Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2007, 12:20
P-apple
P-apple is offline
Sorry dat ik er deze week nog helemaal niks op heb gezet, drukdrukdruk, school, bruiloften, verjaardagen, PANIEK!!

Ik ben nu helemaal bijgelezen, en wat is er gebeurd?!
Tovenaar eruit, ziener eruit, nog helemaal geen slechterikken eruit... dit wordt nog heel moeilijk
Oud 18-05-2007, 12:36
Verwijderd
Haha
Oud 18-05-2007, 16:21
Trass
Trass is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 18-05-2007 @ 09:27 :
Trassje is nog de enige van het lijstje.
Maar Lisaaah en kunst waren ziener en tovenaar Op welke manier ben ik dan met hen verbonden?

Ik denk trouwens niet dat kunst mijn functie opgevraagd heeft, ze lokte me uit om meer theoriën te posten. Maar ik snap wel dat iedereen op mij gaat stemmen nu, omdat ze mij toch verdacht gemaakt heeft als ziener.
Oud 18-05-2007, 18:08
Yerli
Yerli is offline
Citaat:
kunst schreef op 18-05-2007 @ 09:07 :
Je bent slim! Zeker voor een 9-jarige.
Ha ha ha.

Maar goed, ik ga er nog even over nadenken, ik twijfel nog.
Oud 18-05-2007, 19:06
Yerli
Yerli is offline
Ik ga voor P-apple.
Oud 18-05-2007, 19:08
Verwijderd
Citaat:
Trass schreef op 18-05-2007 @ 17:21 :
Maar Lisaaah en kunst waren ziener en tovenaar Op welke manier ben ik dan met hen verbonden?
Je punt is?
Citaat:
Trass schreef op 18-05-2007 @ 17:21 :
Ik denk trouwens niet dat kunst mijn functie opgevraagd heeft, ze lokte me uit om meer theoriën te posten. Maar ik snap wel dat iedereen op mij gaat stemmen nu, omdat ze mij toch verdacht gemaakt heeft als ziener.

• Trass
  • Mr Soija
  • Juffrouw Jansen

P-apple
  • Yerli

Oh, en Trass, stem jij nog op iemand?

Laatst gewijzigd op 18-05-2007 om 19:11.
Oud 18-05-2007, 19:11
Sagana
Sagana is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 18-05-2007 @ 20:08 :
Je punt is?
Snap je dat dan niet? Je zet drie mensen bij elkaar die 'bij elkaar horen' (zo ziet het er iig uit), en die twee zijn goed. Dan is het logisch dat volgens jouw lijstje Trass ook goed is.

Hiermee wil ik niet bedoelen dat ik Trass niet verdenk, trouwens.
Oud 18-05-2007, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Sagana schreef op 18-05-2007 @ 20:11 :
Snap je dat dan niet? Je zet drie mensen bij elkaar die 'bij elkaar horen' (zo ziet het er iig uit), en die twee zijn goed. Dan is het logisch dat volgens jouw lijstje Trass ook goed is.

Hiermee wil ik niet bedoelen dat ik Trass niet verdenk, trouwens.
Neen. Ik zie dat nergens staan. Jij wel kennelijk?

Anyways, mn punt dus: heeft trass daar ff mooi een 'alibi'.
Oud 18-05-2007, 19:27
Sagana
Sagana is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 18-05-2007 @ 20:13 :
Neen. Ik zie dat nergens staan. Jij wel kennelijk?
Wat zie je nergens staan? Ik zag dat je Lisaaah, kunst en Trass in één "groepje" bijeenzette, dus daaruit trek ik dan de conclusie dat je denkt dat ze bijeenhoren. Waarom maak je anders groepjes?
Oud 18-05-2007, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Sagana schreef op 18-05-2007 @ 20:27 :
Wat zie je nergens staan? Ik zag dat je Lisaaah, kunst en Trass in één "groepje" bijeenzette, dus daaruit trek ik dan de conclusie dat je denkt dat ze bijeenhoren. Waarom maak je anders groepjes?
Ik zie nergens staan dat, als lisaah en kunst tovenaar en ziener zijn, trass leerling is, of iig geen wolf is. Rare conclusies, als je het mij vraagt.
Oud 18-05-2007, 19:41
Sagana
Sagana is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 18-05-2007 @ 20:30 :
Ik zie nergens staan dat, als lisaah en kunst tovenaar en ziener zijn, trass leerling is, of iig geen wolf is. Rare conclusies, als je het mij vraagt.
Maar wat was dan de bedoeling van die groepjes?
Als je ze samen in een groepje zet, moeten ze volgens jou toch met elkaar verbonden zijn? En als ze met elkaar verbonden zijn zou Trass dan toch ook goed moeten zijn, aangezien zowel Lisa als Kunst goed waren.

Zoals ik al eerder zei: dit is niet mijn theorie en dit is niet wat ik geloof.
Oud 18-05-2007, 19:44
Verwijderd
Citaat:
Sagana schreef op 18-05-2007 @ 20:41 :
Als je ze samen in een groepje zet, moeten ze volgens jou toch met elkaar verbonden zijn? En als ze met elkaar verbonden zijn zou Trass dan toch ook goed moeten zijn, aangezien zowel Lisa als Kunst goed waren.

Zoals ik al eerder zei: dit is niet mijn theorie en dit is niet wat ik geloof.
Liefie, ik weet niet of je het zelf door hebt, maar het is hartstikke jouw theorie.
Oud 18-05-2007, 19:48
Sagana
Sagana is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 18-05-2007 @ 20:44 :
Liefie, ik weet niet of je het zelf door hebt, maar het is hartstikke jouw theorie.
Waarom antwoord je nu eigenlijk niet op mijn vraag:
Citaat:
Oud 18-05-2007, 19:52
Verwijderd
Citaat:
Sagana schreef op 18-05-2007 @ 20:48 :
Waarom antwoord je nu eigenlijk niet op mijn vraag:
Daar je vragen retorisch overkomen, en je zelf met een relaas erachteraan komt.

En, zullen we het weer ontopic houden? Danku.

Oh, en wat betreft die groepjes, wat ik gezegd heb, heb ik gezegd, voel je vrij alles terug te lezen.
Oud 18-05-2007, 20:00
Sagana
Sagana is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 18-05-2007 @ 20:52 :
En, zullen we het weer ontopic houden? Danku.
Dit is toch ontopic, het gaat over theorieën en over wie er verdacht is.

Maar goed, ik weet dus niet wat ik van Trass moet vinden. Ik wacht nu eerst de eetronde van de wolven af, misschien bedenk ik daarna wel een geweldige theorie.
Oud 18-05-2007, 20:52
Spelleider
Spelleider is offline
Misti en Biertank 52 kwamen moeizaam vooruit. Biertank had het nou wel zo mooi gezegd dat hij Darkiedurd overal zou achtervolgen, maar met z’n tweeën op één paard ging nou niet bepaald snel. En Darkiedurd kwam nu dus sneller vooruit waardoor hij op hun uit zou lopen. Dit alles bedacht Biertank 52 zich terwijl ze op het paard over een niet goed verlicht pad gingen. Toen hij verderop een vuur zag…
Biertank 52 steeg af, Hij had Tink* stevig vast, nu was het uur van de wraak daar gekomen! Hij bedacht zich dat het het beste was om een omtrekkende beweging te maken en Darkiedurd dan in de rug aan te vallen. Hij was alleen Misti even vergeten, hij draaide zich om wat moest hij nou met haar… Misti had de blik van Biertank 52 al gezien. ´Oh nee manneke! Je waagt het niet om me achter te laten ik ga mee en daarmee uit!´ Biertank 52 zag dat hij haar niet kon overhalen. ´Best maar je blijft achter me hoor!´
Biertank 52 had nu wel een probleem, een omtrekkende beweging zou nooit lukken met Misti bij zich. Dan maar voor de frontale aanval. Brutaal stapte Biertank 52 de lichtcirkel binnen. Misti hield nog net niet zijn broekspijp vast, zo bang was ze. Biertank 52 had goedgegokt, daar zat Darkiedurd die vuile moordenaar! Biertank 52, verblind door woede trok Tink* uit de schede en stormde op Darkiedurd af. Darkiedurd keek hem met ontzette ogen aan maar hervond zich in een knippering van Biertank 52’s ogen. Hij greep zijn zwaard dat naast hem lag in de schede, tijd om hem eruit te halen had hij niet dus blokte hij de wilde zwaaien van Biertank 52 maar met de schede. Biertank kwam ondertussen weer wat tot bedaren, Darkiedurd zag zijn kans en gaf Biertank een gemene schop in zijn middenrif Biertank naar ademsnakkend achterlatend. Darkiedurd hief zijn zwaard op, klaar voor de genade stoot. Maar toen had hij buiten de bange Misti gerekend. Ze wierp zich voor Biertank de dood verafschuwend. Het zwaard vlamde door Misti heen, toen viel ze neer op de grond. Ontzet keek Biertank naar Misti, haar ogen waren gesloten. ‘NEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!’ na Lisaaah Misti, dat mocht niet gebeuren Darkiedurd zou boete! Hij hief Tink* opnieuw op furieus ontmoette Tink* het zwaard van Darkiedurd in de lucht. Daar stonden ze dan allebei de krachten aansprekend tot het maximum, de zwaarden gekruisd. Biertank merkte tot zijn ontzetting dat Darkiedurd sterker was, en langzaam bogen zijn armen en kwam Tink* dichterbij het vuur. Dat moest hij voorkomen, met een enorme krachtexplosie wist Biertank de armen weer te strekken. Toen lachte Darkiedurd, Biertank keek verbaasd op, en die verbazing werd fataal voor het duel, Tink* ging met een zwaai omlaag het vuur in door de verbazing was de kracht weggevloeid uit Biertank’s armen. Biertank zag hoe Tink* langzaam roodgloeiend werd, maar het was onmogelijk om haar uit het vuur te krijgen Darkiedurd had hem in een klem. Darkiedurd liet Biertank los, maar het was al te laat hij hief zijn zwaard op om Biertank te onthoofden en in een reflex wou Biertank blokkeren, te laat beseffend dat dit het einde zou betekenen van Tink*. En daar ging ze, met een enorme klap en sis… brak Tink* in tweeën..
Darkiedurd vluchtte daarna zo snel als hij kon, Biertank bedroefd achterlatend….

deelnemers:
01. Misti
02.Trass
03. Daboman
04. P-apple
05. Elpida
06. Sagana
07. Mr Soija
08. Tink* (dorpeling)
09. Zoef de haas (dorpeling)
10. Biertank 52
11. Leekah
12. Martino87
13. Heksjuh
14. TopDrop (dorpeling)
15. Lisaaah (tovenaar)
16. Domus (geliefde)
17. Neiu
18. Dark Phoenix (geliefde)
19. Juffrouw Jansen
20. Darkiekurd
21. Yerli
22. Kunst (ziener)

blauw = gedood
rood = opgegeten
paars = liefdesverdriet

arme Biertank 52, zonder zwaard nu...
Ik wil ff mijn excuses aanbieden voor het chaotische gedoe met verhalen etc. Ik ben nou niet bepaald op m'n best deze week, waardoor EoS menig gat heeft moeten vullen. Bedankt daarvoor en sorry jongens.
Oud 18-05-2007, 20:54
Verwijderd
kom op mensen, jullie gaan die wolven toch niet laten winnen?
Oud 18-05-2007, 21:02
Juffrouw Jansen
Juffrouw Jansen is offline
Oo kutjess!
Oud 18-05-2007, 21:05
Martiño
Martiño is offline
Hm, dat ziet er niet zo vrolijk uit.
Oud 18-05-2007, 21:17
Yerli
Yerli is offline
Bah, Tink eruit.
Oud 18-05-2007, 21:23
Verwijderd
jammer

Morgen maar even de posts van tink* en kunst teruglezen.
Oud 18-05-2007, 21:26
Martiño
Martiño is offline
*...Waarheen, waarvoor...*[/uitvaartmodus]
Oud 18-05-2007, 21:49
Trass
Trass is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 18-05-2007 @ 20:08 :
Je punt is?
Dat ik niet snap op welke manier ik dan met hen verbonden ben. Je hebt gezegd dat de mensen in de groepjes met elkaar verbonden zijn, maar zij zijn goed en je verdenkt mij. En ik snapte deze post over die groepjes ook niet:
Citaat:
Mr Soija schreef op 18-05-2007 @ 09:27 :
Trassje is nog de enige van het lijstje.
Want wat bedoel je daar mee?

Nouja, ik snap de bedoeling van de groepjes sowieso niet

Edit:

Nog @Soija want dat was ik vergeten. Ik ga stemmen (ja ik mag stemmen tijdens de hangrondes ) maar op wie weet ik nog niet. Dat ligt eraan op wie de meesten gaan stemmen, zodat ik er misschien toch niet uithoef. En anders stem ik op een stille, omdat sommigen volgens mij niet eens meer gepost hebben na hun inschrijving. Wie specifiek weet ik nog niet, maar dat post ik morgen nog wel.

Laatst gewijzigd op 18-05-2007 om 22:55.
Oud 18-05-2007, 23:24
Tink*
Tink* is offline
Oh. En ik had niet gestemd vorige ronde omdat ik meeten was. En nu is het al niet meer nodig. Nou ja, zet 'm op mensen!
Oud 18-05-2007, 23:51
Bongalientje
Bongalientje is offline
Even een opmerking voor de spelleider: Beetje dom maar het is DarkieKurd en niet durd

Wel weer vet verhaal enzo, sorry ik zal niet meer posten, maar vind het zo zielig voor darkie
Oud 19-05-2007, 08:26
Verwijderd
Citaat:
Trass schreef op 18-05-2007 @ 22:49 :
Dat ik niet snap op welke manier ik dan met hen verbonden ben. Je hebt gezegd dat de mensen in de groepjes met elkaar verbonden zijn, maar zij zijn goed en je verdenkt mij. En ik snapte deze post over die groepjes ook niet:Want wat bedoel je daar mee?

Nouja, ik snap de bedoeling van de groepjes sowieso niet

Edit:

Nog @Soija want dat was ik vergeten. Ik ga stemmen (ja ik mag stemmen tijdens de hangrondes ) maar op wie weet ik nog niet. Dat ligt eraan op wie de meesten gaan stemmen, zodat ik er misschien toch niet uithoef. En anders stem ik op een stille, omdat sommigen volgens mij niet eens meer gepost hebben na hun inschrijving. Wie specifiek weet ik nog niet, maar dat post ik morgen nog wel.
Neen, liefie dat heb ik niet gezegd. En waarom ben je zo gefixeerd op dat lijstje? Ok, confess, dat lijstje had niks te betekenen, gewoon wat mensen die ik verdacht over de lijstjes verdeeld, en kijken hoe men erop reageert.

En hoe de wolven mij lijken te reageren op die lijstjes steeds, en wat ik post over die lijstjes, zegt mij dat jij de wolf bent (tenzij de wolven me proberen te doen denken dat jij de wolf bent). Ook nu Tink weer, nu Tink eruit is.

Oh en over dat stemmen, ik raakte gister in de war nog en dacht dat we stemmen moesten.

Laatst gewijzigd op 19-05-2007 om 08:30.
Oud 19-05-2007, 10:50
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Mooi verhaal weer, ik was erg benieuwd hoe je dat zwaard zou vernielen. Heb je goed opgelost.
En inderdaad, wat Kunst zei: het is Darkiekurd. Maar eerlijk gezegd viel het me pas op toen ik Kunst' opmerking zag staan...
Oud 19-05-2007, 11:08
Verwijderd
  • Trass
  • Mr Soija
  • Juffrouw Jansen

P-apple
  • Yerli

Mr Soija
  • Daboman

Laatst gewijzigd op 19-05-2007 om 12:09.
Oud 19-05-2007, 12:06
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 17-05-2007 @ 19:52 :
Kusje op je tet.
Ik denk dat ik maar op mr soija ga stemmen, vanwege dit en vanwege wat ik al eerder over hem zei.

Laatst gewijzigd op 19-05-2007 om 12:09.
Oud 19-05-2007, 13:49
Verwijderd
Ik ga ook op Mr Soija stemmen (omdat hij zo raar deed over die lijstjes.)
Oud 19-05-2007, 14:37
Yerli
Yerli is offline
Bedoel je dat hij zich vergiste in de dag dat er gestemd moest worden? Dat vind ik wel iets 'verdachts'..

Maar voorlopig blijf ik toch nog even bij P-apple, maar misschien dat ik mijn keuze toch wijzig..
Oud 19-05-2007, 15:04
Misti
Misti is offline
Ik stem op Trass, omdat Kunst als ziener hem ook al verdacht. Ik denk dat dit zeker iets is waar we rekening mee moeten houden.
Oud 19-05-2007, 15:31
Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
Misti schreef op 19-05-2007 @ 16:04 :
Ik stem op Trass, omdat Kunst als ziener haar ook al verdacht. Ik denk dat dit zeker iets is waar we rekening mee moeten houden.
Mee eens. Ik stem dus ook op Trass.
Oud 19-05-2007, 17:35
Verwijderd
Ik stap (voor deze ronde) even van Misti af en stem ook op Trass. Het lijkt me niet dat de ziener haar voor niks heeft genoemd.
Oud 19-05-2007, 17:47
Juffrouw Jansen
mee eens
Oud 19-05-2007, 17:52
Trass
Trass is offline
Citaat:
Yerli schreef op 19-05-2007 @ 15:37 :
Bedoel je dat hij zich vergiste in de dag dat er gestemd moest worden? Dat vind ik wel iets 'verdachts'..

Maar voorlopig blijf ik toch nog even bij P-apple, maar misschien dat ik mijn keuze toch wijzig..
Nee, die rare lijstjes met personen die verbonden zijn

Nouja, ik lig er dus al zeker uit. Was ook te verwachten nadat de ziener mij genoemd heeft. Ik heb al gezegd dat het geen verdenkingen tegenover mij waren, maar dat ze mij probeerde uit te dagen meer (theoriën) te posten. Ik denk namelijk dat ze niet mijne, maar de functie van twee anderen, allebei onschuldigen, opgevraagd heeft. Ze zegt namelijk nergens dat ze mij echt verdenkt. Ik denk trouwens niet alleen dat ze mijn functie niet opgevraagd heeft, ik weet het wel zeker. Maarja, hoe kan ik jullie daar van overtuigen?

Ik stem zelf op Mr Soija. Zijn lijstjes vond ik al langer verdacht, en ik vind dat hij zich 'anders' gedraagt. Ik denk dat hij op die manier iemand wil beschermen ofzo, ik weet het niet.
Oud 19-05-2007, 17:56
Martiño
Martiño is offline
Ik neig er ook naar om weer op Mr Soija te stemmen.
Oud 19-05-2007, 18:01
Sagana
Sagana is offline
Ik ga ook op Mr Soija stemmen. Volgens mij vond kunst Trass niet écht verdacht.
Oud 19-05-2007, 18:20
Yerli
Yerli is offline
Ik stem ook op Soija.
Oud 19-05-2007, 19:30
Spelleider
Spelleider is offline
Ja en dat was dan weer pech voor de dorpelingen: door deze verdeeldheid is het gelijkspel geworden. Het woord is aan de weerwolven...
Oud 19-05-2007, 19:46
Verwijderd
Oud 19-05-2007, 19:56
Spelleider
Spelleider is offline
Biertank zag dat Darkiekurd de stukken van Tink* meegriste terwijl hij er vandoor ging. Biertank zette een paar stappen in Darkiekurds richting, maar stopte toen twijfelend. Hij keek om naar Misti, die bloedend op de grond lag. Zonder hulp zou ze vast doodbloeden. Hij keek weer naar de vluchtende Darkiekurd, en voelde de haat weer in hem op vlammen…
En toen pas begreep Biertank het. Zijn ondoordachte achtervolging had alleen maar ellende opgeleverd: Meester Kunst was dood, Misti was zwaardgewond, en Tink* was ie voorgoed kwijt. Maar nu wist hij wat hem te doen stond: hij moest zijn woede en haat loslaten en doen wat juist was. Hij draaide zich om en liep naar Misti, ‘Wat doe je?!’ zei Misti. ‘Je kunt hem nog steeds inhalen!’ ze reikte Biertank haar zwaard aan. ‘Pak hem voordat ie weg is!’ Maar Biertank schudde zijn hoofd en duwde het zwaard weg. ‘Als ik die wond niet verbind dat bloed je dood. Ik krijg hem de volgende keer wel…’
Hij begon Misti’s harnas uit te trekken. Misti beet haar tanden op elkaar: het was duidelijk dat ze haar best moest doen om het niet uit te gillen van de pijn. Biertank legde het harnas naast haar op de grond en trok haar hemd een stukje omhoog, zodat haar middenrif bloot kwam te liggen. In haar linkerzij zat een snee van ongeveer twintig centimeter. Biertank inspecteerde de wond even en zuchtte toen opgelucht. ‘Er zijn geen ingewanden geraakt’ zei hij tegen Misti. ‘Als ik het bloeden kan stelpen dan komt het wel weer goed’ Hij scheurde een stuk van zijn cape af en begon Misti daarmee te verbinden. Na een kwartier zei hij: ‘Volgens mij is het gelukt’ ‘Mooi’ zei Misti. ‘Dan ga je nu achter die klootzak aan die mijn zus vermoord heeft!’ Biertank schudde zijn hoofd. ‘Een wilde achtervolging kan je niet aan, en ik kan je ook niet hier laten, als weerloze prooi voor de tijgers, wolven en struikrovers’ Hij ging naast haar liggen. ‘Eerst ga je goed doorslapen, en daarna breng ik je terug naar huis. Jouw genezing is nu even belangrijker.’
Een tijdje lagen ze zo naast elkaar en toen zei Misti: ‘Ik heb het koud’ Biertank reikte over haar heen om een deken te pakken, maar op dat moment zoende Misti hem op zijn mond! Er ging even een schok door Biertank’s lichaam toen haar lippen de zijne raakte, maar toen ontspande hij zich en beantwoordde hij de zoen. En op dat moment was het alsof de tijd even stilstond…

Darkiekurd vloekte in zichzelf terwijl hij door het bos rende. ‘Die vervloekte Biertank! Altijd weer die vervloekte Biertank. Waar kwam die eikel in godsnaam vandaan? En waarom had hij hem niet aan horen komen?’ Hij stopte even om op adem te komen. ‘Achteraf gezien ben ik er nog niet eens zo slecht vanaf gekomen’ dacht hij bij zichzelf. ‘Biertank’s vriendinnetje is gewond, dus hij kan me niet achternakomen. En ik heb zijn zwaard!’ Hij keek naar de stukken zwaard in zijn hand. Het wapen was werkelijk prachtig. Jammer dat hij het moest breken…
Op dat moment hoorde hij vlakbij een takje kraken. Darkiekurd spitste zijn oren en stopte vlug de stukken van Tink* weg. Hij omklemde het gevest van zijn eigen zwaard en zette een paar stappen in de richting van het geluid. Toen werd hij ineens aangevallen door vier mannen met maskers op! Darkiekurd trok zijn zwaard om de eerste slag af te weren. De dichtbijzijnste man haalde naar hem uit maar Darkiekurd blokkeerde de slag. Toen werd Darkiekurd van achteren neergeslagen met een knuppel…
Toen hij weer bij kwam was hij gebonden en gekneveld. Hij keek om zich heen en zag dat hij niet langer in het bos was. Hij was in een tent. Darkiekurd vroeg zich af hoe lang hij bewusteloos was geweest. Toen hoorde hij een geluid achter zich en zag hij een man binnenkomen. Darkiekurd schrok toen hij hem herkende: het was generaal Twinkebel, de rechterhand van de Chinese Keizer. Zijn bijnaam was ‘De slachter van Chengdu’, een naam die hij niet zonder reden had gekregen. De generaal ging voor hem staan en bukte, zodat zijn gezicht vlak bij dat van Darkiekurd kwam. Er liep een groot litteken over de rechterkant van zijn gezicht, en zijn rechteroog ontbrak. ‘We hebben u opgepakt in de bossen die bekend staan als een broeinest van struikrovers, rebellen en ander tuig. U heeft gevochten met mijn wolvengarde en u verzette zich tegen een arrestatie.’ Darkiekurd schrok. De wolvengarde was een elite-eenheid van het Chinese leger, die vaak gebruikt werd als persoonlijke lijfwacht van de Keizer en van zijn hoogwaardigheidsbekleders. Ze waren zo getraind dat ze trouw waren tot in de dood. ‘Wat? Wolvengarde?? M-maar ik dacht dat het gewoon struikrovers waren!’ stamelde Darkiekurd. Twinkebel stak een hand op. ‘Stil hond! Tussen jouw bezittingen hebben we ook de stukken van het zwaard van Eye of Sauron, Tink* aangetroffen. Je bent dus één van de rebellen en zult ter dood veroordeeld worden!’ ‘Ik ben geen rebel!’ zei Darkiekurd geschokt. ‘Ik heb dat zwaard gebroken! En ik was op zoek naar het leger omdat ik had gehoord dat ze goed betalen voor bruikbare tips!’ Twinkebel kneep zijn enig overgebleven oog samen. Toen haalde hij een volle beurs tevoorschijn. ‘Het geld is goed. Als de tip goed is.’ ‘Ik kan jullie de locatie van een rebellendorp in de bergen geven’ sprak Darkiekurd toen. ‘Minstens de helft van de inwoners daar staat op een gezochtposter!’ Twinkebel dacht even na en sneed Darkiekurd toen los. Hij overhandigde hem de beurs. ‘O wee als je me bedriegt, dan krijg je de strop.’ Hij liep naar buiten en Darkiekurd volgde hem. Toen pas zag Darkiekurd dat hij middenin een legerkamp was. Hij zag ontelbaar veel Keizerlijke soldaten. Twinkebel liep naar één van zijn officieren, een gemaskerde man in het uniform van de wolvengarde. ‘We weten van hem de locatie van één van de rebellendorpen! Maak het leger klaar om te vertrekken!’ De andere man zei: ‘We moeten hier blijven om de zending geweren van de Britten op te wachten’ ‘O ja da’s waar ook’ zei Twinkebel. Hij wendde zich tot Darkiekurd. ‘Hoe goed is dat dorp van jou verdedigd?’ Darkiekurd dacht even na en zei toen: ‘Vier Kungfu Meesters en een handvol leerlingen. En voor de rest alleen maar militie.’ Twinkebel dacht even na en zei toen: ‘Dan moeten vijfentwintig ninja moordenaars voldoende zijn om dat dorp met de grond gelijk te maken. Ik stuur één lid van de wolvengarde mee als aanvoerder, en jij gaat ook mee als gids’ ‘He dat was niet de afspraak!’ protesteerde Darkiekurd. ‘Ik zou het dorp alleen maar aanwijzen! Ik wil er niet naar toe, dadelijk word ik gedood!’ ‘Ik heb de afspraak gewijzigd’ zei Twinkebel laconiek. ‘Hoop maar dat ik hem niet nog eens wijzig.’ ‘goed dan’ zei Darkiekurd schoorvoetend. ‘Maar dan wil ik wel extra betaald worden. Naast die beurs wil ik het zwaard van Eye of Sauron terug, opnieuw gesmeed volgens mijn aanwijzingen!’ Twinkebel knikte: ‘Akkoord. Breng dat zwaard naar de smid’
De smid werkte de hele nacht door. De stukken werden weer aan elkaar gesmeed en op Darkiekurd’s aanwijzingen werden er gemene kartels aan het lemmet toegevoegd, voor maximale schade. Toen het zwaard klaar was hield Darkiekurd het wapen boven zijn hoofd. ‘Je hebt een nieuwe naam nodig’ zei hij lachend. ‘Vanaf nu heet je Heksjuh, de Tanden van de Draak!!!’

‘Meester Daboman, wakker worden’ Daboman schrok wakker en zag dat er een dienaar naast zijn bed stond. ‘Wattiser?’ zei hij slaperig. ‘Heer, het is Meester Soija. Hij..’ Daboman wreef zijn ogen uit. ‘Oh nee hé, hij wil toch niet weer een onverwachte nachtelijke trainingssessie met me doen? Daar was hij vroeger ook altijd al zo dol op… Leuk hoor, mensen midden in de nacht uit hun bed trommelen’ bromde hij. De dienaar schudde zijn hoofd. ‘Nee dat is het niet! Meester Soija, hij is…dood.’ ‘Dood?’ zei Daboman. ‘Maar…hoe?’ De dienaar haalde zijn schouders op. ‘Gewoon, in zijn slaap overleden. Hij was al 107 jaar oud dus zo gek is dat niet…’

deelnemers:
01. Misti
02. Trass
03. Daboman
04. P-apple
05. Elpida
06. Sagana
07. Mr Soija (cupido)
08. Tink* (dorpeling)
09. Zoef de haas (dorpeling)
10. Biertank 52
11. Leekah
12. Martino87
13. Heksjuh
14. TopDrop (dorpeling)
15. Lisaaah (tovenaar)
16. Domus (geliefde)
17. Neiu
18. Dark Phoenix (geliefde)
19. Juffrouw Jansen
20. Darkiekurd
21. Yerli
22. Kunst (ziener)

blauw = gedood
rood = opgegeten
paars = liefdesverdriet

Scratch one cranky old bastard kung fu master.
De wolven zijn weer aan de beurt. Wie o wie is er morgen de spreekwoordelijke sjaak?
Dat lezen we morgen om 20:30, het verhaal zal dan geschreven worden door mijn lieftallige assistente miss Twinkebel
Oud 19-05-2007, 20:01
Juffrouw Jansen
zucht..

mooi verhaal weer trouwens!
Oud 19-05-2007, 20:03
Bongalientje
Bongalientje is offline
OMG NIET OOK SOIJA!!!
Worden alle mensen die op de dk meet waren vermoord ofzo? Jaloerse mensen, dit heeft niets meer met een spelletje te maken. Dit is oorlog***
Niet echt natuurlijk he, ik wilde gewoon even posten over Soija
Oud 19-05-2007, 20:04
Verwijderd
Omg

RIP Soija
Oud 19-05-2007, 20:46
Daboman
Daboman is offline
OMG, ik dacht echt dat je schuldig was

Nouja, dan de volgende keer maar stemmen op Trass en daarna terug naar de tekentafel.
Oud 19-05-2007, 22:16
Martiño
Martiño is offline
Oh drommels...
Oud 19-05-2007, 23:23
Verwijderd
Citaat:
kunst schreef op 19-05-2007 @ 21:03 :
OMG NIET OOK SOIJA!!!
Worden alle mensen die op de dk meet waren vermoord ofzo? Jaloerse mensen, dit heeft niets meer met een spelletje te maken. Dit is oorlog***
Niet echt natuurlijk he, ik wilde gewoon even posten over Soija
Ik was helemaal niet op de meet Of vergeet je mij voor het gemak maar even
Oud 20-05-2007, 08:27
Sagana
Sagana is offline
Oeps.

Even nieuwsgierig: waarom had je eigenlijk DP en Domus gekoppeld?
Oud 20-05-2007, 09:06
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Lisaaah schreef op 20-05-2007 @ 00:23 :
Ik was helemaal niet op de meet Of vergeet je mij voor het gemak maar even
Waarom was je er niet dan?

Regels voor berichten