Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Nog veel reacties gehad? ![]() Lijkt me ook leuk om te doen, maar dan wel met iets snellers dan mijn golfje ![]()
|
MTpower, zelf met je Golfje zou je je nog kostelijk vermaken.
![]() ![]() ![]() ![]() @Dittrich. Eigenlijk is het nog niet eens zo eng. Vooraf wel even, maar eigenlijk als je er eenmaal op zit valt het reuze mee. Iedereen rijdt toch harder dan jij, dus het enige wat je hoeft te doen is rechts blijven rijden, in je spiegels kijken en je richtingaanwijzer naar rechts aanzetten ten teken dat je de andere auto's gezien hebt (dat ding stond dus eigenlijk constant aan...). De andere auto's doen de rest wel, over het algemeen zijn het ook mensen met genoeg ervaring. Er reed ook een busje met bejaarden en een gangetje van 40 km/u rond op een bepaald moment (niet in mijn rondje) ![]() ![]()
|
O, in de 121 was het goed vol te houden
![]() ![]() ![]() Van Nissan schijnt de Sunny ook een goede auto te zijn. Beetje duf om te zien, maar wel goed. Ik weet niet of je het vierkante of het wat rondere (vorige) model Micra hebt, maar die laatste hebben we vorig jaar ook een rondje zien doen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Toch wel lekker een 6e versnelling, cruise control, airco, electr. ramen. armsteun, velgen, privacy glass, etc. etc. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Het blijft een leuke auto om te zien ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@ dysmo: Is dat je circuit-440-in-aanbouw? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar hij is nog verre van af, het hele blok zal nagekeken worden en er gaat zoveel mogelijk vernieuwd worden. Hij krijgt een volledig custom RVS uitlaat (54MM), nieuwe chip, grotere injectoren, misschien een supercarger, enzovoorts. Ook gaat de accu achterin, en wordt er zoveel mogelijk uit de motorruimte gehaald, dit om gewicht te besparen en ruimte te creëren. Komen kuipstoelen in met 6punts-gordel, et cetera... Een aardig projectje dus, maar wel low budget. Zodra deze auto doodt is, wil ik voor een Subaru Impreza Coupé gaan met een H6 twinturbo, twin supercharged motor. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dus we doen alles zelf. ![]() Overigens zit er ook al een standaard Volvo bodykit op, en een volledig boardcomputer (ABS, Engine temp, Oil temp, Water temp, Turbodruk, en nog wat luxieuse dingen) en dat voor een auto uit 1989... |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|