Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-02-2008, 08:20
duivelaartje
duivelaartje is offline
Shit, vergeten te kijken. Dit weekend maar even uitzendinggemist bekijken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-02-2008, 09:15
Verwijderd
Vanaf nu staat Dennis op 1 bij mij, dat stond hij al, maar ik ben er nu nog zekerder over. Zal je zien dat Patrick de mol is
Met citaat reageren
Oud 01-02-2008, 09:29
Verwijderd
Patrick is nog steeds de mol voor mij, hij doet alleen niet meer zo heel verdacht de laatste tijd. Maar anders heb ik voor niks aan de pool meegedaan

Hmm, nee hij was toch wel verdacht gisteren. Met die telefoonopdracht waren Dunya en Patrick wel heel slecht. En in de achtbaan was hij ook slecht (maar dat waren ze allemaal).
Met citaat reageren
Oud 01-02-2008, 11:59
Nyawa
Citaat:
Goed, Joris kan de mol dus niet meer zijn, want de mol krijgt gewoon nooit een rood scherm, toch?
Pieter-Jan zegt in de intro dat alles vandaag omgekeerd zal zijn. Dus misschien is dat normaal wel zo, maar kan vandaag de Mol ook een rood scherm krijgen in plaats van alleen groen.

En nog iets: als je daarmee kon testen of iemand wel of niet de Mol zou zijn, waarom zouden de andere vier dan zo snel hebben ingestemd dat Joris de test het slechtst zou maken terwijl ze roepen dat ze Joris helemaal niet verdenken? Dan was het toch logischer geweest om druk uit te oefenen om die vrijstelling aan een ander te geven die meer verdacht werd?
Met citaat reageren
Oud 01-02-2008, 13:41
Verwijderd
ik heb joris en patrick veel stemmen gegeven helaas
Met citaat reageren
Oud 01-02-2008, 15:23
Verwijderd
Citaat:
Pieter-Jan zegt in de intro dat alles vandaag omgekeerd zal zijn. Dus misschien is dat normaal wel zo, maar kan vandaag de Mol ook een rood scherm krijgen in plaats van alleen groen.

En nog iets: als je daarmee kon testen of iemand wel of niet de Mol zou zijn, waarom zouden de andere vier dan zo snel hebben ingestemd dat Joris de test het slechtst zou maken terwijl ze roepen dat ze Joris helemaal niet verdenken? Dan was het toch logischer geweest om druk uit te oefenen om die vrijstelling aan een ander te geven die meer verdacht werd?
Hmm, ik zou het raar vinden wanneer de mol normaal nooit een rood scherm kan krijgen, maar gisteren ineens wél. Dan zou het dus zo zijn dat de mol altijd een rood scherm kan krijgen, maar omdat hij alle antwoorden goed heeft kan het niet. Dat vind ik weer gek; sommige vragen zijn vrij vaag, die zou een mol best per ongeluk fout kunnen doen; zeker aan het eind van een seizoen, wanneer er nog maar weinig spelers zijn, kan dat gewoon mis gaan, stel je voor dat de mol twee fouten maakt en een kandidaat maakt dezelfde fouten maar is sneller klaar; dan hoort de mol een rood scherm te krijgen.
Daarom neem ik dus aan dat de mol nooit een rood scherm kan krijgen. Wanneer ze gisteren de normale gang van zaken hebben aangepast en ze hebben de mol een rood scherm gegeven, dan vind ik dat stom.
Joris zei zelf ook;'Wanneer ik een rood scherm zal krijgen, zal niemand me meer verdenken,' daaruit maak ik ook weer op dat een rood scherm automatisch betekent dat je de mol niet meer kan zijn (want een mol kan geen rood scherm krijgen).

Als het toch Joris is, dan ben ik echt teleurgesteld en vind ik dat ze de regels van het spel te veel hebben opgerekt. Dat zou net zo zijn wanneer bv. Georgina ineens terugkomt en de mol blijkt te zijn; zoiets kán gewoon niet.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2008, 16:59
Sherco
Sherco is offline
Volgens mij is de enige regel dat de mol het spel nooit verlaat, ik heb nog nooit gehoord dat de mol geen rood scherm kan krijgen!
Daarbij zei Joris volgens mij "Als ik een rood scherm krijg zal niemand me meer verdenken" omdat hij dan datgene zou doen wat in iedereens voordeel was, en dus geen mollenstreek zou uithalen.
Oud 01-02-2008, 17:49
Verwijderd
dat kan ook nep zijn he
Met citaat reageren
Oud 01-02-2008, 19:12
Verwijderd
Citaat:
Hmm, ik zou het raar vinden wanneer de mol normaal nooit een rood scherm kan krijgen, maar gisteren ineens wél. Dan zou het dus zo zijn dat de mol altijd een rood scherm kan krijgen, maar omdat hij alle antwoorden goed heeft kan het niet. Dat vind ik weer gek; sommige vragen zijn vrij vaag, die zou een mol best per ongeluk fout kunnen doen; zeker aan het eind van een seizoen, wanneer er nog maar weinig spelers zijn, kan dat gewoon mis gaan, stel je voor dat de mol twee fouten maakt en een kandidaat maakt dezelfde fouten maar is sneller klaar; dan hoort de mol een rood scherm te krijgen.
Daarom neem ik dus aan dat de mol nooit een rood scherm kan krijgen. Wanneer ze gisteren de normale gang van zaken hebben aangepast en ze hebben de mol een rood scherm gegeven, dan vind ik dat stom.
Joris zei zelf ook;'Wanneer ik een rood scherm zal krijgen, zal niemand me meer verdenken,' daaruit maak ik ook weer op dat een rood scherm automatisch betekent dat je de mol niet meer kan zijn (want een mol kan geen rood scherm krijgen).

Als het toch Joris is, dan ben ik echt teleurgesteld en vind ik dat ze de regels van het spel te veel hebben opgerekt. Dat zou net zo zijn wanneer bv. Georgina ineens terugkomt en de mol blijkt te zijn; zoiets kán gewoon niet.
Maar als Joris de mol is, hebben ze geweten dat de vrijstelling voor hem was. En daarom kan hij wel een rood scherm krijgen. De mol kan geen rood scherm krijgen, omdat hij er dan uit vliegt. Maar omdat hij er bij dit rood scherm niet uitvliegt, kan hij best een rood scherm krijgen en dan is het gewoon een goede (afleiding)zet van de makers.
Desondanks denk ik niet dat Joris de mol is
Met citaat reageren
Oud 01-02-2008, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Maar als Joris de mol is, hebben ze geweten dat de vrijstelling voor hem was. En daarom kan hij wel een rood scherm krijgen. De mol kan geen rood scherm krijgen, omdat hij er dan uit vliegt. Maar omdat hij er bij dit rood scherm niet uitvliegt, kan hij best een rood scherm krijgen en dan is het gewoon een goede (afleiding)zet van de makers.
Desondanks denk ik niet dat Joris de mol is
Ik vind het dan een oneerlijke afleiding, net zoiets als een mol die even het spel verlaat en dan weer terugkomt, of meerdere mollen in een seizoen, of geen mol.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2008, 21:03
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik denk dat je het rode scherm niet moet verbinden met wie eruit vliegt, maar met wie de slechtste score heeft. voor iedereen behalve de mol geldt een slechte score als eliminatie. aangezien de mol indien hij joris is, de test in tegenstelling tot normaal, slecht gemaakt heeft, krijgt hij een rood scherm. maar omdat de mol niet het spel verlaat betekent een rood scherm voor hem niks. uitgaan van dit principe maakt een groot verschil ten overstaan van het principe 'rood scherm is exit'.

toch weet ik niet of ik joris verdacht genoeg vindt.
Oud 02-02-2008, 11:33
Verwijderd
Citaat:
ik denk dat je het rode scherm niet moet verbinden met wie eruit vliegt, maar met wie de slechtste score heeft. voor iedereen behalve de mol geldt een slechte score als eliminatie. aangezien de mol indien hij joris is, de test in tegenstelling tot normaal, slecht gemaakt heeft, krijgt hij een rood scherm. maar omdat de mol niet het spel verlaat betekent een rood scherm voor hem niks. uitgaan van dit principe maakt een groot verschil ten overstaan van het principe 'rood scherm is exit'.

toch weet ik niet of ik joris verdacht genoeg vindt.
Dus normaal gesproken wanneer de mol de test slecht zou maken, zou hij eigenlijk een rood scherm krijgen, maar aangezien hij de mol is, gaat het dan naar de volgende persoon die na hem het slechtste heeft gescoord? En nu zou het dus - als Joris de mol is - niet 'onderschept' zijn.

Nah, ik geloof echt niet dat ze het zo zullen doen.
Voor mezelf weet ik nu wel zeker dat Joris de mol niet meer kan zijn, want de mol krijgt geen rood scherm. (Als dat uiteindelijk anders blijkt te zitten dan vind ik het flauw dat ze kennelijk de regels aanpassen wanneer ze daar zin in hebben.)
Met citaat reageren
Oud 02-02-2008, 11:53
botulismf
botulismf is offline
Ik dacht dat de mol geen rood scherm kreeg omdat hij alle antwoorden toch al weet en die snel kan geven, niet dat het automatisch zo was. Iemand zei hierboven dat sommige vragen best vaag zijn en dat de mol die dus best fout kan doen, maar dat geloof ik niet, want alle vragen gaan specifiek over de mol, dus voor de mol zijn het gewoon simpele vragen als 'in welke groep zat jij tijdens deze opdracht?' of 'ben je een man of een vrouw?'.
Zelfs als een andere speler dan met zekerheid weet wie de mol is, zal hij of zij bij sommige vragen (zoals 'in welke tent sliep de mol vannacht?') toch even moeten nadenken, terwijl de mol alleen maar de vragen vanuit zijn of haar eigen perspectief moet beantwoorden en dus altijd sneller is. De kans dat de mol er dan uitvliegt is zo goed als niet bestaand, en mócht dat ooit voorkomen dan zouden ze denk ik pas iets gaan bedenken om dat tegen te houden.

In dat geval kan de mol het dus best expres helemaal verkeerd doen als hij toch een vrijstelling heeft, en kan Joris dus best de mol zijn. En dat zou dan ook kunnen verklaren waarom hij zijn best deed voor die opdracht met die telefoonnummers: nu heeft hij zich behoorlijk onverdacht gemaakt bij de andere spelers, én ervoor gezorgd dat de vrijstelling niet door iemand gebruikt kan worden die er ook echt iets aan heeft (als ze de opdracht niet succesvol afgerond hadden en Regina dus gewoon haar vrijstelling had mogen behouden).

Overigens denk ik niet dat Joris de mol is.
Oud 02-02-2008, 15:19
Martińo
Martińo is offline
Joris mag dan wel niet de mol zijn, hij is wel veel te veel bezig met mol te spelen. Ik stoor me er echt aan dat ze bijna allemaal zichzelf liever verdacht maken dan geld te verdienen, en Joris voorop. De mol hoeft niks te doen, de rest doet het werk wel.
Oud 03-02-2008, 20:50
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Dus normaal gesproken wanneer de mol de test slecht zou maken, zou hij eigenlijk een rood scherm krijgen, maar aangezien hij de mol is, gaat het dan naar de volgende persoon die na hem het slechtste heeft gescoord? En nu zou het dus - als Joris de mol is - niet 'onderschept' zijn.

Nah, ik geloof echt niet dat ze het zo zullen doen.
Voor mezelf weet ik nu wel zeker dat Joris de mol niet meer kan zijn, want de mol krijgt geen rood scherm. (Als dat uiteindelijk anders blijkt te zitten dan vind ik het flauw dat ze kennelijk de regels aanpassen wanneer ze daar zin in hebben.)
het is helemaal geen regel dat de mol nooit een rood scherm kan krijgen. het is een regel dat de mol nooit het spel verlaat. dat schijnen nogal veel mensen te vergeten en dat is een beetje dom want het is sterk van invloed op de verdachtmaking. dus lees mijn post nog eens goed zou ik zeggen. of die van botulismf.
Oud 04-02-2008, 09:22
Verwijderd
maar als de mol in principe wel een rood scherm zou kunnen krijgen, dan loop je dus de (kleine) kans dat de mol er wel een keer uit gaat. die kans willen ze niet lopen lijkt me.

en dat ze voor 1 keer de computer hebben aangepast geloof ik niet zo eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2008, 09:33
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik kan me niet voorstellen dat de mol NOOIT een rood scherm kan krijgen, want als dat het geval was zou iedereen joris nu niet meer verdenken en dat willen de programmamakers ook niet!
Oud 04-02-2008, 09:37
Verwijderd
Citaat:
ik kan me niet voorstellen dat de mol NOOIT een rood scherm kan krijgen, want als dat het geval was zou iedereen joris nu niet meer verdenken en dat willen de programmamakers ook niet!
dat was vorig jaar ook zo met paul hoor.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2008, 10:38
Verwijderd
Citaat:
dat was vorig jaar ook zo met paul hoor.
Maar hij was de mol niet.
Als je zeker weet dat Joris de vrijstelling krijgt, dan kan je hem best een rood scherm krijgen, mocht hij de mol zijn. Die topito's zijn ook een nieuwe regel is het spel, waarom zou dit dan niet kunnen?
Met citaat reageren
Oud 04-02-2008, 11:20
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
maar als de mol in principe wel een rood scherm zou kunnen krijgen, dan loop je dus de (kleine) kans dat de mol er wel een keer uit gaat. die kans willen ze niet lopen lijkt me.

en dat ze voor 1 keer de computer hebben aangepast geloof ik niet zo eigenlijk.

ja maar als ze gewoon altijd de mol de instructie geven de test goed te maken, dan is die kans ontzettend nihil. Ik geloof overigens niet dat joris de mol is, maar als hij het uitindelijk blijkt te zijn weten we dus zeker dat een mol wel een rood scherm kan krijgen. Overigens, bedenk wat PJ zei aan het begin van de uitzending, namelijk dat alles omgekeerd zou zijn. iets wat op dit voorval natuurlijk perfect van toepassing is.

maar tocgh, ik geloof niet dat hij de mol is nog niet iig.
Oud 04-02-2008, 13:44
Verwijderd
Citaat:
Maar hij was de mol niet.
Als je zeker weet dat Joris de vrijstelling krijgt, dan kan je hem best een rood scherm krijgen, mocht hij de mol zijn. Die topito's zijn ook een nieuwe regel is het spel, waarom zou dit dan niet kunnen?

de topito regel is uitgelegd, ik heb niets over een rood scherm gehoord
anyway, het lijkt mij gewoon absoluut niet waarschijnlijk.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2008, 14:33
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
het rode scherm stamt dan ook al van de allereerste uitzending af. het kan goed zijn dat er nooit iets over is uitgelegd, maar wel over het verlaten van eht spel door de mol, wat dus nopoit gebeurd. aangezien ze nooit hebben gezegd dat een mol geen rood scherm kan krijgen kan hij dit dus in principe krijgen.
Oud 04-02-2008, 15:28
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Ik denk dat die kans vergelijkbaar is met de kans dat je wordt aangereden door een bus als je je huis uitgaat, en ik kan me ook niet bepaald voorstellen dat de makers hun huis niet meer uitdurven. En er zit toch enige tijd tussen het maken van de test en het geven van de uitslag, dus mócht het voorkomen dan hebben ze wel even de tijd om met een noodoplossing te komen.

Overigens lijkt het me een véél vreemdere regel dat iemand in het spel kan blijven terwijl iedereen weet dat die persoon onmogelijk de mol kan zijn, dan dat de mol bij het slecht maken van de test een rood scherm kan krijgen.

En de regels in dit programma worden sowieso niet altijd zo nauw genomen, en dat maakt het ook juist gaaf. Liever een regel een beetje oprekken om te zorgen voor een goede mindfuck, dan altijd maar de regeltjes opvolgen en daarmee het programma een stuk saaier maken. De regel dat er iedere aflevering iemand uitvliegt is ook behoorlijk opgerekt met alle vrijstellingen die te verdienen zijn, en dat is toch ook gaaf?
Oud 04-02-2008, 15:30
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
bovendien bestaat er geen regel omtrent de rode schermen hoeven ze zich dus ook niks van aan te trekken.
Oud 04-02-2008, 15:42
botulismf
botulismf is offline
Ik kijk het nog niet zo lang dus daar kan ik niet over oordelen.
Oud 04-02-2008, 16:02
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
nou aan het begin van elke serie leggen ze wel uit dat de mol het spel niet kan verlaten maar over de rode schermen hebben ze het nooit.
Oud 04-02-2008, 16:17
Verwijderd
Misschien hoeft de mol de test nog niet eens te maken. De test beslist over wie eruit moet, maar aangezien de mol er toch niet uitgaat hoeft hij de test ook niet te maken.
Je weet maar nooit
Met citaat reageren
Oud 04-02-2008, 17:44
botulismf
botulismf is offline
Dat kan ook heel goed, dat ze bij het invullen van de test alle kandidaten filmen en ook de mol, en dat het net lijkt of de mol ook de test maakt, maar ondertussen zit hij gemene limericks over de overige mensen te maken. Want zo is 'ie hč, die mol!
Oud 04-02-2008, 17:51
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
er was eens een edo de dikke
die zei 'de mol zal mij niets flikken'
'die mol zal mij niets doen,
't is toch geen oen
en zoja ga ik op zijn hoofd zitten'.

Oud 04-02-2008, 17:54
botulismf
botulismf is offline
Hahaha, wat slecht.
Oud 04-02-2008, 17:59
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ja helaas, kon er niks van maken
Oud 04-02-2008, 18:02
botulismf
botulismf is offline
Nou, je hebt 'm wel in drie minuten gemaakt, dat spreekt dan weer in je voordeel.
Oud 04-02-2008, 18:03
Verwijderd
Eerste siezoen dat ik volg, maar ik snap niet hoem en er überhaupt bijkomt dat een mol geen rode scherm kan krijgen.

Ik sluit me aldus aan bij botulismf en Tonsillitis.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2008, 09:18
Verwijderd
Ik dacht altijd zo was dat de mol de test 'voor de show' op tv maakt, maar hij hem eigenlijk helemaal niet maakt omdat zijn resultaten uberhaupt niet meetellen. Het zou best lullig zijn als de mol een keer per ongeluk een rood scherm krijgt omdat hij de test slechter heeft gemaakt dan een ander. Maar misschien dat ik dat zelf ooit heb bedacht.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2008, 11:49
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ach het zal vast in zijn contract staan onder het vakje contractbreuk als hij zonder dat het de bedoeling is een rood scherm krijgt.
Oud 05-02-2008, 17:00
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
En de regels in dit programma worden sowieso niet altijd zo nauw genomen, en dat maakt het ook juist gaaf. Liever een regel een beetje oprekken om te zorgen voor een goede mindfuck, dan altijd maar de regeltjes opvolgen en daarmee het programma een stuk saaier maken. De regel dat er iedere aflevering iemand uitvliegt is ook behoorlijk opgerekt met alle vrijstellingen die te verdienen zijn, en dat is toch ook gaaf?
Citaat:
Ik dacht altijd zo was dat de mol de test 'voor de show' op tv maakt, maar hij hem eigenlijk helemaal niet maakt omdat zijn resultaten uberhaupt niet meetellen. Het zou best lullig zijn als de mol een keer per ongeluk een rood scherm krijgt omdat hij de test slechter heeft gemaakt dan een ander. Maar misschien dat ik dat zelf ooit heb bedacht.
Als kijker moet je altijd voor ogen houden dat wat wij zien op televisie echt wel is bewerkt en/of geselecteerd door de programmamakers. Die mol zit in de videodagboeken toch ook uit zijn nek te lullen over wie hij verdacht vindt? Ze laten hem echt die test niet maken, of als ze dat wel doen, voor de show, kan hij er niet uit, hoe slecht hij de test ook heeft gemaakt. En dat heeft idd te maken met de mindfuck van het programma. Voor de mol gelden nou eenmaal andere regels als voor de andere kandidaten.

En over deze ep: wat zat Joris (zoals gewoonlijk) weer ontzettend te (nep)mollen! En wel apart dat hij telkens weer in een positie komt waar hij dat ook zo makkelijk kan doen! Hij stond ook al op de uitkijkpositie in dat graanveld. En in deze ep weer op de hoge positie, en hij kreeg de kans om met die vrijstelling te experimenteren met zijn verdachten! Verdenkt de groep hem dan helemaal niet? Ik verdenk hem ook niet hoor, maar toch!

Pfff ik weet het niet meer hoor!
Oud 06-02-2008, 11:21
Verwijderd
Ik dacht overigens ook dat er in een eerder seizoen een keer door een mol werd gezegd - achteraf dus he - dat ze bij de testen altijd maar wat deed, daardoor ben ik dus gaan denken dat een mol gewoon nooit een rood scherm kan krijgen.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2008, 13:03
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
nouja zoals al werd gezegd, het kan ook zijn dat de makers na het maken van de test eerst controleren of de mol wel een groen scherm krijgt, en dan besluiten of hij deze wel of niet krijgt. maarja, ondanks al die verdachte zaken rondom dat scherm ben ik er nog steeds niet van overtuigd dat joris het is
Oud 06-02-2008, 14:39
Verwijderd
Ik ga Joris juist steeds meer verdenken. Wij vinden hem irritant omdat hij zo duidelijk molt, maar de kandidaten schijnen hem te vertrouwen, ondanks dat hij veel opdrachten laat mislukken! Dan ben je toch wel een goede mol.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2008, 14:47
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ja dat je hem verdenkt en daarom juist niet verdenkt en daarom dan juist weer wel, dat is nogal kut want je weet niet of je hem nou wel of niet moet verdenken als hij de mol is is hij op zich wel een redelijk goede voor de kandidaten denk ik, maar een hele flauwe stomme irritante voor de kijkers. zou jammer zijn
Oud 06-02-2008, 14:50
Verwijderd
Haha precies, je weet niet of je hem nou wel of niet moet verdenken omdat ie zo stom doet. Maar ik ben nu in een periode van wel verdenken.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2008, 15:08
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nouja, Yvon was ook enorm overdreven, en veel mensen (en kandidaten) dachten dat ze daarom de mol niet was. Dus je weet het nooit!
Oud 06-02-2008, 21:01
Verwijderd
ik hoop dat joris het is, ik heb veel punten op hem gezet
Met citaat reageren
Oud 07-02-2008, 13:22
Verwijderd
Ik zou het gewoon jammer vinden als hij het is. Dat vond ik bij Yvon toen ook.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2008, 15:55
Verwijderd
Citaat:
Ik zou het gewoon jammer vinden als hij het is. Dat vond ik bij Yvon toen ook.
Ja, precies. Ik was bij Yvon niet zo bezig met molzoeken, meer met Marc-Marie Maar ik herinner me van het seizoen met Milouschka als mol nog dat ik echt zó blij was toen zij de mol bleek te zijn, omdat ik er zelf ook echt was ingetrapt; ik had haar geen moment verdacht, ze leek me te dom om mol te kunnen zijn, precies hoe het hoort. Dat had ik met Inge weer minder; zij kon wel de mol zijn, het was niet overduidelijk, maar ze was wel een optie. In dit geval is Joris als mol gewoon niet leuk, ik vind hem als hij de mol is gewoon geen goede mol (ook al verdenken de kandidaten hem helemaal niet).
Met citaat reageren
Oud 07-02-2008, 16:06
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
oeh ik ben echt heel benieuwd of er vanavond iemand uitvliegt en zo ja wie, ik hoop regina of dunya.
Oud 07-02-2008, 16:13
Verwijderd
Citaat:
oeh ik ben echt heel benieuwd of er vanavond iemand uitvliegt en zo ja wie, ik hoop regina of dunya.
Nee, dat hoop ik eigenlijk niet, want zij zijn de mol toch niet, dus dan weet ik nog niet wie de mol is.
Maar voor het kijken mogen ze er wel uit, ik vind ze de minst leuke.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2008, 17:05
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ja daarom wil ik ze er ook uit, ze hebben helmaal geen rol in heel het verhaal. beetje saai zelfs. dan liever twee jorissen die tegen elkaar gaan frotten haha.
Oud 07-02-2008, 17:42
Sherco
Sherco is offline
Citaat:
Ja, precies. Ik was bij Yvon niet zo bezig met molzoeken, meer met Marc-Marie Maar ik herinner me van het seizoen met Milouschka als mol nog dat ik echt zó blij was toen zij de mol bleek te zijn, omdat ik er zelf ook echt was ingetrapt; ik had haar geen moment verdacht, ze leek me te dom om mol te kunnen zijn, precies hoe het hoort. Dat had ik met Inge weer minder; zij kon wel de mol zijn, het was niet overduidelijk, maar ze was wel een optie. In dit geval is Joris als mol gewoon niet leuk, ik vind hem als hij de mol is gewoon geen goede mol (ook al verdenken de kandidaten hem helemaal niet).
Ik had Yvon wel door, maar desondanks was het idd leuker om naar M-M te kijken
Maar wat ik eigenlijk wilde zeggen; WIJ hebben door dat Joris molt vanwege al die stukjes er tussen door, die gesprekjes, en omdat we kunnen zien wat hij doet. Als jij als speler mee zou doen zou je echt niet zien dat hij aan het mollen is, dus in die zin is hij best een goeie mol (als hij de mol is). Natuurlijk krijgen we de echt obvious moldingen (zoals bij Yvon bij het lasergamen, dat bij haar die dingen uit stonden) niet te zien, maar in sommige gevallen zien we een stuk meer dan de andere spelers.
Oud 07-02-2008, 18:10
Verwijderd
Dat is waar ja

Ik ben heel benieuwd wat er vanavond gaat gebeuren
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten