Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2007, 13:53
botulismf
botulismf is offline
Mijn dag was wel aardig tot één van die koters een andere met een plank tegen zijn rug mepte.

En ik heb een chronische slaapachterstand.
Oud 15-06-2007, 13:54
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
huh ben jij nu al klaaar? en waarom sloeg die koter die andere koter?
Oud 15-06-2007, 14:02
botulismf
botulismf is offline
Omdat die andere plastic blokken naar hem gooide. En omdat hij een flink gedragsprobleem heeft.

En op vrijdag ben ik om 12 uur klaar.
Oud 15-06-2007, 14:03
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
nou, dat vind ik een perfect moment om dat jong het fenomeen ' tatjes' te leren
Oud 15-06-2007, 14:27
Lyne
Lyne is offline
Ik heb een fijne dag want ik ben gister geslaagd en ik ben blij.
Oud 15-06-2007, 14:34
innogen
innogen is offline
Citaat:
*oma* schreef op 15-06-2007 @ 14:23 :
Aaah! Ik voel met je mee
Thnx

Ik heb alles gehaald, met nog best redelijke punten ook.
Oud 15-06-2007, 15:51
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 15-06-2007 @ 14:48 :
krek dat zijn vikingsen
Neen, dat zijn Kiwi's.

ot:
Zojuist naar Leiden geweest om toelatingsexamen nr.3 te doen en hij ging wel aardig volgens mij. Nederlands samenvatting was te simpel voor woorden, alleen over de grammatica toets twijfel ik nog een beetje. Je mag maar 3 fouten hebben en 1tje wist ik al helemaal niet dus die heb ik open gelaten. Echt heel stom, want zelfs in m'n studieboekje kon ik niet vinden hoe dat ene woord nou redekundig genoemd word.
Maar goed, jullie moeten allemaal voor me duimen want ik wil natuurlijk keihard slagen.

En mijn welgemeende felicitaties aan iedereen die nu dus al wel geslaagd is. Paranoide, ik trek een biertje open in your honour.
Oud 15-06-2007, 15:52
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 15-06-2007 @ 16:51 :
Neen, dat zijn Kiwi's.

maar ze zien eruit als vikingsen
Oud 15-06-2007, 15:52
Verwijderd
Mijn vader heeft gisteren zijn kies gebroken op een kiwi, hilariteit alom.
Oud 15-06-2007, 15:54
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hoe krijgt 'ie dat nou voor elkaar? Kiwi's zijn toch niet hard?
Kiwi's zijn liev en sagt. lolz.

En de kiwi's op de foto zijn Jemaine Clement en Bret McKenzie aka Flight Of The Conchords en die zijn teringgrappig en iedereen moet ze opzoeken op youtube.
Oud 15-06-2007, 15:58
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
en botulismf moet zijn inbox leegmaken
Oud 15-06-2007, 16:01
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 15-06-2007 @ 16:51 :
Paranoide, ik trek een biertje open in your honour.
Aww, gaaf. Ik zal wel 't zelfde voor jou doen als je slaagt.

Waar doe je eigenlijk (toelating)examen voor?
Oud 15-06-2007, 16:02
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Engelse Taal & Cultuur. In Leiden dus.
Oud 15-06-2007, 16:02
vixen
vixen is offline
Nou, ik heb een dag gewerkt en dat was echt heel knus en gezellig, totdat de mail het opeens niet meer deed, dus nu ben ik aan het niksen. Dat moet nog ongeveer 15 minuten en dan kan ik legitiem naar huis. Aldaar moet ik mn kamer opmeten ivm nieuwe vloerbedekking kopen en dan daarracen naar nijmegen om naar een Baywatch feestje te gaan. Voor de zekerheid neem ik mijn bikini mee.
Oud 15-06-2007, 16:12
duivelaartje
duivelaartje is offline
Met vriendinnen vandaag spul ingeslagen voor ons examenfeest. Hoor ik opeens allemaal mensen fluisteren: "Goh, je merkt wel dat de examenfeesten weer beginnen. Het bier is bijna op!"
Haha.
Oud 15-06-2007, 16:14
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
hahaha
Oud 15-06-2007, 16:26
Verwijderd
Oja kut, ik moet vandaag eerder dan 'tien minuten voor sluitingstijd' bier gaan halen
Oud 15-06-2007, 17:04
innogen
innogen is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 15-06-2007 @ 17:02 :
Zoals zoveel stoere mensen dat doen
Oud 15-06-2007, 17:18
Verwijderd
Ik moest gisteren eigenlijk naar een fout feestje met als thema Temptation Island :') maar onderweg daarnaartoe kwamen we bekenden tegen die ergens anders heengingen dus gingen we maar mee. Vannacht een stom smsje gestuurd waardoor ik gebeld werd en een stom telefoongesprek had en daar ben ik nog steeds een beetje gefrustreerd over. 4 uur geslapen en toen uit bed omdat er een bank bezorgd zou worden tussen 9 en 3 uur, ze kwamen gelukkig om kwart voor 10 zodat het niet helemaal voor niets was. Jukeboxxx begon meteen ijverig schroeven te draaien en hoezen om kussens te doen maar onze katers werkten niet mee dus zijn we weer in slaap gevallen en nu is mijn kamer nog steeds één groot bouwpakket en ik verdenk haar ervan expres de handleiding verstopt te hebben om mij te pesten. Of ik ben 'm gewoon kwijt.
Oud 15-06-2007, 17:22
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
innogen schreef op 15-06-2007 @ 18:04 :
Zoals zoveel stoere mensen dat doen
Utrecht is stoerder
Oud 15-06-2007, 17:26
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Nonaj schreef op 15-06-2007 @ 18:22 :
Utrecht is stoerder
Ik heb een vergelijkend warenonderzoek gedaan en ben erachter gekomen dat deze stelling onjuist is.
Oud 15-06-2007, 17:28
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 15-06-2007 @ 17:02 :
Ah, gaaf.
Oud 15-06-2007, 17:29
innogen
innogen is offline
Citaat:
Nonaj schreef op 15-06-2007 @ 18:22 :
Utrecht is stoerder
want?
Oud 15-06-2007, 17:30
tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 15-06-2007 @ 18:26 :
Ik heb een vergelijkend warenonderzoek gedaan en ben erachter gekomen dat deze stelling onjuist is.
t jammere aan leiden vond ik dat veel gezelligheid gebaseerd is op studentenverenigingen, dat het haast een 'verplichting' was om erbij te gaan omdat iedereen dat doet en daar zijn vrienden zoekt. dat is in utrecht niet t geval.

maaaaaaaaaar mijn dag:
ik heb alweer geprobeert te leren, scrubs gekeken, weer geleerd, scrubs gekeken, the waste land nog eens proberen te lezen, en nog meer scrubs gekeken. toen naar mn ouders getreind en vanavond naar examenfeestje van vriendinnetje.
Oud 15-06-2007, 18:38
innogen
innogen is offline
Citaat:
tuttebel schreef op 15-06-2007 @ 18:30 :
t jammere aan leiden vond ik dat veel gezelligheid gebaseerd is op studentenverenigingen, dat het haast een 'verplichting' was om erbij te gaan omdat iedereen dat doet en daar zijn vrienden zoekt. dat is in utrecht niet t geval.
Dat hangt echt totaal van de persoon af. Het is waar dat het verenigingsleven in Leiden prominent aanwezig kan zijn, maar het is zeker geen verplichting om ergens lid te worden en je hebt het al helemaal niet nodig om het gezellig te hebben.

En the wasteland vond ik echt onmogelijk om door te komen de eerste keer toen ik het las, maar als je er eenmaal inzit dan is het cool.
Oud 15-06-2007, 18:40
Verwijderd
vandaag kwam de dierenambulance ons eendje ophalen en ik heb in mijn vinger gesneden met een broodmes, nogal gaar aangezien ik net zo blij was dat dat andere wondje daar (ijzerzaag) weg was
Oud 15-06-2007, 19:22
Verwijderd
Citaat:
Scarlett schreef op 15-06-2007 @ 18:18 :
en nu is mijn kamer nog steeds één groot bouwpakket en ik verdenk haar ervan expres de handleiding verstopt te hebben om mij te pesten. Of ik ben 'm gewoon kwijt.
Verdenk je nu mij of de kamer?

Ik beleefde hetzelfde als Scarlett en ik twijfel of ik nog steeds last van mijn kater heb of gewoon ziek ben. Vanavond moet ik naar een new wave feestje for fucks sake, omdat ik dat maanden geleden aan een vriendinnetje heb beloofd maar ik wil niet en heb geen geld en ik wil alleen maar slapen, verdomme.
Ik hoor nu vanaf uit mijn huis 'een potje vet' en allemaal andere liederen die de duizend kindjes zingen omdat het het einde van de avondvierdaagse is en ik trek dat verdommde slecht dus ik ga zo maar weer naar Scarlett fietsen om verder te gaan schroeven.
Oud 15-06-2007, 20:10
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik doe armspieroefeningen. ik weet alleen niet waarom want ik ken weinig meisjes met meer armspieren dan ik
Oud 15-06-2007, 20:36
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
innogen schreef op 15-06-2007 @ 18:29 :
want?
Ik heb in Utrecht Engels gestudeerd. Dus.
Oud 15-06-2007, 20:41
innogen
innogen is offline
Citaat:
Nonaj schreef op 15-06-2007 @ 21:36 :
Ik heb in Utrecht Engels gestudeerd. Dus.
Dus dat maakt het stoerder? Oh nee ok dan snap ik het
Oud 15-06-2007, 21:10
biep
biep is offline
opgestaan, ziekjes, gesport, gewerkt, gegeten, en zo maar naar bed, morgen Mundial
Oud 15-06-2007, 21:11
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
goh ik wist niet dat de plaats waar je een opleiding doet bepalend is voor de geschiktheid van de opleiding zelf... kut, dan moet ik vlug ergens anders een opleiding zoeken want ik zit in boxtel....
Oud 15-06-2007, 21:25
Jones
Citaat:
Jones schreef op 15-06-2007 @ 12:38 :
OT: Vanaf half 9 gelezen, zo werken en met een beetje geluk het lezen weer voortzetten ergens op een parkeerplaats
Nou, dat viel tegen. Stressdagje achter de rug. Doorweekt door de regen op de weg terug maar gelukkig hadden huisgenoten wel voor me gekookt. Nu de teringzooi die mijn kamer heet opruimen en toch maar weer een boek pakken.
Oud 15-06-2007, 21:37
innogen
innogen is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 15-06-2007 @ 22:11 :
goh ik wist niet dat de plaats waar je een opleiding doet bepalend is voor de geschiktheid van de opleiding zelf... kut, dan moet ik vlug ergens anders een opleiding zoeken want ik zit in boxtel....
Ja joh, je loopt achter. Geez
Oud 15-06-2007, 21:47
Broeder
Broeder is offline
Zelfs op de letterenfaculteit ben je tegenwoordig niet meer veilig voor forummers : (
Oud 15-06-2007, 21:49
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 15-06-2007 @ 18:26 :
ik ga kijken in amsterdam!
aankomende vrijdag dus

ik ga straks nog even in mn boek lezen en op tijd naar bed en heerlijk uitslapen. en morgen komt mn opa en ik heb daar echt geen zin in
Oud 15-06-2007, 21:51
June bug
June bug is offline
wow wat een gebitch hier
ik ging net ineens met mn huisgenoten rose kopen en dat opdrinken op t terras en toen was iedereen hyper en ik niet want ik ben moee en ik ga zo slapen want morgen ga ik (ik zeg het nog maar een keer want ik ben vet excited) naar Justin Timberlake en ik heb er fckn veel zin in
Oud 15-06-2007, 22:11
EvilConduct
EvilConduct is offline
Prima dag, saaie kutavond.

En Justin Timberlake is gay.
Oud 15-06-2007, 22:11
Broeder
Broeder is offline
Ik gebruikte net het werkwoord 'feesten' in een e-mail.
Oud 15-06-2007, 22:13
Verwijderd
Citaat:
June bug schreef op 15-06-2007 @ 22:51 :
morgen ga ik (ik zeg het nog maar een keer want ik ben vet excited) naar Justin Timberlake en ik heb er fckn veel zin in
tof

ik moet zo werken maar ik ben een beetje moe. vandaag ben ik met school bezig geweest, en dat blijft de komende dagen mijn dagplanning lijkt het
Oud 15-06-2007, 22:44
June bug
June bug is offline
Citaat:
EvilConduct schreef op 15-06-2007 @ 23:11 :
En Justin Timberlake is gay.
sprak de man in het roze fleecevest
Oud 15-06-2007, 22:46
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
June bug schreef op 15-06-2007 @ 23:44 :
sprak de man in het roze fleecevest
Roze maakt iemand niet gay. Justin Timberlake wel.
Oud 15-06-2007, 22:49
Verwijderd
vanmiddag was in bij mijn vriend en hebben we wat gedronken in de stad, had echt super lekkere shizzle op, soort van koffie maar dan ijsachtig en chocolade er op hmmmm. oh en net was er een vriendin bij mij en hebben we buiten jointjes gerookt en wijn gedronken. heb haar net afgezet op het station en nu zit ik hier weerrrrrrrrrr. morgen ga ik zeker uitslapen want heb niet echt veel te doen, ja rond etenstijd naar een bbq-verjaardagsfeest, terwijl ik niet echt van bbq houd maar goed! de drank gaat er vast wel in .
Oud 15-06-2007, 23:01
EvilConduct
EvilConduct is offline
IJskoffie?
Oud 15-06-2007, 23:02
Verwijderd
soort van ja
Oud 15-06-2007, 23:30
Verwijderd
aah er zit hier een enorme spin en ik keek even niet en nu is hij weg en nu durf ik niet te gaan slapen tot hij dood is show yourself, evil spider
Oud 15-06-2007, 23:31
Verwijderd
dat heb ik al helemaal bij muggen, als er een op mijn kamer zit kan ik echt niet slapen voordat hij dood is! anders hoor ik de hele tijd zzzzzzzzzzz als ik in bed lig en dan word ik locoooo.
Oud 15-06-2007, 23:37
Verwijderd
hmpff ja en als je dan je licht aandoet dan zijn ze ineens stil en onzichtbaar.

maar spinnen zijn zo vies want ze kruipen zo sneaky met die kriebelige pootjes en dan zitten ze ineens op je iehh.
Oud 15-06-2007, 23:40
Verwijderd
Hebben jullie ook zo'n fijne dag?

Zekerweten =) was vandaag jarig en ik was niet echt van plan het te gaan vieren. Dus ik op weg naar m'n training, die was 'verplaatst' naar een andere lokatie, op die lokatie geen training maarwel een feest, was wel lief ^^ en heel fijn.
Oud 16-06-2007, 00:54
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
TheFragile schreef op 16-06-2007 @ 00:31 :
dat heb ik al helemaal bij muggen, als er een op mijn kamer zit kan ik echt niet slapen voordat hij dood is! anders hoor ik de hele tijd zzzzzzzzzzz als ik in bed lig en dan word ik locoooo.
locoroce.
je wordt altijd helemaal lek gestoken door die muggiez awh!

en het was een iced cappocino mopzke.

Regels voor berichten