Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
We zien elkaar nu nauwelijks meer terwijl we in het zelfde huis wonen. Hij vertrekt om kwart over 5, komt om half 7 thuis dan eten we samen, hij gaat studeren, we kijken samen goede tijden, hij gaat studeren en om kwart over 10 naar bed.
En ik weet dat we zullen moeten verhuizen om het makkelijker te maken maar ik weet niet of ik dat wil... Hier wonen mijn vrienden, mijn ouders en mijn artsen. Vooral dat laatste vind ik eng. We zullen dan 3 kwartier verderop gaan wonen. Dat betekent dat ik mijn arts niet kan behouden. Net nu het goed gaat. Pff en nieuwe vrienden maken... Daar ben ik zo slecht in. Maar ja ik hou van hem en ik wil dat hij het makkelijker krijgt dus we zijn al wel een beetje op ''huizenjacht''. BAH
|
Zolang ik hem maar niet zie, valt het eigenlijk allemaal wel mee, het is niet zo dat ik aan hem loop te denken ofzo, helemaal niet. Ik kan hem dus maar beter gewoon niet meer zien, maar dat zou wel jammer zijn...want het is zo leuk en zo fijn om hem te zien
![]()
||
Citaat:
Verhuizen is de enige optie nu. Maar daar moet het salaris voor zijn en dat gebeurt door de studie.
||
Citaat:
![]() ![]() OT: Gisteravond was supergezellig, ik zit zó op één lijn met dat vriendinnetje, geweldig gewoon. Verder doe ik niet aan mannen, totaal hopeloos. Ik weet nog niet of ik überhaupt met die jongen ga daten... Hij is wel leuk en zag er verdomd goed uit zaterdag, maar ja...
||
Citaat:
![]() Ik ben vanaf een uur of elf beschikbaar, maar ik neem aan dat je toch niet eerder naar de stad gaat ![]() ![]() Oh, en OT: hihi, ik krijg mail van een forumer waar ik ooit wat mee geklooid heb... in 2001 ![]()
|
heb vandaag eindelijk een vriendin waar ik al tijden pissed op ben een mail gestuurd met daarin dat ik met haar wil praten hierover. ze had me al n paar keer gebeld maar ik neem dan niet op en bel ook niet terug. heel laf maar ik hou gewoon niet van bellen en al helemaal niet als het een moeilijk gesprek gaat worden, maargoed, ik heb gezegd dat ik haar snel zou bellen zodat we kunnen praten en ik ben trots op mezelf dat ik dit gedaan heb want ik ga altijd het conflict uit de weg.
![]() verder heb ik mn lover nog steeds niet gezien maar hij denkt wel aan me. maarja wat heb ik daaraan. en die andere jongen vindt mij echt heeel leuk en ik moet maar zeggen dat ik nog met mn hoofd ergens anders zit. pfff dolle boel dus ![]()
|
Het gaat naar omstandigheden wel goed. Heerlijk weekend samen gehad ondanks dat we stress/ spanningen op elkaar afreageerde. Ook lang gepraat over een aantal dingen. Alleen zondag is balen. Hem op de trein zetten en dan weer alleen thuis zijn. Wel zijn spullen die door mijn hele kamer slingeren maar hem weer een week moeten missen...
![]() |
![]() |
|
Grr ik twijfel twijfel. Hoe kan ik nou weten of hij me écht leuk vindt? En ik was net verliefd aan het worden en dan haalt hij dat onderuit door de paar minuten raar gesprek die we gisteren hadden. Waarschijnlijk niet expres, maar toch, het voelt klote. En vooral: hoe weet ik nou of ik met hem door wil? Want hij is leuk en lief enzo, maar ik wil wel gewoon mezelf kunnen zijn. Hmm en ik zie hem pas dit weekend weer, dus ik weet ook niet hoe ik deze week door moet komen. Het stomme is dat ik niet kan stoppen erover te denken, elk uur komt dit wel even in me op en het leren, opruimen, alles wordt een beetje geblokkeerd daardoor. Misschien moet ik het hem toch maar even vertellen... maarja, hoe blijft dan een beetje de vraag.
![]() Gelukkig wel even met vriendinnetje gepraat vanmiddag, dat was echt fijn! Zij dacht tenminste met me mee enzo. Nog maar even haar bedanken ![]()
|
Leuk zeg!
Ik was een seconde geleden nog vrolijk maar net krijg ik een afzegmailtje over een kek feestje en een mailtje over dingen die gepland staan en waar ik niet over geinformeerd wordt leuk. En hij is walgelijk leuk, jammer dat ik hysterisch op de grond heb liggen krijsen voor zijn trein. Gelukkig was mijn weekend wel bijzonder geniaal ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() OT: Ik krijg 'm de laatste dagen niet uit m'n hoofd, echt niet. Maar ik durf niet goed iets met 'm af te spreken, om verschillende redenen. Hm.
|
Ik ben bang.. zo vreselijk bang.. en zo verdrietig en leeg van binnen, ergens zo vreselijk gekwetst.
Maar niemand mag het zien, niemand mag dicht bij me komen.. *zucht* Waar ben ik nou eigenlijk mee bezig ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Hoe kun je nou iemand haten en tegelijk toch van hem blijven houden? Ik word er gék van, ik wil er gewoon klaar mee zijn en verder kunnen
![]() ![]() |
![]() |
|
Hmm.. Vanmiddag komt hij langs. Gaan we samen mijn kamer opruimen. (meneer de huisman vond het nodig.
![]() ![]() Morgen film kijken met een goede vriendin. En heerlijk bijkletsen. ![]() ![]() En in het weekend lekker shoppen in Nijmegen. ![]()
||
Citaat:
hoe je iemand kunt haten en ervan kunt houden vraag ik me ook nog steeds af.. maar ja, er is een dunne lijn tussen haat en liefde word ik dan meteen weer mee om mn oren gesmeten.
|
Hij komt zo naar me toe om het uit te maken, denk ik. terwijl hij gister per mail zei dat ik me neit druk moest maken en dat het dan prima ging, maar ik geloof het niet. Oh joy, ik wil helemaal neit dat het vanmiddag wordt. ga maar 3 dagen terug
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() OT: Oh, huppel ik gisteren vrolijk achter m'n moeder aan richting de buren, ga ik gigantisch op m'n bek en zegt m'n enkel krak ![]() I think I need a hug ![]() Maar buiten die enkel gaat het eigenlijk wel goed ![]()
||
Zou hij weten dat ik al die tijd expres zo lullig heb gedaan om er voor te zorgen dat ie niet meer aan mij zou denken? Volgens mij niet.. Ik denk wel dat het gelukt is. Maar ik weet niet of ik daar wel blij om moet zijn.
![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik had zo'n bizarre droom! Een vriend van me zei dat hij verliefd op me was en begon me te zoenen en alles, gewoon waar mijn vriend bij stond. En dat was ten eerste raar omdat die vriend homo is en dus nooit op me zou vallen, maar mijn vriend zei heel rustig: Oh, nou, dan gaan jullie toch lekker verder samen? En hij was helemaal blij voor ons enzo. En ik had echt zoiets van: 'Hè?! Maar ik vind hem niet leuk om die manier en waarom laat je mij zo makkelijk gaan? Ik wil helemaal niet bij hem horen, maar bij jou!'
Dus toen moest hij me vanochtend weer 10 keer verzekeren dat hij me nooit zonder slag of stoot zou laten gaan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() nog een paar uur? edit: vriend van hem en mij zegt dat ik straks vast niet meer vrolijk ben, dus het gaat uit, kom maar op, ben benieuwd wat hij te zeggen heeft
Laatst gewijzigd op 02-10-2007 om 12:58. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() En om ontopic te blijven: ![]() [edit]hihi, er werd net met mij geflirt en ik ging stiekem terugflirten. Ik kan het nog ![]()
Laatst gewijzigd op 02-10-2007 om 13:38. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() @ Rioto: Oh, prima te doen dan ![]() OT: Bah. Ik ga 'm uit m'n hoofdzetten. Totaal nutteloze goser. En ja, ik weet dat het gozer moet zijn, maar ik zeg gewoon goser. Oh zo.
||
Citaat:
![]() En zullen we de rest maar via PM bespreken? Als FB's moeten we wel het goede voorbeeld geven ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|