Advertentie | |
|
![]() |
|
Hmmm. Kazet heeft nog iets tegoed van me van de vorige keer. En ik vind hem ook verdacht, vooral om zijn aparte stemgedrag. Ik waai met deze wind mee
![]() Kazet Nagorra Mr soija Daboman Eye of Sauron Rubykuby Flowtje Kazet Nagorra Dark phoenix EDIT: lijstje geupdate.
Laatst gewijzigd op 12-11-2007 om 21:25. |
![]() |
|
Prachtige uitslag!
Ik stem ook op RubyKuby, ik heb het gevoel dat hij een hele domme wolf speelt, door het voor bepaalde mensen op te nemen en rare theorieën te posten. En ik denk dat de andere wolven hem best op willen offeren. ![]() Kazet Nagorra Mr soija Daboman Eye of Sauron Rubykuby Flowtje Kazet Nagorra Dark phoenix Darkiekurd Femic
|
Verwijderd
|
fail @ wolven
![]() ![]() Ik vraag me nu wel af of de wolven 2x dezelfde persoon wilden opeten. De tovenaar heeft iig goed door wie de wolven willen hebben. (maar het kan ook 1 keer tovenaar en 1 keer wolfsbane zijn geweest). Ik vind ruby nu ook een beetje vervelend worden, met name het gespam etc. Ik heb niet echt verdachten en ik heb het idee dat ik maar wat doe wat stemmen betreft. Misschien stem ik Topdrop, zoals de eerste keer, omdat ik hem erg stil vind. Maar anderen zijn ook stil. Morgen even kijken wie wat post enzo. |
![]() |
|
Als ik een theorie heb, dan post ik die wel. Maar als ik die niet heb, dan post ik niet steeds 'ik heb geen theorie', want dat is zinloos.
Het is lastig om uberhaupt iets te concluderen. Er zijn 2 mensen random uitgestemd en 2x is het de wolven niet gelukt iemand op te eten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Kazet Nagorra
Mr soija Daboman Eye of Sauron Lucky Luciano Rubykuby Flowtje Kazet Nagorra Dark phoenix Darkiekurd Femic Sterrenmeisje MadameMinke Daboman Sperzieboon Waves Drukknoopje Citaat:
Laatst gewijzigd op 13-11-2007 om 12:37. |
![]() |
|
Ik ga ook op waves stemmen. Ze heeft alleen de eerste keer gestemt, en zonder goede reden. Ookal was het de eerste ronde, ze zorgde dat het dichter bij gelijkspel kwam. Daarbij post ze geen theorieën.
Kazet Nagorra Mr soija Daboman Eye of Sauron Lucky Luciano Rubykuby Flowtje Kazet Nagorra Dark phoenix Darkiekurd Femic Sterrenmeisje Minke Daboman Sperzieboon Waves Drukknoopje Death-tears
|
Ojee toch
![]() Sorry voor het niet stemmen jongens, ik ben dit weekend het hele weekend bezig geweest aan een paper wat vandaag in geleverd moest worden en verder heb ik nog een hoop gezeik met 2 vakken die elkaar in de weg lopen. Ik was het spel eerlijk gezegd een beetje vergeten ![]() Na even bij gelezen te hebben: het is niets voor kazet om twee keer van mening te veranderen. Dat vind ik verdacht, hij is iets van plan. En aangezien ik niet echt andere verdachten heb, wordt het kazet. Kazet Nagorra Mr soija Daboman Eye of Sauron Lucky Luciano waves Rubykuby Flowtje Kazet Nagorra Dark phoenix Darkiekurd Femic Sterrenmeisje Minke Daboman Sperzieboon Waves Drukknoopje Death-tears
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar goed, fijn dat je je zo goed profileert door gelijkspel proberen uit te lokken, dan weten we tenminste op wie we de volgende keer moeten stemmen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ja, jeetje, ik heb het zoo druk de laatste paar dagen. En nu moet ik alweer stemmen. Ik vind Lisaaah verdacht, ze komt me een beetje verraderig over. Gezien verraders bij de wolven horen (goed dat ik dat na las, want ik ben niet gewend om met zoveel rollen te spelen
![]() Kazet Nagorra Mr soija Daboman Eye of Sauron Lucky Luciano waves Rubykuby Rubykuby Flowtje Kazet Nagorra Dark phoenix Darkiekurd Femic Sterrenmeisje Minke Daboman Sperzieboon Waves Drukknoopje Death-tears Lisaaah x-spekkie-x
|
Lieve spelers,
Als iemand iets niet snapt, mag hij/zij een pm sturen naar de spelleider. 01. sterrenmeisje 02. Dark Phoenix 03. Flowtje 04. x-spekkie-x 05. Eye of Sauron 06. Mr Soija 07. Sperzieboon 08. Lisaaah 09. Racing Dutch (dorpeling) 10. Lucky Luciano 11. waves 12. Martino87 (dorpeling) 13. Kazet Nagorra 14. Death-tears 15. Minke 16. Darkiekurd 17. Rubykuby (wolf) 18. Daboman 19. Femic 20. drukknoopje 21. TopDrop 22. Pippeloen Blauw = opgehangen! Rood = opgegeten! Vandaag hebben jullie Rubykuby opgehangen, een wolf!
|
![]() One down, three to go ![]() Ik ga de volgende ronde op Waves stemmen. Ik vind het uitermate verdacht dat ze zo op het allerlaatste moment gelijkspel probeerde uit te lokken. Maar eerst maar eens afwachten wat de wolven gaan doen.
||
Jeuj, zat ik vrij snel goed met m'n gevoel.
![]() ![]() Citaat:
Verder vind ik drukknoopje raar spelen, door ineens op waves te gaan stemmen, terwijl die echt geen rol speelde in de discussie ofzo. Alsof ze de aandacht wilde afleiden. Maar ben ook van haar verdacht-zijn nog niet geheel overtuigd. Vooralsnog zijn dit m'n twee opties, maar laten we de eetronde even afwachten. Blijf je ding doen tovenaar!
||
Citaat:
![]() Maargoed, gelukkig de eerste wolf eruit, die zag ik even niet aankomen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel 72 deel 2 Heksjuh | 273 | 15-09-2010 08:12 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #66 Verwijderd | 500 | 06-02-2010 10:20 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #42 Verwijderd | 500 | 01-12-2007 08:56 | |
De Kantine |