Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-04-2007, 19:48
rare kwast
rare kwast is offline
@ sonho.. je doet je best! heel hard je best! de ene komt ook makkelijker aan dan de ander.. geef je zelf niet de schuld.. je doet zo goed je best.. kom op he
*trots is en blijft*
Oud 10-04-2007, 20:28
Verwijderd
Ik walg van mezelf, ik ben veel te dik! Er moet eigenlijk gewoon 15 kilo af.. Maar steeds weer eet ik slechte dingen. En toen heb ik bijvoorbeeld daarom vanavond maar geen aardappels gegeten en alleen vlees (wat eigenlijk ook veel te vet was) en salade. Wel een grote salade, dat wel. Maar ik moet gewoon gezond blijven doen, want ik ken mezelf en straks schiet ik door. Morgen ga ik gezond eten. En nu hard aan het werk, want ik ben alleen maar bezig met slechte dingen...
Oud 10-04-2007, 20:32
Verwijderd
Hee, darkfairy, goed dat je inziet dat de huisarts wel eens gelijk zou kunnen hebben.

Ik heb vandaag mijn presentatie gehouden en dat ging oke en de presentaties van mijn groepsgenootjes gingen ook goed. En voor morgen heb ik afgesproken met mijn beste vriend van de middelbare school en dat is leukleuk. Al moet ik nog even verzinnen wat we gaan eten. Hmm. Ik heb zin in pannenkoeken, misschien hij ook wel. Oh, en ik heb vandaag drie-vijftig verdiend door een half uur lang afwisselend de linker en rechter shift toets in te drukken wanneer er blauwe vierkanten op het scherm verschenen/geluidjes te horen waren. (Psychologie-experimenten, how I love thee )

Ik heb zin om te schrijven. Volgens mij gaat het goed.
Oud 10-04-2007, 21:00
Yana
Yana is offline
De vakantie is ein-de-lijk geboekt. Spanje, Blanes, een appartement voor 6 personen (3 tweepersoonskamers.) Eten exclusief, dus alles zelf kopen en regelen. Ik zie er echt zo ontzettend tegenop... Die hele vakantie maakt me zo ontzettend bang. Kan ik het wel met de hitte en mn huid? Kan ik het wel met eten? Kan ik wel mijn eigen dingetjes regelen, terwijl zij allemaal naar de burger king en mac willen? Wordt het niet gewoon één grote flop?

Bah. Ik heb het idee alsof ik het al bij voorbaat verpest heb, en we zijn nog niet eens vertrokken. Pessimist alert...
Oud 10-04-2007, 21:09
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Ik word strontziek van die woede aanvallen...
Soms kan ik zo kwaad worden en dan is degene die het dichtstebij is aan de beurt.
Pff het is echt vervelend en ik weet niet hoe ik eraf moet komen.
Tot 10 tellen werkt niet. Mischien heeft de huisarts gelijk en accepteer ik ziek zijn niet zo goed als ik zelf dacht. Ik wil degene van wie ik hou niet kwetsen
Oud 10-04-2007, 21:14
Nona
Nona is offline
Wat zou het makkelijk zijn als er gewoon iemand was die mij duidelijk kon vertellen wat ik moest doen en hoe... Want ik snap nu soms niet wat ik fout doe en alles, sociaal gezien, lijkt een kansspel.
En dan heb ik er ook nog eentje bij wie ik niet snap wat ik goed doe, want hij is veel te lief voor me, op zijn eigen manier dan, terwijl ik toch echt niet echt iets voor hem doe.

Zo ongeveer het enige waarbij ik denk dat ik mijn vriendje niet echt om advies kan vragen geloof ik... Hij is bevooroordeeld.
Oud 10-04-2007, 21:17
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 10-04-2007 @ 22:14 :

En dan heb ik er ook nog eentje bij wie ik niet snap wat ik goed doe, want hij is veel te lief voor me, op zijn eigen manier dan, terwijl ik toch echt niet echt iets voor hem doe.

\
Dit is zo herkenbaar
Oud 10-04-2007, 21:29
Verwijderd
gatverdamme, ik weet gewoon zeker dat hij nu met haar in bed ligt.
zijn licht is al uit, en ik had van iemand anders gehoord dat ze zou komen vanavond.
gatverdamme ik vind het zo smerig!
Soms kan ik het gewoon niet laten om uit mijn raam te kijken om te zien of hij er is.

soms haat ik hem echt heel intens.

blegh
Oud 10-04-2007, 21:36
kroot
kroot is offline
mijn zusje kwam en het was echt heel gezellig. Ik moest tussendoor even weg en in de tussentijd heeft zij mijn kamer opgeruimd, en die was echt een teringzooi! Echt zo lief.
En ik kan niet meer nadenken, echt lomp.
Oud 10-04-2007, 21:44
duivelaartje
duivelaartje is offline
Guts, heb ik een rokje van iemand overgekocht, krijg ik het maar niet. Ze zei het vrijdag op de bus te doen, maar ik heb het nog niet. Het was niet veel geld, maar toch. En het is een heel leuk rokje.
Oud 10-04-2007, 22:36
Papillon
Papillon is offline
5-4 verloren met darten, op zich wel netjes, maar ik gooide echt slecht en daar baal ik een beetje van! En ik erger me de laatste tijd steeds meer aan degene waar ik mee koppel, want hij snapt er soms echt niets van. Maar de rest van mijn team kan al helemaal niet met hem samen gooien, ik heb nog het meeste geduld met hem. Maar goed, het was wel gezellig!

Zaterdag darttoernooi in de kroeg en dat is altijd onwijs gezellig!
Heb er zin in!

Paar dagen geleden foto's gekeken van toen ik nog klein was en ik voel me daardoor best rot, ik mis mama zo erg.
Oud 10-04-2007, 22:44
Stefanie
Stefanie is offline
Stomme vragen in m'n hoofd. Ik wou dat ik niet zo nieuwsgierig was en me alleen kon concentreren op het hier en nu.
Oud 10-04-2007, 23:03
Verwijderd
ik ga zoveel zuipen dat ik morgen brak klink, morgen 20 graden? nee dat kan ik niet aan, nee, echt niet.'
*kan even niks hebben*
Oud 11-04-2007, 06:10
Nijn*
Nijn* is offline
@ sonho; kom op meis! Het is al zo ontzettend goed dat je zo hard je best doet, ga ervoor!! *knuff*
Oud 11-04-2007, 06:14
Missy
Missy is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 10-04-2007 @ 22:44 :
Guts, heb ik een rokje van iemand overgekocht, krijg ik het maar niet. Ze zei het vrijdag op de bus te doen, maar ik heb het nog niet. Het was niet veel geld, maar toch. En het is een heel leuk rokje.
Misschien vanwege pasen dat het iets langer duurt? Zal vast wel binnen komen, joh.

Ontopic: Gister was leuk!
Oud 11-04-2007, 06:42
Roosje
Roosje is offline
Ik wil dat het zómer is verdomme. Ik heb zo'n hekel aan al dat grijze en stille en saaie. En dan kan ik nog zulke geniale muziek hebben en zoveel slapen en alles, ik word er niet vrolijker van. Als die lucht nou alleen maar openbrak.

Nja, misschien moet ik niet piepen, over een half uur moet ik op school zijn en ik ga veel te veel doen want a. proefwerk Wiskunde inhalen b. proefwerk Engels voor morgen leren c. proefwerk Frans voor morgen leren d. beste vriendinnetje helpen met Wiskunde e. verder met PO Wiskunde f. beroepenlijstje maken g. proefwerk Nederlands voor het zesde uur leren h. proefwerk Nederlands maken.

En ik heb tot twee uur, dus misschien moet ik maar eens opschieten. Maar ikwilniet. Ik wil mijn vriendje hier.
Oud 11-04-2007, 06:43
Roosje
Roosje is offline
En mijn download schiet niet op.
Oud 11-04-2007, 06:50
Hawahaai
Hawahaai is offline
Oh, wat ben ik toch een rotkind.

En ik moet echt donderdag die video-opname regelen, anders komt het er zeker niet meer van in mijn stage.
Oud 11-04-2007, 08:14
Verwijderd
Yana: fijn dat het gesprek je wel wat herkenning opleverde! hoe gaat het nu verder?
Ik zou je nu nog niet te druk maken over de vakantie, dat duurt nog even en het heeft echt geen zin om nu al problemen te maken. In het ergste geval ga je daar stennis lopen schoppen en dan ben je zo irritant dat ze je niet eens meer méé willen naar de burger king

Ot:
ja het gaat goed Ik ben een eikel en hij ook maar het geeft niet zo omdat we samen een stel klootzakken zijn die het dus maar gewoon met elkaar uit gaan houden. ja er moeten dingen veranderen en misschien dat er ooit nog iets komt van wat ik misschien wel wil en anders is het ook wel goed. Denk ik

En nu moet ik zo maar eens douchen en dan brood halen en ontbijten en leren en ik heb heel erg geen zin in leren, want ik word er sago van, maar het moet wel want ik wil het halen.
Oud 11-04-2007, 08:42
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 10-04-2007 @ 23:31 :
Stom onderwerp, het is overal waar ik ook kijk, en het doet elke keer weer zo'n pijn. Vooral het er weer over moeten beginnen en niet eens reactie krijgen. Niet het kleinste beetje. Niet weten waar ik aan toe ben. Vooral dat ik het op de een of andere manier altijd verkeerd lijk te doen. Vooral omdat alles en iedereen normaal is behalve ik. *deukt zelfvertrouwen*
Ja hoor, alles en iedereen is normaal behalve jij. Dat is natuurlijk helemaal niet waar, dat weet je zelf ook wel. Andere mensen zijn weer op andere gebieden raar
*knuffel* Onderwerpen die overal zijn, zijn stom. Soms wil ik boeken het raam uit gooien en zo

OT: Ja, blegh. Ik ging lekker vroeg naar bed omdat ik moe was en ik was voor het gemak even vergeten dat ik maandag ook al niet kon slapen, maar goed, gisteren duurde het dus ook weer zo'n vier uur voordat ik sliep en ik word er goed chagrijnig van, want ik moet vandaag leren leren leren leren. Morgen mondeling en woordjes en luistertest en dat kan ik allemaal niet, blegh.
Oud 11-04-2007, 09:00
Verwijderd
tralalala -10 kilo en ik heb zin om nieuwe kleren te kopen, maar dat mag nog niet. nog 13 te gaan
Oud 11-04-2007, 10:13
Verwijderd
Hoe moet je dan een afspraak maken als ze 'wegens onderbezetting niet bereikbaar' zijn en niet vertellen hoe of wanneer je ze dan wel kunt bereiken? Waarom zouden ze dat ook wel vertellen: zij hebben er geen last van als je ziek bent...tenzij je bij hun een afspraak maakt...
Oud 11-04-2007, 10:42
Verwijderd
Ik heb een 4!
En ik dacht nog wel dat ik het goed had gedaan .
kutvak, kutman
Oud 11-04-2007, 11:59
Papillon
Papillon is offline
Ik voel me al een paar dagen steeds zo moe, terwijl ik toch gewoon voldoende slaap. En ook af en toe erge hoofdpijn.

Vanmiddag even hard doorwerken aan mijn werkstuk.
Zodadelijk ook naar cesartherapie, moet echt beter mijn oefeningen gaan doen.
Dan ook nog naar de bieb. En weer op tijd eten, want moet werken straks.

En ik ben helemaal in de war met de dagen, het is gewoon alweer woensdag, alweer bijna weekend!
Oud 11-04-2007, 12:06
Verwijderd
Ik vind dat de dochter van WA en Maxima Anna moet gaan heten...want ik vind dat de naam met een A moet beginnen, omdat Amalia en Alexia ook met een A beginnen en ik vind dat het een naam moet zijn die 'al eerder voorkomt in de lijn', omdat Amalia en Alexia dat ook doen en omdat ik Albertine en Agnes geen leuke namen vind...dan blijft Anna dus over en aangezien ik dat wel een leuke naam vind, die ook nog eens redelijk bij Amalia en Alexia past, vind ik dat het Anna moet worden.
Oud 11-04-2007, 12:31
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 11-04-2007 @ 13:06 :
*verhaal over de naam van het nieuwe prinsesje*
Zo, jij hebt er op gestudeerd .

Ik heb de hele ochtend het werk van mijn groepsgenootjes kunnen lappen zodat iemand anders er mee verder kon. En dan komt aan het eind van de ochtend een mail van een van die groepsgenootjes waarin hij kritiek uit op de manier waarop het nu gedaan is. Geef dan *** ook eens feedback als iemand daar om vraagt, oen! Oh, ik kan me er zo boos om maken. Maar goed, 't is nu al af. En als ik morgenavond durf, ga ik hen vragen om ook te reageren op de mail, en mededelen dat ik nu met iemand anders (die niet eens bij ons groepje hoort!) alle knopen doorgehakt hebt.
En nu nog ik nog enorm veel doen voor mijn stage voor morgen. *zucht*
Oud 11-04-2007, 12:32
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 11-04-2007 @ 13:06 :
Ik vind dat de dochter van WA en Maxima Anna moet gaan heten...want ik vind dat de naam met een A moet beginnen, omdat Amalia en Alexia ook met een A beginnen en ik vind dat het een naam moet zijn die 'al eerder voorkomt in de lijn', omdat Amalia en Alexia dat ook doen en omdat ik Albertine en Agnes geen leuke namen vind...dan blijft Anna dus over en aangezien ik dat wel een leuke naam vind, die ook nog eens redelijk bij Amalia en Alexia past, vind ik dat het Anna moet worden.
Anastacia past beter bij de namen Amalia en Alexia. Niet dat het een mooie naam is, maar Alexia vind ik ook niks.

Hmm, ik heb al veel gegeten, het gaat dus goed. Ik denk dat ik volgende week een chocoladereep bén. Oh en ik heb een studiegenootje verteld over mn eetprobleem en therapie. Ze reageerde gewoon, niet veroordelend ofzo, begreep het heel goed. Gelukkig! En thanks @ Nijntje en Kwast.
Oud 11-04-2007, 12:35
Nijn*
Nijn* is offline
Wat een dag. Het eerste uur werden M. en F. uit de klas geroepen, later ook nog T. en K. wij dachten dat ze weer eens iets hadden gedaan wat niet kon. Het uur erna waren ze nog steeds weg. De docenten werden verzocht naar de docentenkamer te komen en toen wist ik het al: er is iemand dood. In de aula kregen we van de coördinator te horen dat T. gistermorgen zelfmoord heeft gepleegt, voor de trein in Breukelen gesprongen, ze hebben hem pas gisteravond kunnen identificeren.

De blik op het gezicht van M. is onvergetelijk. De stilte die er viel in de aula. Ik was al mijn woorden kwijt. Het was niet zo dat T. een goede vriend van mij was, sterker nog ik heb hem slechts een paar keer gezien op feestjes meer niet. De herinneringen aan de dood van M. die over anderhalve week alweer 2 jaar overleden is. De herinneringen aan mijn eigen zelfmoordpoging, ook 2 jaar geleden over een paar dagen. Het doet pijn en ik durf er niet bij stil te staan.
Toch ben ik naar het graf van M. gegaan, heb tegen haar gepraat en kwam een klasgenootje tegen, helemaal verslagen.
En iedereen zich maar afvragen, wat er in iemands hoofd om moet gaan, dat je zelfmoord pleegt. Niemand begrijpt het. Zijn vrienden, ouders en vriendinnetje zagen het niet aankomen.

Ik begrijp het wel, over sommige dingen kan je gewoon niet praten.
Oud 11-04-2007, 12:48
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 11-04-2007 @ 13:41 :
Lief. En het is niet helemaal waar, ik ben wel raar en ik weet bij god niet hoe ik het ooit moet gaan oplossen. Ik kan niet praten, ik maak alleen maar ruzie. *helpt met boeken uit raam gooien*

*knuffel* Slecht slapen is stom.
Niet raar. Als jij raar bent ben ik ook raar en ik had juist besloten dat het wel meeviel. Ik weet niet, op een gegeven moment ben je misschien ook uitgepraat en dan kun je ruzie gaan maken of er moeten dingen veranderen maar dat is toch ook te eng om over na te denken. Maar het komt heus wel goed. Never lose the butterflies komt eigenlijk op hetzelfde neer als don't miss the diamonds along the way, of niet? Citaten

Ik moet vannacht gewoon goed slapen, anders word ik gek. En ik voel me een beetje bluh. Maar nu ga ik Emma kijken en dan komt alles weer goed. Leve het leven.
Oud 11-04-2007, 12:55
da leentjuh
da leentjuh is offline
Alles doet au en ik voel me echt raar
Oud 11-04-2007, 13:06
Pruts0r
Pruts0r is offline
Al vanaf 9 uur lopen lanterfanten, maar nu ga ik effe minstens 2 uur lang keihard werken
Oud 11-04-2007, 13:08
Verwijderd
Citaat:
sonho schreef op 11-04-2007 @ 13:32 :
Anastacia past beter bij de namen Amalia en Alexia. Niet dat het een mooie naam is, maar Alexia vind ik ook niks.

Hmm, ik heb al veel gegeten, het gaat dus goed. Ik denk dat ik volgende week een chocoladereep bén. Oh en ik heb een studiegenootje verteld over mn eetprobleem en therapie. Ze reageerde gewoon, niet veroordelend ofzo, begreep het heel goed. Gelukkig! En thanks @ Nijntje en Kwast.
is dat eigenlijk normaal bij alle klinieken dat ze zó streng zijn met aankomen? Of alleen bij die waar jij zit en waar mn zus zat (die misschien nog wel hetzelfde zijn ook?)?
Ik vind het namelijk zo ontzettend gemeen als mensen enorm hun best doen en dat ook echt te zien is, maar die mensen dan door stress of doordat het lichaam niet meewerkt niet genoeg zijn aangekomen. Dan vertellen ze voortdurend dat 1 ons niets is blablablabla maar als je een ons te weinig bent aangekomen is het ineens wel slecht. Tsssk.

Zo dat is er uit maar eigenlijk wilde ik je alleen maar even succes wensen
Oud 11-04-2007, 13:32
Verwijderd
Citaat:
Ave schreef op 11-04-2007 @ 14:08 :
is dat eigenlijk normaal bij alle klinieken dat ze zó streng zijn met aankomen? Of alleen bij die waar jij zit en waar mn zus zat (die misschien nog wel hetzelfde zijn ook?)?
Ik vind het namelijk zo ontzettend gemeen als mensen enorm hun best doen en dat ook echt te zien is, maar die mensen dan door stress of doordat het lichaam niet meewerkt niet genoeg zijn aangekomen. Dan vertellen ze voortdurend dat 1 ons niets is blablablabla maar als je een ons te weinig bent aangekomen is het ineens wel slecht. Tsssk.

Zo dat is er uit maar eigenlijk wilde ik je alleen maar even succes wensen
In de klinieken die ik ken is het allemaal zo streng. In de voltijd wordt er nu iemand weggestuurd omdat ze ondanks veel eten, fantomalt en niet bewegen te weinig is aangekomen. Het is krom ja, maar zonder deze strengheid ontloop je het miss snel. In welke kliniek zat je zus?

En, dankjewel.
Oud 11-04-2007, 13:34
Verwijderd
ik word gek van de telefoon. ik wil dat mensen gewoon trugsmsen. ik word gek van mn hoofdpijn. maar ik heb wel een supertoffe nieuwe jas
Oud 11-04-2007, 13:38
Verwijderd
Zon zon zon
Dit weekend lig ik in het gras langs de maas, ook al ligt het er dan propvol. Lekker muziek luisteren en lezen in de zon. Mjam!

Ik voel me heel goed Nu nog iets bedenken wat ik kan gaan doen, studie-iets...
Oud 11-04-2007, 13:57
Verwijderd
Citaat:
sonho schreef op 11-04-2007 @ 13:32 :
Dat kan je dat kind toch niet aan doen?

Nee, dan liever Anna.
Oud 11-04-2007, 13:58
originelenaam!
originelenaam! is offline
Uitgesloten voor examen Nederlands, Po Wiskunde en Po Maatschappijleer niet ingeleverd...
Ik kan me niet tot school aanzetten
Oud 11-04-2007, 14:07
Pruts0r
Pruts0r is offline
wow, best heftig dan

Ik zit met knallende koppijn, kben misselijk doordat ik echt ZO onrustig slaap

Daarbij wil Office 2007 niet installeren, en ik MOET gaan samenvatten voor mn examen
Oud 11-04-2007, 14:18
Verwijderd
Citaat:
sonho schreef op 11-04-2007 @ 14:32 :
In de klinieken die ik ken is het allemaal zo streng. In de voltijd wordt er nu iemand weggestuurd omdat ze ondanks veel eten, fantomalt en niet bewegen te weinig is aangekomen. Het is krom ja, maar zonder deze strengheid ontloop je het miss snel. In welke kliniek zat je zus?

En, dankjewel.
mijn zus heeft in mentrum gezeten

En wauw ik bén me daar toch vrolijk. En ik ontdekte net dat ik steeds vrolijk ben als ik mn lichtblauwe afgetrapte all stars aan heb
en ik ging naar iedereen lachen en er waren heel saggerijnige mensen bij maar dat is dan lekker hun probleem. en ik kan naar buiten in mn zomerjas zonder dat het koud is en ik heb vandaag serieus al 2 kaas ui bollen aan laten branden maar dat gaf niet want ik had er nog 2 en iedereen is hartstikke leuk en lief en aardig.
iedereen die niet vrolijk is moet dat bij deze maar worden, er zit gewoon bloesem in de bomen!

nog even verder doorratelt en dan nu toch maar eens verder moet gaan leren
Oud 11-04-2007, 14:37
Lilium
Lilium is offline
Commentaar op mijn referaat via een mailtje. Dat voelt als een steek onder water. En het ergste is nog wel dat het over mijn uitspraak van het Engels gaat.
Oud 11-04-2007, 15:09
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
sonho schreef op 11-04-2007 @ 14:32 :

En, dankjewel.
Ik vind het ook raar.. Zeker omdat je er nog niet zo lang zit. Je gewicht schommelt sowieso, ook al zou je elke dag hetzelfde eten en bewegen. Vorige week vertelden ze me nog dat dat doodnormaal is, waarom houden ze dan zelf zulke strakke richtlijnen aan?
Oud 11-04-2007, 15:27
Verwijderd
Ik voel me vandaag niet zo goed . Ik heb vannacht sowieso heeel raar gedroomd, dat ik een zus had ofzo en dat dit een kindje kreeg en dat ze toen een postnatale psychose kreeg en zichzelf en haar kind ergens in een of ander hol ging verstoppen. Echt heel erg vreemd. Ik sliep sowieso heel onrustig, dus uitgerust ben ik niet. En ik heb nog steeds keelpijn, hoofdpijn, ben zwaar verkouden en ik voel me gewoon lamlendig.. En morgen heb ik een tentamen, bah! Ik hoop zo erg dat ik het ga halen, maar ik ben bang dat het niet lukt. Ik heb er ook geen zin meer in, ik wil gewoon eens rustig uitzieken, niet van hot naar her rennen. Nu heb ik wel een heel leuk weekend gepland, maar het is weer zo druk. En ook al heb ik er super zin in, omdat ik drie vriendinnen ga zien die lang in het buitenland hebben gezeten, andere vriendinnen die ik lang niet heb gezien en familie die ik lang niet heb gezien, toch wil ik het liefst gewoon even uitrusten en herstellen, want dit schiet gewoon niet op zo..
Oud 11-04-2007, 15:35
Verwijderd
Jézus, wat ging dat tentamen weer slecht zeg - als ik een 2 heb ben ik zeer opgetogen. Niet normaal meer, van het eerste gedeelte wist ik nog wel wat dingen, maar het tweede gedeelte was echt grensverleggend hopeloos. Ik weet wel dat heeeeel veel mensen dit tentamen waarschijnlijk slecht zullen maken, maar uiteraard voel ik me weer dom aangezien ik dit vak ook denk ik moet herkansen en als ik alle vakken van een blok niet haal ga ik echt schreeuwen.

Oud 11-04-2007, 15:41
Verwijderd
Jah, het is nu 1 jaar geleden.. Eén jaar alweer..(!)
Ik mis haar zo.. Waarom is de wereld zo cru..
Oud 11-04-2007, 16:09
Roosje
Roosje is offline
Haha hoe krijg ik for God's sake nog een pagina uit die PO zeg. xD
Oud 11-04-2007, 16:15
Verwijderd
Citaat:
Roosje schreef op 11-04-2007 @ 17:09 :
Haha hoe krijg ik for God's sake nog een pagina uit die PO zeg. xD
[flauw]Er zit een knopje op je toetsenbord met 'delete' erop... [/flauw]
Oud 11-04-2007, 16:20
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 11-04-2007 @ 17:15 :
[flauw]Er zit een knopje op je toetsenbord met 'delete' erop... [/flauw]
Ja dat zou leuk zijn. Maar ik heb het al min of meer opgelost. (a)
Oud 11-04-2007, 16:28
Pruts0r
Pruts0r is offline
Vandaag was eigenlijk best wel een kutdag

Thuisgezeten met eerst misselijk, toen de hele morgen geen f*ck gedaan, alleen maar spelletjes zitten doen, toen ook nog eens koppijn....

Nja, gezocht naar een aspirientje, maar helemaal niets in huis... Toen smiddags poging tot werken gedaan, maar het lukte me maar niet... Toen toch maar Office 2007 geinstalleerd (had nog geen office pakket erop, pc recent opnieuw geinstalleerd) en dat moest ik na 50 minuten nog eens opnieuw doen omdattie een foutmelding gaf... Nja, na in totaal 70 minuten installeren kon ik dan nog even wat doen...

Vervolgens mocht mn broertje eraan, khad krap driekwartier kunnen werken. Toen na een kwartier moest hij ineens stoppen, toen deed ik weer een poging tot werken, maar vervolgens weer aan de praat geraakt met iemand die ik nog ken van vakantie en er kwam dus weer niets van....

omg, ik verneuk echt elke dag man En nog steeds knallende koppijn
Oud 11-04-2007, 16:36
Verwijderd
ik word er niet goed van. Krijg een slecht rapport terug, kutcommentaar van de mentor (ja, ze is echt een grote steun). Net een heel pak koffiekoekjes op, het afvallen lukt ook niet zo.
Ik heb nergens zin in, voel me supermoe en verveel me kapot. School gaat steeds slechter, ik kan niks meer goed doen. Ik kan me er ook niet toe zetten flink m'n best te doen, ik heb het voor het vechten al opgegeven Het enige waar ik zin in heb is alleen zijn, op een plaats waar niemand anders is. Maar in principe ben ik daar toch al.
Het wordt echt een sleur zo, en niemand om mee te praten.
Oud 11-04-2007, 16:39
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik geloof dat mijn mutti het best goed zou vinden als ik bij een wildvreemde in Groningen zou slapen .
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten