| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Hmm, toch wel balen dat ik nu muziek op heb staan die ik normaal gesproken echt niet zou luisteren, alleen maar omdat hij de gast in de metallica-shirts was en mijn favoriete band dus zorgt voor associaties die ik even niet wil hebben...
|
|
|
Verwijderd
|
Ik ga een weekendje met mijn ex-maar-het-is-weer-aan, naar Toronto, aangezien hij 5700KM verderop werkt, ontmoetten we elkaar halverwege voor 5 daagjes begin November. Ik heb er zin in ! Het is dus onofficieel 'aan', we gaan kijken hoe het gaat enzo...
Wel zin in Toronto! |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Als dat smsje nu van hem was ga ik huilen. Mijn moeder heeft trouwens al ontcijfert van wie ie er iene is, dus als de nood aan de man komt kan ie in het telefoonboek opgezocht worden. Maar dat is wel een ultieme stalkeractie en ik durf dan echt niet te bellen "Haj, had jij mij gesmst? ...nee? Oh kut "
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Zwemmen is op zich wel een optie, maar dan moet ik daar wel de tijd voor vinden, en dat, lieve mensen, is het grootste probleem Maar: gisteravond was wel weer leuk, uiteten was retegezellig, en met m'n beste vriendinnetje komt het ook wel weer goed, uiteindelijk. Kwam ik een ander figuur tegen met wie ik echt al jaren aan het flirten ben, en waarschijnlijk gaan we over twee weken daten, ofzo Whaha, maar dat hebben we al vaker gezegd, dus 't zou mij verbazen als het daadwerkelijk doorgaat Whaha.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
M'n emoties zijn toch heel facinerend al zeg ik het zelf.... Ik ben nu in de "verdomme-wat-is-hij-eigenlijk-lullig-tegen-me-geweest-die-laatste-weken-terwijl-ik-zo-mn-best-deed-stemming"
Ik zou bijna zeggen dat dat een goed teken is, al weet ik dat het morgen weer heel anders kan/zal zijn...
|
|
|
Verwijderd
|
Eindelijk vooruitgang: ik heb geloof ik eindelijk op een rijtje wat ik nou wil. Nu moet ik dat alleen nog aan hem overbrengen. En dan gelijk vragen wat hij nou wil, want dat is minstens zo belangrijk. Ik kan wel een groot deel zelf bedenken, alleen weet ik niet of ik gelijk heb. Maar ja, het is al iets
![]() En m'n moeilijke nichtje heeft een vriendje en ze zijn ontzettend leuk samen |
|
|
|
|
Ondanks dat het net uit is, heb ik echt een hele vette avond gehad gisteravond. Lekker gedanst, gek gedaan, gelachen met een oude schoolvriendin waar ik nu nog steeds goed contact mee heb.
|
|
|
|
Ik kwam mijn exgisteren per ongeluk tegen in onze oude stamkroeg. Hij zou niet uitgaan, dus ik waande me 'veilig'. Meer dan een hoi kwam er niet uit en toen ben ik zo hard mogelijk doorgelopen (mijn vriendin met wie ik was had hoge hakken aan dus dat schoot niet zo op).
Heb gemaild dat ik geen contact meer wil, kreeg ik een heel lief en begripvol mailtje terug .Heb vanochtend ontzettend zitten janken (wel meer als een half uur en dat is voor mij echt veel), maar toen ik gedouched had ging het wel meer. Ik mis het contact, maar ik denk nu minder aan hem en hoef ook niet te zien hoe makkelijk hij zijn leven weer oppakt. Vandaag hoef ik hem niet meer terug in ieder geval. Dus eigenlijk kun je zeggen dat het op relationeel gebeid goed gaat .
|
|
|
|
Het is een heerlijk idee dat ik eindelijk op mezelf ga wonen en ik kan me dan ook uren bezighouden met fantaseren en dingen uitzoeken.
Ik hoop zo dat dit jaar snel voorbij gaat zodat ik 'echt' op zoek kan. Gisteravond een heerlijke avond gehad bij Kamelot, die lui waren GOED bezig Heerlijk in slaap kunnen vallen <3 voor het eerst sinds nachten meer dan 3 uur geslapen en ook rustig geslapen.Vandaag was gewoon lekker brak met een kameraad op de bank hangen en film kijken lekker niks!!
|
|
|
Verwijderd
|
Er is gewoon niks moeilijks.
Als we samen zijn is het geweldig. En als we niet samen zijn dan denk ik aan hoe geweldig het zal zijn hem te zien. Ik weet niet wattie ziet, maar kennelijk ziet hij iets geweldigs en mij en ik moet maar gewoon eens leren accepteren dat ook zo'n jongen op mij kan vallen. |
|
|
|
Verwijderd
|
Ik ben zó stom, ZO STOM!!! Heb ik zowat de hele zomer een crush gehad op een jongen die ik één keer gezien heb, zie ik hem nu ineens weer (ik alleen, hij met groepje), loop ik door en ga ik naar huis!
Waarom zit er geen ene flikker logica in die kop van mij? Waarom kon ik nou niet gewoon éven aan de andere kant van de bar blijven hangen en wat drinken, zoals ik negen van de tien keer doe als ik een film heb gezien. Waarom ga ik ineens twijfelen of hij het wel was? Omdat mn herinnering vaag is? Ja duh, die is ook al twee maanden oud, wat wil je dan. Hij was het toch wel, dat kan niet anders. Oh bah oh bah oh bah, ik verpest het ook altijd voor mezelf. Zo kom ik natuurlijk nérgens. Schijtluis.
|
|
|
|
|
ziek geweest dit weekend, maar wel de kans gehad om veel lol samen te hebben. ik zat eraan te denken om gitaarspelen in de vrieskist te zetten, maar ik pakte vanavond weer mijn oudste gitaar uit het rek, en dat was toch wel iets van... WOW!!!!wat kan ik erover zeggen? gewoon een geweldige gitaar, en het spelen gaat op dat ding zo makkelijk. Iedereen die ik ken vind het een rampending (te dunne hals, te lage frets) maar tis MIJN gitaar, en het is MIJN mainaxe. en iedereen die commentaar erop heeft, mag, maar mag er niet meer op spelen (hell, alleen m'n vriendin mag erop spelen!)
er gaat een hoop gebeuren, voordat 2007 ten einde is... laat ik je dat wel zeggen...
![]() |
|
|