Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2007, 16:47
hellebel
Avatar van hellebel
hellebel is offline
Citaat:
Flip! schreef op 25-01-2007 @ 17:25 :
Helder. Ik weet dat ik claimerig over kom maar zo bedoel ik het helemaal niet en zo wil ik ook helemaal niet zijn! Maar op de een of andere manier komt het wel zo over en dat is misleidend.
In je posts lijkt het net alsof hij dat ook erg vervelend vindt, oppassen dat t claimerige niet je relatie verpest, en als blijkt dat jullie blijkbaar andere verwachtingen hebben dan kan t misschien maar beter uit zijn.

Ontopic:
__________________
HEY DIKKE TIETEN
Advertentie
Oud 25-01-2007, 16:53
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 25-01-2007 @ 17:46 :
Ja, precies, confronterend!
Vorige keer (twee jaar geleden), toen was het uitgegaan 10 dagen voor mijn verjaardag. Toen had hij het dus geflikt om én een verjaardagskaart te sturen (vol met lieve woorden), én een dvd (met foto's van hem, mij en ons), én een smsje waaruit op te maken viel dat ie me super miste en toch wel spijt had van zijn beslissing.
Daarna zijn we het dus weer gaan proberen. En is het dus nog 2.5 jaar 'goed' gegaan.

Ik ben dus bang dat nu weer hetzelfde gebeurt als hij contact zoekt. Ook al sta ik nu anders tegenover de uitmaakbeslissing, mijn gevoel is zwak en wil toch graag bij hem zijn.

Laten we hopen dat ie dit keer wat braver is en geen contact zoekt
Pff..dan is het inderdaad wel lastig.. Een kaartje zou ik dan nog kunnen accepteren, ligt aan de inhoud trouwens, maar een dvd én een smsje er boven op zouden het me erg lastig maken. Ik hoop met je mee, maar als dat is wat jullie afgesproken hebben, dan 'moet hij zich er maar aan houden'.
Je gevoel kan je helaas niet sturen

Ik was toen al bijna samen met mijn nieuwe vriend (inmiddels ook ex), en we hebben samen bijna een week gelachen om het kaartje, puur omdat ik niets meer voor mij ex voelde, zelfs geen vriendschap. Om dat te lezen dat iemand voor altijd van je zal houden en op je zal wachten kan dan erg komisch zijn. En ja, hij wacht nog steeds (hoorde pas viavia dat ie na mij zelfs met niemand meer gezoend heeft, of zelfs afgesproken.. we zijn nu bijna 3 jaar uit elkaar)
Oud 25-01-2007, 17:03
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 25-01-2007 @ 17:53 :
Pff..dan is het inderdaad wel lastig.. Een kaartje zou ik dan nog kunnen accepteren, ligt aan de inhoud trouwens, maar een dvd én een smsje er boven op zouden het me erg lastig maken. Ik hoop met je mee, maar als dat is wat jullie afgesproken hebben, dan 'moet hij zich er maar aan houden'.
Je gevoel kan je helaas niet sturen

Ik was toen al bijna samen met mijn nieuwe vriend (inmiddels ook ex), en we hebben samen bijna een week gelachen om het kaartje, puur omdat ik niets meer voor mij ex voelde, zelfs geen vriendschap. Om dat te lezen dat iemand voor altijd van je zal houden en op je zal wachten kan dan erg komisch zijn. En ja, hij wacht nog steeds (hoorde pas viavia dat ie na mij zelfs met niemand meer gezoend heeft, of zelfs afgesproken.. we zijn nu bijna 3 jaar uit elkaar)
Ja, precies! Hopen dus maar

Na twee weken had je al een nieuwe vriend? Was het met je ex niet zo serieus dan? (zeker omdat je na 2 weken al niets meer voor hem voelde).
Wel zielig hoor, dat ie nu nog steeds wat voor je voelt. (Of hij kan gewoon niet daten )

Wel grappig, nu het uit is post ik veel meer in dit topic dan voorheen
__________________
<):o)
Oud 25-01-2007, 17:39
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Mwah, het kan best een langere relatie geweest zijn, als het uitmaken van één kant komt (de jouwe dus) kan ik me voorstellen dat je daar in je hoofd al veel langer mee bezig was en dus al door een aantal stadia van verwerking heengegaan bent. Toen ik het met mijn eerste vriendje uitmaakte was ik ook vooral érg opgelucht omdat mijn gevoelens al een hele tijd wegwaren.
Oud 25-01-2007, 17:50
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Een jongen uit mijn klas, die in de schoolkrantredactie zit, heeft een eigen rubriek: ".. zoekt vrouw". Nou heeft hij mij gevraagd voor z'n volgende artikel. Gratis appeltaart met slagroom en warme choco eten bij La Place. Omg, dat kon ik niet afslaan, met het gevolg dat ik nu dus het onderwerp wordt van zijn stuk. Nou heb ik hem al duidelijk gemaakt dat ik echt voor de appeltaart kwam en niet de vrouw ben wie hij zoekt.

Het is een hippie..
Oud 25-01-2007, 18:25
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Jones schreef op 25-01-2007 @ 16:28 :


Succes scatterheart, begrafenissen zijn altijd moeilijk. Uiteindelijk stort hij z'n hart wel bij je uit hoor Dat duurt gewoon even.

Bedankt, ik hoop het, daarvoor ben ik er ook.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 25-01-2007, 19:21
~*kar*~
Avatar van ~*kar*~
~*kar*~ is offline
hij is zo lief...
en is er meteen als ik hem nodig heb...

jaaaa.... dit zit helemaal goed!
__________________
c a r p e d i e m
Oud 25-01-2007, 19:28
Verwijderd
Best grappig eigenlijk
Oud 25-01-2007, 20:20
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Bloem schreef op 25-01-2007 @ 18:39 :
Mwah, het kan best een langere relatie geweest zijn, als het uitmaken van één kant komt (de jouwe dus) kan ik me voorstellen dat je daar in je hoofd al veel langer mee bezig was en dus al door een aantal stadia van verwerking heengegaan bent. Toen ik het met mijn eerste vriendje uitmaakte was ik ook vooral érg opgelucht omdat mijn gevoelens al een hele tijd wegwaren.
En dan nog snap ik het niet
Ik zat er zelf ook al maanden mee, dat ik het uit wilde maken, omdat het gewoon echt niet meer ging samen. Maar mijn gevoelens voor hem waren er gewoon nog. (En zijn er dus ook nog.)
Citaat:
duivelaartje schreef op 25-01-2007 @ 18:50 :
Een jongen uit mijn klas, die in de schoolkrantredactie zit, heeft een eigen rubriek: ".. zoekt vrouw". Nou heeft hij mij gevraagd voor z'n volgende artikel. Gratis appeltaart met slagroom en warme choco eten bij La Place. Omg, dat kon ik niet afslaan, met het gevolg dat ik nu dus het onderwerp wordt van zijn stuk. Nou heb ik hem al duidelijk gemaakt dat ik echt voor de appeltaart kwam en niet de vrouw ben wie hij zoekt.

Het is een hippie..
__________________
<):o)
Oud 25-01-2007, 20:25
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Ja, dat is dus misschien het verschil? Dat er mensen zijn bij wie die gevoelens al weg zijn voordat het uberhaupt uit gaat. Dan sta je denk ik ook veel sneller open voor iets nieuws, of eigenlijk stond je dat misschien tijdens die relatie dan al wel een beetje.

Hoewel ik er voor mezelf ook weinig bij voor kan stellen, maar dat komt dan meer door het benauwende idee dat je direct van de ene relatie de andere inrolt
Oud 25-01-2007, 20:31
Hagel
Hagel is offline
Het is nu een maand uit en ik lijk er totaal overheen te zijn, heel vreemd. Maarja wel fijn. Morgen een date, met een hele leuke jongen, ik hoop op een hele leuke avond
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Oud 25-01-2007, 21:12
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Hmm. Hij was leuk vandaag, al heb ik hem nauwelijks gesproken. Nu moet ik er even over heen zien te komen dat hij morgenmiddag vrij ronddwaalt door school van drie tot acht en ik op een andere plek ben terwijl ik ook bij hem had kunnen zijn. Gelukkig heb ik het plan opgevat om hem in de pauze van die avond te ontvoeren naar de kelder
Oud 25-01-2007, 21:23
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Citaat:
Hagel schreef op 25-01-2007 @ 21:31 :
Het is nu een maand uit en ik lijk er totaal overheen te zijn, heel vreemd. Maarja wel fijn. Morgen een date, met een hele leuke jongen, ik hoop op een hele leuke avond
Ik had echt exact hetzelfde. Voelde me op den duur zelfs een beetje gevoelloos! Maarja, het voordeel..niet al te veel liefdesverdriet..
Oud 25-01-2007, 21:44
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
zeep007 schreef op 25-01-2007 @ 09:21 :
vandaag wordt spannend, maar ik zal er voor hem zijn...
Pfff, nu komt een moeilijke tijd voor de boeg. Maar ik doe mijn best voor hem, voor zijn familie en pas me aan waar nodig.
Alles komt goed, maar wordt nu gewoon ff kut.
Oud 25-01-2007, 22:08
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
raar. goed raar, dat wel. over een paar dagen komt ze terug, juist nu het begint te wennen dat ze er eventjes niet is. heel stom. maar kijk wel uit naar het moment dat ik d'r weer kan vasthouden!

Vrienden-relationeel: super. topweek gehad, ben blij dat ik iedereen die erg belangrijk voor me is wel één of meerdere keren heb gezien. vooral in de kroeg gisteren en dinsdag was top. Mocht ook wel 's
Oud 25-01-2007, 22:46
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
aaaargghhhh ik word zo strontziek van die 'vrienden' van haar. ik heb zin om dat stelletje schorem even aan hun geslachtsdelen (intern, extern, maakt niks uit!) over de Dam te sleuren. Irritant gespuis.

maar tussen ons zit 't in ieder geval wel heel goed!











nog maar 12 dagen...
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 25-01-2007, 22:51
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 25-01-2007 @ 23:46 :
ik heb zin om dat stelletje schorem even aan hun geslachtsdelen (intern, extern, maakt niks uit!) over de Dam te sleuren.
Haha. Jij bent niet echt de koning van de nuance hè, daar ben ik ondertussen wel achter.
__________________
i create glitches with my voice
Oud 25-01-2007, 23:11
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Metal schreef op 25-01-2007 @ 23:51 :
Haha. Jij bent niet echt de koning van de nuance hè, daar ben ik ondertussen wel achter.
ach... soms wel maar vaak ook niet
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 25-01-2007, 23:23
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 25-01-2007 @ 23:51 :
Haha. Jij bent niet echt de koning van de nuance hè, daar ben ik ondertussen wel achter.
de koning van het overstatement dat is hij en allen zullen wij knielen voor Emperor Exaggerate.
Oud 25-01-2007, 23:47
Verwijderd
Haha, foto's gevonden van die ene fysio van toen (sommigen weten misschien mijn topics nog wel). Verbaas me toch iedere keer weer dat hij echt niet knap (en helemaal niet mijn type, qua uiterlijk) was, ik dat ook wel wist, maar ik toch de kriebels kreeg van 'm. (positief dus)
Ik denk dat het z'n humor was Hahaha...


Verder gaat het helemaal goed.

Laatst gewijzigd op 25-01-2007 om 23:52.
Oud 25-01-2007, 23:50
Electriq
Avatar van Electriq
Electriq is offline
Prima
__________________
Antsy in my pantsy.
Oud 26-01-2007, 05:58
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 26-01-2007 @ 00:47 :
Haha, foto's gevonden van die ene fysio van toen (sommigen weten misschien mijn topics nog wel). Verbaas me toch iedere keer weer dat hij echt niet knap (en helemaal niet mijn type, qua uiterlijk) was, ik dat ook wel wist, maar ik toch de kriebels kreeg van 'm. (positief dus)
Ik denk dat het z'n humor was Hahaha...


Verder gaat het helemaal goed.
Heb je nu nog steeds dezelfde fysio? (Volgens mij staat er iets in je msn nick dat je die fysio wel leuk vindt, of ben ik in de war?)
__________________
<):o)
Oud 26-01-2007, 06:46
Verwijderd
Twee weken kunnen soms zo verschrikkelijk lang lijken
Oud 26-01-2007, 07:05
Verwijderd
En net slaande ruzie met mama, ze vertrok zonder gedag te zeggen en smeet met de deur. Word net opgebeld : 'Even met mij, 't spijt me en ik hou van je, sorry' Awwww. Had dat dan even eerder bedacht voordat je zo gefrustreerd reageert.
Oud 26-01-2007, 08:54
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Shit, mensen zijn te nieuwsgierig. Ze zijn al zo ver met raden dat zijn naam genoemd wordt en ik moeite heb om een pokerface te blijven opzetten.
Oud 26-01-2007, 09:13
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 26-01-2007 @ 06:58 :
Heb je nu nog steeds dezelfde fysio? (Volgens mij staat er iets in je msn nick dat je die fysio wel leuk vindt, of ben ik in de war?)
Nee, heb allang niet meer diezelfde fysio. Ben inmiddels ook verhuisd he.
Oud 26-01-2007, 09:17
Verwijderd
Deze week zien we elkaar meer dan in een normale week en dat is echt heel fijn en leuk Nog een uurtje of 11 en ik ben weer daar ^^
Oud 26-01-2007, 09:33
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Morgen
Oud 26-01-2007, 09:34
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 26-01-2007 @ 10:13 :
Nee, heb allang niet meer diezelfde fysio. Ben inmiddels ook verhuisd he.
Je valt gewoon op mannen die goed kunnen masseren en een verzorgende eigenschap hebben
__________________
<):o)
Oud 26-01-2007, 09:45
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 26-01-2007 @ 09:54 :
Shit, mensen zijn te nieuwsgierig. Ze zijn al zo ver met raden dat zijn naam genoemd wordt en ik moeite heb om een pokerface te blijven opzetten.
Waarom moet het geheim blijven dan?
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 26-01-2007, 09:46
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 26-01-2007 @ 09:45 :
Waarom moet het geheim blijven dan?
Dat vroeg ik me ook al af...
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 26-01-2007, 09:47
Verwijderd
Nog een paar uurtjes
Oud 26-01-2007, 10:42
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 26-01-2007 @ 10:45 :
Waarom moet het geheim blijven dan?
Omdat het een onbeschreven regel is dat het eigenlijk niet geoorloofd is dat hij met mij gaat, in het geval hij misbruik zou maken van zijn machtspositie. Dat doet ie niet in dit geval, maar dat moet ie ze wel eerst uitleggen. Alleen ging dat tot nu toe niet omdat hij aan het solliciteren is naar een andere functie en het gewoon niet zo slim zou zijn om het nu te vertellen. Maar nu iedereen er zo bovenop zit, gaan we het waarschijnlijk toch maar volgende week al tegen wat mensen zeggen.

En barst nu maar los met jullie speculaties
Oud 26-01-2007, 10:55
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 26-01-2007 @ 11:42 :

En barst nu maar los met jullie speculaties
of a; de baas van je stagebedrijf

of b; je psychiater
Oud 26-01-2007, 10:56
Verwijderd
Offtopic:
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 25-01-2007 @ 18:03 :
Ja, precies! Hopen dus maar

Na twee weken had je al een nieuwe vriend? Was het met je ex niet zo serieus dan? (zeker omdat je na 2 weken al niets meer voor hem voelde).
Wel zielig hoor, dat ie nu nog steeds wat voor je voelt. (Of hij kan gewoon niet daten )

Wel grappig, nu het uit is post ik veel meer in dit topic dan voorheen
Haha, ik was bijna 19 maanden samen met mijn ex (ik maakte het uit op de 1e, en de 9e zouden we 19 maanden samen zijn, en de 20e had ik een andere vriend). Ik voelde al heel lang niets meer voor hem, maar hij wilde me maar niet geloven als ik zei dat het niet meer werkte tussen ons en dat ik er geen zin meer in had zo. Hij wilde het niet accepteren. Zelfs als ik dan dagen niets van me liet horen bleef hij contact zoeken etc. En toen ben ik heel slecht geweest en heb ik met een ander gezoend, die dus later mn vriend werd.

Hij kan nu momenteel niet daten, maar dat komt door zijn werk. Hij werkt nu voor de Holland Amerca Line, en zwerft momenteel ergens rond bij Manta, Ecuador als ik me niet vergis. Dus weinig daten idd. Maar ook als hij thuis is doet hij niets, geen moeite. Hij gaat nooit stappen, heeft geen hobby's enzo. Dus ja, hij kan het in meerdere opzichten niet
Maar ja, heb vaak spijt gehad van onze tijd samen, maar denk dat ik er wel vrede mee kan hebben. Ik heb er veel van geleerd, hij is voor mij voor bepaalde dingen de eerste geweest. Al is hij niet speciaal voor me, vergeten zal ik hem niet. Net zoals jij wss met je ex. Maar geloof me, ooit kan je het een plaats geven. (Al heb ik nu, na drie jaar makkelijk praten )


OT: Heb net vriendje naar het station gebracht, er moet huiswerk gemaakt worden En dan vanmiddag richting hem, lekker daar eten en dan weer naar huis, morgen voor het eerst werken bij mn nieuwe baas.. We shall see!
Ben blij dat het tussen ons iig weer wat beter gaat..
Oud 26-01-2007, 10:59
Verwijderd
Citaat:
Bloem schreef op 25-01-2007 @ 21:25 :
Ja, dat is dus misschien het verschil? Dat er mensen zijn bij wie die gevoelens al weg zijn voordat het uberhaupt uit gaat. Dan sta je denk ik ook veel sneller open voor iets nieuws, of eigenlijk stond je dat misschien tijdens die relatie dan al wel een beetje.

Hoewel ik er voor mezelf ook weinig bij voor kan stellen, maar dat komt dan meer door het benauwende idee dat je direct van de ene relatie de andere inrolt
Haha, kan het me voorstellen, er waren er meer die dat zeiden en achteraf was het ook te snel. Maar het voelde heel goed tussen die nieuwe jongen en mij. We kenden elkaar al jaren, eigenlijk net zolang als dat ik mn ex ken. Hij heeft altijd iets speciaals voor me betekend en uiteindelijk heeft dit geleid tot een relatie
Nu is hij nog wel bijzonder voor me, maar niet meer zoals toen. Tja, soms heb je van die mensen die je moeilijk kan laten gaan

Ik was idd al stukken verder met 'verwerking' dan mn ex, in mijn ogen was het nl al maanden uit. Ik wilde het uit maken, komt hij aan dat we, omdat we 1.5 jr samen waren, naar Londen gaan. Toen durfde ik het niet meer uit te maken (was nog niet zo assertief als dat ik nu ben).
Dus ik was al stappen verder dan dat hij was.. Helaas voor hem...
Oud 26-01-2007, 11:13
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Ken je dat? de nacht voor je verjaardag (of iets anders leuks). dan lig je maar te woelen, je slaapt heel onrustig... pff dat heb ik nu dus... en ik moet t nog 2 weken uithouden...
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 26-01-2007, 11:14
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 26-01-2007 @ 11:42 :
Omdat het een onbeschreven regel is dat het eigenlijk niet geoorloofd is dat hij met mij gaat, in het geval hij misbruik zou maken van zijn machtspositie. Dat doet ie niet in dit geval, maar dat moet ie ze wel eerst uitleggen. Alleen ging dat tot nu toe niet omdat hij aan het solliciteren is naar een andere functie en het gewoon niet zo slim zou zijn om het nu te vertellen. Maar nu iedereen er zo bovenop zit, gaan we het waarschijnlijk toch maar volgende week al tegen wat mensen zeggen.

En barst nu maar los met jullie speculaties
Ik dacht aan leraar - leerling, maar dat je geen les van hem krijgt. Of zoiets

@Daydreamster
Jij was dus al veel verder in je verwerking
Ik kan nu nog steeds niet snappen hoe je houden van voor iemand kan stoppen (Ik bedoel, drie jaar lang samen, verliefd -> houden van, en ineens stopt dat.) Dat is heel irreeel.
__________________
<):o)
Oud 26-01-2007, 11:15
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 26-01-2007 @ 12:13 :
Ken je dat? de nacht voor je verjaardag (of iets anders leuks). dan lig je maar te woelen, je slaapt heel onrustig... pff dat heb ik nu dus... en ik moet t nog 2 weken uithouden...
Ga gitaar spelen (neem aan dat dat je wel opvrolijkt )
__________________
<):o)
Oud 26-01-2007, 11:26
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 26-01-2007 @ 12:14 :
@Daydreamster
Jij was dus al veel verder in je verwerking
Ik kan nu nog steeds niet snappen hoe je houden van voor iemand kan stoppen (Ik bedoel, drie jaar lang samen, verliefd -> houden van, en ineens stopt dat.) Dat is heel irreeel.
Yup, al veeeel verder
Kan me voorstellen dat het voor jou allemaal erg onlogisch en idd irreeel klinkt, maar je moet het meegemaakt hebben (dat klinkt stom) Het gaat geleidelijk, geen enkel gevoel is van de ene op de andere dag over. Bij mij ging het ook geleidelijk, maar het grootste deel al toen ik nog in de relatie zat. Succes meis, je komt er wel
Oud 26-01-2007, 12:02
Jones
Citaat:
Bartezz schreef op 26-01-2007 @ 11:55 :
of a; de baas van je stagebedrijf

of b; je psychiater
c; wouter bos?
Oud 26-01-2007, 12:25
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 26-01-2007 @ 12:15 :
Ga gitaar spelen (neem aan dat dat je wel opvrolijkt )
niet altijd hoor... ik heb gisteren 5 uur gespeeld... dan gaat de 'lol' er ook wel vanaf, daarnaast, ik heb nog wel meer dingen om mijn tijd te doden.... maar toch
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 26-01-2007, 13:29
Verwijderd
Citaat:
Jones schreef op 26-01-2007 @ 13:02 :
c; wouter bos?
nee dan had hij het mij wel verteld
Oud 26-01-2007, 13:54
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Oh, vanavond is hij weer hier. Ik heb er zin in en het is zo gelijkwaardig dit, zo wederzijds allemaal. En ik vind het leuk dat mijn broertjeszusjes hem zo gaaf vinden en zelfs mijn zus vindt 'm leuk en dat wil wat zeggen. Er is niets wat ik nìet leuk aan hem vind en dat is best wel nieuw eigenlijk, ik ben veel te kieskeurig. Oh maar hij zet me aan het denken over mezelf en hem en over veel te veel andere dingen, maar het is fijn. Ik krijg eindelijk het gevoel dat ik het een beetje snap.

OH EN eergisteren was hij twee maanden mijn vriendje.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 26-01-2007, 14:26
Jones
Citaat:
Bartezz schreef op 26-01-2007 @ 14:29 :
nee dan had hij het mij wel verteld
Stom, dat had ik moeten weten. Ik zat ook met mijn gedachten ergens anders. Ik bedoelde natuurlijk Mark Rutte. Die moet het vast geheim houden van Verdonk
Oud 26-01-2007, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Jones schreef op 26-01-2007 @ 15:26 :
Stom, dat had ik moeten weten. Ik zat ook met mijn gedachten ergens anders. Ik bedoelde natuurlijk Mark Rutte. Die moet het vast geheim houden van Verdonk
ja en die is vrijgezel!!
Oud 26-01-2007, 14:28
Jones
Citaat:
Bartezz schreef op 26-01-2007 @ 15:27 :
ja en die is vrijgezel!!
Nee, niet meer. Die heeft sinds kort een vriendin las ik in de prive. Een of andere gogo-danseres. Schijnt nogal jong te zijn.
Oud 26-01-2007, 14:35
Verwijderd
Citaat:
Jones schreef op 26-01-2007 @ 15:28 :
Nee, niet meer. Die heeft sinds kort een vriendin las ik in de prive. Een of andere gogo-danseres. Schijnt nogal jong te zijn.
lang blond haar? C S..e?
Oud 26-01-2007, 14:38
Jones
Citaat:
Bartezz schreef op 26-01-2007 @ 15:35 :
lang blond haar? C S..e?
Geen idee, dat stond er niet bij in de prive.
Oud 26-01-2007, 14:41
Verwijderd
Citaat:
Jones schreef op 26-01-2007 @ 15:38 :
Geen idee, dat stond er niet bij in de prive.
ik doelde op onze forumster met een geheime relatie
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied? topic #65
x-spekkie-x
499 08-07-2007 15:38
Liefde & Relatie Leugens
Orpheo
86 24-08-2006 18:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:32.