Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: De zon, een tuinstoel en een glas passoa <3
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Anyway: heel veel sterkte, ik hoop dat je bij je vader kunt zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() OT: Mijn opa is vandaag overleden. En eigenlijk is er alleen maar opluchting. Het was niet menswaardig. Gehuild heb ik anderhalve maand geleden al, voor een deel is dat dus al weg. Ik wil vanavond naast 'm slapen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hier gaat het echt enorm kut. Hij mag het niet zomaar opgeven nu, dat is niet eerlijk. Hij is zelf minstens net zo schuldig. O god ik voel me eenzaam. Don't tell me it's not worth fighting for |
![]() |
||
Citaat:
![]() ot: ik loop me heel erg te verheugen op het feit dat ie straks hierheen komt maar het punt is dat dat eigenlijk nog helemaal geen feit is, want hij is vast nog veel te ziek om helemaal hierheen te komen. dus ik ben nu even druk bezig met denken dat ie niet komt, want dan kan het alleen maar meevallen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En Ming-Xia, heel veel sterkte voor vandaag en de komende tijd, hoop dat jullie als familie en vrienden veel steun bij elkaar kunnen vinden en dat het vandaag ergens toch ook een mooie dag kan zijn (})
||
Citaat:
||
Citaat:
OT: Hoelang kan verliefdheid eigenlijk aanhouden? Op zijn minst vier maanden dus, hm, kriebels ![]()
||
Citaat:
OT: Verliefdheid kan zeker vier maanden aanhouden ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En hm, ik teken voor die dertig jaar, hoor ![]() En soms is het stom om in één huis te wonen want dan ben je wel bij elkaar maar dan moet je tentamen leren essay schrijven en allemaal andere stomme dingen waar je op dat moment helemaal geen zin in hebt maar die wel belangrijk zijn. Maar het is beter dan kilometers van elkaar verwijderd zijn, dat wel. Ze is lief.
||
Citaat:
![]() Over een uurtje vertrek ik richting Enkhuizen. |
![]() |
||
Citaat:
|
|