Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-12-2007, 16:41
Drez
Drez is offline
Ik had college en het ging over televisie en mtv huhu en de docente sprak Jay Z uit als ´jee zet´. Heerlijk. Daarna duizend koffie en boeken gehaald en nog een college over filmfestivals gehad en nu ga ik werken, maar ik heb teveel koffie op en ik shake een beetje. .
Oud 10-12-2007, 18:26
Moustache
Moustache is offline
Wederom geleerd, althans gepoogd. Nu heb ik hoofdpijn en chill ik achter mijn computer.
Oud 10-12-2007, 19:22
vixen
vixen is offline
vanochtend wederom een lachwekkend college, daarna tot in de treure ge-spss't (anders staat er gesspst en dat snapt men niet). Nu wacht ik totdat de bel gaat.
Oud 10-12-2007, 19:52
Dysmorphofobist
Dysmorphofobist is offline
07:30u - 14:00u slapen
14:00u - 21:00u niets doen
Met citaat reageren
Oud 10-12-2007, 21:01
Verwijderd
Ik kocht vandaag een recorder en moest werken wat klote was want er was iemand overleden. Net gebeld met een docente en dat was een leuk gesprek, morgen een interview met een interviewer en ik vind het eng!
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 02:53
innogen
innogen is offline
Hiep hoi, gisteravond zijn we eindelijk bij elkaar gekomen om onze te gek gave roadtrip plannen vast te leggen en we hebben nu echt een toffe route .
We vertrekken meteen na kerst in de richting van san diego en we hebben het zo gepland dat we een hele dag en nieuwjaar in austin, tx vieren en omg dat wordt echt supertof. Oh en we gaan dus een dag in san diego zijn en dan richting san fransisco en dan hebben we daar een hele dag/twee nachten en we gaan een nacht in yosemite park doorbrengen en door death valley naar vegas rijden en en en teveel om op te noemen. Ik ben siked <3

Nu nog even door al mijn final exams heen komen deze komende 1,5 week :"(
Oud 11-12-2007, 05:49
Calyx
Calyx is offline
Dit wordt een lange studeerdag

edit: gaat niet lukken, heb weer koorts/moet overgeven. -Gaat richting bed-

Laatst gewijzigd op 11-12-2007 om 10:21.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 08:02
Verwijderd
Nou ik ging drinken en toen viel ik in slaap.
Toen ik wakker werd lagen twee collegas naast me te neuken dus toen wilde ik naar huis maar terwijl ik naar huis fietste viel ik nog kkhard op mijn smoel en nu doet mijn linkerhand het niet meer en dat vind ik een beetje eng,maar de schade zie ik morgen wel,welterusten kinders.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 11:11
Verwijderd
heb echt super goed geslapen vanacht, in tegenstelling tot gister nacht waar ik amper een oog heb dicht gedaan. ik had gedroomt dat ik kon auto rijden, nja kon, ik kon het amper want ik racede als een gek op de weg en reed door rood omdat ik elke keer te laat was met remmen. oh en ik droomde dat mn moeder beroemd was en allemaal lekkere acteurs kende en die kwamen we ineens tegen ANYWAYZ, vandaag ga ik dus nog uitzieken maar eerst een lekkere tosti maken!
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 11:55
ragdoll
ragdoll is offline
ik ben sloom maar ik heb wel heel lang geslapen eh dus tijd voor koffie.
Oud 11-12-2007, 12:34
Verwijderd
ik ging gisteren naar mn ouders in emmen, en m'n bril die ik net iets langer dan een jaar heb, zat eigenlijk nooit goed, dus gingen we naar de opticien en toen mocht ik zomaar gratis een nieuwe bril uitzoeken terwijl ik daar niet eens om had gevraagd dus nu heb ik een belachelijk duur montuur uitgezocht, want dat was de enige die ik mooi vond. vanmorgen weer naar groningen gegaan en zometeen nog van half 3 tot half 7 college en ach ik heb er wel even zin in eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 13:15
vixen
vixen is offline
Citaat:
Nou ik ging drinken en toen viel ik in slaap.
Toen ik wakker werd lagen twee collegas naast me te neuken dus toen wilde ik naar huis maar terwijl ik naar huis fietste viel ik nog kkhard op mijn smoel en nu doet mijn linkerhand het niet meer en dat vind ik een beetje eng,maar de schade zie ik morgen wel,welterusten kinders.
Sorry he, voor het niet mogen slapen op de bank. Sorry sorry. Was je gevallen voor of nadat je me had gebeld?

Ik ben nu bezig met een boek van Throsby en de beste vent maakt prachtige volzinnen van een halve pagina. Dan denk ik ja, schrijf dat essay even lekker zelf, als je het zo goed weet.
Oud 11-12-2007, 16:52
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ging heul laat slapen, want om de 10 seconden kreeg ik een hoestbui, en daar word je opzich wel wakker van.
Uiteindelijk toch gelukt en om half 1 wakker geworden. Beetje rondgehangen, Eddie Izzard gekeken, boodschappen gedaan, witte chocolademelk gemaakt en straks ga ik eten bij een vriendin en dan samen naar Paradiso voor Of Montreal. Khebberzinin!
Oud 11-12-2007, 19:24
Verwijderd
Ik had vandaag een interview dat meer dan twee uur duurde en nu ben ik het helemaal aan het uitschrijven en dat is echt een tyfuswerkje en het gaat ook echt eeuwen duren. En ik moet nog zoveel doen
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 19:44
Verwijderd
ik heb me de hele dag tussen arrogante agentjes in lelijke uniformpjes begeven en nu wil ik dood

en ik had er eentje beledigd en toen probeerde hij me voor lul te zetten ahahaha
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 19:49
Drez
Drez is offline
College, opdrachten, bla. Maar ik ontdek net dat er nieuwe Never Mind the Buzzcocks eps zijn, beter laat dan nooit! Ha.
Oud 11-12-2007, 22:03
Broeder
Broeder is offline
Oké, bier en schaken zijn mijn gouden combinatie. Met handtwister viel ik wel weer enigszins door de mand, maar tegen die tijd had ik toch al furore gemaakt.
Oud 11-12-2007, 23:22
Verwijderd
Citaat:
Sorry he, voor het niet mogen slapen op de bank. Sorry sorry. Was je gevallen voor of nadat je me had gebeld?
Ik viel praktisch voor je deur,daarom wilde ik niet verder fietsen maar gewoon op de bank slapen.
-
Nou, ik denk dat ik morgen maar eens naar de dokter ga met mijn pols,want het niet echt JOFEL ofzo.
Verder ging ik net drinken en dadelijk val ik waarschijnlijk als een blok in slaap.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 23:26
Luna
Luna is offline
ik las voor school en kookte eten en deed de was, lekker poductief.
morgen naar stereo total en een date
Oud 12-12-2007, 10:06
ragdoll
ragdoll is offline
ik moet nu leren en dat is stom
Oud 12-12-2007, 10:51
Verwijderd
weinig geslapen door mijn hoestaanvallen ook een droom gehad die heel eng was omg, ik was ergens met mijn vrienden en ineens zag ik in de lucht een soort van sateliet dus ik zeg heel leuk, hee kijk een sateliet, bleek het dus een ufo te zijn en heel de aarde was er al mee bedekt, en overal waren ze. toen was er ineens overal brand en panier en dooie mensen, erg leuk. en toen kwam ik op een kamertje en zag ik mn moeder daar zitten helemaal zielig en toen schrok ik wakker. LEUK MAN. ja en nu ga ik thee drinken en weet nog niet wat ik vandaag ga doen aangezien ik nog steeds kanker heb
Met citaat reageren
Oud 12-12-2007, 11:29
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik was gisteravond om 9 uur zo dronken als een... nou ja ik weet het niet, maar jesus het was echt heel erg. mijn vriendinnen moesten me bijna de trein uit dragen omdat ik niet eens normaal kon lopen. toen heb ik heb allemaal rare voicemail berichtjes achtergelaten op de telefoon van mn vriend en die liet hij me vanochtend terughoren omg ik schaam me zo

maar een kater heb ik niet?
Oud 12-12-2007, 13:26
Verwijderd
Zaterdag ga ik naar een feestje van twee meisjes waarmee ik nog nooit heb gepraat behalve dan toen ze me uitnodigden voor dat feestje en daar blijf ik nu ook slapen en ik ken ze dus niet eigenlijk. Maar het word vast tof. Nu heb ik buikpijn en vooral HONGER oooh jongens ga echt nooit naar Frankrijk als je denkt dat je daar lekker kan eten. Behalve crème de marrons dan want dat is echt te goddelijk.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2007, 13:31
*oma*
*oma* is offline
Ik heb voor vandaag een hele mooie planning, maar ik vraag me af of daar wel iets van terecht gaat komen. Verder wacht ik op mijn loon en moet ik vanavond werken, terwijl ik eigenlijk een etentje met mijn commissie en het bestuur heb.

Laatst gewijzigd op 12-12-2007 om 14:14.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2007, 13:53
Electriq
Electriq is offline
Zaterdag naar Speedfest in Eindhoven, dat was een mooi feestje. Daarna uit in Maastricht. Zondag naar vrienden in Tilburg, maandag werken, gister weer vrienden opgezocht en vandaag genikst. Vanavond uit eten
Oud 12-12-2007, 14:52
*oma*
*oma* is offline
Nou, ik heb loon dus ik ga nu winkelen
Oud 12-12-2007, 15:41
Metal
Metal is offline
Citaat:
Zaterdag naar Speedfest in Eindhoven, dat was een mooi feestje. Daarna uit in Maastricht. Zondag naar vrienden in Tilburg, maandag werken, gister weer vrienden opgezocht en vandaag genikst. Vanavond uit eten
Als je nou in eindhoven was uitgegaan had je mij kunnen felecetjeren.
Oud 12-12-2007, 15:48
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Ik ben aan het werk en het is heel spannend want het plafond viel naar beneden. Straks ga ik sporten en 's avonds laat Girl Talk in paradiso in de hoop dat ik wakker blijf.
Oud 12-12-2007, 15:49
Metal
Metal is offline
Doe eens terug pm'en.
Oud 12-12-2007, 15:52
Electriq
Electriq is offline
Citaat:
Als je nou in eindhoven was uitgegaan had je mij kunnen felecetjeren.
Pixxelfelicitatie dan! Ik moest wel want anders had ik geen logeerplekje, op Eindhoven CS na dan.
Oud 12-12-2007, 16:10
Verwijderd
vandaag cursus gegeven, nu ben ik enorm moe maar ik moet lessen voorbereiden voor morgen BLUH en ik heb zin in lekker eten maar ik sta rood hmmm.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2007, 16:24
Verwijderd
Eerst op stage alles rond de subsidieaanvraag in orde gemaakt, toen in de trein naar Rotterdam, koffie gedronken bij DikT, afspraak met de popunie, weer terug in de trein naar Gorinchem, frietjes eten, omkleden en straks werken tot elf uur en dan slapenslapenslapen en morgen van half tien tot zes werken en vrijdag van halft twaalf tot drie muuu.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2007, 16:43
vixen
vixen is offline
suffe presentaties en toen naar huis en toen mn kamer opruimen en toen douchen en nu wachten op mn zus en dan eten bij een vriendin en dan naar Amsterdam en dan weer naar huis. Morgen ga ik echt aan mn essay. echt.
Oud 12-12-2007, 16:43
Electriq
Electriq is offline
@ Mijns: Nou nou dat valt best mee hoor.
Oud 12-12-2007, 16:51
botulismf
botulismf is offline
Vandaag ontdekte ik de meest effectieve manier van wakker worden die ik ooit ben tegengekomen, want ik ging nietsvermoedend op de WC zitten maar de bril stond nog omhoog. Die houden we er in!
Oud 12-12-2007, 17:20
Verwijderd
Mijn geluk kan niet op, ik heb vandaag ruzie met een ufwijf gehad (eh whatever) en ook de jongen die beweerde 'hem' erin te hebben gehangen bij het swedish bikiniteam heb ik spottend uitgelachen. Zorgde ook weer de nodige stroom erudiete woorden van die sneue kerel. Altijd leuk om te discussiëren met een mislukte zaadlozing Verder niets meer gedaan als college uitzitten en koffie gedronken.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2007, 17:21
ZerO
ZerO is offline
Jongens en meisjes ik heb eindelijk DUBBELGLAS, alleen moeten ze de boel nog afwerken en nou is het dus behoorlijk koud maar ach nog eventjes afzien en straks zal het zal nooit meer tochten in mijn kamer, oh wat een vooruitzicht
Straks surprise met mijn huisgenootjes, jaa nu pas
Oud 12-12-2007, 17:48
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Vandaag ontdekte ik de meest effectieve manier van wakker worden die ik ooit ben tegengekomen, want ik ging nietsvermoedend op de WC zitten maar de bril stond nog omhoog. Die houden we er in!

hahaha dat heb ik ook weleens, als je geluk hebt klrijg je alleen een heel koude reet maar ik heb het ook weleens gehad dat ik gewoon de wc in zakte
Oud 12-12-2007, 19:09
kuik
kuik is offline
gister gestudeerd in de bieb en zelfs gegeten op het amc die-hard. daarna thuis verder gestudeerd en presentatie voorbereid. vanmorgen verder met de presentatie en toen ging ik naar het amc om te presenteren had de hoogleraar even besloten dat we toch iets anders gingen doen. vanavond verder studeren en dan naar een feestje en morgen tentamen.
Oud 12-12-2007, 19:18
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
Eerst op stage alles rond de subsidieaanvraag in orde gemaakt, toen in de trein naar Rotterdam, koffie gedronken bij DikT, afspraak met de popunie, weer terug in de trein naar Gorinchem, frietjes eten, omkleden en straks werken tot elf uur en dan slapenslapenslapen en morgen van half tien tot zes werken en vrijdag van halft twaalf tot drie muuu.
PATAT!

ontipoc:
Werk was suf maar heb me er doorheen geslagen. Morgenochtend moet ik gvd veel te vroeg op, kwarrt over 8 Dan tot half 6 werken en daarna de trein inhoppen naar Delft om bij een maat van me te gaan hangen. Futurama film kijken, bier trinken, smoken en gamen. Volgende dag vrij en dan des avonds naar KAREL ANKER EN DE JODEN in de OCCII, HARD!!!!
Oud 12-12-2007, 21:46
Electriq
Electriq is offline
Ik wil ook

edit: maar nu eerst de laatste Dexter-ep. kijken.

Laatst gewijzigd op 12-12-2007 om 22:01.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2007, 22:33
Verwijderd
@ Electriq; weet ik, maar ik heb gewoon geen zin. Maar ik krijg wel geld, yay!
Met citaat reageren
Oud 12-12-2007, 23:11
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Gisteravond naar Of Montreal geweest en dat was echt supertof. Heel vrolijk en theatraal en met gekke pakjes en make-up enzo. Daar hou ik wel van. En we kregen bier aangeboden van een man die net naar Marillion was geweest.
Op Amsterdam CS precies de verkeerde trein gepakt, waardoor we 20 minuten langer onderweg waren, en dat terwijl ik eigenlijk m'n bedje in wilde.
Vandaag gewerkt, echt teringsaai, en op de terugweg had ik weer trein gezeik, want er reed niks tussen R'dam en Den Haag. Ik moest via Woerden en was 1,5 uur later thuis dan de bedoeling was. Scroo Yoo NS!
Nu ga ik Eddie Izzard kijken, want dat is mijn nieuwe verslaving.
Oud 12-12-2007, 23:37
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
Ik wil ook

edit: maar nu eerst de laatste Dexter-ep. kijken.
Gewoon komen en kwa Dex: Hij is hard!!!!
Oud 12-12-2007, 23:45
Verwijderd
Citaat:
.Verder niets meer gedaan als college uitzitten en koffie gedronken.
Niets meer als? Niets meer als?! En jou laten ze toe daar op de UU?
Met citaat reageren
Oud 13-12-2007, 00:11
Drez
Drez is offline
Ik heb vandaag een bijenkorftaart gewonnen met mijn groepje bij een filmquiz in college. Dus die gaan we morgen opeten . Dat kon vanmiddag niet want ik moest snel weg om te werken. Verder was het best suf vandaag.
Oud 13-12-2007, 01:31
Verwijderd
Morgen een tentamen dat bepaalt of ik op mijn opleiding mag blijven, maar ach, dan kun je best tot half 3 in de kroeg zitten voor de derde keer deze week.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2007, 08:10
botulismf
botulismf is offline
Help, ik heb een loodgieter in huis. Wat nu?
Oud 13-12-2007, 08:38
Electriq
Electriq is offline
Citaat:
Gewoon komen en kwa Dex: Hij is hard!!!!
Mweh, ik moet werken, dus dat gaat 'em niet worden.
Oud 13-12-2007, 10:37
Verwijderd
Citaat:
Niets meer als? Niets meer als?! En jou laten ze toe daar op de UU?
When did you earn your superiority over the internet?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten