Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-12-2006, 18:53
mandi
mandi is offline
Citaat:
llell schreef op 10-12-2006 @ 19:31 :
ik laat m'n conch ook stretchen door m'n piercer. heel langzaam, moet kunnen lijkt me
als het inderdaad langzaam gaat lijkt het me geen probleem.
Oud 10-12-2006, 22:09
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
drukknoopje schreef op 06-12-2006 @ 22:27 :
ik heb een vraagje: ik heb nu ruim een maand een neuspiercing. Mijn baas had een gedoogbeleid wb piercings, maar dat is niet meer. Hij moet dus opeens uit. Ik heb hem nog niet lang genoeg om de hele dag uit te kunnen hebben zonder dat het dichtgroeit en ik pijn krijg en bloed etc, dus heb ik als tijdelijk oplossing een plastic neuspiercing gekocht, het steentje eruit gesloopt zodat ik in ieder geval een piercing in kan houden overdag. Maar ze hadden deze piercings alleen in rechte staafjes en ik ben bang dat ik hem snel ga verliezen.
Weet iemand waar je een plastic piercing kan kopen of anderszins 'onzichtbaar' met een haakje eraan? zeg maar L-vormig. Alvast bedankt.
www.mariebelle.nl (of com.?)
Oud 11-12-2006, 11:08
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
mandi schreef op 10-12-2006 @ 17:51 :
omdat kraakbeen nauwelijks op te rekken valt. Je maakt het kapot op zo'n manier.
Niet helemaal waar. Na de dermal punch, wordt er normaler ook nog verder gestretcht... Meestal zetten ze dermal op 5mm en stretchen ze zo verder naar 6 of 8mm bv...

Verder heb ikzelf ook gestretchte helixen. Erg groot. Maar dat geen enkel kwaad. Als je weet waar je mee bezig bent, dan kan het even weinig kwijt als dermal punchen. Alleen wordt stretchen afgeraden omdat het stretchen echt wel DE pijn is! Ongelooflijk pijnlijk sommige stukken kraakbeen... En bij dermal punch is het meestal in 1 x , dus ook minder last.
Oud 11-12-2006, 11:09
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
llell schreef op 10-12-2006 @ 19:31 :
ik laat m'n conch ook stretchen door m'n piercer. heel langzaam, moet kunnen lijkt me
Ja , geen enkel probleem.
De meeste laten het dermal punchen dan... Maar zoals ik net hierboven heb gezegd, ben je zeker niet verplicht om het te laten punchen Succes ermee! Strechen van een conch is heel leuk!
Oud 11-12-2006, 11:14
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
Qamra schreef op 10-12-2006 @ 08:14 :
Je gehoor is afgesteld aan de vorm van je oorschelp. Alles wat je daaraan verandert (dus ook in je oorlel) kán een verandering brengen in je gehoor. Hoe ernstig dat is ligt aan je gehoor en de mate van verandering. En hoe verder weg, hoe kleiner het effect.

[edit]lezen is niet mijn sterkste punt[/edit]
Dat "zeggen" ze, maar dan moest ik en VELE andere al doof zijn, maar idd, het risico is er wel..

@Tyrande: Er zijn eigenlijk niet echt punten die negatief zijn. De punten kan je wel negatief maken door je eigen, zoals met je tongpiercing spelen, slecht verzorgen, dadelijk al alcohol drinken, ... Maar verder is er best eigenlijk weinig meer aan de tongpiercing als aan de andere piercings Iedere piercing is keer op keer een uitdaging, omdat niemand nooit kan zeggen hoe zijn/haar lichaam op een piercing gaat reageren... Succes ermee!
Oud 11-12-2006, 12:27
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Magic1 schreef op 11-12-2006 @ 12:08 :
Niet helemaal waar. Na de dermal punch, wordt er normaler ook nog verder gestretcht... Meestal zetten ze dermal op 5mm en stretchen ze zo verder naar 6 of 8mm bv...

Verder heb ikzelf ook gestretchte helixen. Erg groot. Maar dat geen enkel kwaad. Als je weet waar je mee bezig bent, dan kan het even weinig kwijt als dermal punchen. Alleen wordt stretchen afgeraden omdat het stretchen echt wel DE pijn is! Ongelooflijk pijnlijk sommige stukken kraakbeen... En bij dermal punch is het meestal in 1 x , dus ook minder last.
Een gestretchte conch of helix groeit nooit meer dicht?
Oud 11-12-2006, 12:31
innogen
innogen is offline
Citaat:
Magic1 schreef op 11-12-2006 @ 12:09 :
Ja , geen enkel probleem.
De meeste laten het dermal punchen dan... Maar zoals ik net hierboven heb gezegd, ben je zeker niet verplicht om het te laten punchen Succes ermee! Strechen van een conch is heel leuk!
Wat is het precies?
Dermal conch is toch dat ze een gat maken in het kraakbeen boven in je oor met een soort van perforator? Of haal ik nu twee dingen door elkaar?
Oud 11-12-2006, 12:58
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Magic1 schreef op 11-12-2006 @ 12:14 :
Dat "zeggen" ze, maar dan moest ik en VELE andere al doof zijn, maar idd, het risico is er wel..
Ik kan eigenlijk geen grotere balletjes dragen op mijn conch dan 3mm, anders merk ik meteen verschil.. Helaas
Oud 11-12-2006, 15:10
Verwijderd
Citaat:
L_angel schreef op 11-12-2006 @ 13:31 :
Wat is het precies?
Dermal conch is toch dat ze een gat maken in het kraakbeen boven in je oor met een soort van perforator? Of haal ik nu twee dingen door elkaar?
dermal punch is zo'n perforator, conch is de piercing zelf:
lijkt me idd wel dat dat wat geluid kan hinderen oid, en om dat te gaan rekken
Oud 11-12-2006, 15:39
Verwijderd
Citaat:
Tyrande schreef op 10-12-2006 @ 17:49 :
wat zijn de gevolgen van een tongpiercing waardoor ik zou kunnen denken dat ik er geen wil?
Oud 11-12-2006, 15:41
Verwijderd
er is al 2x op gereageerd?
Oud 11-12-2006, 18:36
Roosje
Roosje is offline
Mijn lippiercing zit.
Oud 11-12-2006, 18:46
Anki
Anki is offline
Citaat:
Roosje schreef op 11-12-2006 @ 20:36 :
Mijn lippiercing zit.
Foto!
Oud 11-12-2006, 19:18
Roosje
Roosje is offline

<3
Oud 11-12-2006, 19:33
Krynn
Krynn is offline
Ziet er goed uit! Geen zwelling?
Oud 11-12-2006, 19:49
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Krynn schreef op 11-12-2006 @ 20:33 :
Ziet er goed uit! Geen zwelling?
Nah, een beetje, het was vanmiddag een stuk erger. Maar de pijn viel me echt enorm mee.
Oud 11-12-2006, 19:52
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Citaat:
Roosje schreef op 11-12-2006 @ 20:18 :
[afbeelding]
<3
Haha nu ben je een slet mét pericing .

Haha, dat mocht ik zeggen. En ik vind hem mooi hoor Roosje . Ik maak morgen wel nader kennis met je nieuwe aanwinst .
Oud 11-12-2006, 19:54
Verwijderd
omgmooi
Oud 11-12-2006, 20:01
Haligh
Haligh is offline
beetje jammer van het ringetje.
Oud 11-12-2006, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Roosje schreef op 11-12-2006 @ 20:18 :
[afbeelding]
<3
Hoi
Oud 11-12-2006, 23:33
Sooz
Sooz is offline
ik mis iets en ik denk dat het een pony is
Oud 12-12-2006, 00:16
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Sooz schreef op 12-12-2006 @ 00:33 :
ik mis iets en ik denk dat het een pony is

hahaha
Oud 12-12-2006, 08:39
innogen
innogen is offline
Citaat:
Urm schreef op 11-12-2006 @ 16:10 :
dermal punch is zo'n perforator, conch is de piercing zelf: [afbeelding]
lijkt me idd wel dat dat wat geluid kan hinderen oid, en om dat te gaan rekken
oh ok, thnx
Zoiets ziet er wel erg pijnlijk uit

@Roosje, ik vind hem leuk, maar dat balletje erin is minder tof.
Oud 12-12-2006, 13:50
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
Gwen. schreef op 11-12-2006 @ 13:27 :
Een gestretchte conch of helix groeit nooit meer dicht?
Neen, niet echt nee...
Daar heb je wel gelijk in.
Oud 12-12-2006, 13:56
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
L_angel schreef op 11-12-2006 @ 13:31 :
Wat is het precies?
Je hebt een inner conch en een outer conch:

Dit is een outer conch: (deze heeft nog namen zoals upper-helix, ...)
Bovenste piercing van de foto

Outer Conch

En dit is een inner conch: (die in het midden)

Inner Conch

Beide foto's/conches zijn gedaan door een dermal punch:

Dat groen ding

Oud 12-12-2006, 13:59
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
Qamra schreef op 11-12-2006 @ 13:58 :
Ik kan eigenlijk geen grotere balletjes dragen op mijn conch dan 3mm, anders merk ik meteen verschil.. Helaas
Ik vind hoe groter de balletjes, hoe leuker
maar de meeste "grotere piercings" die dermal punched of gestretcht zijn, zijn wel dan meestal tunnels die ze erin doen. Bovenstaande foto's die ik net gepost heb hier, zijn een voorbeeld ervan.
Oud 12-12-2006, 14:36
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
Magic1 schreef op 12-12-2006 @ 14:56 :

Dat groen ding

Holy fucking Jezus wat lijkt me dat PIJN doen
Oud 12-12-2006, 16:18
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Magic1 schreef op 12-12-2006 @ 14:50 :
Neen, niet echt nee...
Daar heb je wel gelijk in.
Oh het was gewoon een vraag hoor
Doe wat je niet laten kunt, het is gewoon niet mijn ding.
Oud 12-12-2006, 16:25
Leineh.
Leineh. is offline
ik vraag me wel eens af of die mensen die hun oren vol hebben met gekleurde plastic bolletjes dat zelf mooi vinden. ik zie er zoveel van op bmzine... dan hebben ze echt mooie piercings en dan zit er zo'n lelijk sieraad in, het is gewoon zonde van sommige mooie piercings imo

anyway, ik had even een vraagje. is een clithoodpiercing beter aan te raden dan een christina? een christina lijkt me zo in de weg zitten met scheren, of valt dat heel erg mee? en heb je met een christina meer kans op uitgroeien dan met een horizontale clithood?
Oud 12-12-2006, 17:37
Leineh.
Leineh. is offline
die gestretchte conch is mooi
Oud 12-12-2006, 19:53
llell
llell is offline

Ik ga mn conch ong zo groot laten stretchen, joepie!

en nu we het toch over genitale piercings hebben, heeft iemand een triangle, en wil er haar verhaal over kwijt? Ik vind me zo mooi, maar hij ziet er dodelijk pijnlijk uit
Oud 12-12-2006, 23:02
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Leineh. schreef op 12-12-2006 @ 17:25 :

anyway, ik had even een vraagje. is een clithoodpiercing beter aan te raden dan een christina? een christina lijkt me zo in de weg zitten met scheren, of valt dat heel erg mee? en heb je met een christina meer kans op uitgroeien dan met een horizontale clithood?
Ik had een christina, hij groeide al snel uit, wilde maar niet genezen en nee erom heen scheren is een crime dus er blijft altijd wel haar zitten. Ik raad een aantal harsbeurten aan voor je hem laat zetten want ik ging me er heel erg aan ergeren.
Het zetten deed heel veel pijn, die "toverzalf" helpt helemaal niks, dat helpt dus 3 mm in de huid ofzo, en daarna bleef het pijn doen ook nog omdat hij dus niet wilde genezen.
Veel plezier heb ik er dus niet van gehad.
Desondanks vind ik hem heel erg mooi en wil ik hem ooit, als ik nog steeds single ben en zo vaak geharst dat er geen haar meer groeit, opnieuw laten zetten, alleen preferably met geinjecteerde verdoving en zonder klem, want dan kunnen ze hem dieper zetten, en dus minder kans op uitgroeien. Miranda in Rotterdam heeft me gezegd dat ze hem zo zet.
Oud 12-12-2006, 23:05
Gwen.
Gwen. is offline
Oh en Alies heeft hem ook (en Misstake ook) en zij vond hem iig niet zoveel pijn doen als bij mij, en bij haar is hij wel en vrij snel genezen.

Dus er zijn meerdere kanten aan de christina .

Clithood schijnt iig sneller te genezen en minder pijn te doen (of in ieder geval minder lang, één felle prik, bij de christina moeten ze door een flink stuk vel.)
Oud 13-12-2006, 07:36
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
Gwen. schreef op 13-12-2006 @ 00:05 :
Oh en Alies heeft hem ook (en Misstake ook) en zij vond hem iig niet zoveel pijn doen als bij mij, en bij haar is hij wel en vrij snel genezen.

Clithood schijnt iig sneller te genezen en minder pijn te doen (of in ieder geval minder lang, één felle prik, bij de christina moeten ze door een flink stuk vel.)
Enigste klein nadeel dan ook aan de christina is dat hij snellere kans op uitgroeiing heeft in de meeste gevallen dan een clithood.
Oud 13-12-2006, 07:43
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 12-12-2006 @ 15:36 :
Holy fucking Jezus wat lijkt me dat PIJN doen
Zijt daar meer zeker van!
Het is eigenlijk gewoon een soort mes (ronde naald) wat door je oor gaat.

@llell: mooie dikte
Oud 13-12-2006, 10:22
Leineh.
Leineh. is offline
pijn zou ik nog wel mee kunnen leven maar als hij vervolgens heel snel uit zou groeien zou ik dat gewoon zonde vinden, dus vandaar de overweging. ik orienteer me nog even verder, ben er nog niet zeker van...
Oud 13-12-2006, 12:24
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
Leineh. schreef op 13-12-2006 @ 11:22 :
pijn zou ik nog wel mee kunnen leven maar als hij vervolgens heel snel uit zou groeien zou ik dat gewoon zonde vinden, dus vandaar de overweging. ik orienteer me nog even verder, ben er nog niet zeker van...
Nou ik heb ze allebei, clithood doet wel minder pijn maargoed, jij bent wel wat gewend (kraakbeen toch) dus dan valt die christina alleen maar mee eigenlijk
Hij is verrot met scheren ja, dat is gewoon zo.. ik heb bij het bovenste bolletje een hele deuk omdat hij naar beneden zakt, maar dat maakt me niet zo uit. Hij is nog niet helemaal genezen maar ik voel er niks van. Ik geloof niet dat hij bij mij uitgroeit, maar ik weet het niet zeker. Ik had een cleavage surface en die was er na 4 maanden echt uit, deze heb ik nu eeh.. sinds maart ofzo geloof ik.

Ik geloof dat ie minder snel uitgroeit dan de gemiddelde surface piercing maar dat ligt ook aan je huid. Hij heeft idd wel meer uitgroeikans dan een clithood.
Oud 13-12-2006, 12:34
Verwijderd
Citaat:
Leineh. schreef op 08-12-2006 @ 20:21 :

ik kan hem makkelijk een nachtje uit laten, heb zelfs het gevoel dat dat beter is voor mijn gat omdat hij dan niet zo uitrekt.

godver, weer een piercingballetje kwijt . dat gebeurt me echt té vaak..
Bij mijn labret ging dat dus echt níet. Ik had hem er een nacht uit en 's morgens kon ik mijn piercing er met geen mogelijkheid meer doorheen krijgen.

Het was overigens niet de bedoeling hem er uit te halen, maar het balletje ging bij mij heel snel los en omdat ik hem dus een avond na het uitgaan niet goed vast had gedraaid ben ik hem 's nachts kwijt geraakt. Ik heb het balletje overigens nooit meer terug gevonden dus hij ligt denk ik in een donker hoekje van mijn kamer óf ik heb hem ingeslikt. :')

Er zijn momenteel twee piercings die ik heel graag wil, maar ik twijfel nog. Ten eerste wil ik een rook, alleen ben ik bang dat hij weer heel slecht geneest, net als mijn tragus. Ik heb het idee dat kraakbeen piercings om een of andere reden niet voor mij weggelegd zijn. En ten tweede een eskimo/vertical labret. Ik ben de laatste tijd helemaal verliefd geworden op deze piercing en het lijkt me een goed alternatief voor mijn gewone labret aangezien ik dan ook geen problemen meer heb met mijn tandvlees. Het probleem is alleen dat ik van veel mensen hoor dat je er een goed zichtbaar litteken aan overhoudt op het moment dat je hem er uit haalt. Een klein litteken is niet zo erg (van mijn labret zie ik trouwens nu al praktisch niks meer) maar ik wil geen fucked up onderlip.

Dus heeft iemand enig idee hoe je lip er uit gaat zien als je een vertical labret er uit haalt? En er schijnt ook een redelijk grote kans op uitgroeien te zijn, hoe zit dat?
Oud 13-12-2006, 14:46
Anoniem
ik heb nogsteeds bonje met mijn neuspiercing , aan jullie de vraag: wat voor soort neusringetje draag je? En weet iemand nog een goede piercer waar ik goed advies kan krijgen over ringetjes, het liefst in Nijmegen of Den Bosch? Alvast bedankt
Oud 13-12-2006, 15:12
*oma*
*oma* is offline
Citaat:

Outer Conch

Inner Conch

Dat groen ding

Brrr. Dat vind ik echt nasty. Kleine gaatjes ok, oprekken ok, maar perforeren brrrr.
Oud 13-12-2006, 15:13
*oma*
*oma* is offline
Citaat:

Outer Conch

Inner Conch

Dat groen ding

Brrr. Dat vind ik echt nasty. Kleine gaatje ok, oprekken ok, maar perforeren brrrr.
Oud 13-12-2006, 18:13
Leineh.
Leineh. is offline
Ja, áls ik er eentje neem wordt het toch de clithood, ik heb best veel verhalen gehoord inmiddels over uitgegroeide christina's en daar zit ik niet op te wachten. Weet alleen nog niet wanneer het ervan gaat komen, maar ooit komt hij er wel. ben gewoon benieuwd hoe dat is

@ Sneeuwvlokje, ik heb een vertical labret en ik heb hier ook gekozen omdat ik hierbij minder problemen krijg met mijn tanden, maar ook omdat als ik er eventueel een litteken aan overhou dat niet goed zichtbaar zal zijn. het ene gaatje zit tússen je lippen en die andere net onder de rand tussen lipvel en gewoon vel (euhm is dit duidelijk?). nou ja, een litteken zal daar minder opvallen iig. wat betreft uitgroeien weet ik niet precies hoe groot de kans is maar hoger dan bij een gewone labret, maar zo extreem groot is de kans volgens mij niet... maar doen, ik vind het echt een fijne piercing (geneest ook een stuk sneller dan een rook, althans dat was bij mij het geval..)
Oud 13-12-2006, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Leineh. schreef op 13-12-2006 @ 19:13 :
verhaal
Ik vind een vertical labret echt zó'n toffe piercing en hij staat jou trouwens ook echt goed. Hoe zit het trouwens met de zwelling en genezing? Zou dat te vergelijken zijn met een gewone labret? (Die heb ik dus gehad.)

Een rook komt er waarschijnlijk evengoed wel omdat ik hem zo leuk vind, maar mijn kraakbeen geneest gewoon tering langzaam en dat is vervelend.
Oud 13-12-2006, 18:19
Verwijderd
Ik heb ook een vert.labret, en ik vond de pijn en zwelling echt gigantisch meevallen! Zwelling was na een dag eigenlijk zo goed als weg, hij bleef nog wel een tijdje gevoelig maar alleen als je eraan zat, zeg maar. Viel me 100% mee
Oud 13-12-2006, 19:05
Leineh.
Leineh. is offline
Thx . Nou ja ik heb nooit een gewone labret gehad dus ik kan het niet echt vergelijken maar bij mij is die vert labret echt snel genezen, ik stond er versteld van. van zwelling/last/ontstekingen heb ik ook vrijwel geen last gehad, dus ja, echt relaxed.

oh en dat kraakbeenpiercings langzamer genezen is heel normaal, heb ik ook als ervaring (maar ja, ze zijn zooo mooi).
Oud 13-12-2006, 22:55
MissTake
MissTake is offline
Citaat:
Gwen. schreef op 13-12-2006 @ 00:05 :

Ik vond het ook een KUT piercing hahah, maar heb hem bij mezelf gezet en dan duurt de lang gewoon stuk lanegr als wanneer ik hem zet bij anderen, dan is het in 1 seconden gebeurd.
met scheren moet ik wat meer moeite doen, maar opzich goed te doen...beetje naar buiten duwen en je kan erbij, bij mij zal ie ook niet snel uitgroeien, hij zit er goed diep in en heb zowiezo een geschikte huid voor surfacepiercings, dus zit wel goed.
Oud 14-12-2006, 08:45
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 13-12-2006 @ 13:34 :
Bij mijn labret ging dat dus echt níet. Ik had hem er een nacht uit en 's morgens kon ik mijn piercing er met geen mogelijkheid meer doorheen krijgen.
Orale piercing moet je nooit lang uitdoen.
Zelfs soms als je ze jaren hebt, kunnen ze nog na 1 dag/week dichtgroeien. Je kan ze dan wel weer terug open krijgen in sommige gevallen, met een stretcher door een piercer die dat kan. Maar over algemeen, zijn orale piercings niet echt uit te doen. Ik weet dat het bij jou niet bij opzet was, maar ik wil er gewoon mee zeggen, dat je zelfs moet opletten bij 's nachts te gaan slapen, dat hij best niet uitvalt, want je hebt de kans dat hij snel dichtgroeid. Maar jammer voor je hoor!
Oud 14-12-2006, 08:50
Magic1
Magic1 is offline
Citaat:
Leineh. schreef op 13-12-2006 @ 19:13 :
Ja, áls ik er eentje neem wordt het toch de clithood, ik heb best veel verhalen gehoord inmiddels over uitgegroeide christina's en daar zit ik niet op te wachten. Weet alleen nog niet wanneer het ervan gaat komen, maar ooit komt hij er wel. ben gewoon benieuwd hoe dat is

Goede keuze denk ik zo. Het is niet omdat ik al geen echte fan ben van surface piercings, dat ik de christina afraad, maar heb al vaak gezien dat hij uitgroeid bij sommige mensen, en dat je dan een "litteken" hebt, en op die plaats is toch wel geen leuke plaats voor een litteken. De piercing algemeen is mooi en de pijn gaat ook, maar de iets grotere kans op uitgroeiing is er jammer aan. En als je al wat surface gevoelig bent, dus dat je snel uitgegroeide piercings hebt, zou ik deze al niet nemen. Succes met je keuze!
Oud 14-12-2006, 10:59
Verwijderd
Aaah, piercing-drang. En morgen heb ik 2 uur over in Utrecht, oeps. Hmm.
Oud 14-12-2006, 11:56
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Magic1 schreef op 14-12-2006 @ 09:50 :
en op die plaats is toch wel geen leuke plaats voor een litteken.
Je kan altijd nog een streepje laten groeien, ook best leuk

Boeit het voor de genezing btw of je scheert of niet? Ervanuit gaande dat je jezelf fatsoenlijk wast he.

Ik zou zeggen, lekker omheen scheren en korthouden als het dan toch zo belangrijk is..

Regels voor berichten