Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-09-2007, 12:00
Qimm
Qimm is offline
Heb jeen romantisch dineetje, krijgt de man aan de tafel naast je een beroerte
Oud 29-09-2007, 12:02
groovy
groovy is offline
Het was gister weer gezellig met hem. Alleen jammer dat ie vroeg weg moest. Maar ik zie hem vanavond weer . En volgens mij weet mijn ex nu ook dat ik een nieuw vriendje heb..raar idee..hij doet me niks meer, maar ik vraag me stiekem af hoe hij erop gereageerd heeft..gemeen ben ik hè .

En ik kijk zo uit naar 12 oktober, we zijn dan echt een weekendje samen en ik leer zijn vrienden kennen! Ik kende ze al, maar dan zijn we echt een weekend samen zeg maar. Hoop echt dat het klikt en gezellig wordt enzo !
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 12:03
groovy
groovy is offline
Citaat:
Heb jeen romantisch dineetje, krijgt de man aan de tafel naast je een beroerte
o my god, dat lijkt me echt eng dan weet je toch ook niet meer hoe je je moet gedragen!
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 12:06
Verwijderd
Jeetje, hij heeft er zin in. Vorig weekend heb ik voor het eerst in 2,5 jaar zijn hele familie (van moeders kant) ontmoet. Hij is niet zo'n familiemens, maar nu zijn opa 85 werd ging hij ook eens een keer mee. (Ik ben wél een familiemens, dus het zorgt nog wel eens voor discussies , maar dat terzijde.)
Hij heeft er dus zin in, want er was een klein babyneefje en die lag in een kinderwagen. Dus op een gegeven moment ging 'ie de wagen duwen en zei hij: "staat me goed hè? Dit wil ik ook." En van de week kreeg ik een smsje met de mededeling dat zijn collega trouwfoto's had meegenomen én met de medeling: "Ik wil ook trouwen!"

De reacties van veel van zijn neven (die ik nog nooit had gezien) waren ook erg grappig. "En hoeveel weken zijn jij en Marten al bij elkaar?" Ik zo: "Ruim 2,5 jaar" Alle monden vielen open van verbazing huhu. Maar goed, zo klinkt het niet grappig, maar het was het wel.

Het gaat (nog steeds) heel goed. Alleen baal ik er echt van dat we elkaar zo weinig zien. Het is bijna altijd maar een avond, nacht en een kort stuk van de ochtend. Nooit een heel weekend, want hij moet óf werken, óf honkballen of ik heb weer afspraken en dingen die ik niet kan afzeggen. Dat is soms wel erg frustrerend Maar jaaa, de komende twee jaar zullen er waarschijnlijk nog zo uit gaan zien. We overleven het wel.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 12:07
Qimm
Qimm is offline
Wij gingen dan ook uit pure zenuwachtigheid (wel heel zachtjes, hoorde verder niemand) grappen maken dat wij niet wouden eten wat die man had gehad

We kregen meteen een nieuwe tafel aangeboden, gelukkig.
Oud 29-09-2007, 12:21
Verwijderd
Wheheheh, laatst was ik een jongen tegengekomen met wie ik eh... bijna vijf jaar geleden, nee, helemaal vijf jaar geleden een paar keer gezoend heb. Ik had toen echt wel een crush op hem maar hij wilde het bij zoenen laten (op de beruchte avond waarop Qimm het nodig vond om op de de bar in slaap te vallen terwijl ik uit wraak met de zanger van mijn broertjes band ging zoenen ). Nou ja, verhaal over, heb daarna nog wel es met hem gezoend geloof ik maar verder niets.

Maar goed, die was ik dus tegengekomen, dat was wel grappig - echt zo'n "Hoi" en vervolgens allebei over onze schouder kijken van "Oh ja!" en breed lachen. Sowieso, want hij was eh... nogal aangekomen. Waardoor hij er nu echt als een boerenlul uitziet. En ik ben natuurlijk een werelds stadstype, ahem. Ik liep er in ieder geval gelukkig wel net bij in mooie kleren en een beetje opgetut en met m'n haar okee enzo (is wel eens anders als ik op vrijdag brak terug naar m'n ouders ga ). Ik vond dus dat hij mij nu wel vreselijk leuk moest vinden en dat ik nu veruit out of his league was. Waarop men me natuurlijk weer arrogant vond

Dit wordt echt een veel te lang verhaal om iets dat helemaal niet heel interessant is Maar à la, goed, kwam ik donderdag voor het uitgaan nog even op msn, sprak hij me opeens aan. Ik heb hem al drie jaar uit mijn msn, dus dat geeft wel aan hoe onverwacht dat was Hij uitgebreid kletsen en hij vond dus ook dat we maar eens iets moesten afspreken, "omdat het vroeger zo gezellig was". Ik: "Gezellig? Dat herinner ik me niet zo... ik herinner me vooral geflikflooi." HIj: "...eh.. dat vond ik wel gezellig." Vervolgens moest ik weg, maar toen ging ie me ook nog z'n nummer geven en me toevoegen aan zijn hyves, ontdekte ik de volgende morgen. Hihihi. Ik ben niet van plan om bij hem op bezoek te gaan, maar hij mag best naar een discotheek komen als wij toevallig ook gaan. Goed voor m'n ego-acties zijn dit.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 13:57
Verwijderd
Woeh, een nieuw dieptepunt bereikt geloof ik
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 15:37
Verwijderd
morgen zie ik hem weer! morgen rond deze tijd zijn we zelfs al anderhalf uur bij elkaar! oh hemeltje, daar kijk ik naar uit
dat vijf dagen *zo* lang kunnen duren ...
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 15:43
moon
moon is offline
Ik kwam mijn ex tegen met zijn nieuwe vriendin, wow wat kan die jongen boos kijken. Nu heb ik het helemaal verpest bij hem, want ik schoot spontaan in de lach toen ik dat boze gezicht zag.
Oud 29-09-2007, 15:45
zeep007
zeep007 is offline
Hij gaat prima
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 15:50
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Vanavond samen een piratenfeestje...

Ik heb er zin in...
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 15:55
Verwijderd
Citaat:
Ik kwam mijn ex tegen met zijn nieuwe vriendin, wow wat kan die jongen boos kijken. Nu heb ik het helemaal verpest bij hem, want ik schoot spontaan in de lach toen ik dat boze gezicht zag.

ik heb mààààànden geleden ook eens een ex van me gezien in de stad, samen met zijn huidige vriendin, en OMG die *vriendin* keek viiiieeeeessssssss toen ik hoi zei
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 16:24
BleuEyes
BleuEyes is offline
Vrijgezel, jemig
Oud 29-09-2007, 16:56
Rob
Rob is offline
't Was hartstikke leuk gister en heb het erg naar mijn zin gehad.
Binnenkort weer 's dunnetjes overdoen.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 16:57
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
oehh, een nieuw forumkoppeltje (a)
Oud 29-09-2007, 17:07
Crimson
Crimson is offline
sidhe en rob?

foto's foto's foto's!
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 17:13
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
sidhe en rob?

foto's foto's foto's!

Hahaha
Oud 29-09-2007, 17:23
gewoonik
gewoonik is offline
Ik ben bang dit dit helemaal niet gaat werken zo.
Zo ver uit elkaar nog 3 maanden, terwijl ik me zo rot voel.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 17:42
Fayette
Beetje een dieptepuntje.. Ik heb er echt even geen trek in om ook maar iemand te zien! Ik heb trouwens een plan bedacht hoe ik de jongen van de cdwinkel ga veroveren..! Ik ga volgende week mijn snode plannen uitvoeren. Vandaag zag ik er namelijk niet zo leuk uit.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 19:32
ST*R
ST*R is offline
Ja nu weet ik het helemaal niet meer! Het kan zo leuk zijn maar we 'verpesten' het allebei een beetje..
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 21:10
metallica
metallica is offline
Hmm, toch wel balen dat ik nu muziek op heb staan die ik normaal gesproken echt niet zou luisteren, alleen maar omdat hij de gast in de metallica-shirts was en mijn favoriete band dus zorgt voor associaties die ik even niet wil hebben...
Oud 30-09-2007, 01:13
Myuki
Myuki is offline
mn vriendje is lief
mn vrienden zijn leuk
mijn ouders ook
Oud 30-09-2007, 06:21
Verwijderd
Ik ga een weekendje met mijn ex-maar-het-is-weer-aan, naar Toronto, aangezien hij 5700KM verderop werkt, ontmoetten we elkaar halverwege voor 5 daagjes begin November. Ik heb er zin in ! Het is dus onofficieel 'aan', we gaan kijken hoe het gaat enzo...
Wel zin in Toronto!
Met citaat reageren
Oud 30-09-2007, 10:06
Verwijderd
nog zo'n vier uur!!
Met citaat reageren
Oud 30-09-2007, 11:41
Qimm
Qimm is offline
Whahaha Iemand is een doohoos
Oud 30-09-2007, 12:04
Verwijderd
Citaat:
Whahaha Iemand is een doohoos

Als dat smsje nu van hem was ga ik huilen. Mijn moeder heeft trouwens al ontcijfert van wie ie er iene is, dus als de nood aan de man komt kan ie in het telefoonboek opgezocht worden. Maar dat is wel een ultieme stalkeractie en ik durf dan echt niet te bellen "Haj, had jij mij gesmst? ...nee? Oh kut "
Met citaat reageren
Oud 30-09-2007, 12:05
ST*R
ST*R is offline
Ik heb tegen hem gezegd waar ik mee zit, maar volgens mij interesseert het hem niet zo. En ik weet nog steeds niet of het nou aan hem ligt of aan mij. Ik vind hem echt heel leuk maar volgens mij wil ik gewoon een ander 'soort' vriendje dan dat hij is. Of moet ik gewoon nog wennen?
Met citaat reageren
Oud 30-09-2007, 12:09
I C U
I C U is offline
Citaat:
Lol, skieen is brandy & cigar shit, just plain fun.

Als je echt resultaat wil boeken, HARDLOPEN. Beter icm fietsen en zwemmen. !!!!1!!!9.11
Skiën is het echte werk, tenminste, zoals ik het doe wel Zwemmen is op zich wel een optie, maar dan moet ik daar wel de tijd voor vinden, en dat, lieve mensen, is het grootste probleem

Maar: gisteravond was wel weer leuk, uiteten was retegezellig, en met m'n beste vriendinnetje komt het ook wel weer goed, uiteindelijk. Kwam ik een ander figuur tegen met wie ik echt al jaren aan het flirten ben, en waarschijnlijk gaan we over twee weken daten, ofzo Whaha, maar dat hebben we al vaker gezegd, dus 't zou mij verbazen als het daadwerkelijk doorgaat Whaha.
Oud 30-09-2007, 12:32
Verwijderd
Citaat:
Skiën is het echte werk, tenminste, zoals ik het doe wel Zwemmen is op zich wel een optie, maar dan moet ik daar wel de tijd voor vinden, en dat, lieve mensen, is het grootste probleem

Maar: gisteravond was wel weer leuk, uiteten was retegezellig, en met m'n beste vriendinnetje komt het ook wel weer goed, uiteindelijk. Kwam ik een ander figuur tegen met wie ik echt al jaren aan het flirten ben, en waarschijnlijk gaan we over twee weken daten, ofzo Whaha, maar dat hebben we al vaker gezegd, dus 't zou mij verbazen als het daadwerkelijk doorgaat Whaha.
Als je het echt wilt, heb je er tijd voor.. en als je die tijd er niet voor over hebt, moet je gewoon niet willen afvallen. Zo zie ik het
Met citaat reageren
Oud 30-09-2007, 12:37
Dzjun
Dzjun is offline
ik heb geen relationeel gebied meer... ach ja, tis wel even lekker rustig zo
Oud 30-09-2007, 12:58
Maija
Maija is offline
ik heb even het gevoel dat ik dit leven niet meer volhou, niet zonder hem.. maar hij is mij allang vergeten ,

GDMME gast, negeer me, praat niet met me, of praat wel gewoon met me.. doe normaal, hier kan ik niet mee omgaan
Oud 30-09-2007, 13:39
Verwijderd
Logeerpartijen en praten, praten, praten tot diep in de nacht met lief vriendinnetje. Jeej <3
Met citaat reageren
Oud 30-09-2007, 13:43
metallica
metallica is offline
M'n emoties zijn toch heel facinerend al zeg ik het zelf.... Ik ben nu in de "verdomme-wat-is-hij-eigenlijk-lullig-tegen-me-geweest-die-laatste-weken-terwijl-ik-zo-mn-best-deed-stemming"
Ik zou bijna zeggen dat dat een goed teken is, al weet ik dat het morgen weer heel anders kan/zal zijn...
Oud 30-09-2007, 14:10
Verwijderd
Eindelijk vooruitgang: ik heb geloof ik eindelijk op een rijtje wat ik nou wil. Nu moet ik dat alleen nog aan hem overbrengen. En dan gelijk vragen wat hij nou wil, want dat is minstens zo belangrijk. Ik kan wel een groot deel zelf bedenken, alleen weet ik niet of ik gelijk heb. Maar ja, het is al iets

En m'n moeilijke nichtje heeft een vriendje en ze zijn ontzettend leuk samen
Met citaat reageren
Oud 30-09-2007, 14:38
Verwijderd
Had ik al gezegd dat hij echt leuk was en dat ik een sms wil Argh Het is zo leuk om vrijgezel te zijn hihihi
Met citaat reageren
Oud 30-09-2007, 14:50
Verwijderd
Ehm beetje dood op het moment
Met citaat reageren
Oud 30-09-2007, 16:25
niña
niña is offline
Lekker alles behandelen met vriendin
Oud 30-09-2007, 17:02
vixen
vixen is offline
Pff, wat een gedoe zeg. Vrienden blijven met exen is normaal gesproken iets waar ik niet moeilijk over doe, maarja, die waren dan ook geen 2,5 jaar bij mij. Gelukkig was de date van vrijdag leuk, maar ook dat is verwarrend. Bah.
Oud 30-09-2007, 18:42
Verwijderd
Hahaa hij heeft gemaild Er gaat gedate worden
Met citaat reageren
Oud 30-09-2007, 20:08
Verwijderd
Ik heb vandaag weer eens heerlijk ouderwets bij mijn papa aan de hand gewandeld in het bos. En eergisteren lag er opeens een reep chocola in de brievenbus. Ook van mijn papa. Hij is lief.
En straks komt het vriendje weer thuis, fijn!
Met citaat reageren
Oud 30-09-2007, 20:08
BleuEyes
BleuEyes is offline
Ondanks dat het net uit is, heb ik echt een hele vette avond gehad gisteravond. Lekker gedanst, gek gedaan, gelachen met een oude schoolvriendin waar ik nu nog steeds goed contact mee heb.

Oud 30-09-2007, 20:19
waves
waves is offline
Ik kwam mijn exgisteren per ongeluk tegen in onze oude stamkroeg. Hij zou niet uitgaan, dus ik waande me 'veilig'. Meer dan een hoi kwam er niet uit en toen ben ik zo hard mogelijk doorgelopen (mijn vriendin met wie ik was had hoge hakken aan dus dat schoot niet zo op).

Heb gemaild dat ik geen contact meer wil, kreeg ik een heel lief en begripvol mailtje terug .

Heb vanochtend ontzettend zitten janken (wel meer als een half uur en dat is voor mij echt veel), maar toen ik gedouched had ging het wel meer.

Ik mis het contact, maar ik denk nu minder aan hem en hoef ook niet te zien hoe makkelijk hij zijn leven weer oppakt. Vandaag hoef ik hem niet meer terug in ieder geval.

Dus eigenlijk kun je zeggen dat het op relationeel gebeid goed gaat .
Oud 30-09-2007, 20:38
Verwijderd
Dr is over veel gepraat, en ik heb een heerlijk weekend gehad, ondanks dat we zijn verzopen in walibi en huilbuien in bed hadden. Ik weet nu, meer dan ooit, dat we gewoon bij elkaar horen en dat ik stapelgek op hem ben, maar dat hij ook gek is op mij.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2007, 20:56
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Goed
Oud 30-09-2007, 21:09
Dott
Dott is offline
Het is een heerlijk idee dat ik eindelijk op mezelf ga wonen en ik kan me dan ook uren bezighouden met fantaseren en dingen uitzoeken.
Ik hoop zo dat dit jaar snel voorbij gaat zodat ik 'echt' op zoek kan.

Gisteravond een heerlijke avond gehad bij Kamelot, die lui waren GOED bezig echt lekker uit lopen leven.. even alles van me af kunnen zetten, dansen, mn haar alle kanten uitgooien en knetterhard meebleren.. hoe vreselijk fijn kan afleiding zijn.
Heerlijk in slaap kunnen vallen <3 voor het eerst sinds nachten meer dan 3 uur geslapen en ook rustig geslapen.

Vandaag was gewoon lekker brak met een kameraad op de bank hangen en film kijken lekker niks!!
Oud 30-09-2007, 22:41
Verwijderd
dit is helemaal niet hoe het zou moeten zijn ;(
Met citaat reageren
Oud 30-09-2007, 23:25
Verwijderd
Er is gewoon niks moeilijks.
Als we samen zijn is het geweldig.
En als we niet samen zijn dan denk ik aan hoe geweldig het zal zijn hem te zien.

Ik weet niet wattie ziet, maar kennelijk ziet hij iets geweldigs en mij en ik moet maar gewoon eens leren accepteren dat ook zo'n jongen op mij kan vallen.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2007, 23:28
Verwijderd
Ik ben zó stom, ZO STOM!!! Heb ik zowat de hele zomer een crush gehad op een jongen die ik één keer gezien heb, zie ik hem nu ineens weer (ik alleen, hij met groepje), loop ik door en ga ik naar huis!
Waarom zit er geen ene flikker logica in die kop van mij? Waarom kon ik nou niet gewoon éven aan de andere kant van de bar blijven hangen en wat drinken, zoals ik negen van de tien keer doe als ik een film heb gezien. Waarom ga ik ineens twijfelen of hij het wel was? Omdat mn herinnering vaag is? Ja duh, die is ook al twee maanden oud, wat wil je dan. Hij was het toch wel, dat kan niet anders.
Oh bah oh bah oh bah, ik verpest het ook altijd voor mezelf. Zo kom ik natuurlijk nérgens. Schijtluis.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 00:06
Orpheo
Orpheo is offline
ziek geweest dit weekend, maar wel de kans gehad om veel lol samen te hebben. ik zat eraan te denken om gitaarspelen in de vrieskist te zetten, maar ik pakte vanavond weer mijn oudste gitaar uit het rek, en dat was toch wel iets van... WOW!!!!wat kan ik erover zeggen? gewoon een geweldige gitaar, en het spelen gaat op dat ding zo makkelijk. Iedereen die ik ken vind het een rampending (te dunne hals, te lage frets) maar tis MIJN gitaar, en het is MIJN mainaxe. en iedereen die commentaar erop heeft, mag, maar mag er niet meer op spelen (hell, alleen m'n vriendin mag erop spelen!)

er gaat een hoop gebeuren, voordat 2007 ten einde is... laat ik je dat wel zeggen...
Oud 01-10-2007, 07:36
woezel
woezel is offline
ik vind hem echt interessant en grappig en al mn vrienden zeiden dat hij me aan het versieren was en ik had het weer niet echt door.
Reageren

Regels voor berichten