Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ben wel een bewonderaar van Olivier Provily, de regisseur dus, maar ik weet dat je goed veel cola moet drinken van tevoren, dat je tegen lange pijnlijke stiltes en verveling moet kunnen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Die heb ik dus gemist. En ik wilde al zó lang dat stuk een keer zien, in een professionele versie, dan. Oh, en ik vind het best te spelen hoor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 18-02-2007 om 18:43. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Was meer een grapje omdat ik het dus zelf ooit gespeeld heb. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (sorry, maar daar ben ik toch wel echt benieuwd naar, aangezien ik de film erg goed vond, en het spel in deze voorstelling toch behoorlijk slecht). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nou ja, ik kijk in elk geval erg uit naar 'De pelikaan' van dezelfde regisseur bij hetzelfde gezelschap ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kreeg een brief vorige week van de schouwburg hier dat ik een nieuw kaartje kreeg voor een andere voorstelling omdat er zoveel commentaar was geweest. Vond ik beetje gek. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Jeetje, het gaat wel lekker met het Zuidelijk Toneel dit jaar. 'Breekbaar', geregisseerd door Matthijs Rümke, werd uit de schouwburgen gehaald omdat hij zo slecht was, en op deze voorstelling 'Lichaam' is ook al behoorlijk veel commentaar gegeven. Het zou me niet verbazen als de voorstelling hier in Tilburg niet doorging vanwege dat commentaar. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Er blijft echt niks van ze over. ![]() Gaat 'De pelikaan' nog wel gespeeld worden of weet je dat niet? Want daar kijk ik echt al heel lang naar uit... ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
hehe, ik heb zondag Assepoester gezien, een musical uitgevoerd door de kinderen van de Molse Academie voor Muziek en Woord
![]() was erg leuk ![]() en een tijdje terug ook nog 'Leve de jongens!' gezien van een theatergezelschap in onze gemeente; een toneelstuk op drie verschillende locaties in het dorp. Het gaat over de boerenkrijg eind achttiende eeuw ![]() website was écht de max |
![]() |
||
Citaat:
![]() Heerlijke show idd. Gisteren Op een mooie avond in het heelal gezien van Spinvis en als (onverwacht) voorprogramma Solo ![]() Wat een gweldige voorstelling zette hij met zijn band neer, de variëteit aan instrumenten die elk bandlid kon bespelen was groots, de show was super strak en het was een absolute meerwaarde ten opzichte van de cd's.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst Wouter Deprez in de KVS, maar dat was niet zo veel soeps. Had beter verwacht. Daarvoor The Lieutenant of Inishmore, gespeeld door Olympique Dramatique. Dat was zalig. Die tekst was schoon herschreven. Heb het origineel Engels boek gekocht. Nu wil ik die Nederlandse herwerking vinden. ![]() En dáárvoor De Kersentuin in de KVS, hadden ze van het origineel een tragikomedie gemaakt. Mooi. |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Het grote 'wat kunnen we samen gaan doen'-topic. (Voor eerste dates, relaties...) Bloem | 255 | 21-11-2012 13:52 |