Advertentie | |
|
![]() |
|
Oude kasten opentrekken op de zolder van mn moeder en dingen tegenkomen die ik allang verloren had gewaand.
Heb net eventjes in die kast staan snuffelen, dingen eruitgehaald en even waande ik me weer een jaar of acht oud, overmand door alleen positieve herinneringen samen met de gevoelens die bij toen hoorden. Heel bijzonder. Heb een paar spulletjes eruitgehaald om ze mee te nemen naar mn kamer omdat ze hier alleen maar stof lopen te vangen. En verder voel ik me heerlijk. Heb een superweekend achter de rug, drie heerlijke dagen, twee keer uit eten, een geweldige optredens gezien, uitslapen en een paar dagen achter de kerstvakantie aangeplakt.
||
Citaat:
Nu moet ik dus ook nog snel beslissen of ik minder eigen risico neem dit jaar bij m'n zorgverzekering; even met mijn vader overleggen wat het meeste oplevert/minste kost. OT: Zo, daar zitten we weer. Slecht geslapen en ik was al wakker toen de (vroege) wekker van Vriendje ging, dus opstaan was niet zo'n probleem. Nu 'snel' 2x feedback op essays schrijven en dan gaan samenvatten voor de toets van volgende week. En poetsen en de was opruimen, want de ouders van Vriendje komen vanavond even langs en dan moet het wel netjes zijn, anders flipt zijn moeder. ![]() |
![]() |
|
Zie mij blij zijn met een 2 voor een tentamen?
![]() ![]() Ik dacht dat ik een 1 had, want ik had nauwelijks iets ingevuld. Net als een boel andere studenten. Beetje sneu voor de docent, maargoed.. Herkansing here we come.
|
:boos: Ik wil mijn vriendje knuffelen.
Maar nee, dat vergeten we voor vandaag, ik ga heel hard schoolwerk doen en mijn bananensmoothie opdrinken <3 en dan is het al heel snel morgen en morgen is het al bijna overmorgen en overmorgen zie ik hem weer en zo tel ik weer af. Zoals gewoonlijk.
|
mag ik mij nu ff heel erg klote voelen omdat ik weet dat iemand die heel veel voor me betekent heeft nood heeft aan een knuffel en ik die niet meer kan/mag geven.
![]() doet me pijn verdomme cause ik gaf echt om je, ondanks alles. ![]() ![]() en@fb's: kweet dak beloofd heb nix meer over 'm te posten maar tis wel een lucht-je-harttopic. ![]() en aan eender wie: ik weet dat diegene mn posts niet meer leest ma wil iemand er aub even voor zorgen dat die dit wel leest? Ik heb geen bijbedoelingen, kwil 'm alleen duidelijk maken dak er nog steeds voor 'm wil zijn, maar da lijkt me ni te lukken. ![]()
|
Het gaat goed, ik ben denk ik uit mijn dip van voor de vakantie.
Oké, ik plan ook steeds vanalles vroeg op de ochtend, zodat ik wel op moét staan, maar verder is er ook structuur in mijn dag. Ik heb gewoon weer zin om verder te gaan met m'n studie en gelukkig maar ook, want ik heb het nog druk genoeg deze maand. Ik moet echt even goed gaan plannen, maar op zich zou het allemaal moeten gaan lukken. ![]() |
![]() |
|
Vannacht over hem gedroomd. Hopelijk komt het allemaal uit, dan wordt het gewoon een gezellig weekend. Ik ga voor wat ik kan krijgen, ga van niets uit, geen hoop, dan kan het alleen maar meevallen
![]() Hopelijk smst ze snel, zodat ik klein beetje zekerheid heb... En nu gaan leren, als de schoonmaakster weg is dan, want dan is het tenminste weer stil in huis en kan ik ongestoord leren... [edit] Een smsje uit zichzelf. Of het weekend al vaststaat. Nee lieverd, nog niet, vanavond, ik laat het je weten. Pff. Ja ik mis je ook. Tuurlijk, wat denk jij nou. Zette ik love you in het smsje, zijn zusje en ik zeiden dat bijna dagelijks tegen elkaar, over de telefoon nog gister, maar kennelijk vatte hij het te serieus op, maar dat is nu uitgelegd. Pff ik wil m'n telefoonrekening niet zien deze maand ![]() De andere jongen is ook terug, dus lekker kletsen op msn. Maar nu genoeg. Nu leren, schoonmaakster is weg en het is half 2 en nog geen flikker gedaan, terwijl ik al sinds 10 uur op ben ![]() Kom op, motivatie! Motiveer jezelf! Ga ervoor! ![]()
Laatst gewijzigd op 10-01-2007 om 12:35. |
![]() |
|
Dit is dus zwaar klote. Ik vandaag naar school om de hemel en aarde te bewegen om ervoor te zorgen dat ik morgen in mijn studiemiddag na het 7e uur weg kan, om naar therapie te gaan. Eindelijk toestemming, belde ik naar therapie, had ze mijn afspraak (omdat ik die eigenlijk al had afgezegd) al weggegeven en alleen nog maar tijd van kwart voor drie tot kwart over drie.
Dan zou ik dus mijn hele studiemiddag moeten missen en dan heb ik maar een halfuur. Nou dat heb ik weer buitengewoon goed geregeld voor mezelf, maar niet heus. Ik verkloot het ook elke keer. Ook nu met school weer, hoe krijg ik het voor elkaar, om alles zodanig uit te stellen dat ik nu alweer in de stress zit omdat ik vrijdag van alles af moet hebben en morgen amper de tijd heb. VRESELIJK kind ben ik ook. Soms baal ik echt zó van mezelf. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Gisteravond met J. bij M. op bezoek geweest. M. heeft zijn nekwervel verschoven ofzo, in ieder geval foute boel. Hij heeft nu een heel bouwwerk om zijn hoofd, om zijn nek recht te houden zodat de wervel weer goed groeit. Dat bouwwerk zit met vier schroeven vast in zijn hoofd. Er gaan gewoon vier schroeven zijn hoofd in. Ik vond het zo naar om te zien. Als de nekwervel na zes weken niet goed komt te zitten krijgt hij schroeven in zijn nek en zal hij deze nooit meer kunnen bewegen.
![]() Vandaag is het een jaar geleden dat het kraakpand afbrandde. Gek, het lijkt veel langer geleden, maar ook veel korter. Het kraakpand, waar ik misschien zou komen wonen, Bij N., P. en T. Nu ga ik samen met J. in een ander kraakpand, een pand wat geen slechte naam heeft, wat geen drugspand is. Een normaal, net kraakpand. Dat pand van N. enzo was een fucking drugspand. Ben blij dat het uiteindelijk allemaal zo gelopen is. Ik ben blij dat ik het zonder pep red. Ik denk er niet eens elke dag aan, het gaat zo soepel. Ja, tuurlijk wil ik soms echt graag weer een lijn, soms wil ik weer zoals in de zomer zijn, een zombie die niets voelt, maar over het algemeen ben ik blij dat ik weer een beetje normaal leef, dat J. een beetje normaal leeft. Ik kreeg net een brief, blablabla je vader is dood blablabla pensioen blablabla foutje blablabla je krijgt een paar honderd euro. Riant! Ik sta al in het rood, terwijl ik geen krediet heb. Met dat geld kom ik uit het rood en kan ik deze maand mijn zorgverzekering betalen. Dan hoeft dat tenminste niet van mijn stufi, kan ik daarvan weer shit voor mijn nieuwe kamer halen. Heb ook een aanmeldingsformulier voor andere opleiding ontvangen, waarbij ik waarschijnlijk in februari kan instromen. Kan ik mijn stufi laten doorlopen, ook relax. Jaja het gaat goed. Nu even het formulier invullen, daarna verder inpakken.
||
Citaat:
OT: Hmmm. Wassen, typen, stofzuigen... Ik heb trek, maar moet niet te veel vreten. Eerst maar eens de was in de machine, hebben we dat gehad.
|
![]() |
Ik zit in de shit. Heb zojuist van een lerares vernomen dat ik een tentamen niet meer kan herkansen dit jaar, terwijl ze een maand geleden nog zei dat het wel kon. Als ik nou dat tentamen niet kan doen haal ik mijn P niet en moet ik van school af. En dat wil ik niet dus. Ik heb het maar weer mooi voor elkaar allemaal.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Net twee uur lang gesprek gehad over een stage.
Pfff, wat een hoop informatie, maar ik heb gezegd dat ik eea zal doorlezen en dan een keuze maak welk project ik wil doen. Ik weet nu al dat ik me daar ontzettend dom ga voelen (maar dat voel ik me nu ook al, dus wat maakt het uit ![]() Maar het was minder eng dan ik gedacht had ![]() |
![]() |
|
@Leonoor: dankjewel
![]() Ze was wel vrolijk vandaag. Nog steeds niet zo hyper als normaal, maar ze zag er niet somber uit. Alles van wiskunde doorgenomen. Morgen van beide wiskundes voortgangstoetsen, alleen nog b2 oefenen nu. En mijn essay Engels af. Hopelijk wordt die goedgekeurd, dan heb ik weer voortgangspunten erbij. Nu nog even wiskunde, dan vanavond scheikunde leren en natuurkunde maken. O ja, en het gaat stormen morgen. Ik ben blij dat ik niet door de polder moet. Als ik maar wind mee heb en geen zijwind, want gisteren ben ik omgevallen met mijn fiets door de wind ![]() ![]()
|
"Ik was er niet voor je, maar nu wil ik er wel voor je zijn".
Hoeveel nachten heb ik gehoopt, gesmeekt, gehuild dat hij ooit iets zoals dat zou zeggen? Hoe vaak heb ik niet in stilte gewenst dat er iets zou veranderen, iets waardoor ik begrip zou voelen, liefde kon toelaten, Hém kon toelaten? Hoe vaak heb ik niet uit pure eenzaamheid mijn bed opgezocht, om daar urenlang te piekeren over mijn toestand? Is dat alles nu voorbij? Is mijn situatie nu echt voorgoed veranderd? Hoe kan het toch dat ineens die leegte is dichtgegooid nu ik bij hem ben, terwijl ik daarvoor ook bij hem me soms zo alleen kon voelen? We zijn gegroeid in onze relatie, dat absoluut. We hebben elkaar gevonden en ik snap nog altijd niet hoe het kan, maar het is zo'n goed gevoel. Alsof al mijn protesten, al mijn stilzwijgen, al mijn frustraties bij hem opgaan in het niets, alsof ik eindelijk weet wat liefde is. Ik hou van hem.
||
![]() |
Citaat:
![]() Alleen minder leuk als iemand je gezien heeft, natuurlijk. ![]() OMG, meent ze dit nu serieus? Een meisje dat ik vaag ken was drie weken geleden verliefd op een jongen, en het ging heel goed tussen hen, zei ze. Nog geen week geleden vroeg ik hoe het tussen haar en die jongen ging, was het antwoord dat hij haar niet goed had behandeld en opeens had laten vallen enzo. Oké, dat begrijp ik nog. Maar meteen daarna zei ze dat ze al een andere jongen had leren kennen, en ze was in zijn armen in slaap gevallen enzo, ze hadden samen film gekeken. Het was dus haar bijna-vriendje. Vraag ik haar daarnet: "hoe is het met je bijna-vriendje?" "Hij is mijn bijna-vriendje niet meer! Hij heeft met mijn gevoelens gespeeld! De klootzak. Maar ik heb al iemand anders leren kennen." Dan komt ze bij mij echt niet geloofwaardig meer over, hoor. Ik vind het echt kinderachtig. Dan kan ze toch nooit echt verliefd geweest zijn, toch nooit echt iets gevoeld hebben voor hem (hen dus eigenlijk)? Als ik dat dan vergelijk met mijn eigen onmogelijke liefde van al meer dan twee jaar... Ik ben met momenten ook razend kwaad geweest op hem (oké, hij heeft nooit met mijn gevoelens gespeeld ofzo, maar dan nog), maar ik ben er echt nooit in geslaagd hem meteen te vergeten en verliefd te worden op iemand anders. Haha, ik ben er zelfs helemaal nog niet in geslaagd hem te vergeten, maar goed. Maar dan toch liever op "mijn" manier, ook al is die ook niet ideaal, dan op de hare: elke week 'verliefd' op iemand anders. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
M'n 25e post al in dit topic zie ik net. Lastige week dus
![]() Vanmiddag 'Komt een vrouw bij de dokter' uitgelezen, en ik heb de laatste paar pagina's zitten janken. Verder niet zoveel activiteit, maar ik heb gewoon even geen zin/puf om te studeren. Komt morgen wel weer! Verder hoop ik dat het vanavond droog blijft want ik moet nog weg. ![]() |
![]() |
|
Frans leren =D. Ooh ik ben zo gelukkig. Bijna dan
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ik heb ook een vriendin die zo snel verliefd is. Dan vraag ik me ook wel af hoeveel je dan voor diegene voelt. Als je zo over iemand heen bent, dan is het toch geen echte liefde? Waarom is jullie liefde onmogelijk?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: ja wel oke. stom essay ![]() |
![]() |
|
Ok, we gaan niet. Niet over 3 weken. Hij kan niet thuis komen dan... Naja. Nu moet ik eerst met hem bellen en afspreken wanneer hij wel kan. Schiet niet op zo, maar ik heb zoveel zin om erheen te gaan.
||
Citaat:
![]()
|
Als die ***** de volgende keer gewoon even VRAGEN of ze een wieldop van m'n auto mogen
![]() ![]() ...en zo mooi zijn de standaard wieldoppen van een polo nou ook weer niet hoor...
|
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
zo dat lucht op
||
![]() |
Citaat:
Ik voel me vrij belabberd. Ten eerste heb ik dus al minstens een mand niet fatsoenlijk geslapen, en ten 2e mijn stem is bijna weg en ik heb een tering keelpijn en ik loop te hoesten. Iedereen zegt dat ik naar de dokter moet, maar het is vandaag pas dat het echt zo erg is. Maar het is wel ma al begonnen. Maarja laat mijn huisarts nou net in Breda zitten, en ik morgen als ik daar even ben geen tijd heb om langs te gaan. En ik ga niet helemaal van Den Haag naar Breda alleen voor een huisarts. En ik heb vandaag op therapie gezegd dat ik wel wat wil hebben voor dat niet slapen. Omdat als ik zelf een afspraak ga maken bij de psychiater, ik pas over een maand terecht kan. Maar een van de therapeuten is even meegelopen, en er is iemand uitgevallen, waardoor ik gelukkig morgen al kan. Maarja daardoor kan ik dus niet naar de huisarts. Wat zeur ik echt! Oja notulen uitwerken. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nog 2 weken en dan heb ik toetsen. Eerlijk gezegd heb ik me er een beetje op verkeken. Ik dacht dat die anatomie wel mee zou vallen maar dat doet het niet. Ik heb 2 readers die ik moet leren. De dikste reader gaan ze juist het minst over vragen (hooguit 1/3e) terwijl er zóveel in staat waar wat over gevraagd kan worden. Bah. Hoe moet ik dan weten wat wel belangrijk is en wat niet.
Maarja, morgen lekker werken = beetje afleiding. Van het weekend eens kijken of vriendlief en ik naar de bios oid. kunnen. Ik wil iets doen... niet thuis zitten en leren. Dat doe ik al elke avond. |
![]() |
|
Het loopt allemaal weer niet echt lekker de laatste tijd. Zoveel zorgen, te veel om over na te denken. Mijn moeder denkt dat ik depressief ben, ik denk van niet. Maar slecht voel ik me zeker. En ik heb al de hele week buikpijn en weinig eetlust omdat ik zo opzie tegen de stage die ik weer moet lopen aankomende vrijdag. Ik heb echt het gevoel dat ik de kracht daarvoor uit mijn tenen zal moeten halen. Ik zie er echt gigantisch tegenop. pfffff
En morgen ook alweer gedoe met school, echt gatver.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 |