![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
misselijk, overgeven én schijterij, ... no fun ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
en dat het al helemaal niet verstandig is als je in het verleden een eetstoornis hebt gehad. Maar ik kan het iemand niet kwalijk nemen als die naar een bmi van 20 wil gaan, gezien het slankheidsideaal enzo. Als het mogelijk is, wil je toch gewoon in een maat 36 of 38? Maya als je die paar kg eraf wilt hebben, bedenk dan goed hoe het ging toen je een eetstoornis had; ben je toen ook zo begonnen? Misschien dat je er met iemand uit je omgeving, of een psycholoog over kunt praten zodat die je kan monitoren? En probeer nog het minimaal benodigde volgens voedinscentrum gewoon te eten. Als je op ongeveer 1800 kcal gaat zitten, lijkt me wel netjes. Toruwens, ik vroeg me af of jullie ook vandaag hebben gekeken naar programma over dat meisje met anorexia op rtl4 (al eerder uitgezonden). Wat zijn jullie gedachten hier nou bij? Vooral mensen die zelf de eetstoornis hebben; vonden jullie haar te mager? Maakt het je bang? Of neem je haar trucjes over? Wat voor invloed heeft het op je? als dat hier niet mag, zal ik het weghalen, ik wil geen trigger maken hiermee
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ikzelf ben namelijk het afgelopen jaar aangekomen. Niet ontzettend veel ofzo, maar het is wel zo dat andere mensen het aan me zien. ![]() ![]() Ik vind het een beetje lastig, want aan de ene kant wil ik me er niet druk om maken (ik heb tenslotte een normaal gewicht (bmi = 21), maar aan de andere kant stoor ik me wel aan mijn buik. Ik sport wel en verder heb ik het idee dat mijn eetgedrag ook wel aardig ok is. Hangt dit samen met mijn leeftijd? (20) En kan het ook de pil zijn? Zou het bijv. verschil kunnen maken als ik op de Nuva-ring overstap? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als je 30 komkommers gaat eten, dan misschien kom je aan, maar eerder écht niet. Bepaalde groenten bevatten wat meer calorieen, nog steeds weinig, maar dat zijn dan voornamelijk peulvruchten. Ik 'snack' ook weleens komkommer en merk totaal geen verschil op de weegschaal.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar onder de 30 komkommers is de hoeveelheid water opzich best te verwaarlozen volgens mij ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
bij mij gaat dat toevallig niet op, mijn vetpercentage is bijna 30 terwijl ik toch redelijk dun ben... Die medicijnen... hoogstens de dosis zal hoger of lager zijn met verschillend bmi denk ik... en met echt ondergewicht weet ik niet of ze het doen... wil je ze wel, met het risico dat je er van kunt aankomen dan?
||
Citaat:
Ja dat is wat de huisarts van Rintveld zei, je moest bepaald gewicht/bmi hebben, wist alleen niet wat. Mijn vetpercentage is niet verschrikkelijk laag, wel wat te laag, maar niet extreem ofzo. Niet van alle antidepressiva kom je aan dacht ik. Ga ik ook vragen, want anders hoef ik ze ook niet idd.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() niet op een weegschaal of zo'n ding wat je moest vasthouden... ik heb misschien minder kilo's vet, maar percentueel gezien dus wel een hoop vet voor mijn gewicht.
||
Citaat:
En een vriend van me had bij die meting een percentage van '0'. Oké, hij is érg mager, maar als hij iets eet, is het vette troep, dus dat kan niet anders dan hoger liggen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |