![]() |
||
Citaat:
![]() Ontopic: ik ben in een wereldverbeteraarssfeer ![]() ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik vind het zo rot, ik voel me plots zo eenzaam. Eigenlijk is er niet eens zoveel veranderd. In plaats van dat ik op een smsje zit te wachten, weet ik nu gewoon dat er geen meer komt. Maar ik wil helemaal niet dat alles over is. Ja oké, we kunnen nog veel plezier hebben samen, da's waar. Maar dat is niet hetzelfde! En ja oké, waarschijnlijk is het toch weer niet definitief. Maar misschien moet IK eens wat sterker worden. Misschien moet ik er maar voor zorgen dat het definitief wordt. Want wat hij zei (en al verschillende keren gezegd heeft), is waar, het is 100% juist. Natuurlijk komt er een dag waarop het niet meer goed gaat en iemand ons samen ziet rijden en denkt "hé? Wat doen zij samen?" en ja, dan loopt het wel allemaal even verkeerd af. Natuurlijk is het beter om hier te stoppen, want er zit toch geen toekomst in. Maar hé, (meer dan) twee jaar zet je niet zomaar aan de kant. Ik heb gezegd dat we dan ook moeten stoppen met het stiekeme kussen in 't café, maar ik heb er ook bij gezegd dat ìk daar toch niet kan voor zorgen en dat hij het dus maar moet doen. Maar verdomme, hij kan het ook niet. Misschien één week en twee weken en zelfs drie weken, maar er komt een zaterdag dat het toch weer 'mis'loopt en dan staan we weer even ver. Want dan spreken we weer een keer af en dan begint het allemaal terug. Verdomme, ik wil een normale relatie en ik wil niet die onzekerheid. Maar ik wil ook niet dat we niets meer hebben. Waarom ben ik ook zo zwak. ![]() En ik ga vanavond tòch uit en ik ga plezier maken. 't Enige nadeel is dat ik met de scooter moet en dus niet kan drinken. Ik wil wel drinken eigenlijk. Maarja.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
hij heeft daar helemaal niets te zoeken! --- on; had ik toch bijna iets bij de radio gewonnen ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Sterkte...!!
||
Citaat:
![]() Maandag begrafenis ![]() Ze heeft gevraagt of ik een nummer wil spelen (In altra vita van Ludovico Einaudi) maar ik weet niet of ik dat kan... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Verder iedereen bedankt. Ik wil zo graag sterk zijn, maar het is zo moeilijk. Vanavond waren we in het mortorarium waar hij lag opgebaard en eerst hield ik het nog wel. Maar toen kwam mijn neef die me vastgreep en huilde en toen had ik het ook niet meer. Het is zo erg om al die mensen zoveel verdriet te zien hebben, grote sterke ooms die huilen, kleine kinderen die getroost moeten worden. Ik wil ze helpen en steunen, maar ik heb zelf ook steun nodig. Maandag is de begrafenis en ik ga een stukje schrijven en voordragen in de kerk, ik wil het zo graag, gewoon voor hem en voor de rest van de familie. Alleen het is moeilijk, want ik weet niet goed wat erin moet. Maar ik ga het gewoon proberen. En bleh ik vind het maar erg allemaal. Toen ik naar hem keek in de kist, was het net of ie ieder moment z'n ogen weer open kon doen en zou zeggen: ha ik ben helemaal niet dood hoor! De familie steunt elkaar erg, maar iedereen heeft z'n eigen verdriet. En mijn vrienden zijn een beetje niet zo steunend ofzo. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik snap wel wat je bedoelt hoor. Ik voel me ook zo, maar je moet je niet klein laten krijgen. Wees trots op wie je bent en leef! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |