Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-10-2007, 08:50
tuttebel
tuttebel is offline
ja hij heeft nu bijna al mn vrienden ontmoet en hij vond t heel leuk. en t voelt echt heel goed zo samen. we hebben kaartjes voor the hives eind november..dus we vertrouwen er ook wel op dat we dan nog bij elkaar zijn.
enenenen tis gewoon zo fijn!
Oud 01-10-2007, 09:08
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Omg. Mijn droom was zoo fijn. Ik ging uit met een vriendinnetje en toen nam ik een superleuke jongen mee naar huis die heel lief en emo was, en toen gingen we zoenen en knuffelen
Jammer dat het een droom was.
Zeg ICU, gaan wij binnenkort een keer samen uit? (a)
Oud 01-10-2007, 11:02
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Hahaa hij heeft gemaild Er gaat gedate worden
Is dat nou de jongen van 5 jaar geleden of een andere?

Volgens mij kan ik iemand gewoon niet leuk blijven vinden als ik diegene weinig zie en spreek. En nadat ik gister met hem gepraat heb probeert hij me ook niet echt te overtuigen ofzo. En natuurlijk zijn er weer andere jongens..
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 11:05
Verwijderd
Citaat:
Is dat nou de jongen van 5 jaar geleden of een andere?

Volgens mij kan ik iemand gewoon niet leuk blijven vinden als ik diegene weinig zie en spreek. En nadat ik gister met hem gepraat heb probeert hij me ook niet echt te overtuigen ofzo. En natuurlijk zijn er weer andere jongens..
Een andere. Het betere werk zeg maar. Zo, die jongen is knap Ik ben nu echt heel zenuwachtig, wie heeft ooit bedacht dat daten leuk is?
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 11:22
Neko*
Neko* is offline
Ik voelde me zo rot gister. Volgens mij vonden z'n vrienden mij ook maar raar doen. Toen zij wegwaren ging vriendlief me gelukkig naar boven slepen en vragen wat er nou was en me heel lief troosten. Ik ben blij met hem..
Oud 01-10-2007, 12:10
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
We zien elkaar nu nauwelijks meer terwijl we in het zelfde huis wonen. Hij vertrekt om kwart over 5, komt om half 7 thuis dan eten we samen, hij gaat studeren, we kijken samen goede tijden, hij gaat studeren en om kwart over 10 naar bed.
En ik weet dat we zullen moeten verhuizen om het makkelijker te maken maar ik weet niet of ik dat wil... Hier wonen mijn vrienden, mijn ouders en mijn artsen. Vooral dat laatste vind ik eng. We zullen dan 3 kwartier verderop gaan wonen. Dat betekent dat ik mijn arts niet kan behouden. Net nu het goed gaat.
Pff en nieuwe vrienden maken... Daar ben ik zo slecht in.
Maar ja ik hou van hem en ik wil dat hij het makkelijker krijgt dus we zijn al wel een beetje op ''huizenjacht''.

BAH
Oud 01-10-2007, 12:22
Soezen
Soezen is offline
En weg issie weer.. Echt te kut gewoon. Die maandag, dat went nooit! K*t landmacht...
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 12:34
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Een andere. Het betere werk zeg maar. Zo, die jongen is knap Ik ben nu echt heel zenuwachtig, wie heeft ooit bedacht dat daten leuk is?
Haha ja daten is ook leuk! Het enige minder leuke is dat ik ook altijd heeeel zenuwachtig ben Wanneer is het?
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 13:08
moon
moon is offline
Zolang ik hem maar niet zie, valt het eigenlijk allemaal wel mee, het is niet zo dat ik aan hem loop te denken ofzo, helemaal niet. Ik kan hem dus maar beter gewoon niet meer zien, maar dat zou wel jammer zijn...want het is zo leuk en zo fijn om hem te zien
Oud 01-10-2007, 13:10
Crimson
Crimson is offline
over samenwonen en weinig tijd ken ik..
hij werkt de hele dag, ik loop de hele dag een beetje rond, beetje college volgen enzo
en s avonds moet ik dan weer werken, dus soms zien we elkaar een week niet ofzo, ja alleen in bed
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 14:21
Verwijderd
Citaat:
Haha ja daten is ook leuk! Het enige minder leuke is dat ik ook altijd heeeel zenuwachtig ben Wanneer is het?
Vrijdag waarschijnlijk. Brrr. Nou ja, iedereen zegt al dat ik er gewoon niet zo veel over moet nadenken, dus dat zal ik maar proberen. Heh.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 14:32
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Citaat:
over samenwonen en weinig tijd ken ik..
hij werkt de hele dag, ik loop de hele dag een beetje rond, beetje college volgen enzo
en s avonds moet ik dan weer werken, dus soms zien we elkaar een week niet ofzo, ja alleen in bed
Mja die tijd zijn wij nu ook begonnen. En ik vind 10 uur te vroeg om naar bed te gaan dus zullen we elkaar daar ook niet elke dag meer zien. Ws ga ik er even bij liggen en er dan weer uit.
Verhuizen is de enige optie nu. Maar daar moet het salaris voor zijn en dat gebeurt door de studie.
Oud 01-10-2007, 14:35
luchtballon
luchtballon is offline
Hoi ik ben een trut
Oud 01-10-2007, 14:42
I C U
I C U is offline
Citaat:
Omg. Mijn droom was zoo fijn. Ik ging uit met een vriendinnetje en toen nam ik een superleuke jongen mee naar huis die heel lief en emo was, en toen gingen we zoenen en knuffelen
Jammer dat het een droom was.
Zeg ICU, gaan wij binnenkort een keer samen uit? (a)
Nou, dikke kans dat ik komende zaterdag in Rdam ben Weet nog niet waar we naartoe gaan (ik ga met een collegaatje, hartstikke leuke meid), maar ik zal het iig aan je doorgeven!

OT: Gisteravond was supergezellig, ik zit zó op één lijn met dat vriendinnetje, geweldig gewoon.

Verder doe ik niet aan mannen, totaal hopeloos. Ik weet nog niet of ik überhaupt met die jongen ga daten... Hij is wel leuk en zag er verdomd goed uit zaterdag, maar ja...
Oud 01-10-2007, 14:43
Verwijderd
Ik vind mezelf nog steeds oliedom. En bedenk allerlei briljante (not) plannen over hoe ik het volgende keer wél (not) ga aanpakken.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 15:03
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Nou, dikke kans dat ik komende zaterdag in Rdam ben Weet nog niet waar we naartoe gaan (ik ga met een collegaatje, hartstikke leuke meid), maar ik zal het iig aan je doorgeven!
Gaaf
Ik ben vanaf een uur of elf beschikbaar, maar ik neem aan dat je toch niet eerder naar de stad gaat Sms maar, lijkt me wel hip om weer eens in rotjeknor uit te gaan

Oh, en OT: hihi, ik krijg mail van een forumer waar ik ooit wat mee geklooid heb... in 2001
Oud 01-10-2007, 15:44
Luna
Luna is offline
heb vandaag eindelijk een vriendin waar ik al tijden pissed op ben een mail gestuurd met daarin dat ik met haar wil praten hierover. ze had me al n paar keer gebeld maar ik neem dan niet op en bel ook niet terug. heel laf maar ik hou gewoon niet van bellen en al helemaal niet als het een moeilijk gesprek gaat worden, maargoed, ik heb gezegd dat ik haar snel zou bellen zodat we kunnen praten en ik ben trots op mezelf dat ik dit gedaan heb want ik ga altijd het conflict uit de weg.
verder heb ik mn lover nog steeds niet gezien maar hij denkt wel aan me. maarja wat heb ik daaraan. en die andere jongen vindt mij echt heeel leuk en ik moet maar zeggen dat ik nog met mn hoofd ergens anders zit. pfff dolle boel dus
Oud 01-10-2007, 16:58
cagie
cagie is offline
Het gaat naar omstandigheden wel goed. Heerlijk weekend samen gehad ondanks dat we stress/ spanningen op elkaar afreageerde. Ook lang gepraat over een aantal dingen. Alleen zondag is balen. Hem op de trein zetten en dan weer alleen thuis zijn. Wel zijn spullen die door mijn hele kamer slingeren maar hem weer een week moeten missen...
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 17:20
indigo
indigo is offline
Grr ik twijfel twijfel. Hoe kan ik nou weten of hij me écht leuk vindt? En ik was net verliefd aan het worden en dan haalt hij dat onderuit door de paar minuten raar gesprek die we gisteren hadden. Waarschijnlijk niet expres, maar toch, het voelt klote. En vooral: hoe weet ik nou of ik met hem door wil? Want hij is leuk en lief enzo, maar ik wil wel gewoon mezelf kunnen zijn. Hmm en ik zie hem pas dit weekend weer, dus ik weet ook niet hoe ik deze week door moet komen. Het stomme is dat ik niet kan stoppen erover te denken, elk uur komt dit wel even in me op en het leren, opruimen, alles wordt een beetje geblokkeerd daardoor. Misschien moet ik het hem toch maar even vertellen... maarja, hoe blijft dan een beetje de vraag.

Gelukkig wel even met vriendinnetje gepraat vanmiddag, dat was echt fijn! Zij dacht tenminste met me mee enzo. Nog maar even haar bedanken
Oud 01-10-2007, 17:25
Halflight
Halflight is offline
Leuk zeg!
Ik was een seconde geleden nog vrolijk maar net krijg ik een afzegmailtje over een kek feestje en een mailtje over dingen die gepland staan en waar ik niet over geinformeerd wordt leuk.
En hij is walgelijk leuk, jammer dat ik hysterisch op de grond heb liggen krijsen voor zijn trein.
Gelukkig was mijn weekend wel bijzonder geniaal
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 17:34
Miek
Miek is offline
Lekker heel weekend samen geweest
Oud 01-10-2007, 17:55
I C U
I C U is offline
Citaat:
Gaaf
Ik ben vanaf een uur of elf beschikbaar, maar ik neem aan dat je toch niet eerder naar de stad gaat Sms maar, lijkt me wel hip om weer eens in rotjeknor uit te gaan
Is goed! Nee klopt, gok eerder later Vanaf wanneer kan ik je beter niet storen? Mochten we echt laat R'dam ingaan?

OT: Ik krijg 'm de laatste dagen niet uit m'n hoofd, echt niet. Maar ik durf niet goed iets met 'm af te spreken, om verschillende redenen. Hm.
Oud 01-10-2007, 18:15
Miek
Miek is offline
Ik voel me nu net zo'n meisje die altijd bij haar vriend wil zijn en zich soms rot voelt als het niet kan. Zo eentje die het ook gewoon te vaak over haar vriend heeft en het lijkt alsof ze verder niks heeft.
Oud 01-10-2007, 21:48
Dott
Dott is offline
Ik ben bang.. zo vreselijk bang.. en zo verdrietig en leeg van binnen, ergens zo vreselijk gekwetst.
Maar niemand mag het zien, niemand mag dicht bij me komen..

*zucht*

Waar ben ik nou eigenlijk mee bezig
Oud 01-10-2007, 21:59
Verwijderd
Hoe kun je nou iemand haten en tegelijk toch van hem blijven houden? Ik word er gék van, ik wil er gewoon klaar mee zijn en verder kunnen Het duurt nu bij elkaar al bijna 3 jaar en ik ben het zo zat Maar nee hoor, ik blijf 'verslaafd' en laat me iedere keer weer pijn doen.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 22:47
Verwijderd
Goed! Lekker rustig zo
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 23:07
metallica
metallica is offline
Fucked up...
Oud 01-10-2007, 23:29
Soulwing
Soulwing is offline
shakkieeaakh
ik weet echt niet wat ie van me wil. BUWAATT
Oud 02-10-2007, 06:19
Verwijderd
Hij komt straks weer hierheen <3
Met citaat reageren
Oud 02-10-2007, 06:36
Neko*
Neko* is offline
Hmm.. Vanmiddag komt hij langs. Gaan we samen mijn kamer opruimen. (meneer de huisman vond het nodig. ) En dan blijft hij slapen, en ben ik gelukkig. Het is zo goed dat het eng is, ik ken dit helemaal niet. Dit gelukkige en nog steeds verliefde. Maar vind het wel erg fijn.

Morgen film kijken met een goede vriendin. En heerlijk bijkletsen. Ik vind 't echt fijn. Sinds ik van die school af ben, is 't contact toch verwaterd..

En in het weekend lekker shoppen in Nijmegen.
Oud 02-10-2007, 07:28
Dott
Dott is offline
Citaat:
Hoe kun je nou iemand haten en tegelijk toch van hem blijven houden? Ik word er gék van, ik wil er gewoon klaar mee zijn en verder kunnen Het duurt nu bij elkaar al bijna 3 jaar en ik ben het zo zat Maar nee hoor, ik blijf 'verslaafd' en laat me iedere keer weer pijn doen.

hoe je iemand kunt haten en ervan kunt houden vraag ik me ook nog steeds af.. maar ja, er is een dunne lijn tussen haat en liefde word ik dan meteen weer mee om mn oren gesmeten.
Oud 02-10-2007, 08:52
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Is goed! Nee klopt, gok eerder later Vanaf wanneer kan ik je beter niet storen? Mochten we echt laat R'dam ingaan?
Je komt maar gewoon vroeg (a) Hoe kom jij trouwens heen en terug?
Oud 02-10-2007, 08:57
Rioto
ach fuck it
Met citaat reageren
Oud 02-10-2007, 09:19
ST*R
ST*R is offline
Ik hoop écht dat ik hem morgen zie, dat heb ik wel even nodig..
Met citaat reageren
Oud 02-10-2007, 09:26
luchtballon
luchtballon is offline
Hij komt zo naar me toe om het uit te maken, denk ik. terwijl hij gister per mail zei dat ik me neit druk moest maken en dat het dan prima ging, maar ik geloof het niet. Oh joy, ik wil helemaal neit dat het vanmiddag wordt. ga maar 3 dagen terug
Oud 02-10-2007, 09:40
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Ik voel me nu net zo'n meisje die altijd bij haar vriend wil zijn en zich soms rot voelt als het niet kan. Zo eentje die het ook gewoon te vaak over haar vriend heeft en het lijkt alsof ze verder niks heeft.
.. je hebt het forum altijd nog .. .. we love you too .. *puppy eyes* ..
Met citaat reageren
Oud 02-10-2007, 10:03
I C U
I C U is offline
Citaat:
Je komt maar gewoon vroeg (a) Hoe kom jij trouwens heen en terug?
Ik slaap bij een vriendinnetje dat in Vlaardingen woont, schijnt goed te doen te zijn vanuit Rdam Ik ga m'n best doen

OT: Oh, huppel ik gisteren vrolijk achter m'n moeder aan richting de buren, ga ik gigantisch op m'n bek en zegt m'n enkel krak Dat ding begint als een idioot op te zwellen... Ik op handen en knieën richting m'n bed, installeer me daar en damn, it hurts. Maar goed, vandaag gaat het wel iets beter, maar lopen lukt niet. Waarom moest ik ook alweer huppelen?

I think I need a hug

Maar buiten die enkel gaat het eigenlijk wel goed
Oud 02-10-2007, 10:30
Rioto
is 10 min vanaf vlaardingen naar r-dam
Met citaat reageren
Oud 02-10-2007, 10:38
Iduna
Iduna is offline
Zou hij weten dat ik al die tijd expres zo lullig heb gedaan om er voor te zorgen dat ie niet meer aan mij zou denken? Volgens mij niet.. Ik denk wel dat het gelukt is. Maar ik weet niet of ik daar wel blij om moet zijn. Voor de rest voel ik me goed, het is af en toe alleen een beetje saai.

Citaat:
En in het weekend lekker shoppen in Nijmegen.
Jullie kunnen ook samen naar de kermis.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2007, 10:57
miekmuis
miekmuis is offline
Jezus wat een weekend. Alles waarvan ik vrij zeker dacht te zijn had ik toch mis. Tenminste, als hij eerlijk is. En nu is alles zo ontzettend raar en weet ik niet wat ik er mee aan moet. Hmpf.
Oud 02-10-2007, 11:05
luchtballon
luchtballon is offline
nou, ik ben eigenlijk heel vrolijk. na vanavond is er rust. met of zonder mn vriend
Oud 02-10-2007, 12:00
tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
nou, ik ben eigenlijk heel vrolijk. na vanavond is er rust. met of zonder mn vriend :)
hij heeft het dus niet uitgemaakt? of wat is er gebeurd? :nieuwsgierig:
Oud 02-10-2007, 12:13
Verwijderd
Ik had zo'n bizarre droom! Een vriend van me zei dat hij verliefd op me was en begon me te zoenen en alles, gewoon waar mijn vriend bij stond. En dat was ten eerste raar omdat die vriend homo is en dus nooit op me zou vallen, maar mijn vriend zei heel rustig: Oh, nou, dan gaan jullie toch lekker verder samen? En hij was helemaal blij voor ons enzo. En ik had echt zoiets van: 'Hè?! Maar ik vind hem niet leuk om die manier en waarom laat je mij zo makkelijk gaan? Ik wil helemaal niet bij hem horen, maar bij jou!'

Dus toen moest hij me vanochtend weer 10 keer verzekeren dat hij me nooit zonder slag of stoot zou laten gaan
Met citaat reageren
Oud 02-10-2007, 12:26
luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
hij heeft het dus niet uitgemaakt? of wat is er gebeurd? ieuwsgierig:
Hij is nog niet geweest. Maar hij gedraagt zich zo kortaf en ontwijkend dat het vrij duidelijk is. Zoals hij ook deed toen hij eerst twijfelde. En ni een mailtje gister zei hij dat ik me niet druk moest maken maar dat geloof ik niet
nog een paar uur?

edit: vriend van hem en mij zegt dat ik straks vast niet meer vrolijk ben, dus het gaat uit, kom maar op, ben benieuwd wat hij te zeggen heeft

Laatst gewijzigd op 02-10-2007 om 12:58.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2007, 12:43
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Ik slaap bij een vriendinnetje dat in Vlaardingen woont, schijnt goed te doen te zijn vanuit Rdam Ik ga m'n best doen
Ik zie dat er een nachtbus naar Berkel gaat, 3.10 en 4.40u Anders moet ik met de fiets, of met de auto (parkeergeld ) of met de taxi (25 euro). Hmmz. Hoe doen mensen dat toch

En om ontopic te blijven: waardeloos
[edit]hihi, er werd net met mij geflirt en ik ging stiekem terugflirten. Ik kan het nog

Laatst gewijzigd op 02-10-2007 om 13:38.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2007, 13:47
I C U
I C U is offline
Citaat:
Ik zie dat er een nachtbus naar Berkel gaat, 3.10 en 4.40u Anders moet ik met de fiets, of met de auto (parkeergeld ) of met de taxi (25 euro). Hmmz. Hoe doen mensen dat toch

En om ontopic te blijven: waardeloos
[edit]hihi, er werd net met mij geflirt en ik ging stiekem terugflirten. Ik kan het nog
Tja, ik ken het gevoel, met de taxi is voor mij niet eens betaalbaar, parkeergeld is kansloos en fietsen... Neuh, denk niet dat dat 'm wordt. Te ver weg En mijn kant op gaat niet eens een nachtbus

@ Rioto: Oh, prima te doen dan

OT: Bah. Ik ga 'm uit m'n hoofdzetten. Totaal nutteloze goser. En ja, ik weet dat het gozer moet zijn, maar ik zeg gewoon goser. Oh zo.
Oud 02-10-2007, 13:59
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Tja, ik ken het gevoel, met de taxi is voor mij niet eens betaalbaar, parkeergeld is kansloos en fietsen... Neuh, denk niet dat dat 'm wordt. Te ver weg En mijn kant op gaat niet eens een nachtbus
Ben er net achter dat parkeren gratis is tussen 23.00-09.00u. Betekent alleen geen alcohol
En zullen we de rest maar via PM bespreken? Als FB's moeten we wel het goede voorbeeld geven
Oud 02-10-2007, 14:15
Yana
Yana is offline
Ik voel me alleen, op zo'n beetje ieder gebied. Ik doe het ook zelf, daar niet van. Ik zou misschien niet eens anders willen. Maar toch voel ik me alleen.
Oud 02-10-2007, 14:39
I C U
I C U is offline
Citaat:
Ben er net achter dat parkeren gratis is tussen 23.00-09.00u. Betekent alleen geen alcohol
En zullen we de rest maar via PM bespreken? Als FB's moeten we wel het goede voorbeeld geven
Oeh, was ik daar bijna m'n voorbeeldfunctie vergeten
Oud 02-10-2007, 15:03
Verwijderd
Onwijs goed!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten