Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2007, 21:58
drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
Yoshimare schreef op 19-07-2007 @ 22:51 :
scuzi, moest raindrops zijn

edit: wacht eens! Men is toch niet ineens zo actief om de prijs te winnen?
Oh oké.

En Hanneke, ik denk dat je gelijk hebt. Wel veel verdachten opeens, dus.
Oud 19-07-2007, 21:59
Yoshimare
Yoshimare is offline
Verder echt, blablabla, optyfen met die lijstjes, alsof die iets helpen.
Oud 19-07-2007, 22:00
zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
Yoshimare schreef op 19-07-2007 @ 22:51 :
scuzi, moest raindrops zijn

edit: wacht eens! Men is toch niet ineens zo actief om de prijs te winnen?
Hoe kom je nou opeens op raindrops? Bespeur ik daar zienerkrachten?
Oud 19-07-2007, 22:01
drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
zoemzoem schreef op 19-07-2007 @ 23:00 :

raindrops was toch al verdacht?

en ik hou wel van lijstjes.
Oud 19-07-2007, 22:03
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Yoshimare schreef op 19-07-2007 @ 22:30 :
edit: TopDrop is verrader.
Waarom ben ik opeens verrader

edit:
Citaat:
Yoshimare schreef op 19-07-2007 @ 22:59 :
He? Je zit zelf allemaal lijstjes te maken
Oud 19-07-2007, 22:06
Yoshimare
Yoshimare is offline
Citaat:
zoemzoem schreef op 19-07-2007 @ 23:00 :
als jij de tovenaar bent, wil ik best de ziener zijn
Citaat:
TopDrop schreef op 19-07-2007 @ 23:03 :

edit:He? Je zit zelf allemaal lijstjes te maken
omdat God tot mij sprak
Oud 19-07-2007, 22:07
Yoshimare
Yoshimare is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 19-07-2007 @ 23:03 :

edit:He? Je zit zelf allemaal lijstjes te maken
tis maar wat je een lijstje noemt, en liefie, ik heb het over de stemlijstjes
*noteert extra*
Oud 19-07-2007, 22:08
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Yoshimare schreef op 19-07-2007 @ 23:07 :
tis maar wat je een lijstje noemt, en liefie, ik heb het over de stemlijstjes
*noteert extra*
Wat jij maakt valt ook onder het hoofdstuk lijstjes, maar goed. Wat jij wil.
Oud 19-07-2007, 22:11
Severus
Severus is offline
Ik merk dat Soija's maandban niet echt geholpen heeft om zijn leven te beteren.
Oud 19-07-2007, 22:13
Yoshimare
Yoshimare is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 19-07-2007 @ 23:08 :
Wat jij maakt valt ook onder het hoofdstuk lijstjes, maar goed. Wat jij wil.
al heb ik een geheimzinnige lijst over mn hele lichaam getatoëerd, het zal me wat.

@ severus, ja ik mag van mezelf klieren tijdens dit spel, want das een spel
Oud 19-07-2007, 22:26
Severus
Severus is offline
Citaat:
Yoshimare schreef op 19-07-2007 @ 23:13 :
@ severus, ja ik mag van mezelf klieren tijdens dit spel, want das een spel
Maar als je zo doorgaat, word je geheid opgehangen of opgevreten.
Oud 19-07-2007, 22:28
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Zelfs als ik niet mee doe, moeten jullie voorzichtig zijn. Ik vreet jullie allemaal op.
Oud 19-07-2007, 22:32
Yoshimare
Yoshimare is offline
kom maar op tankie
Citaat:
Severus schreef op 19-07-2007 @ 23:26 :
Maar als je zo doorgaat, word je geheid opgehangen of opgevreten.
ook dít zal me een dikke care wezen
Oud 19-07-2007, 23:31
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Yoshimare schreef op 19-07-2007 @ 22:59 :
De eerste keer hielpen ze wel.
Oud 19-07-2007, 23:36
Yoshimare
Yoshimare is offline

Nu is het een achterhaalde methode, net als het vrijpleiten van een wolvenstemmer of het verdenken van een wolvenverdediger.
Oud 19-07-2007, 23:44
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Yoshimare schreef op 20-07-2007 @ 00:36 :

Nu is het een achterhaalde methode, net als het vrijpleiten van een wolvenstemmer of het verdenken van een wolvenverdediger.
Heb je al een betere methode?
Oud 19-07-2007, 23:57
Severus
Severus is offline
De huidige stand van posts ziet er overigens zo uit:

Blauw = doet niet mee als speler.
Rood = is uit het spel geknikkerd.

1. Yoshimare, 40 posts
2. Severus, 24 posts
3. TopDrop, 22 posts
4. Lisaaah, 20 posts
5. twinkebel, 20 posts
6. zoemzoem, 20 posts
7. Hanneke, 19 posts
8. Tink*, 18 posts
9. drukknoopje, 17 posts
10. Daboman, 16 posts
11. Eye of Sauron, 12 posts
12. Sherco, 12 posts
13. Spelleider, 12 posts
14. RainDrops, 12 posts
15. Flowtje, 10 posts
16. sterrenmeisje, 10 posts
17. Heksjuh, 6 posts
18. Skilly, 5 posts
19. Missy, 5 posts
20. P-apple, 5 posts
21. kunst, 4 posts
22. Elpida, 3 posts
23. Mr Soija, 2 posts
24. leekah, 1 post
25. Biertank 52, 1 post
26. Wind's Embrace, 1 post

Nou zeg, met zo'n spamslet in het spel hadden we al van tevoren kunnen weten wie die prijs ging winnen.

Maar als ik dit zo zie, vind ik wel dat iedereen die minder posts heeft dan de Spelleider (ik bedoel, kom op zeg!) zo snel mogelijk uit het spel moet. Al was het maar omdat één van die mensen een stille wolf kan zijn.
Oud 20-07-2007, 00:05
Spelleider
Spelleider is offline
Klein verzoekje.

zouden de wolven, de ziener, de heks en de tovenaar hun kunstjes willen vertonen voor half 8? Ik ga morgenavond naar de film met vrienden

EDIT: Jullie kunnen natuurlijk niet antwoorden in het topic, dus ik heb de mensen over wie het gaat een PM gestuurd

Laatst gewijzigd op 20-07-2007 om 00:22.
Oud 20-07-2007, 00:20
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 19-07-2007 @ 22:56 :
Zal wel 3-3-3 gelijkspel tussen Sherco, Heksjuh en Sev zijn geweest. Raar wel. Heksjuh en Sev-stemmers zijn bij deze alle acht verdacht.
Dit lijkt me nog het meest logisch, maar dan vraag ik me nu weer af wie de derde Sherco-stemmer was.

Valt me trouwens op dat Skilly erg stil is en geen (?) stem heeft uitgebracht. (Haha, die lijstjes helpen toch wel hoor!)
Oud 20-07-2007, 00:30
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Flowtje schreef op 20-07-2007 @ 01:20 :
Dit lijkt me nog het meest logisch, maar dan vraag ik me nu weer af wie de derde Sherco-stemmer was.

Valt me trouwens op dat Skilly erg stil is en geen (?) stem heeft uitgebracht. (Haha, die lijstjes helpen toch wel hoor!)
Verader die zegt op Sev/Heksjuh te stemmen en toch op Sherco stemt? Skilly/[die ander die niet gezegd heeft wie zijn/haar stem kreeg] heeft op Sherco gestemd?
Oud 20-07-2007, 01:02
Skilly
Skilly is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 19-07-2007 @ 22:25 :
En we hebben ook nog Skilly en Missy die sneaky paniek zaaien door niet op te vallen.
Paniek zaaien ik. *wijst naar zich zelf*. Ik ben niet veel thuis door de vakantie en stem alleen maar ik zla proberen voor ik weg ga wat actiever te worden.
@flowtje ik heb wel gestemd

Mijn glazenbol is stil en zeg niet veel. Maar niet wazig en ik zie heel veel...
Oud 20-07-2007, 01:13
Yoshimare
Yoshimare is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 20-07-2007 @ 00:44 :
Heb je al een betere methode?
no

@Sev
Oud 20-07-2007, 08:26
RainDrops
RainDrops is offline
Citaat:
Severus schreef op 20-07-2007 @ 00:57 :
De huidige stand van posts ziet er overigens zo uit:

Blauw = doet niet mee als speler.
Rood = is uit het spel geknikkerd.

1. Yoshimare, 40 posts

13. Spelleider, 12 posts
14. RainDrops, 12 posts

18. Skilly, 5 posts
19. Missy, 5 posts
20. P-apple, 5 posts

Maar als ik dit zo zie, vind ik wel dat iedereen die minder posts heeft dan de Spelleider (ik bedoel, kom op zeg!) zo snel mogelijk uit het spel moet. Al was het maar omdat één van die mensen een stille wolf kan zijn.
Dan ben ik zeker net veilig? Net zo veel posts als de spelleider, nu trouwens al weer eentje meer.
Oud 20-07-2007, 11:44
P-apple
P-apple is offline
Hmmm, gelijkspel is wel een beetje vreemd eigenlijk... en wow, wat had ik veel bij te lezen zeg! niet normaal

Ik kan er niks aan doen, maar ik verdenk Severus eigenlijk wel van weerwolf zijn, net zoals Raindrops... maar dat komt eigenlijk meer door hun manier van posten dan om een andere reden
Oud 20-07-2007, 13:08
Missy
Missy is offline
Citaat:
Severus schreef op 20-07-2007 @ 00:57 :
(...) Maar als ik dit zo zie, vind ik wel dat iedereen die minder posts heeft dan de Spelleider (ik bedoel, kom op zeg!) zo snel mogelijk uit het spel moet. Al was het maar omdat één van die mensen een stille wolf kan zijn.
Dat ik weinig post hoeft niet te betekenen dat ik een stille wolf ben. Op zich lijkt het me dat er niet veel mis is, om het spel op een afstandje te volgen. Ik reageer weinig, omdat het mijn eerste spel is en ik het allemaal een beetje aankijk.
Oud 20-07-2007, 13:23
zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
Skilly schreef op 20-07-2007 @ 02:02 :
Paniek zaaien ik. *wijst naar zich zelf*. Ik ben niet veel thuis door de vakantie en stem alleen maar ik zla proberen voor ik weg ga wat actiever te worden.
@flowtje ik heb wel gestemd

Mijn glazenbol is stil en zeg niet veel. Maar niet wazig en ik zie heel veel...
En op wie heb je dan gestemd
Oud 20-07-2007, 13:43
Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik had niet verwacht dat Sherco opgegeten zou worden. Ik had verwacht dat ik zou worden gegeten.

Stel dat Sherco de wolfsbane was, en de wolven hadden haar dus uitgekozen. zou ze dan niet zijn opgegeten (dus telt een gelijkspel hetzelfde als een normale eetronde?)? (misschien een rare vraag, maar ik dacht eerst dat er niemand uitwas omdat ik even snel in het lijstje keek bij Severus en mij een wij er beide nog inzitten, dus zo kwam ik er op)
Oud 20-07-2007, 14:04
zoemzoem
zoemzoem is offline
Nee, want het is een hangronde en de wolfsbane is alleen immuun voor de eerste opeetpoging van de weerwolven. Een gelijkspel valt dus nog steeds onder de dorpelingronde.
Oud 20-07-2007, 14:12
Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
zoemzoem schreef op 20-07-2007 @ 15:04 :
Nee, want het is een hangronde en de wolfsbane is alleen immuun voor de eerste opeetpoging van de weerwolven. Een gelijkspel valt dus nog steeds onder de dorpelingronde.
Oke, dankje
Oud 20-07-2007, 18:35
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
P-apple schreef op 20-07-2007 @ 12:44 :
Hmmm, gelijkspel is wel een beetje vreemd eigenlijk... en wow, wat had ik veel bij te lezen zeg! niet normaal

Ik kan er niks aan doen, maar ik verdenk Severus eigenlijk wel van weerwolf zijn, net zoals Raindrops... maar dat komt eigenlijk meer door hun manier van posten dan om een andere reden
Hmm ik ben het met je eens. Stel dat de lijstjes kloppen, want natuurlijk vast niet zo is omdat mensen hebben gelogen, maar stel nou gewoon eens. En aangezien hoeveel er nog slecht zijn en hoeveel mensen gestemd hebben moeten er denk ik drie mensen op elk persoon hebben gestemd dat het gelijkspel werd. Als jij de waarheid spreekt over je verdachten zou dus waarschijnlijk Raindrops de slechterik uit het Severusrijtje zijn (ik denk dat Heksjuh onschuldig is omdat Sev haar verdacht maakt). Sev en Sherco spraken dan de waarheid in het Heksjuh rijtje, maar daar moet dus nog een slechterik bijzitten. Topdrop of drukknoopje, ik vind Topdrop iig veel verdachter dan drukknoopje. En dan nog een stel onbekende stemmers moeten op Sherco hebben gestemd. Maar goed, dit is als de lijstjes kloppen, en de wolven en verrader zijn vast zo slim om te liegen of desnoods iemand op te offeren.

Ik ben iig benieuwd naar zometeen.
Oud 20-07-2007, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Tink* schreef op 19-07-2007 @ 22:45 :
Oh dom. Ik was Lisaaah vergeten. Ik heb niets gezegd.
Oud 20-07-2007, 18:55
Spelleider
Spelleider is offline
Flowtje keek Severus aandringend aan. “Ik heb je gezien met Topdrop”, zei hij kwaad. “Wat bezielt je om vreemd te gaan met zo’n walgelijke derdeklas arbeider? En VERDOMME nog aan toe vlak na onze verloving? Severus dacht diep na. Ze wist dat ze nu niets verkeerds mocht zeggen. Anders zou flowtje doorslaan. Hij was vrij jaloers aangelegd. Dit was de reden dat ze eigenlijk niet zoveel van hem hield. Maar toch was ze verloofd met hem. Een kromme situatie. “Ok”, zei Flowtje. Ik vergeef je deze keer, omdat je zo’n schoonheid bent. Maar als je jezelf nog een keer laat gaan met hem…. SCHIET IK HEM AF! Je bent gewaarschuwd. Ik wil ook niet trouwen met een vieze vuile hoer, dus misschien schiet ik jullie wel allebei af. Dan gooi ik jullie lichamen wel in de zee.

Terwijl Severus de boze woorden van Flowtje incasseerde, was P-apple in de keuken van het scheepsrestaurant bezig. Ze was een van de beste kokkins van Engeland en daarom was ze gevraagd om op de Cinatit te komen werken. Dit aanbod had ze gelijk aangenomen, het is een hele eer om op het grootste schip ter wereld te mogen werken. Maar nu had ze wel een beetje spijt. Ze vroeg zich af wat die klap was die ze hoorde. Er waren al geruchten ontstaan dat het schip aan het zinken was en hier had ze van de scheepsleiding al wat van gehoord. En door de klap, en doordat het schip scheef in het water lag, was alle bestek gevallen. Nu moest ze het opruimen, omdat ze eigenlijk nog steeds in dienst was. Eigenlijk had ze er geen zin in. Wat maakt het uit of er een beetje glasscherven liggen op de zeebodem. Verder vroeg ze zich af wat ze zou moeten als het schip echt ging zinken. Ze was nog zo jong. Ze had nog een heel leven voor zich, ze was nog niet eens in de 30. Zou ze wel een plaats krijgen in de sloepen, tussen al die rijkelui? In ieder geval was het mooi meegenomen dat ze een vrouw was, omdat vrouwen en kinderen misschien voorrang zouden krijgen bij het bemannen van de reddingsboten.

Missy was naar beneden gelopen. Ze wilde weer wat zielige derdeklas arbeiders afzeiken. Toen ze echter bij de derdeklas hutten aankwam, veranderde ze snel van gedachte. Er lag een grote plas water in de gang. Hier wilde ze liever niet door heen. Dan zouden haar schoenen nat worden! Wat is er erger dan dat? Dan moet ze helemaal naar boven, zich helemaal omkleden en bovendien is het gewoon vies. Maar ineens herinnerde ze zich de geruchten die zich voordeden. Het schip was aan het zinken. Zou het dan echt waar zijn? De plas voorspelde in ieder geval niet veel goeds.

Yoshimare was weer terug gelopen naar het restaurant. Hij wilde nog wat sterke drank bestellen. “Maar Yoshimare, dit is al je 15e fles!, zei p-apple. Yoshimare zei dat het hem verder allemaal zijn anus kon roesten. Who cares, zolang er maar drank is, is de wereld goed. P-apple ging toch maar kijken of er nog iets was, want de klant is koning. Maar helaas, de flessen met drank waren ook allemaal op de grond gevallen. P-apple bedacht zich hoe hij dit aan yoshimare moest vertellen. Dronkaards vinden het niet leuk als ze te horen krijgen dat er geen drank beschikbaar is. Angstig liep ze naar hem terug. “Yoshimare? Er is geen drank”, zei ze met een piepstemmetje. Ze keek hem met grote bange ogen aan. “WAAAAT? GEEN DRANK?!” Ik ga dood! Hij liep terug naar het dek. De chaos die hier en daar op het schip al zichtbaar was viel hem niet eens op. Hij liep naar de voorkant van het schip en klom over het hek. Vervolgens liet hij zich in het ijskoude water vallen. Geen drank, geen leven.

01. Lisaaah (weerwolf)
02. TopDrop
03. Heksjuh
04. Flowtje
05. Sherco (dorpeling)
06. Skilly
07. Yoshimare (dorpeling)
08. Tink*
09. Elpida (dorpeling)
10. twinkebel (ziener)
11. Eye of Sauron (dorpeling)
12. Missy
13. P-apple
14. Hanneke
15. Severus
16. zoemzoem
17. RainDrops
18. drukknoopje

blauw = opgehangen
rood = opgegeten
roze = gestorven aan liefdesverdriet
groen = meegenomen in de val van de jager

Geen drank meer voor yoshimare. De stakker. Hij was een dorpeling. De dorpelingen kunnen morgen stemmen tot half 9. Tevens zullen wij horen hoe het verhaal verder loopt. Zal flowtje Severus weer betrappen met topdrop? Hoe reageert Missy op de plas water? Zullen Topdrop, Raindrops en Heksjuh veilig wegkomen voordat hun hut onder water terecht komt?
Oud 20-07-2007, 18:55
Hanneke
Hanneke is offline
Oh, de heks is er natuurlijk ook ngo, aan de kant van de wolven.

Edit: Soija ;(
Ik ga voor Sev, komende ronde.

Laatst gewijzigd op 20-07-2007 om 18:59.
Oud 20-07-2007, 18:59
Missy
Missy is offline
Citaat:
Spelleider schreef op 20-07-2007 @ 19:55 :
Missy was naar beneden gelopen. Ze wilde weer wat zielige derdeklas arbeiders afzeiken. Toen ze echter bij de derdeklas hutten aankwam, veranderde ze snel van gedachte. Er lag een grote plas water in de gang. Hier wilde ze liever niet door heen. Dan zouden haar schoenen nat worden! Wat is er erger dan dat? Dan moet ze helemaal naar boven, zich helemaal omkleden en bovendien is het gewoon vies. Maar ineens herinnerde ze zich de geruchten die zich voordeden. Het schip was aan het zinken. Zou het dan echt waar zijn? De plas voorspelde in ieder geval niet veel goeds.

Leuk verhaal ook verder.
Oud 20-07-2007, 19:04
Yoshimare
Yoshimare is offline
Oh, ik ben alweer dood.

Men dacht toch niet dat ik de ziener was?
Oud 20-07-2007, 19:37
Severus
Severus is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 20-07-2007 @ 19:55 :
Ik ga voor Sev, komende ronde.
Denk je nou echt dat ik, als ik een weerwolf was, zo stom zou zijn om dit te posten en vervolgens Soija op te eten?! Tsk, tsk, Hanneke, je schat me ook laag in, zeg.
Oud 20-07-2007, 20:37
P-apple
P-apple is offline
Hmm, balen, maar gelukkig geen leerling
Ik weet nog niet precies wie ik ga stemmen, ik denk Raindrops of Severus.. maar ik zie morgen wel
Oud 20-07-2007, 21:23
Flowtje
Flowtje is offline
Ik vind Hanneke trouwens ook verdacht.
Oud 20-07-2007, 21:49
RainDrops
RainDrops is offline
Citaat:
Severus schreef op 20-07-2007 @ 20:37 :
Denk je nou echt dat ik, als ik een weerwolf was, zo stom zou zijn om dit te posten en vervolgens Soija op te eten?! Tsk, tsk, Hanneke, je schat me ook laag in, zeg.
Je bent de enige persoon die zich gaat verdedigen voor het opeten van een dorpeling! Dat vind ik verdacht.
Oud 20-07-2007, 22:00
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Severus schreef op 20-07-2007 @ 20:37 :
Die post was ik al weer vergeten. Ik dacht meer; Soija zegt dat die jou er in wil laten voorlopig, Soija wordt opgegeten, dus jij kan jezelf vrijpraten.
Oud 20-07-2007, 22:04
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Hanneke foei dat je mijn verliefderigheidstopic op slot gooit
Oud 20-07-2007, 22:11
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 20-07-2007 @ 23:04 :
Hanneke foei dat je mijn verliefderigheidstopic op slot gooit
Spam + offtopic.
Oud 20-07-2007, 22:54
Severus
Severus is offline
Citaat:
RainDrops schreef op 20-07-2007 @ 22:49 :
Je bent de enige persoon die zich gaat verdedigen voor het opeten van een dorpeling! Dat vind ik verdacht.
Juh, ik schiet vrijwel altijd in de verdediging, ik kan het niet laten. Daar maken andere dorpelingen gretig gebruik van....

Citaat:
Hanneke schreef op 20-07-2007 @ 23:00 :
Die post was ik al weer vergeten. Ik dacht meer; Soija zegt dat die jou er in wil laten voorlopig, Soija wordt opgegeten, dus jij kan jezelf vrijpraten.
Ik moet wel zeggen dat ik het wel lief van Soija vond dat hij mij er voorlopig nog in wilde laten - dat terwijl ik hem er altijd zo snel uit wou hebben (als ik wolf was, tenminste).

Ik ga overigens waarschijnlijk op Zoemzoem stemmen - reden heb ik een paar posts terug al duidelijk gemaakt. Zij is momenteel de enige die ik daar zelf genoeg verdacht voor vind. Maar Raindrop vind ik ook wel verdacht, want die gaat mij eerst hard lopen verdedigen en dan begint hij (of zij?) me opeens een beetje verdacht te maken. En bij TopDrop heb ik een beetje een vaag gevoel, maar niet echt iets concreets.

Dus ja, ik wacht het nog maar even af. Even kijken wat jullie gaan doen, want het is niet de bedoeling dat het wéér op gelijkspel gaat uitdraaien, natuurlijk.
Oud 20-07-2007, 23:04
RainDrops
RainDrops is offline
Citaat:
Severus schreef op 20-07-2007 @ 23:54 :
Maar Raindrop vind ik ook wel verdacht, want die gaat mij eerst hard lopen verdedigen en dan begint hij (of zij?) me opeens een beetje verdacht te maken.
Dat ik jou eerst 'verdedigde' was omdat ik het eens met je was, nu heb ik een verdacht puntje gevonden. Ik verdenk je niet om jouw persoon maar om wat je post.

Morgen ben ik weinig thuis dus ik wil aan het begin van de middag stemmen maar ik weet nog niet op wie.
Oud 21-07-2007, 07:47
Flowtje
Flowtje is offline
Ik neig nog steeds naar Hanneke, maar ik wacht wel met stemmen tot ik vanavond weer thuis ben.
Oud 21-07-2007, 09:33
Severus
Severus is offline
Excuses als ik vandaag weinig tot niets van me laat horen, want ik ga lekker genieten van "Harry Potter and the Deathly Hallows."
Oud 21-07-2007, 11:15
Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik moet nu stemmen want ik moet zo werken en ben pas in de avond terug. Ik stem op Severus.
Oud 21-07-2007, 12:07
Tink*
Tink* is offline
Ik stem ook op Sev, maar dat was al duidelijk.
Oud 21-07-2007, 15:39
Yoshimare
Yoshimare is offline
Ik stem op Biertank.
Oud 21-07-2007, 16:02
Severus
Severus is offline
Ik heb net op Zoemzoem gestemd.

Aldus is het stemoverzicht als volgt:

Severus

Heksjuh
Tink