Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn dag was tof, om verschillende redenen, net gegeten en naar de film geweest met een vriendinnetje en dat was zo gezellig en ik besef me echt telkens dat ik superleuke mensen om me heen heb, morgen samen huiswerk maken met een vriendinnetje en daarna weer uit met allemaal leuke mensen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() OT: Nog steeds thuis, zit sinds gister aan de antibiotica voor een voorhoofdsholte-ontsteking en voel me gelukkig wel gelijk al wat beter. Wat een beetje antibiotica en neusspray al niet kan doen... Maandag dus weer helemaal fris aan de slag op stage, nu al zin in ![]() En hij is nog steeds zó lief. Als wij zo door blijven gaan, gaan we het nog lang volhouden samen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En bovenstaande. Voorlopig blijf ik vrijgezel. Maar stiekem is dat meer omdat ik het idee heb dat ik 1. niemand kan krijgen 2. degene die ik wil, sowieso niet kan krijgen en niemand anders leuk vind. Loopt er dan nog íets rond op deze aardbol? Iemand die bij me past, alsjeblieft, hallo? OMG ik ben wanhopig. Verder niet in het dagelijks leven hoor ![]() Verder gaat het echt enorm slecht. Ik ben dipperig en ik kan mijn vader momenteel absoluut niet verdragen dus we hebben steeds ruzie. Ik raak steeds over de zeik want ik voel me echt een beetje depressief. Als ik maar niet terug zak... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() OT: Goed! Straks heb ik twee uurtjes college en daarna zie ik hem alweer, ik ben verwend ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() *heeft op het moment ook paaseitjes liggen*
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat vind jij niet saai? Schrijf een saai voor de forumer boven je! CTRL+SAAI=? #824 Martiño | 500 | 19-01-2010 19:11 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied #58 Verwijderd | 500 | 18-03-2007 03:07 |