![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en ja het is wel erg want het zit heul anders ^^ |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik heb al een jaar geen stufi meer omdat ik 4 jaar over m'n bachelor gedaan heb, maar ik heb een regeling met m'n ouders. Kun je niet gewoon een lening aanvragen bij de IBG, dat kan nog wel, ook als je geen stufi meer hebt. Ik heb alleen een nul-lening voor m'n OV. OT: Nu op de universiteit, OV is weer geldig ![]() Ook nog even over de rest van de studie gehad en over een scriptieonderwerp gebrainstormd, maar hij wist niks en ik ook niet (behalve de richting) dus daar moet ik hard over na gaan denken. Verder nog over gehad dat ik geen stage meer ga doen, maar de rest van mijn keuzeruimte op ga vullen met vakken. En hij zei dat het vak dat ik bij rechten gevolgd heb als potentieel stagevoorbereidend vak, misschien wel mee kan tellen, zodat ik geen extra vak hoef te doen. Dat zou echt heel mooi zijn, dus dat ga ik proberen. De examencommissie heeft een stage van mij afgekeurd dus ik heb nog wat van ze tegoed (zo zei hij het en hij zit zelf in de examencommissie) Ik moet het dan verwoorden als een arbeidsmarkt orienterend vak. Hij zou ervoor pleiten het mee te laten tellen, dus als ik het verzoek officieel in dien, zal het wel goed komen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Jij moet nu nog 25 punten dus voor je je master gehaald hebt? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, maandag hoor ik het plan. (En na alle verhalen die ik heb gelezen, hoop ik wel op medicatie, daar zijn mensen erg positief over.) |
![]() |
||
Citaat:
Ik had me even verrekend, ik moet nog 30 punten. 20 scriptie en 10 gewoon. Daar wilde ik eerst een stage voor doen, maar dat wordt te lastig, ik heb wel gezocht, maar één voorstel is dus afgekeurd door de examencommissie omdat die stage inhoudelijk niet aansloot bij m'n studie. En voor een andere ben ik niet aangenomen, wel op gereageerd, brief gestuurd enzo. En in de Koninklijke Bibliotheek hadden ze geen plek. Ik ga nu nog 1 vak van 10 doen en zorgen dat m'n rechtenbijvak mee mag tellen en dan scriptie ( ![]() OT: Net zelf m'n haar gekleurd, want het moest nu echt en er was niemand die me kon helpen. Ben er 1,5 uur mee bezig geweest ![]() Uitzendbureau belde net of ik asje asje asjeblieft vanmiddag kon werken, jahoor, met liefde. Ik sta de hele week reserve, dus als ik dan eindelijk mag. Volgens mij bellen ze mij steeds als laatste, als hun laatste optie ofzo, omdat ik heel vaak ja zeg. Echt heel erg bedankt de hele tijd, iemand anders schreeuwde het zelfs nog van daar door de telefoon en dat ik een engel was enzo. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik moet er nu nog 50, maar ik hoop met herkansingen in de vakantie nog 20 te halen, dus dan zou ik er ook nog 30 moeten (scriptie + 1 vak). Dan heb je toch te veel punten? Ik moet binnenkort beginnen met scriptie, maar ik moet nog een voorstel inleveren, en ik weet helemaal niks. Ik heb het ook even helemaal gehad met alles, dus ik weet ook niet of dat wel wat wordt. Ik heb alles waar ik de afgelopen jaren last van gehad heb maar wat weggedrukt, maar het vervelende is dat het dan ook een keer terug komt en ik vrees dat dat nu gebeurd is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik heb gister een brief naar mijn psycholoog geschreven waarin ik hem vertelde dat ik het niet om de controle deed (wat ik had gezegd), maar dat ik het puur om het afvallen deed. Ik hoop dat hij me kan helpen, want ik kan dit niet alleen. Misschien moet ik dan maar een diëtiste of zo. Al geloof ik niet in die mensen die vertellen wat en hoe je moet eten, want dat kan ik zelf ook wel bedenken.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder wat Andijvie zegt...als je idd kon bedenken wat je en hoe je moest eten, dan zou je het anders aanpakken... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Om maar met goedbedoeld maar ongevraagd advies te komen. |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben ook bij een dietiste omdat zelf afvallen gewoon niet wou lukken. Als het een goede is bekijkt ze jouw situatie, wat je allemaal doet en hoe je in elkaar steekt. Ze vraagt naar hoe je nu eet. Aan de hand van die informatie krijg je een gezond voedings patroon aangemeten. En een lijst van goede (en toch lekkere!) tussendoortjes om je dag mee door te komen. Je zult niet 5 kilo in de maand verlizen misschien maar langzaam afvallen is tóch het best en gezondst. Mijn pm-box staat open als je nog meer wil weten of er over wil praten.
||
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |