![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Hmm, ik ga zo werken en dan meteen naar school. Ik zie er tegen op, ik zie tegen de hele week op, maar dat geeft niet, het kán gewoon eventjes niet anders. Maar ik ga wel op m'n nieuwe fiets fietsen.<33333 |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Je hebt maar 1 leven, live it!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik kijk net naar buiten en het sneeuwt? Hoe kan dit nu weer. Ik moet vanavond buiten trainen en m'n handen waren vorige keer al bevroren. En m'n trainer is gek ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik weet verder ok ff nix te zeggen.. :$ |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik denk dat de psychiater me niet serieus gaat nemen. Ook al heeft hij gezegd dat ik moest bellen als ik er niet uit kom. Laatst gewijzigd op 19-03-2007 om 13:25. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En, misschien lullig, maar zo lang jij niet met je problemen om kunt gaan, kunnen andere mensen dat ook niet. Een relatie hebben met iemand met bijvoorbeeld psychische stoornissen(/ziekten) is misschien moeilijk, maar zeker niet ondoenlijk en gebeurt ook vaak genoeg (ik ken een autistische vrouw die gelukkig getrouwd is en een tante die depressief is, maar ondanks dat ook een goede relatie heeft, bijvoorbeeld). Maar een relatie hebben met iemand die zelf nog niet om kan gaan met die psychische stoornissen, dat vereist vaak meer dan de meeste mensen kunnen geven. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Kijk maar hier of hier (sorry voor de slechte kwaliteit). ![]() Oh we gaan straks wrs afspreken (als hij niet afbelt) om te praten. Ik wil niet alleen praten eigenlijk (a) mja, ik wil heel graag praten, maar dus niet alléén. Maar ja. En ik wil al helemaal niet dat hij weer zegt dat we met alles moeten stoppen. Ik heb hem zaterdag in een tamelijk dronken bui gezegd dat het ons toch niet lukt om het puur platonisch te houden en dat denk ik nog altijd. Zeker niet als we allebei dronken zijn. Maar goed, hij is een klootzak en ik ook (wat is het vrouwelijke alternatief van klootzak?) want we zijn allebei enorm verkeerd bezig. En ik heb geen zin om godsdienst te leren.
||
Citaat:
![]() *knuffel*
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |