Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-11-2006, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Jimmy Who? schreef op 28-11-2006 @ 22:44 :
[afbeelding]
Kan iemand haar begraven want ze is toch al DEAD TO ME.
Advertentie
Oud 29-11-2006, 13:13
Drez
Drez is offline
foto´s van berlijn ontwikkeld en ze zijn gelukt en nu ben ik blij. volgende week afdrukken .
straks weer bezig in mn nieuwe kamer en daarna college en filmavond whoeee.
Oud 29-11-2006, 13:45
Verwijderd
Vannacht gewerkt, vanochtend geslapen en nu ben ik op m'n stage. Ik ga nu m'n koffiekopje wegbrengen, buiten een peuk roken en naar huis. Dan nog even m'n nieuwe sponsorpatch op m'n peauleaux naaien, trainen en even eten, trainen en daarna een wedstrijd spelen. Vervolgens naar huis en nog ff spelen bij m'n eigen tent, slapen, wakker worden, naar Amsterdam, bij de Wok2Way ofzo eten, naar de Beurs van Berlage, Bodies bekijken, naar huis, misschien nog naar de film, neuken, slapen en daarna is het vrijdag en zien we wel weer wat we doen.
Oud 29-11-2006, 13:47
Broeder
Broeder is offline
Volgens mij zag ik NANCE in de bus.
Oud 29-11-2006, 13:49
Verwijderd
Citaat:
Broeder schreef op 29-11-2006 @ 14:47 :
Volgens mij zag ik NANCE in de bus.
Gaaf.
Oud 29-11-2006, 14:11
__
__ is offline
paper afgemaakt, naar roodbaard geweest en broodjes van bakkerij bart gegeten, boodschappen gedaan en nu ga ik greys anatomy en gilmore girls van gisteren kijken. straks komt een vriendin hierheen en dan gaan we spongebob pasta maken voor onszelf + mn ouders. daarna terug naar rotterdam
Oud 29-11-2006, 14:18
Verwijderd
vanmorgen school, amper les gehad. er werd iets van mij gebruikt bij handarbeid als slecht voorbeeld, maar het was ook best lelijk daarna naar de kapper geweest, en ze heeft m'n haar echt ontiegelijk verneukt, want ik lijk 30 en het is VEEL te kort . zometeen moet ik even boodschappen doen, want dat ben ik vergeten.
Oud 29-11-2006, 14:46
Verwijderd
ik was al om 9uur op school en zit ook tot 9uur, hoe lame is dat.
eigenlijk heb ik nu engels maar ik had twee opdrachten niet gemaakt en dus drink ik maar chocolademelk
Oud 29-11-2006, 15:47
kuik
kuik is offline
ik heb gewerkt en het was weer gezellig, lekker koffie drinken en beetje kletsen en schoonmaken en klusjes doen. en ik kreeg van mn werk een chocoladelettertje, stappenteller en tevens radio en een tas wel schattig. nu ga ik studeren en vanavond weer terug naar mn kamer.
Oud 29-11-2006, 17:35
ZerO
ZerO is offline
School, tandarts, AH !! Helemaal te gek mijn dag nu ik geen gaatjes heb en eindelijk een bonuskaart
Oud 29-11-2006, 18:58
Verwijderd
ik ben gisteren ook naar de tandarts geweest en ik had alweer geen gaatjes, TOPPIE.

daarna gewerkt en vervolgens naar DEN BOSCH omg gegaan voor muse en dat was tof en bombastisch zoals het hoort. oja en ervoor hebben we nog gegeten bij OPA PIET oid en dat bleek een turk te zijn die naar lingo keek terwijl de gokkastzwervers biertjes dronken en wij onze patatjes oppeuzelden. <3

vanmorgen brak opgestaan en gewerkt en nu ben ik muse obsessed en vrolijk. hyperactief van vermoeiheid YEAH
Oud 29-11-2006, 20:32
Verwijderd
koken met een neger
Oud 29-11-2006, 20:38
neok
neok is offline
nr babel gaan kijken, top film
Oud 29-11-2006, 21:19
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
van 9 tot 6 gewerkt maar eigenlijk geen zak gedaan. daarna gegeten met folks en naar de supermarkt gegaan voor bier en dergelijke poëp. nu een beetje chillen met een maat van me.
Oud 29-11-2006, 21:54
merels
merels is offline
vanochtend naar wakker geworden, met een vriendin afgesproken en eindelijk mijn nieuwe gave schoenen opgehaald (alleen lijkt het net alsof ik maat 41 heb ) en veel koffie gedronken en gezellig gedaan. daarna gewerkt en ik probeer constant via het internet te msnen maar het wil niet lukken. nu ga ik uit en ik verwacht dat het wel leuk wordt. jammer dat ik om half acht op moet .
Oud 29-11-2006, 22:08
idontcare
idontcare is offline
ik had vandaag stage en daarna ging ik met m'n lovah (want die heb ik!!111) naar de ikea en dat was grappig. ik mocht de auto eindelijk weer eens lenen dus dat was tof. oh en de hotdogs daar zijn nog steeds heerlijk <3
Oud 30-11-2006, 00:20
Verwijderd
Citaat:
idontcare schreef op 29-11-2006 @ 23:08 :
ik had vandaag stage en daarna ging ik met m'n lovah (want die heb ik!!111) naar de ikea en dat was grappig.
Oud 30-11-2006, 07:06
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
Ik ga nog 1x lessen en straks om 11 uur afrjidee
Oud 30-11-2006, 08:25
Verwijderd
Ik ga zo naar school om na te blijven voor de twee uur les die ik zojuist gemist heb lololol. En daarna bier of McGee's Alice.
Oud 30-11-2006, 10:01
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 30-11-2006 @ 09:25 :
Ik ga zo naar school om na te blijven voor de twee uur les die ik zojuist gemist heb lololol. En daarna bier of McGee's Alice.
Pwnt!
Oud 30-11-2006, 13:58
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Ik werd om 4 uur vanmorgen bruut gewekt omdat mijn lovah naar Engeland vertrok met zijn band, en toen kon ik niet meer slapen. Toen later toch wel en toen versliep ik me. College gehad over negers op schilderijen en nu ga ik werken. En ik moet nog steeds sinterklaas cadeautjes kopen
Oud 30-11-2006, 14:56
Drez
Drez is offline
^ huu issie nu alweer weg?

ot ik had een vergadering en we gingen evalueren en het was een drama met ruzies en iemand is boos weggelopen .daarna ging ik koffiedrinken met een vriend en toen typen en boodschappen doen, waar ik nog iemand tegenkwam HE gezellig. Oja en ik heb een voldoende op een essay waar ik al tienduizend jaar mee bezig was, hoeraaa. Vanavond ga ik lekker koken en tvkijken. (:
Oud 30-11-2006, 15:14
Verwijderd
kijken of k m'n fiets nog kon pakken, maar de politie had t afgezet (overval).. toen op de tram gewacht die niet kwam omdat er een kapotte politiemotor op de tramrails lag en toen maar de bus genomen..
Oud 30-11-2006, 16:00
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik heb van 1 tot half 4 een toetst moeten toen om bij fucking tnt te mogen werken.
we mochten 3 keer een kwartier pauze nemen, maar als ik 1 minuut boven de maximale tijd van mijn toets uitkwak moest ik dat hele ding overnieuw doen.

en straks ga ik naar hilversum om te kijken naar een optreden van een vriend en die avond blijf ik slapen bij een ex dus dat wordt ook vast interessant.
Oud 30-11-2006, 16:23
pollewop
pollewop is offline
Brak zijn.
Oud 30-11-2006, 16:35
botulismf
botulismf is offline
Ik had een kennismakingsgesprek op mijn hopelijk toekomstige stageplaats, en ik kreeg natuurlijk vragen als 'vind je het als jongen niet vervelend om voor zulke jonge kinderen te staan' en ik had zoiets van 'nee, dat vind ik juist gaaf'. Ik had wel een goed gevoel over het gesprek en ik hoor uiterlijk woensdag of ik mijn afstudeerstage daar mag doen.
Oud 30-11-2006, 16:45
Luna
Luna is offline
ik ben serieus de HELE dag al bezig met het beginnen van het schrijven van een paper. totnogtoe is het niet gelukt.
wel heb ik een witte was gedaan en cornflakes gegeten. vanavond heb ik een meeting van mn werk en later ga ik naar tivoli.
Oud 30-11-2006, 20:52
niña
niña is offline
Een interview met een boer en een interview met een kickboksmeisje. Redigeren van artikel en afscheidsfeestje.
Oud 30-11-2006, 20:52
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 30-11-2006 @ 17:00 :
ik heb van 1 tot half 4 een toetst moeten toen om bij fucking tnt te mogen werken.
we mochten 3 keer een kwartier pauze nemen, maar als ik 1 minuut boven de maximale tijd van mijn toets uitkwak moest ik dat hele ding overnieuw doen.

hopelijk was het geen spellingstoets!
Oud 30-11-2006, 22:50
Verwijderd
naar school geweest, gewinkeld met mijn zusje, en verdomme ik zag een superleuk jurkje voor een gala of kerst oid maar die heb ik nooit en mijn moeder wil niet aan uitgebreid kerst vieren doen want ze denkt dat mijn zusje en ik haar dan de hele tijd gaan plagen zometeen moet ik werken maar ik heb geen zin om heen te fietsen want het is koud meh
Oud 01-12-2006, 08:49
chique
chique is offline
ik stond om 7 uur , want ik zou om kwart voor 9 mijn mondelinge toets hebben,maar daar aangekomen, bleek dat ik die volgende week vrijdag zou hebben okeeee
nu ga ik maar ander huiswerk maken en mijn tas inpakken
en straks een interview doen met patient
Oud 01-12-2006, 09:01
Verwijderd
Ik ga dadelijk naar het fotomuseum in Den Haag want mijn mattie had vrijkaartjes gekregen en daarna boekenwinkels bekijken.
Oud 01-12-2006, 11:25
*oma*
*oma* is offline
Gisteren naar oa de huilende rappers geweest in Simplon.
Oud 01-12-2006, 12:23
Jones
opstaan, brak zijn, ontbijten met taart en chips en incredibles kijken.
Oud 01-12-2006, 12:55
Verwijderd
gisteravond ging ik naar tunng in de paradiso en dat was heel mooi. daarna hadden we een feestje van de opleiding en na tien minuten zijn we al weggegaan om vervolgens ook bij de tivoli niet binnen te komen omdat het vol was toen gingen we ruzie maken met heel de wereld en nu ben ik moe.
Oud 01-12-2006, 14:07
Sooz
Sooz is offline
mijn dagen bestaan sinds maandag uit tot heel laat docu's kijken en heel vroeg opstaan om vrijwillig te kassa-en voor het idfa en ik ben zo vreselijk moe gelukkig duurt 't nog maar 2 dagen.
Oud 01-12-2006, 14:58
capibara
capibara is offline
Werken en een doldwaas onderzoek naar sociaal isolement onder de Nederlandse bevolking maken.
Oud 01-12-2006, 15:00
*amélie*
*amélie* is offline
Vanmorgen college daarna lunchen met een vriendin. Net keek ik even Oprah waar ene Bill o'Reilly te gast was en GATVER wat een misselijkmakende ideeen heeft die gast.
Oud 01-12-2006, 15:04
Broeder
Broeder is offline
De resultaten van mijn wasmachine-experiment zijn boven verwachting. DAT GAAN WE VIEREN.
Oud 01-12-2006, 15:08
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
*amélie* schreef op 01-12-2006 @ 16:00 :
Vanmorgen college daarna lunchen met een vriendin. Net keek ik even Oprah waar ene Bill o'Reilly te gast was en GATVER wat een misselijkmakende ideeen heeft die gast.
Ohhh ik heb het dus ook gekeken en inderdaad wat een idioot! hij spreekt zichzelf constant tegen, geeft geen antwoord op vragen en als iemand wat zegt en hij vindt het te links, dan reageert hij alleen maar met "typisch links" ehhh jezus wat een mongool. gatverdamme.

nouja verder ben ik naar school geweest en heb ik gesquashed .
Oud 01-12-2006, 15:17
Verwijderd
uit eten geweest bij de ekko, 3 gangen voor 8,50..te bizar!

menu 30 nov en 1 dec
* paddenstoelencreme met geroosterde amanadel
* pompoenfritata met port salut
* Utrechtse appelbol

Laatst gewijzigd op 01-12-2006 om 15:43.
Oud 01-12-2006, 15:18
botulismf
botulismf is offline
Bill o rly.
Oud 01-12-2006, 15:39
Glósóli
Glósóli is offline
Ik heb vandaag een kat doodgereden, ik ben er nog mee naar de dierenarts geweest maar het was te laat . Nu voel ik me schuldig want ik ben een moordenaar.
Oud 01-12-2006, 15:45
Larry Flint
Larry Flint is offline
how come?
Oud 01-12-2006, 15:45
__
__ is offline
Citaat:
Glósóli schreef op 01-12-2006 @ 16:39 :
Ik heb vandaag een kat doodgereden, ik ben er nog mee naar de dierenarts geweest maar het was te laat . Nu voel ik me schuldig want ik ben een moordenaar.
oh dat is zo kut he dat heeft mn moeder ook ooit eens gedaan terwijl ik in de auto zat.. bah.

ot: ik was in rotterdam vandaag blabla boeiend en nu ben ik weer bij mn ouders en moet ik werken bluhh.
Oud 01-12-2006, 15:53
kuik
kuik is offline
ik werd vannacht wakker omdat ik dorst had en toen ben ik weer in slaap gevallen met het glas in mijn hand en natuurlijk heb ik die op een gegeven moment omgegooid over al mn spullen o.a. mn telefoon, mn boek en mn zaklamp, maar gelukkig doet alles t nog. toen de wekker ging was ik ziek dus bleef ik maar slapen en 's ochtends uitgebreid ontbeten en mn kamer opgeruimd en schoongemaakt en nu ga ik studeren, want dat wordt wel eens tijd. ooooh en iedereen krijgt een bonuspunt voor zn komende tentamen
Oud 01-12-2006, 17:07
no_chi-chi]\\\!
no_chi-chi]\\\! is offline
Citaat:
*amélie* schreef op 01-12-2006 @ 16:00 :
COLBERT>OREILLY

Verder stampte ik vandaag ook 15 mieren dood. Nu voel ik me zowaar als ed gein.
Oud 01-12-2006, 17:24
asjdfl
asjdfl is offline
Citaat:
no_chi-chi]\\\! schreef op 01-12-2006 @ 18:07 :
COLBERT

'L'
Oud 01-12-2006, 17:40
June bug
June bug is offline
Ik ging gisteravond uit en dat was erg gezellig, dus toen ik vamorgen opstond was ik gaar en moe. Om half 1 richting station gefietst want daar had ik met een vriend van me afgesproken maar hij kwam niet opdagen dus toen at ik maar zo'n focaccia bij de AH to go <3 en naar huis gegaan. Toen ik naderhand in de supermarkt stond belde m'n huisgenoot dat die vriend van me ineens bij ons thuis zat. Beetje gechilld en gekookt dus. Vanavond met een andere homie eh, in de stad iets drinken ofzo. Morgen naar mn moeder en morgenavond naar Loos in de 013 en ik ben benieuwd of dat leuk is.
Oud 01-12-2006, 17:49
ZerO
ZerO is offline
Ik ben gisteren uit eten geweest met mijn ex projectgroep en we hebben daarna kansloos party&co gespeeld Vandaag even naar school geweest, twee boeken opgehaald bij Donner ze wegen 30 kilo en ik loop 20 hoofdstukken achter
Met een vriendin in de stad geweest waar ik mijn tas met boeken in de kroeg achterliet wel op tijd ontdekt anders had ik 85 euro verspild
Straks weer uit eten maar eerst huiswerk ha ha op vrijdag :/

Regels voor berichten