![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
wie zet even in spoiler wat christina en izzie zeggen (A)? |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Het is zo stom hoe ze hun partner ten huwelijk vragen ![]() Eerst hebben ze problemen en die willen ze oplossen door met de ander te trouwen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bailey is top met haar gratis kliniek. Had al verwacht dat Izzy haar geld erin zou steken. Dus helemaal perfect ![]() Vond Alex trouwens super met die opmerking; ik wil het graag over het zoenen hebben ! Arme Chief Richard ! En over het trouwen. Yang moet zéker ja zeggen & Callie nog niet. Vond het al goed dat George zei dat ie van haar hield, trouwen is overdreven. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik zat eigenlijk te wachten tot Derek Meredith ook zou vragen. En Alex was lullig tegen Adisson ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vond het weer echt een mooie aflevering, wel zielig.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En ik geloof er niks van dat Alex het alleen deed omdat zij zijn baas is. Ik vond het huwelijksaanzoek van Burke heel tof. Die van George wat minder, vooral omdat ik vrees dat Callie nee gaat zeggen en je dan opnieuw gezeur krijgt net als toen met dat 'ik hou van je' verhaal. Wel heel grappig dat ze uitgerekend George zo'n seksbeest laten zijn, terwijl je van hem juist zou verwachten dat ie als klein jochie compleet instort. En dat Izzie die kliniek gaat financieren zag je al van ver aankomen. Jammer dat ze dit niet meer hebben opgebouwd, ze hadden Bailey d'r plannen toch al weken eerder kunnen introduceren en het langzaam kunnen opbouwen? Dit kwam echt uit het niets. Ik dacht zelfs even dat Bailey het allang geregeld had met Izzie en alleen de chirurgen nog nodig had. Oh en arme Chief ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() WAT EEN JANKAFLEVERING haha ![]() Bailey, ik vind haar echt super! En ik vond het niet uit het 'niets' komen, haar idee om een gratis kliniek te beginnen. Dat kwam eigenlijk wel naar voren toen ze tegen die 4 aan het praten was. Dat ze aan zichzelf had getwijfeld, ze eerst in hun geloofden en ze weer in die iets wilde gaan geloven. Ze moet Chief worden ![]() Chief, vond het wel terecht van zn vrouw. Zij heeft jaren op hem gewacht en op een gegeven moment ben je dr klaar mee. Als Elis haar geheugen weer terug krijgt, zullen ze wel wat krijgen denk ik. Burke en Cristina: te lief ![]() Callie & George, ik denk dat ze nee zegt. Ook omdat ze hem aankeek alsof er iemand aan het sterven was ofzo. Alex en Addison, tjaa......denk niet dat hij het alleen maar deed omdat ze zijn baas is. Ben benieuwd. En Mark chief? Dat zou echt HEEL ongeloofwaardig zijn. Die kerel is absoluut niet geschikt.
||
Citaat:
![]() En ik heb gisteren een aantal afleveringen GA zitten kijken op dvd en grappig dat Callie nu helemaal tof is en dat ze daar nog heel vals was en ook gemeen werd aangesproken enzo. Haar positie is echt enorm veranderd. Ook met Addisson, ik vond haar echt een bitch in het begin, maar toen ik gister terug keek vond ik haar juist lief ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar een hele aflevering over één helder moment? Dat lijkt me ook niet. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar je hebt wel gelijk ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Grey's Anatomy #8 Verwijderd | 402 | 04-10-2011 19:59 | |
Films, TV & Radio |
Welke series volg jij op dit moment? [fall season 2010] x-spekkie-x | 115 | 25-06-2011 19:33 | |
De Kantine |
Ranking the Scholieren #3.2 Verwijderd | 57 | 27-10-2010 12:43 | |
Films, TV & Radio |
[ Tv series ] Welke series heb je op dvd/ volg je op tv/verlanglijstje desperadoz | 45 | 05-01-2008 19:25 | |
Films, TV & Radio |
Grey's anatomy #2 Verwijderd | 500 | 13-06-2006 14:27 |