Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Zwart vestje met een rits
licht grijs vestje met witte strepen Groene oorbellen Zwarte hartjes haarclipjes Een zakje voor om mijn... Samsung G600 (waar ik eerst een misverstand over had met de verkoper, vandaar alle bovenstaande aankopen)
|
Voor een vriend net Autumn of the seraphs van Pinback gekocht. Om zeker te zijn dat hij die nog niet had belde ik zijn vriendin even op om te dubbelchecken of hij die al had. Stond de telefoon blijkbaar op speakers en kon jij mijn verrassing mooi meeluisteren. Fuckers! Voor straf denk ik dat ik hem dan ook maar een zwart jurkje in de plaats ga geven. Zal hem leren mijn verrassing te verknoeien.
En voor mezelf: Sojourner van Magnolia Electric Co. Meesterlijk. En 2 kilo geweldig lekkere koffie. In de koffiewinkel wilde ik ook nog een tas Kopi Luwak proeven. Dat is dus keutelkoffie. Maar 17 euro voor 1 kopje vond ik toch wat duur.
|
zwart met rood rokje H&M
zwart met lichtbruin geruikt rokje Chill Out donkerrood shirtje met langemouw edc blauw shirtje H&M zwart hemdje met print H&M zwarte maillot bijenkorf grijze bewerkte? panty bijenkorf donkerrode onderbroekjes hunkemoller bruine armband sieradensetprut bami apfelstrudel toetje icetea |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Duits Verhalen scholier19 | 15 | 09-01-2012 22:13 | |
Wie wil mijn duits spreekbeurt nakijken? stroopwafel123 | 5 | 19-05-2011 12:11 | |
Controle Duits boekbespreking Wouterh | 3 | 17-05-2010 19:57 | |
Duits Boekverslag, nakijken? sten-vvv | 2 | 30-04-2006 16:08 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Meeroken schadelijker dan gedacht Gatara | 125 | 20-11-2003 11:32 | |
Duits spreekbeurt: Vertaling gevraagd lauwerens | 4 | 16-02-2003 16:14 |