte helixen. Erg groot. Maar dat geen enkel kwaad. Als je weet waar je mee bezig bent, dan kan het even weinig kwijt als dermal punchen. Alleen wordt stretchen afgeraden omdat het stretchen echt wel DE pijn is! Ongelooflijk pijnlijk sommige stukken kraakbeen... En bij dermal punch is het meestal in 1 x , dus ook minder last.
||
![]() |
Citaat:
De meeste laten het dermal punchen dan... Maar zoals ik net hierboven heb gezegd, ben je zeker niet verplicht om het te laten punchen ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() @Tyrande: Er zijn eigenlijk niet echt punten die negatief zijn. De punten kan je wel negatief maken door je eigen, zoals met je tongpiercing spelen, slecht verzorgen, dadelijk al alcohol drinken, ... ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Dermal conch is toch dat ze een gat maken in het kraakbeen boven in je oor met een soort van perforator? Of haal ik nu twee dingen door elkaar? ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() lijkt me idd wel dat dat wat geluid kan hinderen oid, en om dat te gaan rekken ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Haha, dat mocht ik zeggen. En ik vind hem mooi hoor Roosje ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
hahaha
||
Citaat:
![]() Zoiets ziet er wel erg pijnlijk uit ![]() @Roosje, ik vind hem leuk, maar dat balletje erin is minder tof.
||
![]() |
Citaat:
![]() Daar heb je wel gelijk in.
||
![]() |
Citaat:
Dit is een outer conch: (deze heeft nog namen zoals upper-helix, ...) Bovenste piercing van de foto Outer Conch En dit is een inner conch: (die in het midden) Inner Conch Beide foto's/conches zijn gedaan door een dermal punch: Dat groen ding ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() maar de meeste "grotere piercings" die dermal punched of gestretcht zijn, zijn wel dan meestal tunnels die ze erin doen. Bovenstaande foto's die ik net gepost heb hier, zijn een voorbeeld ervan. ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() Doe wat je niet laten kunt, het is gewoon niet mijn ding.
||
Citaat:
Het zetten deed heel veel pijn, die "toverzalf" helpt helemaal niks, dat helpt dus 3 mm in de huid ofzo, en daarna bleef het pijn doen ook nog omdat hij dus niet wilde genezen. Veel plezier heb ik er dus niet van gehad. Desondanks vind ik hem heel erg mooi en wil ik hem ooit, als ik nog steeds single ben en zo vaak geharst dat er geen haar meer groeit, opnieuw laten zetten, alleen preferably met geinjecteerde verdoving en zonder klem, want dan kunnen ze hem dieper zetten, en dus minder kans op uitgroeien. Miranda in Rotterdam heeft me gezegd dat ze hem zo zet.
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Het is eigenlijk gewoon een soort mes (ronde naald) wat door je oor gaat. @llell: mooie dikte ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Hij is verrot met scheren ja, dat is gewoon zo.. ik heb bij het bovenste bolletje een hele deuk omdat hij naar beneden zakt, maar dat maakt me niet zo uit. Hij is nog niet helemaal genezen maar ik voel er niks van. Ik geloof niet dat hij bij mij uitgroeit, maar ik weet het niet zeker. Ik had een cleavage surface en die was er na 4 maanden echt uit, deze heb ik nu eeh.. sinds maart ofzo geloof ik. Ik geloof dat ie minder snel uitgroeit dan de gemiddelde surface piercing maar dat ligt ook aan je huid. Hij heeft idd wel meer uitgroeikans dan een clithood.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het was overigens niet de bedoeling hem er uit te halen, maar het balletje ging bij mij heel snel los en omdat ik hem dus een avond na het uitgaan niet goed vast had gedraaid ben ik hem 's nachts kwijt geraakt. ![]() Er zijn momenteel twee piercings die ik heel graag wil, maar ik twijfel nog. Ten eerste wil ik een rook, alleen ben ik bang dat hij weer heel slecht geneest, net als mijn tragus. Ik heb het idee dat kraakbeen piercings om een of andere reden niet voor mij weggelegd zijn. En ten tweede een eskimo/vertical labret. Ik ben de laatste tijd helemaal verliefd geworden op deze piercing en het lijkt me een goed alternatief voor mijn gewone labret aangezien ik dan ook geen problemen meer heb met mijn tandvlees. Het probleem is alleen dat ik van veel mensen hoor dat je er een goed zichtbaar litteken aan overhoudt op het moment dat je hem er uit haalt. Een klein litteken is niet zo erg (van mijn labret zie ik trouwens nu al praktisch niks meer) maar ik wil geen fucked up onderlip. ![]() Dus heeft iemand enig idee hoe je lip er uit gaat zien als je een vertical labret er uit haalt? En er schijnt ook een redelijk grote kans op uitgroeien te zijn, hoe zit dat? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Een rook komt er waarschijnlijk evengoed wel omdat ik hem zo leuk vind, maar mijn kraakbeen geneest gewoon tering langzaam en dat is vervelend. |
![]() |
||
Citaat:
![]() met scheren moet ik wat meer moeite doen, maar opzich goed te doen...beetje naar buiten duwen en je kan erbij, bij mij zal ie ook niet snel uitgroeien, hij zit er goed diep in en heb zowiezo een geschikte huid voor surfacepiercings, dus zit wel goed. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zelfs soms als je ze jaren hebt, kunnen ze nog na 1 dag/week dichtgroeien. Je kan ze dan wel weer terug open krijgen in sommige gevallen, met een stretcher door een piercer die dat kan. Maar over algemeen, zijn orale piercings niet echt uit te doen. Ik weet dat het bij jou niet bij opzet was, maar ik wil er gewoon mee zeggen, dat je zelfs moet opletten bij 's nachts te gaan slapen, dat hij best niet uitvalt, want je hebt de kans dat hij snel dichtgroeid. Maar jammer voor je hoor!
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Boeit het voor de genezing btw of je scheert of niet? Ervanuit gaande dat je jezelf fatsoenlijk wast he. Ik zou zeggen, lekker omheen scheren en korthouden als het dan toch zo belangrijk is..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Films, TV & Radio |
Buffy-topic #2 x-spekkie-x | 500 | 14-07-2003 13:37 |