Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-02-2007, 20:33
Love,SweetLove
Love,SweetLove is offline
Ik ben echt helemaal gek op hem! Nog 8 weken en dan kom hij weer voor een paar daagjes naar NL. De komende dagen ga ik maar heel erg m'n best doen om een leuk cadeautje voor zijn verjaardag te verzinnen dat ik op kan sturen.
Wie heeft er ooit verzonnen dat stages in het buitenland leerzaam zouden zijn? Ik wil helemaal niet leren zonder hem te kunnen!
Advertentie
Oud 28-02-2007, 20:57
luchtballon
luchtballon is offline
hahahaha mijn exvriendje gaat proberen te zingen in een bandje. uhhu huhu. Mja, als hij een ding níet kan...?

En vriendje komt zo hierheen yeah
Oud 28-02-2007, 21:38
Signy
Signy is offline
Citaat:
Dvine schreef op 28-02-2007 @ 21:05 :
Hij is geweldig..Ik moest gisteren naar het ziekenhuis voor onderzoek en hij kwam mee. Daarna werd ik onwel en gingen we weer terug waarna we naar de ehbo moesten en daarna bleek dat ik daar moest blijven overnachten ter observatie. (dit alles duurde van 2 uur tot 9 uur) en hij zeurde niet, hij was heel lief voor me.. <3 super..En dan ook nog naar mijn huis spullen gaan halen en weer naar mij brengen.. <3 En dan nog zijn trein niet meer kunnen halen.. Bleef hij in mijn kamer slapen.. Zo lief...

ja, beetje onoverzichtelijk getypt maarja.
Lief.
Oud 28-02-2007, 21:42
niche
niche is offline

Sinds vandaag is het dan geloof ik écht over. De ene keer zegt ie dat ie me zo ontzettend mist en de andere keer weet hij het allemaal niet meer. Nu weet ik wel dat ik niet meer op 'm ga wachten.
Oud 28-02-2007, 21:45
Verwijderd
Hij is vanavond darten en kreeg toenstraks onverwacht een smsje waarin stond dat ie soms ineens besefte hoeveel ie van me houdt en dat dit zo'n moment was. Lief <3 helemaal omdat ie dit nooit zo vaak zegt of schrijft o.i.d.
Oud 28-02-2007, 23:34
zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik wil nog altijd niet verliefd zijn dus lekker onderdrukken die hap
Oud 28-02-2007, 23:37
Verwijderd
En dan lig je weer alleen op je (veeeeel te grote) bedje.. Hij belde me net nog even en hmmmm... ik heb echt een aanval van verliefdheid, en deze mag nog wel even zo doorgaan!
Oud 28-02-2007, 23:50
Verwijderd
Citaat:
jukeboxxx schreef op 28-02-2007 @ 20:43 :
Ik weet niet of ik uit moet zien naar maandag want ergens vind ik het doodeng Verder ben ik blij voor haar en is alles met een vriendinnetje weer helemaal okay, gelukkig.
Het komt vast wel goed. (L)

Mijn dag was tof, om verschillende redenen, net gegeten en naar de film geweest met een vriendinnetje en dat was zo gezellig en ik besef me echt telkens dat ik superleuke mensen om me heen heb, morgen samen huiswerk maken met een vriendinnetje en daarna weer uit met allemaal leuke mensen.
Oud 01-03-2007, 08:18
Scatterheart
Scatterheart is offline
Jemig wat een heerlijk eten, kwaliteitsavond!
Oud 01-03-2007, 08:58
Verwijderd
Om moedeloos van te worden. Maar gelukkig heb ik hele lieve vrienden
Oud 01-03-2007, 10:50
Verwijderd
<3 ^^
Oud 01-03-2007, 10:51
Verwijderd
mijn vriendje is vet leuk enzo je kan dus stellen dat ik me veeeet goed voel op relationeel gebied. en op andere gebieden ook wel
Oud 01-03-2007, 11:35
Luna
Luna is offline
een nieuwe?
Oud 01-03-2007, 11:41
Verwijderd
Ja, dat vroeg ik me ook al af, was het niet net uit ofzo?

OT: Poe, onze versie van spontaan iets leuks gaan doen is "Oh, in april ben ik een weekje vrij! Dan kan ik misschien een dag in het weekend niet gaan werken, zullen we dan wat gaan doen?" Zucht. Misschien doen we ook echt wel te veel.
Oud 01-03-2007, 12:09
Luna
Luna is offline
oh ik vind het niet sletterig maar was gewoon benieuwd
Oud 01-03-2007, 12:09
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
uuuf schreef op 01-03-2007 @ 13:04 :
ik zal even tekst en uitleg geven
.......
dat was het .
Een nieuwe dus Maar wel fijn voor je hoor! Het is dan misschien wat snel na je andere relatie, maarja...als het voor jou (en je nieuwe vriend) goed voelt, dan is het toch ook gewoon goed?

OT: Nog steeds thuis, zit sinds gister aan de antibiotica voor een voorhoofdsholte-ontsteking en voel me gelukkig wel gelijk al wat beter. Wat een beetje antibiotica en neusspray al niet kan doen... Maandag dus weer helemaal fris aan de slag op stage, nu al zin in
En hij is nog steeds zó lief. Als wij zo door blijven gaan, gaan we het nog lang volhouden samen
Oud 01-03-2007, 12:55
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
uuuf schreef op 01-03-2007 @ 13:17 :
haha. naja, ik vind het wel een beetje sletterig ofzo. misschien komt het ook omdat ik het niet echt van mezelf gewend ben. ik vind sowieso niet snel iemand leuk, en nu ineens wel.
Ach, kan gebeuren. Daar moet je je zeker niet schuldig over voelen
Oud 01-03-2007, 13:21
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Soms baal ik er van dat ik zoveel bevestiging nodig heb dat een ander me leuk vind en dat ik zwaar in de stress schiet als die bevestiging ook maar even iets minder is. Dan kan ik me echt diep gekwetst voelen terwijl ik tegelijkertijd weet dat het niet reeel is. Pffff.
Oud 01-03-2007, 14:12
Gothic
Gothic is offline
Ik geloof datik wel dicht bij hem wil zijn. En wil zoenen. Maar dat gebeurt vast binnen nu en een week ... hopelijk komen dan ook de vlinders...
Oud 01-03-2007, 14:14
miekmuis
miekmuis is offline
Hij heeft gister zijn eerste afspraak gehad en vertelde mij daar over. Het was zo fijn om hem te horen zeggen wat ik al die tijd niet mocht zeggen. Eindelijk erkenning. Stom misschien, maar dat had ik best nodig.
Oud 01-03-2007, 14:32
Fayette
Citaat:
Chloe Siere schreef op 01-03-2007 @ 14:21 :
Soms baal ik er van dat ik zoveel bevestiging nodig heb dat een ander me leuk vind en dat ik zwaar in de stress schiet als die bevestiging ook maar even iets minder is. Dan kan ik me echt diep gekwetst voelen terwijl ik tegelijkertijd weet dat het niet reeel is. Pffff.
Zeer herkenbaar!
Oud 01-03-2007, 16:24
Missy
Missy is offline
Hij is zoooo leuk! Terwijl ik hem eigenlijk nauwelijks ken. Ik heb dit écht al een hele ruime tijd niet meer gevoeld, maar toch. Laat ik hem eerst maar is beter kennen.

En ik heb zin in de ZOMER!
Oud 01-03-2007, 16:44
Pierreke
Pierreke is offline
Yeah ! feeling goed..finally afte 3 years!
Oud 01-03-2007, 16:54
bloempieke
bloempieke is offline
Citaat:
Fayette schreef op 01-03-2007 @ 15:32 :
Zeer herkenbaar!

zeker!
Oud 01-03-2007, 17:06
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
bloempieke schreef op 01-03-2007 @ 17:54 :
zeker!
Idem.
Oud 01-03-2007, 17:52
Dvine
Dvine is offline
Ik heb hem heel veel achter elkaar gezien de laatste weken..nu ziek ik hem dit weekend niet zoveel en daarna school en werken enzo.. naja als ik me dan goed voel.

Aan de andere kant zie ik dit weekend mijn vriendinnetjes uit mijn oude woonplaats weer <3 daar ben ik wel heel blij mee
Oud 01-03-2007, 19:31
Verwijderd
<333
Oud 01-03-2007, 20:30
Verwijderd
Verliefd En niet alleen op hem, maar ook op mijn 'nieuwe haar' En nu ga ik heerlijk in bed liggen, hem smsen en nog even tv kijken.
Oud 01-03-2007, 20:45
Verwijderd
Exen o.0 *frustratie*
Smsen of ik hem toevallig heb gebeld (Hoezo zou ik hem bellen??) en daarna wéér beginnen of ik een vriend heb, hoe het met me gaat, of we weer eens af zullen spreken. De tweede keer in drie dagen dat ik die vragen krijg. Van hem. Is hij doof ofzo?!

Edit: Of hij is gewoon geestelijk onderontwikkeld. Dat is waarschijnlijker. Hij blijft doorlullen, ookal laat ik hem merken dat ik geen behoefte heb aan praten, smsen, msnen of enig ander contact. Laat staan dat ik hem wil zien.

Edit2: Nog even en ik eet van frustratie mn telefoon op.

Laatst gewijzigd op 01-03-2007 om 20:49.
Oud 01-03-2007, 21:45
I C U
I C U is offline
Hmmm, gisteren echt een uur met 'm aan de telefoon gehangen... Godzijdank heeft hij belminuten teveel Was wel fijn, eerst gewoon jolig gesprek en uiteindelijk nog best serieus. Morgenavond samen op stap en daarna slaap ik lekker bij hem <3 God, ik heb 'm echt al te lang niet gezien, en toch voelt het eigenlijk steeds beter. Jeetje. Dit gaat echt goed. Écht goed, zeg maar. Jeej!
Oud 01-03-2007, 21:58
Verwijderd
Oh mén, wat moet ik morgen nou doen als hij erover begint

En die andere meneer weer eens gezien na 2 weken en hij negeert met compleet. Great
Oud 01-03-2007, 21:58
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Skyblue schreef op 27-02-2007 @ 22:30 :
Yep... hoe frustrerend Clubje oprichten?

Ik geef het maar op met de mannen. Ik kan het niet en ik heb er geen zin meer in
Jaa doen we, krijg ik ten minste nog een beetje liefde.
En bovenstaande. Voorlopig blijf ik vrijgezel. Maar stiekem is dat meer omdat ik het idee heb dat ik 1. niemand kan krijgen 2. degene die ik wil, sowieso niet kan krijgen en niemand anders leuk vind. Loopt er dan nog íets rond op deze aardbol? Iemand die bij me past, alsjeblieft, hallo? OMG ik ben wanhopig. Verder niet in het dagelijks leven hoor .

Verder gaat het echt enorm slecht. Ik ben dipperig en ik kan mijn vader momenteel absoluut niet verdragen dus we hebben steeds ruzie. Ik raak steeds over de zeik want ik voel me echt een beetje depressief. Als ik maar niet terug zak...
Oud 01-03-2007, 22:07
Verwijderd
ik ben zo trots op m . En hij is lief, en mooi en we hebben over een uurtje semi-4 maanden. Ja wat wil je, de 30e is onze dag maar die zit niet in februari
Oud 01-03-2007, 23:09
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 01-03-2007 @ 12:41 :
Ja, dat vroeg ik me ook al af, was het niet net uit ofzo?

OT: Poe, onze versie van spontaan iets leuks gaan doen is "Oh, in april ben ik een weekje vrij! Dan kan ik misschien een dag in het weekend niet gaan werken, zullen we dan wat gaan doen?" Zucht. Misschien doen we ook echt wel te veel.
Maar vervolgens gaat hij leren en ik opdrachten maken en dan zegt hij "Maar ik moet écht leren, hoor!" maar komt hij toch regelmatig op mijn bed duiken en knuffelen... ik vind hem toch wel erg leuk en schattig. Hij kan soms zo vreselijk mallotig doen met zo'n onschuldige grijns
Oud 01-03-2007, 23:17
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 01-03-2007 @ 14:21 :
Oh, dit herken ik ook wel ja. Erg frustrerend
Oud 01-03-2007, 23:23
Bongalientje
Bongalientje is offline
ik vind het bijna post verspilling maar

:::

BUHG
Oud 02-03-2007, 08:13
Verwijderd
Zaterdag een date. Ik hoop dat t gezellig word!
Oud 02-03-2007, 08:20
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
En dan gaan we vandaag naar mijn ouders en dat is leuk. Ze is zo lief en mooi, dat moeten zij toch ook wel zien?
Oud 02-03-2007, 08:46
Verwijderd
Citaat:
Secret Agent schreef op 02-03-2007 @ 09:13 :
Zaterdag een date. Ik hoop dat t gezellig word!
Vertel! Succes en have fun alvast

OT: Goed! Straks heb ik twee uurtjes college en daarna zie ik hem alweer, ik ben verwend
Oud 02-03-2007, 09:57
Bloompje
Bloompje is offline
Het gaat nog steeds hartstikke goed Vond het gisteren ontzettend jammer dat hij niet naar me toe kon komen omdat er weer geen treinen reden van/naar Tilburg, maar we hebben afgesproken dat we dat zaterdagmiddag in gaan halen. Ook gaaf maar gister was meer perfect geweest.. En hij is schattig als hij boos en teleurgesteld is, dan kan ik hem weer lekker kalmeren.

Bijna 7 maandjes
Oud 02-03-2007, 10:46
Verwijderd
Het is trouwens wel goed dat ik zaterdag een date heb. Anders was ik zaterdag terug naar hem gegaan en dat wil ik eigenlijk niet. Van de ene kant wel, maar aan de andere kant moet hij ook maar eens laten zien hoe graag hij wil. Toch? Ja.

En eigenlijk gaat t beetje beter dan ik dacht, maar ik zie er wel tegenop. Ik wil heel graag echt echt echt praten met ze, maar het is zoooo dood eng om jezelf helemaal open te gooien. Zelfs als het mensen zijn waarvan ik weet dat ik ze kan vertrouwen. Het is stom, want juist nu ik ze nodig heb, houd ik ze op een afstand en dat is nou juist wat ik niet moet doen.
Oud 02-03-2007, 10:56
WolterB
WolterB is offline
Ik hoop dat t dit weekend gaat lukken om d'r te zien. *wacht geduldig af*
Oud 02-03-2007, 11:25
I C U
I C U is offline
Jeej! Over een paar uurtjes zie ik 'm! Tot die tijd moet ik leren. Echt waar. Bah. Maar op zich gaat het best lekker, verbazingwekkend genoeg. Wie weet haal ik dit keer wél meer dan drie punten
Oud 02-03-2007, 11:58
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Mijn gevoelens schommelen echt van het ene uiterste (ik hou zou van hem) naar het andere uiterste (het kan me allemaal niets meer schelen). Tijd. Dagen, weken, maar meer maanden.

Vanavond gezellig uit eten met vrienden
En morgen Jon's nieuwe kelder bezichtigen

Het komt allemaal wel weer goed. Ooit.
Oud 02-03-2007, 12:41
Scatterheart
Scatterheart is offline
bijna weekendweekendweekend.
Oud 02-03-2007, 13:05
Bloem
Bloem is offline
Ik heb paaseitjes.
Oud 02-03-2007, 13:14
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Bloem schreef op 02-03-2007 @ 14:05 :
Ik heb paaseitjes.
je hebt een relatie met paaseitjes?
Oud 02-03-2007, 13:17
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Mephisto schreef op 02-03-2007 @ 14:14 :
je hebt een relatie met paaseitjes?
Welke vrouw heeft er nou geen relatie met chocola?

*heeft op het moment ook paaseitjes liggen*
Oud 02-03-2007, 13:36
Bloem
Bloem is offline
Maar zelfs mijn relatie met chocola is niet zo lekker als ik dacht
Oud 02-03-2007, 13:41
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 02-03-2007 @ 14:17 :
Welke vrouw heeft er nou geen relatie met chocola?

*heeft op het moment ook paaseitjes liggen*
ik vind paaseitjes echt enorm irritant want je bent de halve tijd bezig met dat aluminium eraf te peuteren
Topic gesloten

Regels voor berichten