Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-06-2007, 19:08
Drez
Drez is offline
misschien wel
Oud 20-06-2007, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 20-06-2007 @ 17:57 :
Ik vond het een vette aflevering en ben erg nieuwsgierig:
- Hoe zal de bruiloft gaan (omg, gáát Christina uberhaupt?)
- Wat is er met dat hakbijl gebeurd? (zullen ze hem in z'n hoofd hebben gehakt met de gedachte dat hij dan tenminste dood is als ze hem achterlaten?)
- Wat is er met Adele?
- Zullen ze allemaal geslaagd zijn?
- Wat gaat er met dat meisje en Dereck gebeuren?
- Gaat George naar Mercy West?
- Komt Callie achter George en Izzie?
- Wie wordt Chief?

Wedden dat we (behalve op 1) hier geen antwoord op krijgen volgende week?
Ik denk juist wel, of iig minstens 1 (sowieso bovenste, onderste en hakbijl denk ik..) maar dat er juist weer nieuwe vragen bijkwamen.
Het eind van seizoen twee was dat Meredith moest kiezen tussen McDreamy en McVet toch? Dat vond ik wel gaaf.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2007, 20:26
Lilything
Lilything is offline
Ik had echt het gevoel toen ik deze aflevering keek van: oke deze serie heeft ook zijn beste tijd wel gehad. Teveel mensen zijn met hetzelfde bezig (trouwen), de verhaallijnen springen voor mijn gevoel veels te snel waardoor er niet veel meer overblijft, iedereen weet dat die George in het echt homo is, maar in de serie istie dat niet en het wordt er niet geloofwaardiger op.
Spoiler

Laatst gewijzigd op 20-06-2007 om 21:56.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2007, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Lilything schreef op 20-06-2007 @ 21:26 :
Ik had echt het gevoel toen ik deze aflevering keek van: oke deze serie heeft ook zijn beste tijd wel gehad. Teveel mensen zijn met hetzelfde bezig (trouwen), de verhaallijnen springen voor mijn gevoel veels te snel waardoor er niet veel meer overblijft, iedereen weet dat die George in het echt homo is, maar in de serie istie dat niet en het wordt er niet geloofwaardiger op.
Spoiler
Ik weet niet of dit echt een spoiler is maar:
Spoiler

Laatst gewijzigd op 20-06-2007 om 21:57.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2007, 22:00
Balance
Balance is offline
Citaat:
Lilything schreef op 20-06-2007 @ 21:26 :
Spoiler
Dat laatste wist ik dus niet en vind ik echt kut als dat waar is. Ik vind het ook een spoiler, dus ik heb er een tag omheen gezet.

Dat George in het echt homo is boeit me echt he-le-maal niet. Ik sta er tijdens de serie echt niet bij stil, dus voor mij wordt het niet ongeloofwaardig. En alleen Christina en Burke gaan trouwen toch? En 't is natuurlijk logisch dat de rest daar ook een beetje mee bezig is. Ik vind de serie echt nog zo top als altijd.

Oh en nog een vraag wat ik me afvraag: wat gaat er met Ava (die nu anders heet) gebeuren? Ik hoop dat ze nog wat krijgt met Alex!
En misschien krijgen we idd al wel te horen wie Chief wordt, maar ik vind dat ook wel weer iets voor een cliffhanger..

En damn'it, bij het terugzoeken naar of je spoilers kloppen heb ik ook nog een spoiler gelezen die ik nog niet wist
Oud 20-06-2007, 22:37
Solid
Solid is offline
Ohh ik kon mezelf niet inhouden en heb de aflevering van volgende week al bekeken ik zal er niks over zeggen maar ik kijk nu al uit naar het volgende seizoen!

het enige jammere vind ik van GA dat er minder patienten in beeld zijn zeg maar, de verhalen daarvan, dat werd een tijdje terug hier gezegd en inderdaad...verder vind ik het nog steeds een boeiende leuke serie! het gaat soms wat snel maarja daar is het een serie voor (hoewel iets meer tijd tussen alle ontwikkelingen geen kwaad zou kunnen)
Oud 21-06-2007, 12:24
Observant86
Observant86 is offline
Kan iemand mij vertellen bij welke aflevering van welk seizoen we zijn? Welke aflevering is maandag uitgezonden?
Met citaat reageren
Oud 21-06-2007, 12:48
Verwijderd
3.25 is de laatste, dus dit was 3.24
Met citaat reageren
Oud 21-06-2007, 13:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Balance schreef op 20-06-2007 @ 17:57 :
- Wat is er met dat hakbijl gebeurd? (zullen ze hem in z'n hoofd hebben gehakt met de gedachte dat hij dan tenminste dood is als ze hem achterlaten?)
Ik had er een discussie over met mn vader. Hij had een hele verhandeling over waarom ze het niet op die manier gedaan hebben. Komtie (lachen mag):

die man moet eerst op zn rug hebben gelegen (want hoe weet je anders dat ie dood is? Ze moeten hem, als hij eerst al op zn buik lag, op zn rug hebben gedraaid), maar die bijl zat in zn achterhoofd. Dus: als je iemand gaat killen ga je em natuurlijk niet eerst weer op zn buik draaien voordat je dat doet.
En met die gedachte in het achterhoofd (hehe), is de consclusie snel getrokken: ze hebben hem expres van achteren aangevallen en die bijl in zn hoofd geramd.

Ik weet nog niet helemaal of ik het met em eens ben (misschien vooral omdat het zo ontzettend irritant is dat hij altijd alles beter weet )
Oud 21-06-2007, 14:39
Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Mijn vader kijkt sinds een tijdje met me mee, best grappig. Het irritante is alleen wel dat hij nu overal Mc... voor zegt. "Kom we gaan met de McHond lopen" "Hey er ligt een McPapiertje op de McStraat" "Je moet toch morgen naar de McTandarts?"
*zucht*
Oud 21-06-2007, 14:59
Brigitte
Brigitte is offline
Ghehe vaders die zichzelf zo grappig vinden

Ik vond het echt een geweldige aflevering, ben benieuwd naar alles, en zeker naar volgende week, al vermoed ik ook dat we nog een heleboel dingen niet te horen krijgen. Ach, ik volg het pas een paar maanden dus kan altijd nog alle oude seizoenen gaan kijken.
Oud 21-06-2007, 16:36
Balance
Balance is offline
Citaat:
Chick Rock schreef op 21-06-2007 @ 14:11 :
Ik had er een discussie over met mn vader. Hij had een hele verhandeling over waarom ze het niet op die manier gedaan hebben. Komtie (lachen mag):

die man moet eerst op zn rug hebben gelegen (want hoe weet je anders dat ie dood is? Ze moeten hem, als hij eerst al op zn buik lag, op zn rug hebben gedraaid), maar die bijl zat in zn achterhoofd. Dus: als je iemand gaat killen ga je em natuurlijk niet eerst weer op zn buik draaien voordat je dat doet.
En met die gedachte in het achterhoofd (hehe), is de consclusie snel getrokken: ze hebben hem expres van achteren aangevallen en die bijl in zn hoofd geramd.

Ik weet nog niet helemaal of ik het met em eens ben (misschien vooral omdat het zo ontzettend irritant is dat hij altijd alles beter weet )
Mijn theorie: ze waren allemaal gewond geraakt, maar die vriend was tevens bewusteloos. Om zichzelf te redden móesten ze verder, maar ze konden die bewusteloze vriend niet meenemen. Hem levend achterlaten vonden ze niet kunnen en dus besloten ze hem uit z'n lijden te verlossen door hem met een hakbijl in z'n schedel te slaan (ze dachten dat ie wel dood zou zijn dan).
Oud 21-06-2007, 17:24
Verwijderd
Citaat:
Dr. Korsakov schreef op 21-06-2007 @ 15:39 :
Mijn vader kijkt sinds een tijdje met me mee, best grappig. Het irritante is alleen wel dat hij nu overal Mc... voor zegt. "Kom we gaan met de McHond lopen" "Hey er ligt een McPapiertje op de McStraat" "Je moet toch morgen naar de McTandarts?"
*zucht*
Whaha, geweldig, mijn vader haat tv-series. Ik ga ook alles maar Mc noemen
Met citaat reageren
Oud 21-06-2007, 19:56
heavinly
heavinly is offline
Ik heb net de laatste aflevering gekeken.

Ik wil echt niet wachten tot september. Dit was echt weer een ouderwetse goede aflevering!

Spoiler
Met citaat reageren
Oud 21-06-2007, 20:06
Verwijderd
aflevering weer.
Jammer dat volgende week de laatste is...
Met citaat reageren
Oud 21-06-2007, 20:26
Love,SweetLove
Love,SweetLove is offline
Als ze die vriend wouden doden waarom hadden ze dan niet gewoon met die bijl z'n keel door gesneden?
Met citaat reageren
Oud 21-06-2007, 20:46
Verwijderd
Citaat:
heavinly schreef op 21-06-2007 @ 20:56 :
Ik heb net de laatste aflevering gekeken.

Ik wil echt niet wachten tot september. Dit was echt weer een ouderwetse goede aflevering!

Spoiler
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 21-06-2007, 20:48
Verwijderd
Citaat:
Love,SweetLove schreef op 21-06-2007 @ 21:26 :
Als ze die vriend wouden doden waarom hadden ze dan niet gewoon met die bijl z'n keel door gesneden?
nou wat zou je zelf doen? bijlen zijn niet heel handig hanteerbaar ofzo
Met citaat reageren
Oud 21-06-2007, 20:57
Balance
Balance is offline
Citaat:
Love,SweetLove schreef op 21-06-2007 @ 21:26 :
Ik zou op zich denken dat een hakbijl in iemands hoofd toch ook snel werkt
Oud 24-06-2007, 15:25
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Balance schreef op 20-06-2007 @ 23:00 :
Dat laatste wist ik dus niet en vind ik echt kut als dat waar is. Ik vind het ook een spoiler, dus ik heb er een tag omheen gezet.

En damn'it, bij het terugzoeken naar of je spoilers kloppen heb ik ook nog een spoiler gelezen die ik nog niet wist
Sorry dat datgene een spoiler was voor jou. Het stond bij ons gewoon in de tvgids dus ging ervan uit dat "iedereen" het al wist. Excuses.
Oud 24-06-2007, 17:09
Verwijderd
Ow trouwens..... had die zwangere halfzus van Meredith niet een keer verteld dat ze nog een zusje had (Lexie dus) en dat die heel slim enzo was, ook medische opleiding enzo. Zometeen komt dat halfzusje werken in Seattle Grace.. verrot voor Meredith

Laatst gewijzigd op 24-06-2007 om 17:16.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2007, 17:43
Balance
Balance is offline
Citaat:
Lilything schreef op 24-06-2007 @ 16:25 :
Sorry dat datgene een spoiler was voor jou. Het stond bij ons gewoon in de tvgids dus ging ervan uit dat "iedereen" het al wist. Excuses.

Oh geeft niet hoor!
En dat ik vervolgens dingen ga opzoeken is alleen maar heel dom van mezelf
Oud 25-06-2007, 18:21
Verwijderd
Vanavond season's finale
Met citaat reageren
Oud 25-06-2007, 18:36
da leentjuh
da leentjuh is offline
^En dan tot 2008 niet meer..
Oud 25-06-2007, 19:01
Drez
Drez is offline
vanaf september weer in de vs hoor, mocht je t niet vol kunnen houden
Oud 25-06-2007, 20:42
Verwijderd
Ik besloot de laatste aflevering te kijken en... jeeee, wat een slechte serie is het zeg Dat gedoe met Burke/Cristina vond ik echt overdreven en 't deed me niets. Meredith en Sheperd moesten natuurlijk weer heel en weer zwaaien en voor elkaar vallen en elkaar verliezen, zoals ze al sinds het begin doen, compleet niets nieuws en ook zo uitgehold dat 't ook helemaal niets meer met me doet. Natuurlijk kan George niet gewoon gelukkig zijn met Callie, want Izzie is er ook nog, bij gebrek aan betere kandidaten.

Ik vind het allemaal zo uit de lucht gegrepen allemaal; véél te overdreven en onrealistisch.

Ik kijk dus nu echt nóóit meer
Met citaat reageren
Oud 25-06-2007, 20:47
dead person
dead person is offline
Ik vind het nog steeds geweldig
Oud 25-06-2007, 20:50
Qimm
Qimm is offline
Ik vond het echt zielig voor Christina! Maar goed

Mja, Meredith en Derek komen mij de neus uit evenals George/Callie/Izzy.
Oud 25-06-2007, 21:30
~SmG~
~SmG~ is offline
Arme Bailey
Oud 25-06-2007, 21:45
Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Ja arme Bailey... Stiekem hoopte ik dat zij dan Chief Surgery werd, maar dat is natuurlijk onmogelijk. En arme Cristina. Ik schrok wel toen ze zei: "I'm free..." Gelukkig zei ze er nog Dammit achteraan. Gaat George er nu uit? Of Burke? Ik wil dat iedereen er in blijft. En die domme Karev. Hij moest gewoon meteen eerlijk doen. Nu brak hij eerst haar hart en daarna zijn eigen hart.
Oud 25-06-2007, 22:04
Drez
Drez is offline
burke gaat er vast wel uit he aangezien hij niet meer mee mag doen van de producers enzo.
Oud 25-06-2007, 23:20
Verwijderd
stomme aflevering.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2007, 05:21
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Heeft George nou voor Callie of voor Izzie gekozen? (want Izzie zat zo stiekem te glimlachen.)
En wie wordt nou de Chief of Surgery? (ik dacht ook dat Bailey dat misschien zou worden )
Oud 26-06-2007, 06:59
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 26-06-2007 @ 05:21 :
Heeft George nou voor Callie of voor Izzie gekozen? (want Izzie zat zo stiekem te glimlachen.)
En wie wordt nou de Chief of Surgery? (ik dacht ook dat Bailey dat misschien zou worden )
Nee Callie, want baily stond op het mededelingen bord te kijken en daar stond op dat het Callie was geworden.
Oud 26-06-2007, 07:22
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Qimm schreef op 26-06-2007 @ 07:59 :
Nee Callie, want baily stond op het mededelingen bord te kijken en daar stond op dat het Callie was geworden.
Nee, dat is Chief of Residence
Chief of Surgery zou Sheperd worden, maar die wilde niet en zei dat Chief maar Chief moest blijven. Nu weet ik niet of dat ook daadwerkelijk gebeurt.

Maar nu is Callie een Chief, dan heeft ze toch geen tijd voor een baby?
Oud 26-06-2007, 08:45
Verwijderd
Ach die baby komt er toch nog niet, George kiest eerst nog even voor Callie, dan twijfelt hij en gaat hij naar Izzie, dan weet hij het weer niet, en inmiddels zitten we in seizoen zes en is er nog steeds geen kind en wil Callie George niet meer terug ofzo
Met citaat reageren
Oud 26-06-2007, 09:25
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 26-06-2007 @ 07:22 :
Nee, dat is Chief of Residence
Chief of Surgery zou Sheperd worden, maar die wilde niet en zei dat Chief maar Chief moest blijven. Nu weet ik niet of dat ook daadwerkelijk gebeurt.

Maar nu is Callie een Chief, dan heeft ze toch geen tijd voor een baby?
Ik heb een lees gebrek

En dat van die baby hadden wij ook al bedacht. Máár miranda heeft toch ook een uk? Dus het kan heus wel.
Oud 26-06-2007, 11:33
Verwijderd
maar bailey is geen chief of residence
Met citaat reageren
Oud 26-06-2007, 11:52
zeep007
zeep007 is offline
dat van die baby vond ik echt te veel uit de lucht vallen. Zovan het is de laatste aflevering van het seizoen, laten we dit er ook nog maar even in gooien.
Voor de extra drama, wordt ze dus wel zwanger ofzo, en dan gaat george weg ofzo. weet ik het. Ik heb me iig kapot geïrriteerd gisteravond. Ook dat hele Derek en Meredith gedoetje, komt mijn neus uit.

Owja, groot gelijk van Burke dat ie hem peert.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2007, 12:10
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Urm schreef op 26-06-2007 @ 11:33 :
maar bailey is geen chief of residence
Nee, nóg niet. Zij was wel de beste gegadigde tot Callie ook mee ging doen. Maar dat doet verder ook niet ter zake
Oud 26-06-2007, 12:25
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik vond t juist een zielige ep
Leef nog steeds mee

Arme Cristina!! Maar ik vond het niet helemaal duidelijk of ze nou zo huilde omdat Burke weg was of omdat ze nu vrij is? Of allebei misschien... Ze zat natuurlijk wel letterlijk in een keurslijf, met die bruiloft en haar moeder en schoonmoeder die zich overal mee bemoeien (haar wenkbrauwen ze leek wel naakt!)
Maar vond het ook wel heel zielig voor Burke, hij wilde het zo graag...

En arme Bailey en George
Oud 26-06-2007, 13:20
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Chick Rock schreef op 26-06-2007 @ 12:25 :
Ik vond t juist een zielige ep
Leef nog steeds mee

Arme Cristina!! Maar ik vond het niet helemaal duidelijk of ze nou zo huilde omdat Burke weg was of omdat ze nu vrij is? Of allebei misschien... Ze zat natuurlijk wel letterlijk in een keurslijf, met die bruiloft en haar moeder en schoonmoeder die zich overal mee bemoeien (haar wenkbrauwen ze leek wel naakt!)
Maar vond het ook wel heel zielig voor Burke, hij wilde het zo graag...

En arme Bailey en George
zoals ik het begreep omdat ze burke kwijt is...
Oud 26-06-2007, 13:31
Noir
Noir is offline
Er mogen wel eens de nodige veranderingen komen wil ik dit nog leuk blijven vinden.

Wat een onzin en gezeur bijna de hele aflevering lang. Dat gedoe met Izzie en George is erg vervelend, Meredith moet normaal doen enzovoort.

Het is echt alleen maar drama de laatste tijd, bijna geen ziekenhuis meer zoals het eerst was. Hopelijk wordt het volgende seizoen weer beter!
Oud 26-06-2007, 13:41
Sasz
Sasz is offline

damn eind stond er niet op! T laatste wat ik heb gezien is dat George met dat meisje in de lockerroom stond te praten. Zag je daarna nog Derek bij de chief ofzo? Want dat heb ik niet gezien.
Oud 26-06-2007, 14:17
Verwijderd
Citaat:
da leentjuh schreef op 25-06-2007 @ 19:36 :
^En dan tot 2008 niet meer..
WAT?
Dat is wel heel erg overdreven lang zeg.

Ik vond George en Izzie weer irritant en Meredith en Derek..
Maar.. arme Cristina! En george: gezakt?!
En is Burke nu definitief verdwenen uit de serie?
Met citaat reageren
Oud 26-06-2007, 15:25
Balance
Balance is offline
Ik vond het een geweldige aflevering en vind het nog steeds een geweldige serie en ik heb de neiging om tegen iedereen hier in te gaan die mijn favoriete serie afkraakt. Maar net daarna bedacht ik me dat ieder z'n recht heeft op een eigen mening, dus ik doe het toch maar niet

Hoe dan ook, wachten tot 2008 gaat laaaaang duren
Oud 26-06-2007, 16:08
Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Citaat:
Balance schreef op 26-06-2007 @ 16:25 :
Ik vond het een geweldige aflevering en vind het nog steeds een geweldige serie en ik heb de neiging om tegen iedereen hier in te gaan die mijn favoriete serie afkraakt. Maar net daarna bedacht ik me dat ieder z'n recht heeft op een eigen mening, dus ik doe het toch maar niet

Eens.
Oud 26-06-2007, 16:57
Verwijderd
Citaat:
Chick Rock schreef op 26-06-2007 @ 13:25 :
En arme Bailey en George
Ik dacht echt dat Bailey hoofd chirurgie zou worden, ipv de ruziënde andere chirurgen.
Echt zielug....
Met citaat reageren
Oud 26-06-2007, 17:43
gurl19
gurl19 is offline
Ik vind het ook nog steeds een leuke serie.
Hoewel ik Meredith en Derek wel een beetje irritant vind. Ze moeten gewoon leuk samen zijn. Dat aan en uit duurt wel weer lang genoeg!
Met citaat reageren
Oud 26-06-2007, 19:36
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
Balance schreef op 26-06-2007 @ 16:25 :

Downloaden dan!!
Dat kan weer in september dit jaar Hoef je niet zolang te wachten
Reageren

Regels voor berichten