Advertentie | |
|
![]() |
|
Hoi, ik ben Wendy! Ik ben een lieve, leuke, spontane meid van 17 jaar. Ik ben wel wat onzeker, maar zolang je lief tegen me bent is dat geen probleem. Ik blijf graag een beetje anoniem, maar: ik houd van hardlopen en ik ben nog helemaal beschikbaar. Heb jij interesse? Stuur me een sollicitie pm waarin in ieder geval staat: je naam, je leeftijd en waarom jij denkt de volgende Mr Missy te worden. Kusje!
M20 zoekt V18 - 22
||
Citaat:
Edit: sorry, was al te laat ![]() |
![]() |
|
o volgende.
Hallo chickies. Deze mysterieuze 20 jarige jongen zoekt een meisje van 18-22 jaar om donder en bliksem mee te maken. Ik ben iemand die je niet makkelijk aan de kant zet. Als je het doet, kom ik gewoon weer terug in volle glorie en als je denkt dat je dat aankan, neem contact met mij op. XXX |
![]() |
|
Offtopic:
Beste Wendy, In jouw contactadvertentie, geschreven door Dark Phoenix, lees ik dat je een lieve, leuke, spontane meid van 17 jaar bent. Verder lees ik dat je van hardlopen houdt (en dus sportief bent ![]() Verder schreef je dat ik soms rebels ben, maar vaak hartstikke braaf en best wel aardig. Ook las ik in jouw contactadvertentie dat jij wat onzeker kan zijn, maar als de ander maar lief (is dat een vorm van aardig?) is, is het geen probleem. Ook dit lijkt dan oké! Om al deze redenen, denk ik de volgende Mr. Missy te worden! Ook het feit dat we beiden nog helemaal beschikbaar zijn, werkt natuurlijk mee. Hopelijk tot snel! Gr. Johan Ps: gelieve te reageren via pm. Laatst gewijzigd op 18-05-2008 om 21:39. |
![]() |
|
Dag dames,
Mijn naam is mono-racer. Ik word zo genoemd omdat seks met mij als een race is: ik kom vaak al naar vijf seconden klaar. Als dit geen belemmering is voor jou laat dan nu een berichtje achter. Berichtjes met (naakt)foto krijgen altijd antwoord. M25 Zoekt V20-25
|
hej daar,
ik ben een gezonde jongen van 25 jaar en ik zoek een meisje of vrouw tussen de 20 en 25 jaar om te tijd mee op te vullen dat vlindertje er niet is. het gaat voornamelijk om weekenden, toetsweken en bepaalde periode van de maand. Laat een berichtje achter, dan komt het goed! V19 zoekt vlindertje! ![]()
|
Hoi!
Ben jij een fladderaar en heb je interesse in een 19 jaar jonge dame? Zoek mij op en vlieg me in de armen. Misschien kunnen we samen verder fladderen door het leven als twee gelukkige vlindertjes M24 zoekt V19-24
|
Hallo schatjes!
Ik ben Dun Hout a.k.a. Plank a.k.a. Snelle Jelle en ik ben from da hood yo. Ik chill graag met mijn matties op de sintelbaan, en hou ervan om in mijn vrije tijd achter een geel (!) forum plaats te nemen. Ben jij vrouw, 13, 14 of 15 jaar oud en geinteresseerd in hardlopen, dik hout en mij? Laat een berichtje achterrrr. M21 zkt. V19-22
|
Hey liefjes, ik ben Minke. Ik ben 22 jaar en geniet van het leven. Mijn voornaamste interesse is toneel, gevolgd door alcohol. Ik ben lief, schattig en een aanwinst voor elke jongen. Ben jij creatief, spontaan en gezellig en ook nog tussen de 20 en 25 jaar? Dan wil ik je weleens beter leren kennen.
Kusje, Minke. M20 zoekt V18-22
|
Hoi! Ik ben nog jong, maar dat betekent ook dat ik nog veel kan leren! Ik ben al een beetje seksueel opgevoed, door mijn stiekeme bezoekjes aan het seksualiteit forum, en ben af en toe nog wat onvolwassen, maar ach, niemand is perfect, toch? Ik ben lief, schattig en ik ben op zoek naar jou!
Dus zoek jij nog iemand om handjes mee vast te houden en misschien later eens een kusje te geven? Pm me! M20 - V18- 22
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Nieuw koelkastbeleid. Missy | 5 | 26-10-2008 12:31 | |
Beleidszaken |
Forumbazen wegstembaar? Ray | 216 | 18-09-2008 23:30 | |
De Kantine |
Koelkast-topics: Het overzicht. Nieuwe aanpassing! Mariekje* | 30 | 23-05-2008 06:40 |