Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2007, 20:36
Verwijderd
Citaat:
AlopiA schreef op 02-04-2007 @ 21:31 :
Oh wat gaaf dat Izzie de gratis kliniek gaat financieren
dat lag er zo dik bovenop

wie zet even in spoiler wat christina en izzie zeggen (A)?
Advertentie
Oud 02-04-2007, 20:41
Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Mijn mond viel echt zo totaal open toen Burke 'Marry me' zei... En ik ontwrichtte gewoon mijn kaak toen George op zijn knieën ging! Oh man, mijn downloadinstincten steken de kop weer op. Maar ik zal het nog een week volhouden. Cristina had trouwens tranen in haar ogen, zagen jullie dat? Echt superschattig! En Karev was heerlijk vals tegen Addison, geweldig gewoon hoe hij haar op haar nummer zette. Het 'volgende week in Grey's Anatomy' vond ik trouwens niet zoveel aan... Die hele Ellis-verhaallijn kan me niet zo boeien.
Oud 02-04-2007, 20:44
Verwijderd
Haha, dat had ik ook toen Burke het zei

Dat ellis-gebeuren vind ik ook niet zo interessant. Wel gaaf dat Bailey die kliniek wil openen, en dat Izzie daar haar geld voor gaat gebruiken
Oud 02-04-2007, 20:45
Verwijderd
Omg, Burke en Christina! Dat vond ik ook fantastisch; 't doet er eigenlijk een beetje aan af dat George het nu ook deed. Maar wel gaaf toch. Ik moet me ook bedwingen om niet te downloaden Maar goed, dan duurt het toch weer een paar uur voor het binnen is en dan is de grootste nieuwsgierigheid wel weer weg

Ik denk trouwens dat Christina ja gaat zeggen. Of nee uit principe maar stiekem toch.
Oud 02-04-2007, 20:56
Qimm
Qimm is offline
Woh, ik was best geschokt hahah, die had ik zooo niet aan zien komen (van Burke en Christina, van George, tje weenie, vond ik duidelijk mínder schokkend. Ik heb niet echt het idee dat Callie 'ja' gaat zeggen, gevoelsmatig. Christina zegt wel 'ja' denk ik!)

Muhahah Alex
Oud 02-04-2007, 21:37
zeep007
zeep007 is offline
ik denk ook dat callie nee zegt, en christina ja. We shall see!
Oud 02-04-2007, 22:16
Verwijderd
Ik snapte trouwens niet waarom Jilly per se wilde dat George ook ff een kijkje bij der uhm, baarmoeder nam
Oud 03-04-2007, 09:12
Sasz
Sasz is offline
wow wat een epi!
ook ik zat echt met verbazing te kijken toen burke Christina ten huwelijk vroeg en vervolgens george! eerst kon hij niet eens zeggen dat hij van haar hield, nu wel en dan vraagt hij haar ook maar meteen ten huwelijk...
nou ja, het zou wel leuk zijn als ze ja zeggen, maar ik denk dat ze allebei nee zeggen

Bailey was echt lief van izzie dat ze het geld daarin gaat investeren!

en mark mag geen chief worden hoor wel zielig voor de chief dat zijn vrouw nu iemand anders heeft

ow en karev met addison
Oud 03-04-2007, 09:31
Verwijderd
Ik denk ook dat ze allebei nee zeggen.
Oud 03-04-2007, 09:41
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 03-04-2007 @ 10:31 :
Ik denk ook dat ze allebei nee zeggen.
Ik ook.

Het is zo stom hoe ze hun partner ten huwelijk vragen
Eerst hebben ze problemen en die willen ze oplossen door met de ander te trouwen Zorg eerst eens even dat je relatie goed loopt!
Oud 03-04-2007, 10:16
Verwijderd
Citaat:
zeep007 schreef op 02-04-2007 @ 22:37 :
ik denk ook dat callie nee zegt, en christina ja. We shall see!
Dat denk ik ook. Als Callie ja zou zeggen zou ik teleurgesteld in haar zijn, ze zijn pas een paar weken weer samen en George vraagt haar alleen nu omdat hij niet aan z'n vader wil denken, heb ik het idee.
Oud 03-04-2007, 10:28
Verwijderd
Ik denk dat callie ja zegt en christina nee in eerste instantie. maar ik wil dat ze ja zegt want ik vind dat cool
Oud 03-04-2007, 11:04
Lente
Lente is offline
na dat verhaal van christina over dat ze bij burke wil zijn enz, kan ze bijna geen nee meer zeggen
Oud 03-04-2007, 11:17
wup
wup is offline
Ik vind het eigelijk een beetje stom dat er nu dus 2 huwelijkaanzoeken zijn. Bij Burke dacht ik wel , maar toen alex erachteraan kwam was het wel wat verpest ofzo.

Ik denk Chrisina ja, Callie nee.. Ofzo
Oud 03-04-2007, 11:57
Sasz
Sasz is offline
ik vind dat Christina idd niet anders kan dan ja zeggen, want ze zij dat ze erin zat tot aan het eind (for the long run)
callie moet nee zeggen, want george vraagt haar te vroeg en om een verkeerde reden.
Oud 03-04-2007, 14:36
ST*R
ST*R is offline
Ik heb echt 4 keer gehuild ofzo. Eerst dat die vriendinnen afscheid namen, toen dat met Izzy en George, daarna dat Izzy zei dat ze de kliniek geld wilde geven, en daarna de huwelijksaanzoeken. Maar ik ben dan ook beetje overgevoelig de laatste tijd.
Ik hoop dat ze allebei ja zeggen, maar ik denk idd ook dat alleen Christina ja zegt, het zou zoooo leuk zijn als Christina en Burke gingen trouwen!
Oud 03-04-2007, 14:59
Verwijderd
Citaat:
SENSASIAN schreef op 02-04-2007 @ 23:16 :
Ik snapte trouwens niet waarom Jilly per se wilde dat George ook ff een kijkje bij der uhm, baarmoeder nam
Omdat ze zelf al wist dat ze kanker had, en waarschijnlijk ook dat het al redelijk erg was. En ze vond denk ik dat hij er wel iets van op zou steken.

Bailey is top met haar gratis kliniek. Had al verwacht dat Izzy haar geld erin zou steken. Dus helemaal perfect
Vond Alex trouwens super met die opmerking; ik wil het graag over het zoenen hebben !
Arme Chief Richard !

En over het trouwen. Yang moet zéker ja zeggen & Callie nog niet. Vond het al goed dat George zei dat ie van haar hield, trouwen is overdreven.
Oud 03-04-2007, 15:31
innogen
innogen is offline
Citaat:
Sasz schreef op 03-04-2007 @ 12:57 :
ik vind dat Christina idd niet anders kan dan ja zeggen, want ze zij dat ze erin zat tot aan het eind (for the long run)
callie moet nee zeggen, want george vraagt haar te vroeg en om een verkeerde reden.
Oud 03-04-2007, 16:11
Verwijderd
Ik hoop trouwens ook dat Christina ja zegt en Callie nee, maar ik denk dat ze allebei nee zeggen.
Oud 03-04-2007, 16:18
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 03-04-2007 @ 10:41 :
Ik ook.

Het is zo stom hoe ze hun partner ten huwelijk vragen
Eerst hebben ze problemen en die willen ze oplossen door met de ander te trouwen Zorg eerst eens even dat je relatie goed loopt!
Ik vind niet dat Christina en Burke problemen hebben, die zijn allebei gewoon een beetje geschift. Voor hun werkt het op deze manier wel, ik geloof dat ze juist respect hebben voor elkaar dat ze zo lang kunnen volhouden - en ook wel weer dat Christina toch toegeeft
Oud 03-04-2007, 16:39
Verwijderd
Als je zelfs nog bij elkaar blijft als je maandenlang niets tegen elkaar zegt bewijs je wel meteen al dat je je relatie serieus neemt
Oud 03-04-2007, 17:18
Sasz
Sasz is offline
Citaat:
Sarah schreef op 03-04-2007 @ 17:39 :
Als je zelfs nog bij elkaar blijft als je maandenlang niets tegen elkaar zegt bewijs je wel meteen al dat je je relatie serieus neemt
ja precies, ze blijven iig wel met elkaar in 1 huis zitten.... dat moet je dan ook maar volhouden
Oud 03-04-2007, 17:58
Angel on Earth
Angel on Earth is offline
ik denk dat callie ja zegt... als je dat voorstukje zag (nastukje) dan lijkt het wel duidelijk...
Oud 03-04-2007, 18:08
Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
Angel on Earth schreef op 03-04-2007 @ 18:58 :
ik denk dat callie ja zegt... als je dat voorstukje zag (nastukje) dan lijkt het wel duidelijk...
Bedoel je die stukjes die in de reclame had, waarin ze zeggen dat je kan sms-en en dan kan je de dvd's winnen? (want in het stukje over volgende week zag je toch alleen Meredith en haar moeder?)

Ik zat eigenlijk te wachten tot Derek Meredith ook zou vragen.
En Alex was lullig tegen Adisson Zou hij dat nou menen of voelt hij eigenlijk wel wat voor haar?
Oud 03-04-2007, 18:25
Iduna
Iduna is offline
Cristina zonder h! Maar goed, ik vind dat ze allebei nee moet zeggen. Je moet eerst toch ook nog even normaal met elkaar omgaan voordat je ja zegt.
Oud 03-04-2007, 19:27
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 03-04-2007 @ 17:11 :
Ik hoop trouwens ook dat Christina ja zegt en Callie nee, maar ik denk dat ze allebei nee zeggen.
Oooh... die stomme spoilers! Maar gelukkig ben ik dan volgende week spoilervrij.

Ik vond het weer echt een mooie aflevering, wel zielig..
Oud 03-04-2007, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 03-04-2007 @ 17:39 :
Nou ja, maanden, weken toch?
Oud 04-04-2007, 08:09
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Heksjuh schreef op 03-04-2007 @ 18:08 :

En Alex was lullig tegen Adisson Zou hij dat nou menen of voelt hij eigenlijk wel wat voor haar?
Ik vond het juist grappig, eigelijk. Alsof Addisons wereld nu in duigen valt
Oud 04-04-2007, 10:43
Sasz
Sasz is offline
ik vond Alex juist goed met zijn actie
Oud 04-04-2007, 10:46
Verwijderd
Citaat:
Sasz schreef op 04-04-2007 @ 11:43 :
ik vond Alex juist goed met zijn actie
ik ook
Oud 04-04-2007, 10:57
Verwijderd
viel het jullie ook op dat addisons haar geverfd was terwijl er een stukje hoofdhuid was meegenomen?
Oud 04-04-2007, 11:34
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 03-04-2007 @ 23:22 :
Nou ja, maanden, weken toch?
Hm ik had de indruk dat het al wel acht afleveringen ofzo zo was, maar ik heb dat soort dingen wel vaker verkeerd
Oud 04-04-2007, 11:40
Balance
Balance is offline
Citaat:
Qimm schreef op 04-04-2007 @ 09:09 :
Ik vond het juist grappig, eigelijk. Alsof Addisons wereld nu in duigen valt
Zo vond ik het er wel uit zien, ze was zichtbaar teleurgesteld.
En ik geloof er niks van dat Alex het alleen deed omdat zij zijn baas is.

Ik vond het huwelijksaanzoek van Burke heel tof. Die van George wat minder, vooral omdat ik vrees dat Callie nee gaat zeggen en je dan opnieuw gezeur krijgt net als toen met dat 'ik hou van je' verhaal.
Wel heel grappig dat ze uitgerekend George zo'n seksbeest laten zijn, terwijl je van hem juist zou verwachten dat ie als klein jochie compleet instort.

En dat Izzie die kliniek gaat financieren zag je al van ver aankomen. Jammer dat ze dit niet meer hebben opgebouwd, ze hadden Bailey d'r plannen toch al weken eerder kunnen introduceren en het langzaam kunnen opbouwen? Dit kwam echt uit het niets. Ik dacht zelfs even dat Bailey het allang geregeld had met Izzie en alleen de chirurgen nog nodig had.

Oh en arme Chief
Oud 04-04-2007, 11:56
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Balance schreef op 04-04-2007 @ 11:40 :
Zo vond ik het er wel uit zien, ze was zichtbaar teleurgesteld.
En ik geloof er niks van dat Alex het alleen deed omdat zij zijn baas is.
Ze was teleurgesteld dat Alex haar niet aantrekkelijk vond. (althans zei hij, geloof er geen barst van) Volgens mij loopt hij haar gewoon te stangen
Oud 04-04-2007, 12:18
TwistedJunkie
TwistedJunkie is offline
Citaat:
Encefalopathie schreef op 02-04-2007 @ 21:24 :
nee ik bedoel niet die zieke maar die andere, waarom die in eerste instantie weg is gegaan bij de amish? Vroeger...
Omdat ze niet in die cultuur wilt leven en in onze tijd, denk ik .

WAT EEN JANKAFLEVERING haha

Bailey, ik vind haar echt super! En ik vond het niet uit het 'niets' komen, haar idee om een gratis kliniek te beginnen. Dat kwam eigenlijk wel naar voren toen ze tegen die 4 aan het praten was. Dat ze aan zichzelf had getwijfeld, ze eerst in hun geloofden en ze weer in die iets wilde gaan geloven. Ze moet Chief worden

Chief, vond het wel terecht van zn vrouw. Zij heeft jaren op hem gewacht en op een gegeven moment ben je dr klaar mee. Als Elis haar geheugen weer terug krijgt, zullen ze wel wat krijgen denk ik.

Burke en Cristina: te lief . Ik had dat NOOIT aan zien komen. Ik dacht echt dat ze weken nog door zouden gaan met dat kinderachtig gedoe. Vond het goed van haar dat ze eindelijk toegaf en Burke ook, door haar dan ten huwelijk te vragen. Ik denk wel dat ze ja zegt.

Callie & George, ik denk dat ze nee zegt. Ook omdat ze hem aankeek alsof er iemand aan het sterven was ofzo.

Alex en Addison, tjaa......denk niet dat hij het alleen maar deed omdat ze zijn baas is. Ben benieuwd.

En Mark chief? Dat zou echt HEEL ongeloofwaardig zijn. Die kerel is absoluut niet geschikt.
Oud 04-04-2007, 12:30
Balance
Balance is offline
Citaat:
TwistedJunkie schreef op 04-04-2007 @ 13:18 :
Chief, vond het wel terecht van zn vrouw. Zij heeft jaren op hem gewacht en op een gegeven moment ben je dr klaar mee. Als Elis haar geheugen weer terug krijgt, zullen ze wel wat krijgen denk ik.
Oeh ja, straks krijgen ze weer wat!

En ik heb gisteren een aantal afleveringen GA zitten kijken op dvd en grappig dat Callie nu helemaal tof is en dat ze daar nog heel vals was en ook gemeen werd aangesproken enzo. Haar positie is echt enorm veranderd. Ook met Addisson, ik vond haar echt een bitch in het begin, maar toen ik gister terug keek vond ik haar juist lief
Oud 04-04-2007, 12:48
Verwijderd
Citaat:
TwistedJunkie schreef op 04-04-2007 @ 13:18 :
als ellis haar geheugen terugkrijgt? ze heeft alzheimer!
Oud 04-04-2007, 12:51
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 04-04-2007 @ 12:48 :
Ja dat zeiden ze in het voorstukje van volgende keer. *haalt schouders op* Maar dat zal wel niet blijvend zijn, maar gewoon een helder moment...
Oud 04-04-2007, 13:19
Verwijderd
ja, dat ze alles van vroeger weer wist, maar niks van de laatste 5 jaar oid.
Oud 04-04-2007, 14:36
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 04-04-2007 @ 13:51 :
Ja dat zeiden ze in het voorstukje van volgende keer. *haalt schouders op* Maar dat zal wel niet blijvend zijn, maar gewoon een helder moment...
Dat bekeek ik ook met opgetrokken wenkbrauwen..
maar een hele aflevering over één helder moment? Dat lijkt me ook niet.
Oud 04-04-2007, 14:55
__
__ is offline
wat een jankaflevering inderdaad ik moest de tissues er wel even bij halen haha. en verder denk ik dat cristina wel ja zegt en callie niet, maar ik hoop eigenlijk dat ze allebei nee zeggen. qua callie en george lijkt het me wel duidelijk waarom ik dat hoop, maar cristina en burke.. ja sure ze hebben vast iets speciaals ofzo, ze mogen ook heus wel samen blijven haha, maar.. nee trouwen lijkt me echt (nog even) niks.
Oud 04-04-2007, 15:41
TwistedJunkie
TwistedJunkie is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 04-04-2007 @ 13:48 :
Ik bedoelde daarmee, als ze weer een helder moment heeft. Mjaa we'll see.
Oud 04-04-2007, 17:31
Drez
Drez is offline
waarom heeft niemand het over derek en meredith! want dat was ook héél erg lief!
Oud 04-04-2007, 17:38
Verwijderd
Citaat:
Drez schreef op 04-04-2007 @ 18:31 :
waarom heeft niemand het over derek en meredith! want dat was ook héél erg lief!
Omdat die al een paar afleveringen heel erg lief zijn?
maar je hebt wel gelijk
Oud 04-04-2007, 19:41
Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik weet niet of de link naar dit filmpje al eens is geplaatst. Het is een parodie op droom van George in de douche. Het is niet op tv geweest, maar is gemaakt voor een awardshow ofzo.

Oud 04-04-2007, 19:49
Verwijderd
Oud 04-04-2007, 21:51
Verwijderd
Whahaha briljant! Behalve dan de Chief Maar dat met Alex en McSteamy zie ik ook wel zitten Waarom droom ik nou altijd over draken en monsters? Ik wil ook hete showerscenes!

Wat was dat voor een droom van George trouwens? Dat heb ik helemaal gemist.
Oud 04-04-2007, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 04-04-2007 @ 22:51 :
Whahaha briljant! Behalve dan de Chief Maar dat met Alex en McSteamy zie ik ook wel zitten Waarom droom ik nou altijd over draken en monsters? Ik wil ook hete showerscenes!

Wat was dat voor een droom van George trouwens? Dat heb ik helemaal gemist.
seizoen 2
Oud 04-04-2007, 21:55
Drez
Drez is offline
dat was in its the end of the world volgens mij. met die bom. ?

en vet hoorr.
Oud 04-04-2007, 21:56
Verwijderd
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten