Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik denk trouwens niet dat kunst mijn functie opgevraagd heeft, ze lokte me uit om meer theoriën te posten. Maar ik snap wel dat iedereen op mij gaat stemmen nu, omdat ze mij toch verdacht gemaakt heeft als ziener. |
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, ik ga er nog even over nadenken, ik twijfel nog. ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
Oh, en Trass, stem jij nog op iemand? Laatst gewijzigd op 18-05-2007 om 19:11. |
![]() |
||
Citaat:
Hiermee wil ik niet bedoelen dat ik Trass niet verdenk, trouwens.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Anyways, mn punt dus: heeft trass daar ff mooi een 'alibi'. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als je ze samen in een groepje zet, moeten ze volgens jou toch met elkaar verbonden zijn? En als ze met elkaar verbonden zijn zou Trass dan toch ook goed moeten zijn, aangezien zowel Lisa als Kunst goed waren. Zoals ik al eerder zei: dit is niet mijn theorie en dit is niet wat ik geloof.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En, zullen we het weer ontopic houden? Danku. ![]() Oh, en wat betreft die groepjes, wat ik gezegd heb, heb ik gezegd, voel je vrij alles terug te lezen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, ik weet dus niet wat ik van Trass moet vinden. Ik wacht nu eerst de eetronde van de wolven af, misschien bedenk ik daarna wel een geweldige theorie. ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
Nouja, ik snap de bedoeling van de groepjes sowieso niet ![]() Edit: Nog @Soija want dat was ik vergeten. Ik ga stemmen (ja ik mag stemmen tijdens de hangrondes ![]() Laatst gewijzigd op 18-05-2007 om 22:55. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En hoe de wolven mij lijken te reageren op die lijstjes steeds, en wat ik post over die lijstjes, zegt mij dat jij de wolf bent (tenzij de wolven me proberen te doen denken dat jij de wolf bent). Ook nu Tink weer, nu Tink eruit is. ![]() Oh en over dat stemmen, ik raakte gister in de war nog en dacht dat we stemmen moesten. ![]() Laatst gewijzigd op 19-05-2007 om 08:30. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 19-05-2007 om 12:09. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Nouja, ik lig er dus al zeker uit. Was ook te verwachten nadat de ziener mij genoemd heeft. Ik heb al gezegd dat het geen verdenkingen tegenover mij waren, maar dat ze mij probeerde uit te dagen meer (theoriën) te posten. Ik denk namelijk dat ze niet mijne, maar de functie van twee anderen, allebei onschuldigen, opgevraagd heeft. Ze zegt namelijk nergens dat ze mij echt verdenkt. Ik denk trouwens niet alleen dat ze mijn functie niet opgevraagd heeft, ik weet het wel zeker. Maarja, hoe kan ik jullie daar van overtuigen? ![]() Ik stem zelf op Mr Soija. Zijn lijstjes vond ik al langer verdacht, en ik vind dat hij zich 'anders' gedraagt. Ik denk dat hij op die manier iemand wil beschermen ofzo, ik weet het niet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel 72 deel 2 Heksjuh | 273 | 15-09-2010 08:12 | |
De Kantine |
Veranderingen op DK. Missy | 0 | 09-07-2007 19:32 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #33 twinkebel | 6 | 07-05-2007 20:02 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #19 Saarah | 500 | 09-07-2006 21:01 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 | |
De Kantine |
s.com-wie-ben-ik Jon | 79 | 21-03-2004 16:50 |