Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-05-2009, 14:52
Verwijderd
Javier Guzman - Por Dios

Het viel tegen. De voorstelling was de minste van al zijn vier programma's, en er zat kutpubliek wat telkens vanalles ging roepen en naar de wc ging. Daar reageerde hij weer heel agressief op. Ik ging er met een naar gevoel weg.
Advertentie
Oud 11-05-2009, 20:47
flyaway
flyaway is offline
La traviata - St Mark's Church in Florence / Firenze (Italie)

Helemaal geweldig, echte aanrader. Intiem, toch overweldigend groots.
Oud 15-05-2009, 14:13
annieky
annieky is offline
Veldhuis en Kemper.....
was leuk!
Oud 11-06-2009, 15:11
sander89
sander89 is offline
Laate wat ik heb gezien is Joan met het schep.

Laatst gewijzigd op 11-06-2009 om 22:19. Reden: Reclame verwijderd
Oud 13-06-2009, 22:49
RKY27
RKY27 is offline
Telt cabaret ook mee?
Zo ja; Allah Made Me Funny in Rotterdam, ergens in maart dacht ik?
Oud 15-06-2009, 12:06
AlopiA
AlopiA is offline
Footloose
Prima avondje vermaak, william spaaij is echt enthousiast en gepassioneerd, leuk om te zien. Terecht dat hij een musical award heeft gewonnen voor zijn rol. Kim-lian heeft echt een mooie stem, dat wist ik eigenlijk niet echt totdat ik haar gisteren hoorde zingen. Een paar leuke grappen, leuke dans en leuke muziek. Prima.
Oud 18-06-2009, 23:41
WolterB
WolterB is offline
Cabarestafette:

Amar
Wel redelijke cabaretier die helaas te veel inkakmomenten had en zelf in een half uur te vaak niet boeiend kon zijn. Spotte iets te veel met zijn allochtone afkomst waardoor het op een gegeven moment zelfs irritant werd.

Emilio Guzman
Ik durf te zeggen dat hij meer potentie heeft dan zijn groter broer (Javier). Hij is niet altijd even snel met zijn grappen, maar ze slaan in als een bom, hij springt van de hak op de tak, maar houdt de rode draad binnen zijn verhaal vast en komt heerlijk onzeker over op z'n tijd.

Jeffrey Spalburg
Een Hengelose Surinamer die een stuk uit zijn show 'Brommers kiek'n' speelde. Ad-rem, gevat, muziekaal, prima grappen en een uitstekende afsluiter voor de avond.

Regels voor berichten