Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2008, 20:26
Verwijderd
300
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-05-2008, 20:27
Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Hoi ik ben dun hout en ik wil graag 300 vrouwen.

M21 zkt V19-22
Oud 18-05-2008, 20:32
Missy
Missy is offline
Citaat:
Ik zie een match ja.

Dan slaan jullie mij ook nog over.

Aangenaam. Waar zal ik beginnen? Ik ben Andre. Ik zoek van alles, maar heb geen voorkeur. Alhoewel, een knappe snoet en wat goed gevulde hersens zijn altijd welkom. Ik kan goed luisteren. Ik ben veelzijdig en dat is dan ook niet in één post samen te vatten. Interesse en ben je tussen de 19 en 22? Pm me!

Oja, een beetje muzikaliteit is zeker niet weg!
Met citaat reageren
Oud 18-05-2008, 20:35
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Hoi, ik ben Wendy! Ik ben een lieve, leuke, spontane meid van 17 jaar. Ik ben wel wat onzeker, maar zolang je lief tegen me bent is dat geen probleem. Ik blijf graag een beetje anoniem, maar: ik houd van hardlopen en ik ben nog helemaal beschikbaar. Heb jij interesse? Stuur me een sollicitie pm waarin in ieder geval staat: je naam, je leeftijd en waarom jij denkt de volgende Mr Missy te worden. Kusje!

M20 zoekt V18 - 22
Oud 18-05-2008, 20:36
annoniempje
annoniempje is offline
hallo kanjers,

Ik zoek een jongen die niet dominant is. Als je al een beetje dominant ben zorg ik er wel voor dat het weggaat want ik ben nou eenmaal de baas in huis. Begrepen! Ik ben 17 jaar en zoek een jongen die ook zoiets is. Interesse. Bel me maar. NU!
Met citaat reageren
Oud 18-05-2008, 20:37
Mono-racer
Mono-racer is offline
Citaat:

Dan slaan jullie mij ook nog over.

Aangenaam. Waar zal ik beginnen? Ik ben Andre. Ik zoek van alles, maar heb geen voorkeur. Alhoewel, een knappe snoet en wat goed gevulde hersens zijn altijd welkom. Ik kan goed luisteren. Ik ben veelzijdig en dat is dan ook niet in één post samen te vatten. Interesse en ben je tussen de 19 en 22? Pm me!

Oja, een beetje muzikaliteit is zeker niet weg!
Ik ben een leuke, spontane, sportieve dame van 17 jaar. Ben jij ook sportief? Dan moeten we meeten!

Edit: sorry, was al te laat
Met citaat reageren
Oud 18-05-2008, 20:37
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Hahahaha
Oud 18-05-2008, 20:38
annoniempje
annoniempje is offline
o volgende.

Hallo chickies. Deze mysterieuze 20 jarige jongen zoekt een meisje van 18-22 jaar om donder en bliksem mee te maken. Ik ben iemand die je niet makkelijk aan de kant zet. Als je het doet, kom ik gewoon weer terug in volle glorie en als je denkt dat je dat aankan, neem contact met mij op.

XXX
Met citaat reageren
Oud 18-05-2008, 21:00
Mono-racer
Mono-racer is offline
Citaat:
Hahahaha
?
Met citaat reageren
Oud 18-05-2008, 21:00
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Offtopic: 3 mensen reageerden op dezelfde persoon
Oud 18-05-2008, 21:05
Mono-racer
Mono-racer is offline
Citaat:
Offtopic: 3 mensen reageerden op dezelfde persoon
Offtopic: achja
Met citaat reageren
Oud 18-05-2008, 21:07
Uice
Uice is offline
Hallo allemaal, ik ben annoniempje en ik zoek een strenge meesteres om me te straffen als ik spelfouten maak in mijn naam. Met leer enzo.

M zoekt V 18-25
Oud 18-05-2008, 21:23
Mono-racer
Mono-racer is offline
Offtopic:
Beste Wendy,
In jouw contactadvertentie, geschreven door Dark Phoenix, lees ik dat je een lieve, leuke, spontane meid van 17 jaar bent. Verder lees ik dat je van hardlopen houdt (en dus sportief bent). Ik las in mijn, door jou geschreven, contactadvertentie, dat ik ook sportief ben. Dat klinkt als een congruerende eigenschap!

Verder schreef je dat ik soms rebels ben, maar vaak hartstikke braaf en best wel aardig. Ook las ik in jouw contactadvertentie dat jij wat onzeker kan zijn, maar als de ander maar lief (is dat een vorm van aardig?) is, is het geen probleem. Ook dit lijkt dan oké!

Om al deze redenen, denk ik de volgende Mr. Missy te worden! Ook het feit dat we beiden nog helemaal beschikbaar zijn, werkt natuurlijk mee.

Hopelijk tot snel!

Gr. Johan

Ps: gelieve te reageren via pm.

Laatst gewijzigd op 18-05-2008 om 21:39.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2008, 12:56
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Dag dames,

Mijn naam is mono-racer. Ik word zo genoemd omdat seks met mij als een race is: ik kom vaak al naar vijf seconden klaar. Als dit geen belemmering is voor jou laat dan nu een berichtje achter. Berichtjes met (naakt)foto krijgen altijd antwoord.

M25
Zoekt V20-25
Oud 19-05-2008, 23:14
PixelDansje
PixelDansje is offline
hej daar,
ik ben een gezonde jongen van 25 jaar en ik zoek een meisje of vrouw tussen de 20 en 25 jaar om te tijd mee op te vullen dat vlindertje er niet is. het gaat voornamelijk om weekenden, toetsweken en bepaalde periode van de maand. Laat een berichtje achter, dan komt het goed!

V19 zoekt vlindertje!
Oud 19-05-2008, 23:17
WolterB
WolterB is offline
Hoi!

Ben jij een fladderaar en heb je interesse in een 19 jaar jonge dame? Zoek mij op en vlieg me in de armen. Misschien kunnen we samen verder fladderen door het leven als twee gelukkige vlindertjes

M24 zoekt V19-24
Oud 20-05-2008, 08:14
Uice
Uice is offline
Hoi! Wij zijn EoS, PixelDansje en WolterB en wij negeren graag wie er aan de beurt was en alles. Jij ook? Bel ons.

M zoekt V 18-25
Oud 20-05-2008, 08:22
Verwijderd
Hoi! ik ben Uice, ik vind de gouden kooi leuk, als jij dat ook vindt en tussen de 18 en 25 bent bel me!

M13 zoekt V13/14/15
Met citaat reageren
Oud 20-05-2008, 09:37
Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Hallo schatjes!

Ik ben Dun Hout a.k.a. Plank a.k.a. Snelle Jelle en ik ben from da hood yo. Ik chill graag met mijn matties op de sintelbaan, en hou ervan om in mijn vrije tijd achter een geel (!) forum plaats te nemen. Ben jij vrouw, 13, 14 of 15 jaar oud en geinteresseerd in hardlopen, dik hout en mij? Laat een berichtje achterrrr.

M21 zkt. V19-22
Oud 20-05-2008, 11:27
Verwijderd
Lieve meisjes tussen de 19 en 22,
Ik ben Sperzieboon en ik houd van jullie allemaal. Verder houd ik veel van Jesus en van Bingo. Ben jij mijn lot uit de loterij, stuur me dan een PM. Foto is altijd antwoord.
Kusjes!

V22 zkt M20-25
Met citaat reageren
Oud 20-05-2008, 11:30
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Hey liefjes, ik ben Minke. Ik ben 22 jaar en geniet van het leven. Mijn voornaamste interesse is toneel, gevolgd door alcohol. Ik ben lief, schattig en een aanwinst voor elke jongen. Ben jij creatief, spontaan en gezellig en ook nog tussen de 20 en 25 jaar? Dan wil ik je weleens beter leren kennen.

Kusje, Minke.

M20 zoekt V18-22
Oud 20-05-2008, 16:21
Verwijderd
Tuurlijk het gele forum sperzieboon!
Met citaat reageren
Oud 19-06-2008, 02:09
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Hoi! Ik ben nog jong, maar dat betekent ook dat ik nog veel kan leren! Ik ben al een beetje seksueel opgevoed, door mijn stiekeme bezoekjes aan het seksualiteit forum, en ben af en toe nog wat onvolwassen, maar ach, niemand is perfect, toch? Ik ben lief, schattig en ik ben op zoek naar jou!

Dus zoek jij nog iemand om handjes mee vast te houden en misschien later eens een kusje te geven? Pm me!

M20 - V18- 22
Reageren

Regels voor berichten