Advertentie | |
|
![]() |
|
grappig, dat droomde ik ongeveer een maandje terug nog.
![]() Ik denk dat ik heel snel een winkel in zou rennen (tja, of ik dan op straat of daar naakt rondloop), kleding uit het rek zou trekken, zonder op maat te letten, die aan doen. uit het pashokje gaan. kleren in de juiste maat uitzoeken, omkleden. afrekenen en vragen of ik het aan mag houden. naar huis gaan. Wat zou je doen als je snachts denkt een inbreker in huis te horen?
|
mijn zwaard van de muur af halen en daar de inbreker mee te lijf gaan (ter info: ik heb een Anduríl-replica aan de muur hangen).
Wat zou jij doen als de accijns op bier verhoogd wordt met 300%?
||
Citaat:
Wat zou je doen als je geen sigaretten/drank mee krijgt in de supermarkt omdat je geen legitimatie bij je hebt. (uitgaande van je eigen leeftijd) ?
|
Verwijderd
|
De mensen van de supermarkt heel boos aankijken, zeggen dat ze toch wel moeten kunnen zien dat ik ouder dan 16 ben en nooit meer iets in die supermarkt kopen.
Wat zou je doen als je met een spelletje met handboeien bezig bent, je vastgeketend zit, je partner ineens aan een hartaanval bezwijkt en je in de middle of nowhere zit waar niemand je op tijd zou vinden om je los te maken? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat zou je doen als je met compleet geheugenverlies je je in een stad bevind die je niet kent? (haha natuurlijk ken je niet niet als je compleet geheugenverlies hebt!) Geen geld op zak hebt, geen telefoon, geen identiteitsbewijs, geen dingen waaraan je kan zien wie je bent? Je eigen naam niet weet. Je geen mensen kent, je niet weet waar je woont, niet weet wie je vrienden/familie zijn en waar ze wonen? Etc etc |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat zou je doen als de nieuwe achterbuurkinderen de hele dag op een trampoline springen en je wordt er helemaal gek van? |
![]() |
|
's nachts met een mes die trampoline kapot snijden
![]() Wat zou jij doen als het kabinet vanavond aankondigd dat Nederland volgende maand word samengevoegd met de Verenigde Staten als nieuwe staat?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat zou je doen als alle klokken in huis opeens anders lopen? (meer dan een paar minuten verschil) |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zou je je niet afvragen hoe het komt dat een stuk of 15 klokken opeens totaal verschillende lopen?
Ik zou een maand niet meer met diegene (mijn moeder dan) praten en de rest van mijn leven wat minder thuis komen, ook al ging het uit met die vriend. Wat zou je doen wanneer iemand je op straat aanspreekt en zegt dat hij heel veel van je afweet (noemt wat dingen op) om dan te zeggen dat je binnenkort doodgaat? |
![]() |
|
de mensen binnen waarschuwen met een megafoon, op veilige afstand.
Wat zou jij doen als je zwanger blijkt te zijn/je vriendin met de mededeling komt dat ze zwanger is.
|
Ik zou het kind houden.
Wat zou jij doen als je beste vriend(in) een beroerte krijgt waardoor hij/zij plotseling heel anders is. Je mag hem/haar eigenlijk helemaal niet zoals hij/zij is. De kans dat het ooit verbetert is nihil. edit: he shit, te laat. Als niemand me zou helpen zou ik m'n moeder of vriend bellen met m'n mobiel. Mijn situatie staat nog.
Laatst gewijzigd op 05-09-2007 om 13:12. Reden: te laat met reageren |
![]() |
||
Citaat:
Ik zou het in ieder geval een tijdje doen, misschien word het later nog wat leuker als je de kneepjes leert kennen. Wat zou jij doen als je op straat het busje van the A-team ziet rijden en er stappen vier mannen uit die wel heel erg op the A-team lijken...
|
Ik zou ze eerst niet geloven, en dan misschien een keertje langskomen om ze te bewijzen dat ik echt niet fotogeniek ben. Ik wil helemaal geen modellencarrière, niets voor mij. Ik zou me dus niet meer dan gevleid voelen.
Wat zou je doen als je heel erg in elkaar werd geslagen door iemand die vlakbij je woont, naar wie zou je toegaan? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Naar wie je zou toegaan? Als is: die je gaat bezoeken? Ik zou hoe dan ook aangifte doen en uitjanken bij mn moeder of zo.
Wat zou je doen als de verjaardag van je broertje/zusje op dezelfde dag valt als die van een vriend/vriendin (en je voor beiden bent uitgenodigd, maar geen tijd hebt voor beiden)? |
![]() |
|
Verwijderd
|
kijken of ik toch echt niet naar beiden kan... en anders naar het feest waar de meeste mensen komen die ik lang niet heb gezien of niet zal zien... waarschijnlijk naar een familiefeestje dus.
wat zou je doen als je de hele tijd met een aardige jongen/meid heb zitten praten op school, al dagen lang, maar eigenlijk weet je helemaal niet hoe degene heet? |
![]() |
|
Dan zou ik heel erg teleurgesteld zijn in de mensen die ik heb uitgenodigd en met allemaal ingekochte dingen blijven zitten.
Denk dat ik dan met mn huisgenoten verjaardag ga vieren, want daarvan zijn er altijd wel wat thuis ![]() Wat zou jij doen als je in de supermakrt staat en tijdens het pinnen merkt dat je niet meer genoeg saldo hebt?
|
Verwijderd
|
Ligt eraan wat hij zegt. Omdat het mijn werk is zou ik het langer verdragen dan buiten het werk om, maar uiteindelijk, als hij echt tever gaat of te lang doorgaat of weetikveel, zou ik een hele gemene opmerking terugmaken
![]() Wat zou je doen wanneer je erachter komt dat je maar 15 uur per week kwijtbent aan je nieuwe studie? |
![]() |
|
een bijbaantje nemen. wel, dat zou ik moeten doen, maar eigenlijk zal ik dan de rest van de dag zitten gamen...
![]() Wat zou jij doen als een mol je tuin geruïneerd heeft?
|
Ik zou een brief schrijven naar PVDD op de oorlog te verklaren, de mol in t meer schoppen, mn uzi trekken en n beetje rond de plek waar ie in t water landde rondschieten en vervolgens zandzakken rond mijn huis stapelen voor als de dierenbescherming komt binnenvallen.
Ik ben momenteel erg prikkelbaar ![]() ![]() Wat zou jij doen als ik aan je deur stond? ![]()
|
Je meenemen naar het plaatselijke partijkantoor van de SP en zeggen dat ze daar ook last van mollen hebben
![]() Wat zou jij doen als je computer ongelooflijk last heeft van rubberband?
|
denken dat de buren weer ruzie hebben, want dan vliegen de schoteltjes nogal eens door het huis
![]() Wat zou jij doen als Wouter Bos naar je toe komt en je om een handtekening vraagt?
|
De trein weer instappen, mijn tas pakken en de trein weer uitstappen.
Wat zou je doen als je vrienden/vriendinnen groepje je nieuwe relatie afkeurt? (Hetgeen uitloopt in ruzie etc.)
|
Dat doen en er daarna een machinegeweer onder zetten.
(drie keer raden welke film vlinder en ik net geweest zijn) Wat zou jij doen als je wakker werd en je kan je niks meer herinneren van de avond ervoor, en het schaap ook niet?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoe zou jij reageren bij bijv. neuscorrectie? Rysair | 47 | 11-01-2011 20:36 | |
Liefde & Relatie |
Hoe zou jij reageren als je vriend(in) vertelt dat die op het andere geslacht valt? Missy | 41 | 04-08-2006 09:24 | |
Liefde & Relatie |
hoe zou jij reageren? Verwijderd | 17 | 11-11-2004 15:08 | |
Liefde & Relatie |
"ik hou meer van jou dan jij van mij", hoe zou jij reageren? miss kittie | 46 | 22-09-2003 15:11 | |
Psychologie |
wat zet mensen hier toe aan, en hoe zou je reageren? Fantôme | 22 | 03-08-2003 15:03 | |
Psychologie |
hoe zou jij reageren Boer_kameeL | 16 | 20-11-2002 07:47 |