Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb alles gehaald, met nog best redelijke punten ook.
||
Citaat:
ot: Zojuist naar Leiden geweest om toelatingsexamen nr.3 te doen en hij ging wel aardig volgens mij. Nederlands samenvatting was te simpel voor woorden, alleen over de grammatica toets twijfel ik nog een beetje. Je mag maar 3 fouten hebben en 1tje wist ik al helemaal niet dus die heb ik open gelaten. Echt heel stom, want zelfs in m'n studieboekje kon ik niet vinden hoe dat ene woord nou redekundig genoemd word. Maar goed, jullie moeten allemaal voor me duimen want ik wil natuurlijk keihard slagen. En mijn welgemeende felicitaties aan iedereen die nu dus al wel geslaagd is. Paranoide, ik trek een biertje open in your honour. ![]()
||
Citaat:
maar ze zien eruit als vikingsen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Waar doe je eigenlijk (toelating)examen voor? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() maaaaaaaaaar mijn dag: ik heb alweer geprobeert te leren, scrubs gekeken, weer geleerd, scrubs gekeken, the waste land nog eens proberen te lezen, en nog meer scrubs gekeken. ![]()
||
Citaat:
En the wasteland vond ik echt onmogelijk om door te komen de eerste keer toen ik het las, maar als je er eenmaal inzit dan is het cool.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik beleefde hetzelfde als Scarlett en ik twijfel of ik nog steeds last van mijn kater heb of gewoon ziek ben. Vanavond moet ik naar een new wave feestje for fucks sake, omdat ik dat maanden geleden aan een vriendinnetje heb beloofd maar ik wil niet en heb geen geld en ik wil alleen maar slapen, verdomme. Ik hoor nu vanaf uit mijn huis 'een potje vet' en allemaal andere liederen die de duizend kindjes zingen omdat het het einde van de avondvierdaagse is en ik trek dat verdommde slecht dus ik ga zo maar weer naar Scarlett fietsen om verder te gaan schroeven. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
aankomende vrijdag dus ik ga straks nog even in mn boek lezen en op tijd naar bed en heerlijk uitslapen. en morgen komt mn opa en ik heb daar echt geen zin in ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik moet zo werken maar ik ben een beetje moe. vandaag ben ik met school bezig geweest, en dat blijft de komende dagen mijn dagplanning lijkt het ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
je wordt altijd helemaal lek gestoken door die muggiez awh! en het was een iced cappocino mopzke.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Montofoob Type | 3 | 19-04-2004 22:11 | |
Algemene schoolzaken |