Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-10-2007, 16:49
Verwijderd
Ik had gisteren mijn belated birthday party van augustus (wtf), heb heerlijk asociaal uitgeslapen en nu ben ik aan het detoxen met een kiwi, alsof dat het middel tegen een kater is.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-10-2007, 16:54
Luna
Luna is offline
Citaat:
En gestopt met roken, wat nog best vervelend is.
ik heb gister tijdens uitgaan ook niet gerookt en tot mn eigen verbazing vond ik het niet zo moeilijk.
overdag boeit meniet want dan rook ik wel vaker dagen niet omdat ik vergeet sigaretten te kopen
Oud 28-10-2007, 17:10
groth
groth is offline
Citaat:
ik werd op de grond wakker in het oude huis van de president van Congo.
en heb me flink vermaakt met 4 zweedse indiebois die wel van stevig doordrinken houden .
korter kon je het niet samenvatten.

vandaag werd ik wakker op de bank realiserent dat ik weer 3 dagen compleet naar de klote ben geweest en ik eindelijk na 4 dagen weer in mn eigen nest lig.
morgen ff rustig en dan dinsdag weer LOS.
Oud 28-10-2007, 17:11
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Hahaha held dat je d'r bent! Dit overtreft mijn verwachtingen. Zaterdag panda/poezensushi?
yeah!

omg ik kijk nu op discovery een documentaire over wat er zou gebeuren als er in yucatan een komeet met een lullige 12 kilometer doorsnee zou neerstorten. dan zijn we zeg maar megafucked en is zelfmoord nog best een goeie oplossing. damn zo'n lullig steentje van 12 km
Oud 28-10-2007, 17:12
Broeder
Broeder is offline
Volgens mij heb ik voor het eerst in m'n leven geslaapwandeld. Of ik ben met m'n hoofd op tafel in slaap gevallen, maar dat is doorgaans niet echt mijn stijl.
Oud 28-10-2007, 17:17
Verwijderd
er waren gister rellen op mn werk en dat was eng dus toen meost ik huilen bij de film toen werd ik stoned en toen viel om half twee in slaap, werd ik veeeel te laat wakker want ik moest om 2 uur oppassen en ik werd wakker van m'n telefoon
Met citaat reageren
Oud 28-10-2007, 17:47
llell
llell is offline
vandaag echt heel weinig laten gebeuren. tv gekeken....en wat getikt aan mn stageverslag dat 3 maanden geleden al af had moeten zijn. Als ik geen deadline krijg, dan kan ik me er gewoon niet toe zetten. wie kent t niet
Met citaat reageren
Oud 28-10-2007, 18:24
Moustache
Moustache is offline
Vannacht een minifeestje gehad bij een vriendin en ik ben nu pas thuis. Nu eten, douchen, en dan straks naar Wicked Jazz.
Oud 28-10-2007, 18:35
Verwijderd
Citaat:
er waren gister rellen op mn werk en dat was eng dus toen meost ik huilen bij de film toen werd ik stoned en toen viel om half twee in slaap, werd ik veeeel te laat wakker want ik moest om 2 uur oppassen en ik werd wakker van m'n telefoon
Waar werk je?
Met citaat reageren
Oud 28-10-2007, 18:49
Verwijderd
albertheijn in een dorp
de stroom was uitgevallen en toen mochten we niemand binnen laten, maar daar waren de paupers uit de buurt het niet mee eens. dus die gingen tegen ons op springen enzo. toen ze met stenen gingen gooien de politie maar gebeld
Met citaat reageren
Oud 28-10-2007, 18:52
Verwijderd
ik zit te broeden op een fantastische halloween outfit maar het wil nog niet helemaal lukken
Met citaat reageren
Oud 28-10-2007, 19:03
ragdoll
ragdoll is offline
ik had een leuk feest en een hangover zondag en nu voer ik uiterst diepgaande gesprekken op msn want daar is het natuurlijk ook voor bedoeld. oooh en ik had een goed cijfer voor een tentamen yesh.
Oud 28-10-2007, 20:05
selfmindead
selfmindead is offline
toekomstige schoonouders zien losgaan en teveel drinken
's morgens dan ook met een houten kop zien rondlopen.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2007, 21:36
ZerO
ZerO is offline
School, werk, school, werk, school, werk, school !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

morgen verlost
Oud 28-10-2007, 22:38
Drez
Drez is offline
net helemaal natgeregend en nog steeds geen tentamenantwoorden en ik heb morgen weer heel vroeg college en bah herfst.
Oud 29-10-2007, 08:13
Verwijderd
Gisteren naar de housewarming geweest van een vriendinnetje die naar Nieuwegein is verhuisd.. Maar Nieuwegein is zo suf dat ik wel verwacht dat ze binnen niet al te lange tijd aan de kinderen gaan..

En toen kreeg ik een geweldig idee voor een toko met afhaaleten die ik hier lekker niet ga vertellen
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 11:42
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik had vanochtend mn tentamen waar ik de hele week over in de stress zat maar het ging best okee
nu ben ik aan het werken aan een opdracht die ik over een uur moet inleveren, dan snel omkleden, en naar het mediapark in hilversum. vanavond zit ik in het publiek van jensen om mn vriendin aan te moedigen die meedoet met holland's next topmodel. misschien kom ik wel in beeld
Oud 29-10-2007, 11:45
Haligh
Haligh is offline
ik was naar de huisarts en toen naar het ziekenhuis voor een foto.
en mijn voet is niet gebroken, maar gewoon gekneust.
dus daar ben ik blij mee ook al wist ik het eigenlijk al.
Oud 29-10-2007, 13:38
*oma*
*oma* is offline
Ik ben in mijn nopjes, want 30 november vlieg ik op en neer naar Praag voor een feestje en het weekend voor kerst ga ik naar Parijs!
Nu eerste tentamen leren.
Oud 29-10-2007, 19:09
Verwijderd
net thuis van school, 12,5 uur geleden ging ik heen. heerlijk toen ik net thuiskwam dacht ik, yes, nog 10 minuten om de elastingdienst te ellen die me al 3 maanden geen geld meer geven, snapt die kerel aan de lijn er ook niks van. great. ik moest maar even wat gegevens controleren en dan terugellen. goh en nu leren voor een tentamen van morgen en een verslag maken. of ik ga gewoon tv kijken, het is in mijn hoofd net zo mistig als uiten oh en ik he esloten om mijn paard te verkopen
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 19:14
Verwijderd
probleempje met de b?
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 19:15
Verwijderd
ja ook dat nog idd
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 19:27
Verwijderd
ik had vandaag twee tentamens en vooral statistiek ging dramatisch slecht. Daarna gewinkeld en nu moet ik recht leren want dat heb ik morgen maar ik ben nog niet begonnen en dus kijk ik maar films.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 19:32
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik ging weer naar school maar eigenlijk was ik veel meer moe dan voor de vakantie dus ik wil er nog wel een week vakntie bij. ik ben naar de bruna en de hema geweest en dat was heel spannend want nu heb ik twee nieuwe pennen, een vierde vulpotlood, twee nieuwe nagellakken, een wit kohlpotlood en een goud kohlpotlood. wat ik met die laatste twee ga doen is ook voor mij nog een verassing.
Oud 29-10-2007, 19:43
botulismf
botulismf is offline
Ik kreeg zojuist een mailtje op mijn myspace van HELGA:

hi,
botulism

I've seen your pix in ur profile and thought you were really cute. I'm new on myspace and dont really know what the hell I'm doing so I hope you get this message .I'm on my WebCam right now, do you want to chat with me? CLICK HERE to find me!

Ik heb ook altijd geluk.
Oud 29-10-2007, 19:44
Verwijderd
ik kreeg hem ook!!
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 19:50
botulismf
botulismf is offline
Wat een SLET!
Oud 29-10-2007, 19:50
botulismf
botulismf is offline
Ik voelde me speciaal.
Oud 29-10-2007, 20:11
ragdoll
ragdoll is offline
nou ik moest de hele dag werken DOLLE PRET en er ging heel veel fout omdat het maandag was en mijn haar zat ook nog stom. ik ga zo maar eens slapen of wijn drinken om alle drama te vergeten
Oud 29-10-2007, 20:44
dolly fisher
dolly fisher is offline
mijn dag duurde van 07.00 tot 21.00 en nu ben ik gaarrr en dit nog 4 weken bll, en als klap op de vuurpijl zaten enkele van mijn lieftallige klasgenoten al vanochtend om 11 uur aan de coke wat best typisch en vooral heel irritant was omdat het resulteerde in catwalkloopjes op de patroontekentafels en experimentele dansjes tussen de strijkbouten, waar ik moeilijke berekeningen zat te maken.
nu ben ik homomoe dus kijk ik om de terror totaal te maken project catwalk als een soort visuele automutilatie.
gelukkig zijn al mijn dingetjes wel goed gelukt, dus ik kom vast nog over al dit leed heen vanavond onder het genot van een ah herfstsap met zwarte bessen en braam.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 21:20
Verwijderd
m'n huisgenootje stond net in de keuken te gillen, er lagen ineens 23 slakken blijkt dat er een gat in de muur zit waar die dingen doorheen komen ofzo, dus daar hebben we pur en een spons in gestopt zo dat er geen ranzige kut beesten meer in onze keuken komen. verder heb ik vanavond geleerd voos sociologie en een video opname van mezelf geanalayseerd en bij iedere 'eh' en 'oke' vertellen waarom ik dat zei en hoe de cliënt zich daarbij zou voelen. het is toch wat
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 21:35
Broeder
Broeder is offline
Ik heb drie dingen meegemaakt.
Oud 29-10-2007, 21:44
idontcare
idontcare is offline
vanmorgen tentamen om fucking half 9, om kwart over 9 klaar en om 10 uur weer thuis. de rest van de dag beetje achter mn laptop gezeten, niks gedaan. net gewerkt, was ook weer reuze boeiend.
Oud 29-10-2007, 21:50
Verwijderd
Gisteravond kwam ik thuis van 4 dagen Parijs met mijn liebchen <3, vanmorgen sliep ik uit en ging ik bij mijn nieuwe nichtje kijken maar weer eens en vanavond maakte ik wraps en keek ik dwdd, hollands next top model en project catwalk.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 22:02
malle pietje
malle pietje is offline
Vanochtend vroeg opgestaan voor een college, toen door vertraging college niet op tijd gehaald en 4 uur lang lopen kloten in A'dam. Enige afleiding was dat de fiets van een vriend waarmee ik was helemaal de tering in was gereden bij Grimburgwal en de dude zijn spatbord er met zn handen af heeft staan scheuren maar ook dat mocht niet baten, frame was praktisch doormidden gebroken. Toen dus maar bier drinken in de pub, nog naar een kansloos college gegaan, en in Leiden nog even langs een vriend geweest en daarna was het schluss. Nu zit ik net The Richmond Sluts te luisteren, mijn ontdekking van de week verdomme.
Oud 30-10-2007, 12:36
botulismf
botulismf is offline
Ik ben voor het eerst in weken uit mezelf wakker geworden na 8 uur slaap, en toen ik heb de badkamer gepoetst en een omelet met courgette en ui gebakken en straks moet ik werken.
Oud 30-10-2007, 12:43
vixen
vixen is offline
Gisteren de hele dag lam gedaan in bed, en nu ben ik een samenvatting aan het lezen van mijn ene boek, terwijl ik eigenlijk het andere boek zou moeten lezen omdat daar nog geen samenvatting van is. En dat tentamen heb ik ook nog eens 2 dagen eerder. Maar eigenlijk moet ik ook nog douchen en mn kamer opruimen en eten en de afwas doen en over 3 uur ofzo komt mn zus hierheen. Dus ik heb nog 3 uur.
Oud 30-10-2007, 15:46
Verwijderd
k ging mijn oudcollega's bij Nike opzoeken maar de meesten waren ziek en de rest moest heel hard werken dus dat wat niet zo gezellig.. En ik had hele mooie schoenen gezien daar in winkel maar mijn maat lag er niet en ik ging er niet om vragen want ik heb al veel te veel Nikes...
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 16:06
Broeder
Broeder is offline
Eén van mijn cursisten was nogal baldadig vandaag, dus ik heb hem een standje gegeven
Oud 30-10-2007, 17:52
Moustache
Moustache is offline
Ik was te laat voor college en dat was jammer want het was van een Amerikaan die tof was. Daarna gechilld met studiegenoten en nu ben ik net thuis. Wraps maken, tv kijken en helemaal niks uitvoeren
Oud 30-10-2007, 17:53
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
een omelet met courgette en ui gebakken
hahaha heb je teveel geneopetst

ot: vandaag had ik scheikunde en autocad en toen hitchhikers guide to the galaxyles in de aula. en zometeen moet ik nog schilderen en friet eten en dan is mijn dag weer een dag.
Oud 30-10-2007, 18:02
ZerO
ZerO is offline
Hallo ik heb de afwas gedaan, een deel daarvan dan . Vanmiddag met trein naar mijn mutti gegaan en mijn aansluitende trein reed voor mijn neus weg, alweer dus dat is dan weer 2,60 van de NS incasseren yeaah! Zo eten en daarna met een vriendin wat drinken!! Dinsdagen zijn zo boeiend !
Oud 30-10-2007, 18:16
Verwijderd
Vandaag had ik een tentamen en dat ging wonderbaarlijk goed, dus dat is relaxt. Daarna met Scarlett gewinkeld en leuke kommetjes gekocht en een plumeau (?) en ijsbakjes en allemaal in het roze :')
Net hebben we gekookt en dat was superlekker en nu gaan we de hele avond de hele Sex and the City box kijken yess. Morgen naar Antwerpen en het andere tentamen, dat komt later wel.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 18:42
Verwijderd
De collega waarbij ik in de auto zat ging een chick versieren en ik moest haar telefoonnummer regelen en daarna wassie zo slim om een paaltje hard te raken, voorkant busje dood ;x
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 19:06
Verwijderd
ik heb mijn stageplaats vandaag te horen gekregen en ik ga lesgeven op een mbo techniek nogal een verschil met het vwo tto van vorig jaar. maar wel in mijn woonplaats verder heb ik twee tentamens gemaakt en hoerige kleren gehaald want we konden niks originelers verzinnen dan twee dode hoeren. nu moet ik 8 lesplannen maken voor een mondeling van morgen, ugh.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 19:28
botulismf
botulismf is offline
Ik ben een gelukkig mens want Bon Iver heeft een platenlabel en nu kan ik spoedig aan zijn cd komen.

We are seriously thrilled to announce the addition of Bon Iver to the Jagjaguwar family. In early 2008 Jagjaguwar will properly release the debut full-length "For Emma, Forever Ago" that has been making major waves in critics circles based on the strength of an early artist-pressed advance cd and a couple awe-inspiring sets at CMJ a few weeks back. The New York Times called it "irresistible" and Pitchfork stamped its early review of the album with a Recommended tag. For those of you hiding away in a cabin of your own, it's time that you hear the story, and more importantly, the music.
Oud 30-10-2007, 19:42
Luna
Luna is offline
ik zit al vanaf half10 vanochtend op de uithof mn tentamen te leren en voor te bereiden. werkgroep bespreking gehad en gesocialized met de docenten.
net bij de italiaan hier eten gehaald en met vriendinnetjes gegeten. nu nog even leren, dan naar huis, docu kijken, recensie schrijven en slapennn want morgen weer de hele dag leren YES
Oud 30-10-2007, 19:45
Verwijderd
ik ben aan het wachten totdat een zeker spanjool me gaat vertellen of ik zaterdagochtend een repetitie heb.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 19:51
Verwijderd
Vandaag had ik mondeling en heb ik veel discussies gehad over mijn vakken die ik weer moet gaan kiezen, daarna even een biertje gedronken in cafe flater alwaar ik geloof muziekvlinder te hebben gespot.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 19:54
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
ik ben aan het wachten totdat een zeker spanjool me gaat vertellen of ik zaterdagochtend een repetitie heb.
Ik belde gisteren en toen moest ik vandaag om half drie terugbellen en toen belde ik om kwart voor drie en toen moest ik vanavond terugebellen en nu heb ik teruggebeld en hebben we een repetitie op zaterdag van 10 tot 1. Ben ik gaaf of wat?
Reageren

Regels voor berichten