Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-06-2007, 17:17
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Ik heb mn ex erover gemaild. En normaal is hij wel online maar nu niet, ik ben wel benieuwd naar zijn reactie. Ik wil niet dat hij boos is, maar ik wilde zeker niet dat hij van anderemensen zou horen dat ik aan het aankloten was met iemand.

Sinds een dag of 2 ...
__________________
Don't worry, be happy
Advertentie
Oud 18-06-2007, 17:22
Crimson
Crimson is offline
als de makelaar een beetje meewerkt en alles loopt zoals we dat willen, hebben we ons eigen (nieuwe!) appartementje in groningen en kunnen we over 3 weekjes gaan verhuizen (L)
Oud 18-06-2007, 17:39
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Pluis schreef op 18-06-2007 @ 17:47 :
Nee, nee, nee, nee, NEE!!!
Ahh jammer, vooral omdat je zelf zo verliefd was..

Goed! Mn leven is wel beetje onrustig laatste tijd, reis de hele dag op en neer, en heb echt elke 5 min wat te doen, het zijn wel leuke dingen, maar ik zou ook wel even een avond niets willen doen.
Maar als ik dat dan heb (vanavond) vraag ik hem of hij iets wil doen, omdat ik hem toch weer graag wil zien hij wordt echt steeds leuker! Het is wel beetje vervelend dat hij regelmatig terug komt op het thema waarom ik geen relatie wil, vooral omdat ik het niet echt goed kan uitleggen. Maargoed ik snap het ook wel van hem. Nog ong 2 uur en dan kan ik hem weer ruiken, hmmm.
Ow en ik ben de laatste tijd echt gelukkig, en dat komt voor een deel door hem! Maar ook omdat mn leven naast hem echt heel leuk is.
Oud 18-06-2007, 19:16
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
Ik ben nu aan het leren dat je soms je eigen wensen en behoeften tijdelijk ondergeschikt moet maken om zo voor je partner klaar te staan...

... en uiteindelijk geeft zijn happy face dan weer genoeg voldoening
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Oud 18-06-2007, 20:05
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Jeetje, ik straal gewoon helemaal en alles kriebelt. Ik ben gewoon zo blij met hem, met mezelf, met ons leven. Dit voelt écht goed
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 18-06-2007, 20:28
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Hmm, ik weet het niet, maar ik ben zelf gewoon een beetje vreemd denk ik.
Afgelopen donderdag een superfijne dag gehad: geslaagd, naar de italiaan, uit tot 's ochtends vroeg. Maar dan zegt hij (voor de grap of om te provoceren, omdat ik een grapje maakte en hij niet wist waar het om ging) dat hij met werchter er wel voor zorgt dat z'n ex ruzie krijgt met haar huidige vriend en dat ie dan bij haar in de tent gaat liggen.
En nu heb ik al dagen een kutstemming, omdat hij deed alsdof ik me aanstelde toen ik liet merken dat ik dat een kutopmerking vond. Of stel ik me idd aan, het gaat me nu niet meer om die opmerking, maar om zijn reactie op mijn reactie...
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 18-06-2007, 20:50
Verwijderd
^ Ik zou het ook niet zo tof vinden als mijn vriend dat zou zeggen! Maar denk dat mn vriend aan mijn humeur wel zou merken dat ik niet denk dat hij een grapje maakt en het terug neemt of uitlegt dat hij een grapje maakte. Denk niet dat je je aanstelt hoor!

OT: Goed! Hoe dichter bij zijn afstudeerstage komt, hoe meer ik op zoek ga naar kleine, betaalbare huisjes / appartementjes. Kan niet wachten tot ik hier weg ben.
Verder is alles nu uit het huisje van oma (alles moest eruit, ging van huurhuisje naar koophuisje ofzo) en nu zelfs de gordijnrails hier liggen is het allemaal wel erg definitief.. *zucht*
Oud 18-06-2007, 20:58
Verwijderd
Ik vind dat een kutopmerking, ook om jou te stangen. Ik vind het dus ook geen aanstellerij als je dat niet op prijs stelt.
Oud 18-06-2007, 21:05
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Hij weet denk ik wel dat ik het niet leuk vond, maar het is er zo een die denk dat het goed is als hij zegt dat ie van me houdt en dan moet ik er verder maar niets meer over zeggen...
En dat zit me dan ook behoorlijk dwars, vooral omdat z'n vrienden het gevoel dat ik me aanstelde versterkten (wat ik overigens deed was met vriendinnen gaan dansen en hem een beetje negeren i.p.v. zoals eerder bij hem hangen/plakken)
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 18-06-2007, 21:06
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 18-06-2007 @ 21:50 :
^ Ik zou het ook niet zo tof vinden als mijn vriend dat zou zeggen! Maar denk dat mn vriend aan mijn humeur wel zou merken dat ik niet denk dat hij een grapje maakt en het terug neemt of uitlegt dat hij een grapje maakte. Denk niet dat je je aanstelt hoor!

OT: Goed! Hoe dichter bij zijn afstudeerstage komt, hoe meer ik op zoek ga naar kleine, betaalbare huisjes / appartementjes. Kan niet wachten tot ik hier weg ben.
Verder is alles nu uit het huisje van oma (alles moest eruit, ging van huurhuisje naar koophuisje ofzo) en nu zelfs de gordijnrails hier liggen is het allemaal wel erg definitief.. *zucht*
alle makelaarsites langs gaan, zo ben ik aan ons huisje gekomen (waarvan de eigenaar nog wel even moet laten weten of ie ons uberhaupt wil hebben! ), beetje rondkijken op marktplaats.. tis een leuke bezigheid!
Oud 18-06-2007, 21:22
Verwijderd
Citaat:
Crimson schreef op 18-06-2007 @ 22:06 :
alle makelaarsites langs gaan, zo ben ik aan ons huisje gekomen (waarvan de eigenaar nog wel even moet laten weten of ie ons uberhaupt wil hebben! ), beetje rondkijken op marktplaats.. tis een leuke bezigheid!
Haha, ja, ik ben er al een paar langsgegaan, vind het ook erg leuk om te doen. Steeds als er ergens een bord te huur of evt. te koop staat, probeer ik de makelaar te onthouden En anders via funda.nl ofzo
Zal duimen voor jullie huisje!
Oud 18-06-2007, 21:26
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Zin in een vriendje
__________________
La vida es como la espuma, por eso hay que darse como el mar...
Oud 18-06-2007, 21:43
hellebel
Avatar van hellebel
hellebel is offline
Nog 50 dagen!
__________________
HEY DIKKE TIETEN
Oud 19-06-2007, 00:28
Verwijderd
Net een goed gesprek gehad en het is grappig dat zij er precies hetzelfde over denkt. Voel me beter over mijn gedrag van de laatste tijd. Heb vrijdag al ontdekt dat het niet aan mij ligt, wat hij me ook al eerder had verteld. Toch blijf ik dan altijd denken dat er iets is wat ik anders had kunnen doen. Zij maakt telkens hetzelfde mee en ik gun haar echt van harte iets vasts, iets goeds. Maar we zien het allemaal wel.
Oud 19-06-2007, 00:29
Verwijderd
Ja het gaat wel. En hier gebeurt ook een hoop lees ik.
Oud 19-06-2007, 00:42
cagie
Avatar van cagie
cagie is offline
We gaan misschien samen een weekje naar Praag. Echt te gaaf als het doorgaat!

Verder ben ik blij dat ik komend weekend na maanden weer eens naar mijn ouders ga en dat ik al mijn vriendinnetjes daar eindelijk weer eens kan zien.
Oud 19-06-2007, 01:08
*Rupsje*
Citaat:
Bartezz schreef op 18-06-2007 @ 12:18 :
gisteren de commitment- talk gehad en weer afscheid genomen van iemand.

ik kom echt leuke meisjes tegen en ga er een beetje van balen dat ik me niet meer kan/ durf te binden

of ben ik de juiste persoon niet meer tegen gekomen...?
Ik baal ervan dat dit herkenbaar is. Elke keer als ik merk dat een jongen mij 'te leuk' gaat vinden, ren ik zo hard weg dat er niet eens tijd meer is om na te denken. En dan overtuig ik mezelf ervan dat het is omdat ik de juiste persoon niet tegenkom...
Het zou nog niet eens erg zijn als ik er ook geen behoefte aan had. Pff ik snap mezelf niet eens, hoe kan je dan verwachten dat iemand anders dat wel doet?
Als je de oplossing vindt, laat het dan even weten?
Oud 19-06-2007, 06:38
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
*Rupsje* schreef op 19-06-2007 @ 02:08 :
Ik baal ervan dat dit herkenbaar is. Elke keer als ik merk dat een jongen mij 'te leuk' gaat vinden, ren ik zo hard weg dat er niet eens tijd meer is om na te denken. En dan overtuig ik mezelf ervan dat het is omdat ik de juiste persoon niet tegenkom...
Het zou nog niet eens erg zijn als ik er ook geen behoefte aan had. Pff ik snap mezelf niet eens, hoe kan je dan verwachten dat iemand anders dat wel doet?
Als je de oplossing vindt, laat het dan even weten?
Ik ken het.
Een oplossing is, wachten met rennen.. maar dat duurt heel lang voor je jezelf daarin kan tegenhouden.. geloof me

Ot: goed
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 19-06-2007, 07:23
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Even rust bevalt erg goed eigenlijk, heb meer tijd voor mezelf en merk dat ik dat ook echt nodig heb
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 19-06-2007, 08:00
Verwijderd
<3
Oud 19-06-2007, 09:37
Miek
Avatar van Miek
Miek is offline
We hebben er nooit over gepraat wanneer het nou 'aan' was dus daar hadden we niet echt een vaste datum voor. Gisteren zette hij nog wel in een mailtje dat het een maand geleden was dat we voor het eerst gezoend hadden. Verder had ik daar niet zo over nagedacht.
s'Avonds ging ik naar fitness, en toen ik weer terugkwam lag er een cadeautje op tafel. Het was een enorme schattige knuffelbeer met een hartje en een lief kaartje met een lieve tekst. Ik moest er helemaal van blozen. Hij had eerder al gevraagd hoelaat ik ging fitnessen zodat hij dat langs kon brengen. Want hij wou maar even langskomen en als ik dan thuis zou zijn dan zou hij maar blijven plakken en hij had het heel druk met school. Ik vond het wel een hele lieve verassing
__________________
Addicts of communication..
Oud 19-06-2007, 10:08
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Sinds gisteravond is het officieel . Ik ben echt zoooo blij .

En mijn vrienden zijn ook super. Gister mijn verjaardag gevierd en ze hadden allemaal hele leuke dingen geregeld en lieve cadeautjes en ik ben zo blij . Ik heb nooit het gevoel gehad dat ik echte vrienden had maar sinds dit jaar gaat het allemaal zo goed .
Oud 19-06-2007, 10:13
Verwijderd
Hij maakt me gelukkig en ik ben verslaafd aan hem
Oud 19-06-2007, 10:14
Verwijderd
Citaat:
Sassiefje schreef op 19-06-2007 @ 11:08 :
Gefeliciteerd!!
Oud 19-06-2007, 10:29
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ooomg ik hou van mijn vriendje en dit weekend gaan we naar het strand om het einde van mijn proefwerkweek/het begin van de vakantie in te luiden en mijn mama vroeg zelfs of we niet samen mee wilden naar Corsica. xD Maar ik weet niet of ze het meende, ik weet wel dat ik het gaaf vind dat mijn zus hem ook leuk vindt. <3 En mijn broertjeszusjes vinden hem geloof ik leuker dan mij. Maar goed, het is allemaal lekker en fijn en ik wil samen met hem in het gras liggen. Want dat is ook fijn.

<3

Edit: Sas, gefeliciteerd! (}) Dat het maar een mooi jaar moge worden en zo. ^^
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.

Laatst gewijzigd op 19-06-2007 om 10:39.
Oud 19-06-2007, 10:44
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Het was fijn gisteren. Plots stonden twee vrienden aan de deur en dat was leuk. Zo was ik toch nog echt jarig. Maar dat was ik eigenlijk al wel, want ik kreeg een boel onverwachte sms'jes.
Net zette ik mijn vriendje op de trein naar huis, en dat is altijd een moeilijk moment voor mij. Het is maar goed dat ik hem alweer snel zie.
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Oud 19-06-2007, 10:53
Verwijderd
Goed! Al mis ik m wel ontzettend Stomme tentamens.
Oud 19-06-2007, 12:35
farai
Avatar van farai
farai is offline
mja jammer, hij komt ni vrijdag, zn vader verjaart zaterdag namelijk...maja heeft hij tenminste fijne tijd
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 19-06-2007, 12:36
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
ik ga straks met mn beste vriendinnetje naar oerol en ik denk dat dat wel goed voor ons is aangezien we elkaar amper/niet hebben gezien de afgelopen anderhalf jaar(ik reizen, zij reizen etc) en ze bijna weer weggaat. ik heb soms van die paniekaanvallen dat we elkaar uit t oog verliezen maar als we elkaar zien dan is alles weer goed. we begrijpen elkaar gewoon en dat is fijn<3
verder; mijn scharrel (ja kutwoord) zit in Berlijn en ik heb geen idee wanneer ie terug komt dus dat is allemaal rustig.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 19-06-2007, 12:58
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Platonisch platonisch, flikker toch op, botte idioot.

Verder heb ik super leuk met een vriendin gepraat, leuk om te merken dat er na school dus ook nog vriendschap bestaat. Vrijdag met haar en vier andere vriendinnen uit eten en daarna feestje, zo leuk .

Andere vriendin nog steeds niet gesproken, wordt steeds moeilijker om contact op te nemen. & m'n collega stalkt me half en ik voelde me vanochtend beroerd en zei onze afspraak af en toen ging ze me vijf keer bellen of ik wel echt ziek was .

Oh en mijn klasgenoot/semi-vriend geeft zaterdag een feestje kom ik achter zonder mij uit te nodigen en dat vind ik echt belachelijk en nu weet ik wel zeker dat we volgend jaar geen contact meer houden , sociaal contactgestoord pff.
Oud 19-06-2007, 13:05
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Goed, nu nog de rest van mijn leven op orde krijgen. Als ik mijn bachelor heb gehaald, weer eens heb gesport en mijn kamer weer toonbaar is, ben ik volmaakt gelukkig. Nog 2 weken.
Dat blijf ik tegen mezelf zeggen. Maar 2 weken hard werken volgens een strak schema is veel te veel voor mij. En het lukt niet, vandaag. Maargoed dat ik m net de deur uit heb geschopt, dat bleef hier maar in bed liggen en mij afleiden .
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 19-06-2007, 13:47
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
hihi hij komt morgen weer helemaal naar nijmegen Hopen dat hij nu niet 2 uur in de file hoeft te staan voor mij... Wel tof!
we communiceren echt bijna non stop btw? tis de afgelopen week wel teruggegaan van 50+ naar 20 smsjes per dag , maar ook nog msn en zo damn. laatste maand gratis onbeperkt smsen


Ik heb het mn ex verteld. Ongeveer reactie zoals verwacht, mja, mensen begrijpen mij niet. Ik kan om iemand geven en nog verwerken- maar accepteren!- dat het uit is, en tegelijk aan iets nieuws beginnen. dat betekent niet dat ik niet meer om mn ex geef.
__________________
Don't worry, be happy

Laatst gewijzigd op 19-06-2007 om 15:48.
Oud 19-06-2007, 14:41
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Mn vriendin zei dat ik echt een perfect leven heb, en dat klopt eigenlijk helemaal Nu me daar nog meer bewust van worden, want het wordt allemaal zo gewoon nu, terwijl het nog nooit zo goed is gegaan, en dat moet ik blijven inzien!
En ooow hij is zo leukkkkk! Nog 2 dagen! En hij had het over een weekendje weg in de zomer, en dat lijkt me helemaal geweldig, maar volgens mij was het niet serieus bedoelt
Oud 19-06-2007, 14:47
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Miek schreef op 19-06-2007 @ 10:37 :
We hebben er nooit over gepraat wanneer het nou 'aan' was dus daar hadden we niet echt een vaste datum voor. Gisteren zette hij nog wel in een mailtje dat het een maand geleden was dat we voor het eerst gezoend hadden. Verder had ik daar niet zo over nagedacht.
s'Avonds ging ik naar fitness, en toen ik weer terugkwam lag er een cadeautje op tafel. Het was een enorme schattige knuffelbeer met een hartje en een lief kaartje met een lieve tekst. Ik moest er helemaal van blozen. Hij had eerder al gevraagd hoelaat ik ging fitnessen zodat hij dat langs kon brengen. Want hij wou maar even langskomen en als ik dan thuis zou zijn dan zou hij maar blijven plakken en hij had het heel druk met school. Ik vond het wel een hele lieve verassing
wat onwijs lieffig
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 19-06-2007, 18:26
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef op 18-06-2007 @ 21:58 :
Ik vind dat een kutopmerking, ook om jou te stangen. Ik vind het dus ook geen aanstellerij als je dat niet op prijs stelt.
Hmm, mijn vriendje zou zoiets ook kunnen zeggen, juist omdat ik zo gemakkelijk te stangen ben en hij me veel te graag pest, maar als hij zou merken dat ik er écht mee zou zitten, zou hij me wel duidelijk maken dat ie toch voor mij gaat enzo.
Oud 19-06-2007, 18:33
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Miek schreef op 19-06-2007 @ 10:37 :
We hebben er nooit over gepraat wanneer het nou 'aan' was dus daar hadden we niet echt een vaste datum voor. Gisteren zette hij nog wel in een mailtje dat het een maand geleden was dat we voor het eerst gezoend hadden. Verder had ik daar niet zo over nagedacht.
s'Avonds ging ik naar fitness, en toen ik weer terugkwam lag er een cadeautje op tafel. Het was een enorme schattige knuffelbeer met een hartje en een lief kaartje met een lieve tekst. Ik moest er helemaal van blozen. Hij had eerder al gevraagd hoelaat ik ging fitnessen zodat hij dat langs kon brengen. Want hij wou maar even langskomen en als ik dan thuis zou zijn dan zou hij maar blijven plakken en hij had het heel druk met school. Ik vond het wel een hele lieve verassing
Oh wat lief!!
Dat er nog zó'n lieve mannen bestaan haha, ik ben er nog nooit eentje tegengekomen die zo tegen me deed..
Oud 19-06-2007, 18:37
Verwijderd
ik ben echt zo een slet...

zat in de bus met een heet meisje dat ik vaag kende..

beetje gepraat, klikte onwijs goed, nummers uitgewisseld en toevallig gaan we beiden naar hetzelfde feest donderdag..

ik kan ook geen dag zonder aandacht
Oud 19-06-2007, 18:55
Verwijderd
Weird... Ik begin er gewoon bijna aan het wennen dat hij zoveel van huis is. Gelukkig veel lieve mensen om me heen, fijn
Oud 19-06-2007, 19:26
Verwijderd
Over een week heb ik rij-examen, mijn rij-instructeur heeft een conflict met mijn vriend (lang verhaal) waarbij de fout aan de kant van de instructeur ligt.. Met mijn oma gaat het slecht.. Ik zit middenin mijn verhuizing en moet nog enorm veel regelen.. Werk is 1 groot stresshol..

Joepie.

En mensen blijven zeggen dat het vast wel heel spannend en heftig is om te gaan samenwonen, maar op het moment is DAT en mijn relatie nu juist het enige waar ik me NIET druk om maak.
Oud 19-06-2007, 19:32
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 19-06-2007 @ 19:26 :
Over een week heb ik rij-examen, mijn rij-instructeur heeft een conflict met mijn vriend (lang verhaal) waarbij de fout aan de kant van de instructeur ligt.. Met mijn oma gaat het slecht.. Ik zit middenin mijn verhuizing en moet nog enorm veel regelen.. Werk is 1 groot stresshol..

Joepie.

En mensen blijven zeggen dat het vast wel heel spannend en heftig is om te gaan samenwonen, maar op het moment is DAT en mijn relatie nu juist het enige waar ik me NIET druk om maak.
Oei, ja dan is samenwonen wel je laatste zorg, terwijl zoiets leuker is als dat je énige zorg is.
Succes met je rij-examen!!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 19-06-2007, 19:35
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 19-06-2007 @ 19:37 :
ik kan ook geen dag zonder aandacht
Dat is alleen een probleem als je geen aandacht krijgt
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 19-06-2007, 19:41
Jones
Citaat:
Faerie schreef op 19-06-2007 @ 19:33 :
Oh wat lief!!
Dat er nog zó'n lieve mannen bestaan haha, ik ben er nog nooit eentje tegengekomen die zo tegen me deed..
Ik laat wel vaker een kaartje/briefje/cadeautje achter of geef het gewoon spontaan. En ik ben niet de enige van mijn vrienden die dat doet?
Oud 19-06-2007, 19:41
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 19-06-2007 @ 20:35 :
Dat is alleen een probleem als je geen aandacht krijgt
ja daar zit wat in

naar welk concert ging jij ookalweer in westerpark? james of john?
Oud 19-06-2007, 19:53
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ze is echt heel lief. Afgelopen week voelde ik me echt alsof ik iedereen enkel tot last ben, maar nu gaat het allemaal weer wat beter en ben ik weer gewoon blij dat zij mij ook lief vindt en zo. Hm, gecompliceerd, maar het komt er dus op neer dat het eigenlijk nog steeds heel goed gaat.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 19-06-2007, 20:22
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Gaat goed.

Hoewel het nog niet echt wat is, hebben we veel lol samen. We maken ook wel opmerkingen richting een relatie. Maar we willen het allebei eigenlijk niet zo noemen! Maar dit weekend samen en vanacht was toch wel erg gezellig!
Oud 19-06-2007, 20:51
bamboocha
Avatar van bamboocha
bamboocha is offline
Weet nog niet echt wat ik wil en hoe ik het bij hem moet gaan aanpakken.. Maar wie weet!!
__________________
only dead fish go with the flow
Oud 19-06-2007, 20:57
__
Avatar van __
__ is offline
Citaat:
Jones schreef op 19-06-2007 @ 20:41 :
Ik laat wel vaker een kaartje/briefje/cadeautje achter of geef het gewoon spontaan. En ik ben niet de enige van mijn vrienden die dat doet?
hm goede vriendengroep is dat dan ik ken eigenlijk ook vrij weinig jongens die zo doen.. of mn vriendinnen vertellen dat soort dingen nooit, maar dat lijkt me erg sterk, denk dat ik zoiets wel zou horen.
Oud 19-06-2007, 21:08
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 19-06-2007 @ 20:41 :
ja daar zit wat in

naar welk concert ging jij ookalweer in westerpark? james of john?
John. Jij ook toch? Misschien spot ik je wel, lijkt me héél raar!
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 19-06-2007, 21:11
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
__ schreef op 19-06-2007 @ 21:57 :
hm goede vriendengroep is dat dan ik ken eigenlijk ook vrij weinig jongens die zo doen.. of mn vriendinnen vertellen dat soort dingen nooit, maar dat lijkt me erg sterk, denk dat ik zoiets wel zou horen.
Nou ja knuffelbeesten en dergelijke niet (zit ik ook niet echt op te wachten om eerlijk te zijn), maar mijn vriendje stuurt wel vaak lieve berichtjes en soms een kaartje ofzo. En eigenlijk vind ik mannen vaak romantischer dan vrouwen . Behalve mezelf dan, ik ben wel echt heel lief voor hem.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 19-06-2007, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Bartezz schreef op 19-06-2007 @ 19:37 :
ik ben echt zo een slet...

zat in de bus met een heet meisje dat ik vaag kende..

beetje gepraat, klikte onwijs goed, nummers uitgewisseld en toevallig gaan we beiden naar hetzelfde feest donderdag..

ik kan ook geen dag zonder aandacht
Haha, geloof me, het kan erger. Ik heb een vriend die nog geen uur zonder aandacht kan en die hard ontkent een slet te zijn. Zelfkennis the best.

ot: Jézus wat ben ik bang. Waarom moet hij me eerst zo overladen met complimenten dat ik haast te overdonderd ben om normaal terug te praten, en nu twee (tweeëneenhalve ) weken niks van zich laten horen? Hij is gewoon wél boos, bah. En zondag wordt het ontzettend slecht weer dus van kajakken in bikini achtige toestanden zal ook weinig terechtkomen, dat wordt kajakken in regenjassen of zo. En aah, ik hoop maar zo dat ik me aanstel en dat ie het ''gewoon druk'' had of zo en dat het zondag met die hele groep dus wél gezellig wordt en dattie me thuisbrengt omdat ik de weg niet weet en mja. Maar misschien heb ik het wel verpest en godver, ik ben zo stom.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:07.