Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2007, 22:49
Verwijderd
Citaat:
Bij de buren gaan zitten.
Wat zou jij doen als je niets wist te verzinnen voor de volgende?
Wachten met reageren op dit topic tot ik weer inspiratie had.

Wat zou jij doen als je aangevallen werd door een horde woedende ganzen?
Advertentie
Oud 30-08-2007, 23:27
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
eerst hack 'n slash, daarna ganzenleverpaté eten...

Wat zou jij doen als je een vrouw in een burqa tegenkomt?
Oud 31-08-2007, 09:50
Verwijderd
zelfmoord plegen natuurlijk

Wat zou je doen als je enige lange broek doormidden scheurt, en je dus geen broeken meer hebt om te dragen als je naar de winkel gaat om een nieuwe te kopen?
Oud 31-08-2007, 10:19
Verwijderd
In een korte broek naar de winkel gaan om nieuwe te kopen.

Wat zou je doen als je opeens alleen nog maar Rotoromaans spreekt?
Oud 31-08-2007, 10:49
Martiño
Martiño is offline
Toch maar eens naar de LOI gaan om een cursus Rotoromaans-Nederlands te gaan volgen, omdat ik niet de indruk heb dat veel mensen het spreken.

Wat zou je doen als je constant kreungeluiden uit het huis van je buren hoort?
Oud 31-08-2007, 10:51
Verwijderd
Muziek wat harder zetten.

Wat zou je doen als je wakker werd met een smileyface? (Dus rond, geel, en kaal.)
Oud 31-08-2007, 10:52
Verwijderd
Denken dat dat al een stuk beter is dan dat getrompetter dat ik normaalgesproken hoor (en nee, mijn buurman is zeker geen Miles Davis).

Wat zou je doen als je huisdier je onderschijt?

Edit:
Citaat:
Wat zou je doen als je wakker werd met een smileyface? (Dus rond, geel, en kaal.)
Naar de dokter gaan.
Oud 31-08-2007, 10:56
Martiño
Martiño is offline
Huisdier naar dierenarts brengen en onder de douche gaan staan. Tevens verbaasd zijn dat er zoveel schijt uit een konijn kan komen.

Wat zou je doen als je droom dat je naakt over straat loopt echt waar blijkt te zijn?
Oud 02-09-2007, 21:42
Fantôme
Fantôme is offline
grappig, dat droomde ik ongeveer een maandje terug nog.
Ik denk dat ik heel snel een winkel in zou rennen (tja, of ik dan op straat of daar naakt rondloop), kleding uit het rek zou trekken, zonder op maat te letten, die aan doen. uit het pashokje gaan. kleren in de juiste maat uitzoeken, omkleden. afrekenen en vragen of ik het aan mag houden. naar huis gaan.

Wat zou je doen als je snachts denkt een inbreker in huis te horen?
Oud 02-09-2007, 22:42
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
mijn zwaard van de muur af halen en daar de inbreker mee te lijf gaan (ter info: ik heb een Anduríl-replica aan de muur hangen).

Wat zou jij doen als de accijns op bier verhoogd wordt met 300%?
Oud 03-09-2007, 09:18
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
mijn zwaard van de muur af halen en daar de inbreker mee te lijf gaan (ter info: ik heb een Anduríl-replica aan de muur hangen).

Wat zou jij doen als de accijns op bier verhoogd wordt met 300%?
wijn drinken.

Wat zou je doen als je geen sigaretten/drank mee krijgt in de supermarkt omdat je geen legitimatie bij je hebt. (uitgaande van je eigen leeftijd) ?
Oud 03-09-2007, 11:10
Verwijderd
De mensen van de supermarkt heel boos aankijken, zeggen dat ze toch wel moeten kunnen zien dat ik ouder dan 16 ben en nooit meer iets in die supermarkt kopen.

Wat zou je doen als je met een spelletje met handboeien bezig bent, je vastgeketend zit, je partner ineens aan een hartaanval bezwijkt en je in de middle of nowhere zit waar niemand je op tijd zou vinden om je los te maken?
Oud 04-09-2007, 07:57
Verwijderd
Citaat:
De mensen van de supermarkt heel boos aankijken, zeggen dat ze toch wel moeten kunnen zien dat ik ouder dan 16 ben en nooit meer iets in die supermarkt kopen.

Wat zou je doen als je met een spelletje met handboeien bezig bent, je vastgeketend zit, je partner ineens aan een hartaanval bezwijkt en je in de middle of nowhere zit waar niemand je op tijd zou vinden om je los te maken?
Ik zou in paniek raken. Gaan huilen. En proberen op wat voor manier dan ook iets doen.

Wat zou je doen als je met compleet geheugenverlies je je in een stad bevind die je niet kent? (haha natuurlijk ken je niet niet als je compleet geheugenverlies hebt!) Geen geld op zak hebt, geen telefoon, geen identiteitsbewijs, geen dingen waaraan je kan zien wie je bent?
Je eigen naam niet weet. Je geen mensen kent, je niet weet waar je woont, niet weet wie je vrienden/familie zijn en waar ze wonen? Etc etc
Oud 04-09-2007, 09:50
Verwijderd
Ik zou naar de politie gaan en hen het laten uitzoeken.

Wat zou je doen als je midden in een drukke winkelstraat loopt en ineens scheurt je broek bij de kont totaal uit?
Oud 04-09-2007, 13:35
Verwijderd
Citaat:
Ik zou naar de politie gaan en hen het laten uitzoeken.

Wat zou je doen als je midden in een drukke winkelstraat loopt en ineens scheurt je broek bij de kont totaal uit?
mijn jas uittrekken en ombinden en snel naar huis gaan

Wat zou je doen als de nieuwe achterbuurkinderen de hele dag op een trampoline springen en je wordt er helemaal gek van?
Oud 04-09-2007, 16:54
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
's nachts met een mes die trampoline kapot snijden

Wat zou jij doen als het kabinet vanavond aankondigd dat Nederland volgende maand word samengevoegd met de Verenigde Staten als nieuwe staat?
Oud 04-09-2007, 17:10
Vlindertje
Vlindertje is offline
Me afvragen waar ze nu weer in hemelsnaam mee bezig zijn

Wat zou je doen als jouw studie opeens ermee stopt en je dus niet jouw studie kan afmaken?
Oud 04-09-2007, 18:34
Verwijderd
Citaat:
Me afvragen waar ze nu weer in hemelsnaam mee bezig zijn

Wat zou je doen als jouw studie opeens ermee stopt en je dus niet jouw studie kan afmaken?
De krant bellen dat ik een zielig verhaal heb te vertellen, en dan dit doorgeven aan mijn universiteit zodat ze me een diploma geven voordat ik ze zwartmaak.

Wat zou je doen als alle klokken in huis opeens anders lopen? (meer dan een paar minuten verschil)
Oud 04-09-2007, 18:47
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Wat zou je doen als alle klokken in huis opeens anders lopen? (meer dan een paar minuten verschil)

Ze gelijk zetten?

Wat zou je doen als je vader/moeder bekent verliefd te zijn op jouw vriend(in)
Oud 04-09-2007, 23:14
Verwijderd
Zou je je niet afvragen hoe het komt dat een stuk of 15 klokken opeens totaal verschillende lopen?

Ik zou een maand niet meer met diegene (mijn moeder dan) praten en de rest van mijn leven wat minder thuis komen, ook al ging het uit met die vriend.

Wat zou je doen wanneer iemand je op straat aanspreekt en zegt dat hij heel veel van je afweet (noemt wat dingen op) om dan te zeggen dat je binnenkort doodgaat?
Oud 04-09-2007, 23:51
Verwijderd
Dan zou ik hem raar aankijken en waarschijnlijk doorlopen.

Wat zou je doen als je weet dat een gebouw op instoren staat en dat als je dit tegen iedereen zegt je door de mensenmassa niet meer naarbuiten zult kunnen?
Oud 05-09-2007, 11:28
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
de mensen binnen waarschuwen met een megafoon, op veilige afstand.

Wat zou jij doen als je zwanger blijkt te zijn/je vriendin met de mededeling komt dat ze zwanger is.
Oud 05-09-2007, 13:11
gaming champion
gaming champion is offline
raar opkijken (ben pas 15 he, lol)

als je op straat opeens uitglijdt, je hebt je arm gebroken, je schreeuwt om hulp, maar niemand helpt je?
Oud 05-09-2007, 13:11
snoopy
snoopy is offline
Ik zou het kind houden.

Wat zou jij doen als je beste vriend(in) een beroerte krijgt waardoor hij/zij plotseling heel anders is. Je mag hem/haar eigenlijk helemaal niet zoals hij/zij is. De kans dat het ooit verbetert is nihil.

edit: he shit, te laat. Als niemand me zou helpen zou ik m'n moeder of vriend bellen met m'n mobiel.
Mijn situatie staat nog.

Laatst gewijzigd op 05-09-2007 om 13:12. Reden: te laat met reageren
Oud 05-09-2007, 13:27
Verwijderd
Als ik niet meer met de ander op kan schieten zit er weinig anders op dan de vriendschap verbreken lijkt me.

Wat zou je doen als je veel talent blijkt te hebben voor iets waar je totaal niks aan vindt?
Oud 06-09-2007, 13:28
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Wat zou je doen als je veel talent blijkt te hebben voor iets waar je totaal niks aan vindt?
Da's wel een goeie.. Dat talent niet ten gelde maken zou zonde zijn. Maar om nou de rest van je leven iets te doen waar je niks aan vind..
Ik zou het in ieder geval een tijdje doen, misschien word het later nog wat leuker als je de kneepjes leert kennen.

Wat zou jij doen als je op straat het busje van the A-team ziet rijden en er stappen vier mannen uit die wel heel erg op the A-team lijken...
Oud 06-09-2007, 13:33
Verwijderd
Ze hoogstwaarschijnlijk niet eens herkennen.

Wat zou jij doen als je je hebt verslapen, en je bent te laat voor een belangrijk sollicitatiegesprek?
Oud 06-09-2007, 19:07
Missy
Missy is offline
Ik zal waarschijnlijk me niet verslapen, want ik zet dan altijd tien wekkers. Maar als ik toch verslaap, zou ik heel eerlijk bellen met de mededeling dat het me erg spijt en vragen of ik alsnog mag langskomen.

Wat zou je doen als je gescout word door een modellenbureau?
Oud 06-09-2007, 19:47
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik zou ze eerst niet geloven, en dan misschien een keertje langskomen om ze te bewijzen dat ik echt niet fotogeniek ben. Ik wil helemaal geen modellencarrière, niets voor mij. Ik zou me dus niet meer dan gevleid voelen.

Wat zou je doen als je heel erg in elkaar werd geslagen door iemand die vlakbij je woont, naar wie zou je toegaan?
Oud 06-09-2007, 22:53
Verwijderd
Naar wie je zou toegaan? Als is: die je gaat bezoeken? Ik zou hoe dan ook aangifte doen en uitjanken bij mn moeder of zo.

Wat zou je doen als de verjaardag van je broertje/zusje op dezelfde dag valt als die van een vriend/vriendin (en je voor beiden bent uitgenodigd, maar geen tijd hebt voor beiden)?
Oud 06-09-2007, 23:23
Verwijderd
kijken of ik toch echt niet naar beiden kan... en anders naar het feest waar de meeste mensen komen die ik lang niet heb gezien of niet zal zien... waarschijnlijk naar een familiefeestje dus.

wat zou je doen als je de hele tijd met een aardige jongen/meid heb zitten praten op school, al dagen lang, maar eigenlijk weet je helemaal niet hoe degene heet?
Oud 07-09-2007, 08:46
snoopy
snoopy is offline
oh, daar ben ik heel makkelijk in hoor. "stomme vraag misschien, maar hoe heet je eigenlijk?"

Wat zou je doen als je besloten hebt dit jaar eindelijk je verjaardag weer eens te vieren, maar iedereen belt op de dag zelf af.
Oud 08-09-2007, 09:57
WolterB
WolterB is offline
Dan zou ik heel erg teleurgesteld zijn in de mensen die ik heb uitgenodigd en met allemaal ingekochte dingen blijven zitten.
Denk dat ik dan met mn huisgenoten verjaardag ga vieren, want daarvan zijn er altijd wel wat thuis

Wat zou jij doen als je in de supermakrt staat en tijdens het pinnen merkt dat je niet meer genoeg saldo hebt?
Oud 08-09-2007, 18:06
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Een ander pasje proberen...

Wat zou je doen als je midden in de nacht over de weg rijdt en er staat een knappe vrouw te liften?
Oud 11-09-2007, 10:17
gaming champion
wat denk jij?

als je op school tegen de grootste en sterkste jongen rijdt met je fiets/scooter/etc
Oud 11-09-2007, 10:19
DanielC
DanielC is offline
'm in z'n gezicht spuugen en hem eens goed de waarheid vertellen.

Als je in de klas in je broek plast.
Oud 11-09-2007, 11:10
snoopy
snoopy is offline
me enorm schamen en snel naar de wc rennen.

Als je op je werk (winkel, horeca oid) een klant hebt die heel onbeschoft tegen je doet?
Oud 11-09-2007, 11:15
Verwijderd
Ligt eraan wat hij zegt. Omdat het mijn werk is zou ik het langer verdragen dan buiten het werk om, maar uiteindelijk, als hij echt tever gaat of te lang doorgaat of weetikveel, zou ik een hele gemene opmerking terugmaken

Wat zou je doen wanneer je erachter komt dat je maar 15 uur per week kwijtbent aan je nieuwe studie?
Oud 11-09-2007, 11:27
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
een bijbaantje nemen. wel, dat zou ik moeten doen, maar eigenlijk zal ik dan de rest van de dag zitten gamen...

Wat zou jij doen als een mol je tuin geruïneerd heeft?
Oud 11-09-2007, 12:06
trophus
trophus is offline
Ik zou een brief schrijven naar PVDD op de oorlog te verklaren, de mol in t meer schoppen, mn uzi trekken en n beetje rond de plek waar ie in t water landde rondschieten en vervolgens zandzakken rond mijn huis stapelen voor als de dierenbescherming komt binnenvallen.
Ik ben momenteel erg prikkelbaar

Wat zou jij doen als ik aan je deur stond?
Oud 11-09-2007, 12:11
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Je meenemen naar het plaatselijke partijkantoor van de SP en zeggen dat ze daar ook last van mollen hebben

Wat zou jij doen als je computer ongelooflijk last heeft van rubberband?
Oud 11-09-2007, 12:13
trophus
trophus is offline
en expert dr bij halen wat ik heb geen flauw idee wat dat is.

Wat zou jij doen als iemand in je directe omgeving is klaargekomen over je toetesnbord?
Oud 11-09-2007, 12:15
gaming champion
het hem zelf laten schoonmaken

als je niest in het gezicht van JP Balkenende
Oud 11-09-2007, 12:16
trophus
trophus is offline
Zeggen oh, dat veeg ik wel even schoon, en er een tik achteraan geven

je een Ufo voor je raam ziet?
Oud 11-09-2007, 12:17
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
denken dat de buren weer ruzie hebben, want dan vliegen de schoteltjes nogal eens door het huis

Wat zou jij doen als Wouter Bos naar je toe komt en je om een handtekening vraagt?
Oud 11-09-2007, 12:31
Vlindertje
Vlindertje is offline
Hem raar aankijken

Wat zou jij doen als degene die je nodig hebt, net offline is gegaan bij msn en niet bereikbaar is via telefoon enzo?
Oud 11-09-2007, 13:00
Verwijderd
Gefrustreerd raken, en net zolang proberen te bellen en sms'en tot ik iets hoor

Wat zou je doen als je uit de trein stapt, en je merkt dat je je tas er nog instaat?
Oud 12-09-2007, 20:21
TopDrop
TopDrop is offline
De trein weer instappen, mijn tas pakken en de trein weer uitstappen.

Wat zou je doen als je vrienden/vriendinnen groepje je nieuwe relatie afkeurt? (Hetgeen uitloopt in ruzie etc.)
Oud 12-09-2007, 20:56
Bonga
Bonga is offline
hebben ze helemaal niets over te zeggen..

..als je onderbeen geamputeerd moet worden om een 60% kans op ergere infectie te voorkomen?
Oud 12-09-2007, 23:44
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Dat doen en er daarna een machinegeweer onder zetten.
(drie keer raden welke film vlinder en ik net geweest zijn)

Wat zou jij doen als je wakker werd en je kan je niks meer herinneren van de avond ervoor, en het schaap ook niet?

Regels voor berichten