![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ontopic: Bah, ik heb een zeurderige hoofdpijn... ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Was trouwens wel tof ja, de meeste muziek was bagger (voornamelijk omdat het zo hard was dat ik er geen wegwijs uit kon worden...) maar de sfeer was over het algemeen heel goed. Gratis pannekoeken en mais en ijs en döner en pizza en margharita's en thee gehad, wat is het fijn om een servicebandje te hebben en goed te kunnen ouwehoeren ![]() Wel brak, nu, en ik geloof dat vriendlief wilde hardlopen vanavond ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() De post kwam net. Een kaartje van mijn oma en tante, en een kaartje van een lerares van mijn school, die een van de leraren van de schoolkrant was. Dat vind ik echt lief ![]() Ik kreeg net een schok toen ik op mijn DS wilde (ik haalde de stekker van de lamp eruit en raakte bij het wegleggen het ijzer aan). Dat is vast een teken dat ik iets nuttigs moet doen ![]()
|
Verwijderd
|
http://www.telfort.nl/zomeractie/
25 gratis beltegoed bij opwaarderen van 50 euro. wát ![]() *rent naar winkel* ![]() o ik ben gelukkig en ik ga darkfairy meeten ![]() ![]() en whoei en toch blijft de gedachte sluimeren ... kut. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
*doet heeeeeeeeele grote knuffel geven*
||
Citaat:
![]() ![]() Na de zomer start ik met een andere, hbo deeltijdopleiding & daarnaast werken.. Ik denk dat ik weinig voor ze kan betekenen. Toch wel egostrelend, ze noemden me een kanjer ![]() Fijn dat je zo lekker geslapen hebt in je nieuwe onderkomen! Als de eerste nacht al zo slaapvol verliep, zal het met de overige nachten helemaal goedkomen! (Sliep vriend er ook naast? Dat kan (afhankelijk van hoe rustig hij slaapt) ook rustgevend zijn ![]() Veel succes en plezier met aarden op je nieuwe stek! (foto foto foto!)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Volgende meeting samen eentje eten? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() en verder pfff
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En thanks da leentjuh en ~~Fantôme~~ Zo, tentamen gehad. Twee vragen wist ik echtechtecht niet dus die heb ik open gelaten. Een paar dingen wist ik wel en de rest heb ik maar ingevuld op hoop van zegen. En nu maar hopen dat mijn docent een beetje lief doet en mij een voldoende geeft. ![]() Laatst gewijzigd op 18-06-2007 om 21:26. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het was mijn beste keus ooit.. En laat hem lekker verantwoordelijk zijn voor z'n eigen kleding, etc. Als jij alles voor hem opknapt, leert hij er niets van..
||
Citaat:
mn moeder is veel te makkelijk voor hem.. smorgens staat zn brood zelfs gesmeerd klaar! met een glas sap en thee.. en zn lunch netjes in een broterham zakje.. maar goed ik bemoei me niet meer met hem.. als hij morgen zn shirt nodig heeft, heeft ie pech aangezien hij niet gewassen heeft.. hij leert het vanzelf
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #68 darkfairy | 494 | 07-09-2006 19:19 |