Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: Een gelukkig meisje met warrig haar, zomersproetjes ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik begin er steeds meer van te balen; Wekenlang heb ik geen kloot aan mijn examens gedaan omdat ik continue andere dingen aan mijn hoofd had, en nu zit ik bijna in tijdsnood (nog niet helemaal, omdat ik snel en makkelijk leer) maar die druk werkt echt niet mee. Veel mensen tegen wie ik normaal mijn verhaaltje houd zijn op dit moment in het buitenland, of aan het werk, of zelf druk met hun examens. En dat voelt echt even flink rot nu, zelfs hardlopen en flink raak slaan tegen de muren helpt nu even niet. Schijtirritant ![]()
||
Citaat:
![]() Hm, kan je het allemaal nog wel aan? De examenperiode is sowieso toch wel een vrij drukke en stressvolle periode (ik kan er momenteel over meepraten), en als je daarbij ook nog eens persoonlijke problemen hebt en het gevoel hebt dat je in tijdsnoot komt, kan dat heel erg zwaar zijn. Ik zou als ik jou was proberen de minder belangrijke dingen even te laten voor wat het is, zorgen dat je voldoende slaapt, en je richten op de dingen die nu een hoge prioriteit hebben. Als je ergens over wilt praten of iets kwijt wilt ofzo mag je me toevoegen op msn of pm'en, als je dat wilt. ![]() In ieder geval veel succes, ik hoop dat het je allemaal lukt.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |