Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-12-2007, 10:14
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik ben ook wel een kneusje hoor, ik maakte me al helemaal druk over die presentatie maar die blijkt nog een week later te zijn Maar het wordt desondanks toch een ramp want die jongen met wie ik die presentatie moet doen, had gisteren een trui met doodskoppen aan. Het positieve hieraan is dat hij naast me zat zodat ik kon controleren op zijn blaadje of hij het daadwerkelijk was. Ik herken hem elke les opnieuw weer niet, dat hebben sommige mensen, die vergeet je direct weer. Maar volgens mij komt hij in elk geval wel meestal opdagen, dat is dan wel weer handig. Dus misschien komt het toch nog goed. En morgen gaan we Sinterklaas vieren. Ja.
Oud 04-12-2007, 10:23
Rob
Rob is offline
Godverdomme. Mijn OV van 2007 EN 2008 zijn beide kwijt. Lekker is dat, precies in zo'n druk weekend + drukke week.
Oud 04-12-2007, 10:32
Neko*
Neko* is offline
Ik moet echt eens gaan beginnen aan dat stomme sinterklaas gedicht. Ik heb al ideeën, maar ik vergeet het telkens ook echt op te schrijven. Heb gewoon geen zin. Vanmiddag cadeautjes kopen. Heel misschien nog een surprise maken, maar ik denk 't niet. Alleen als dat wat ik wil, ook daadwerkelijk lukt.

Ik kan mezelf ook nog niet echt zitten tot omkleden en naar school gaan. Die stómme 2 uurtjes. Maar ik moet wel, anders komt van dat cadeautjes kopen ook niks. En ik geef echt teveel geld uit aan leuke, maar nútteloze dingen terwijl ik nog inf dingen moet kopen die ook echt móeten. Ben niet echt handig bezig geloof ik.

Achja. Laat ik dan toch maar eens richting school gaan. En dan maar vooruit kijken naar vanavond want dan ga ik lekker met vriendlief de nerd uithangen.
Oud 04-12-2007, 10:33
Verwijderd
jemig, pas een half uur op. net zoals gister, en eergister, en de dag daarvoor. Ik kan echt blijven slapen geloof ik. Werd eerst om 8u al wakker van de wekker van vriendje. irritant snooze ding, want zo lig ik dus 20 minuten wakker. en ik werd al echt mega chagrijnig wakker, weet niet waarom, maar wel irritant. Geen zin in de dag, wederom.
Heb zin in komend weekend. Lekker eerst met beste vriendinnetje de stad in en 's avonds komen zij en twee vrienden bij mij eten en sinterklazen en tequila drinken en iedereen blijft slapen. Ja, dat is leuk. En ik ga de hele avond leuk en gezellig doen en niets laten merken; daar ben ik goed in geworden.

En ik moet ook echt wat liever voor vriendje worden. hij had gedroomd dat ik hem niet leuk vond, maar dat vertelde is pas later. maar goed, eerst die droom, worden we wakker: word ik chagrijnig op hem vanwege die wekker. dan gaat ie op mn haar liggen, au! en op mn voeten zitten, auuuuuu! heb m daarna wel geknuffeld
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 10:53
Dott
Dott is offline
ik verveel me echt zo erg!!
ziek zijn is kut..
straks maar eens beginnen met al wat spullen inpakken die ik de komende 3 maanden niet nodig heb
Oud 04-12-2007, 12:07
Heksjuh
Heksjuh is offline
Duivelaartje: mooie cijfers

Ik heb een vijf voor het andere vak. Had niet anders verwacht eigenlijk. Ik ben blij dat ik mag herkansen (al had ik het liever gehaald ).
Afgelopen vrijdag statistiek, ging wel goed.
Zondag geschaatst met een vriendin, was echt leuk Maar 1 keer gevallen

Aankomende maandag een eindpresentatie en dan dinsdag weer een tentamen. Ik moet nog zoveel lezen, dat ga ik echt niet redden. Meer selectief lezen dan maar, alleen de dingen uit het hoorcollege en niet alles willen weten. Ik word echt bang als ik denk aan wat ik nog allemaal moet doen. Het is zoveel, ik ga het echt niet redden. Volgende periode echt beter plannen.
En mijn deel voor de presentatie lukt ook niet. Ik kom er maar niet uit welke stamcellen ze gebruiken. Ik heb wel echt veel informatie opgezocht en zelfs mijn deel van de powerpoint al af, maar ik weet niet of er ook maar iets klopt. Ik ben bang dat die docent morgen zegt dat alles fout is. Dan moet ik weer overnieuw beginnen, terwijl ik er gisteren iets van zes uur aan heb gezeten en in totaal al minsten acht uur.

En dan ook ineens gezeur met mijn halfzus. Die wil ineens geen contact meer ofzo. Ik dacht dat ik het wel een beetje begreep, maar bij nader inzien begrijp ik er helemaal niks van en ik vind het echt belachelijk. Het doet mijn vader (haar vader dus ook) volgens mij echt pijn. En het slaat nergens op. Mijn vader wil nu geen eens meer contact. Fijn, twee jaar geleden (twee jaar? ik weet het niet eens zeker, maar volgens mij is het met kerst twee jaar geleden dat het contact weer kwam, na veertien jaar geen contact) herstelde het contact, nu is alles weer weg. Had ik maar een normale familie.

Ik wil zo graag huilen en slapen en in iemands armen liggen en iemand die zegt dat het wel goed komt, dat ik het wel ga redden om het allemaal te lezen, dat het voldoende is om de hoorcollegestof te beheersen en niet alles wat daar niet behandeld is.
Ik had vanmorgen bij het opstaan al een paniek gevoel, dat wordt alleen maar erger.

Help, iemand?
Oud 04-12-2007, 12:29
Verwijderd
@Heksjuh:

*KNUF*

Ik herken het wel wat je beschrijft. De onzekerheid en het paniekgevoel.
Ik kan alleen maar zeggen: doe wat je kunt doen, meer dan je best kún je niet doen.
En ik denk zeker dat het goed komt, ook als je je tentamen niet haalt. Daar zijn herkansingen voor bedacht (al is in één keer halen natuurlijk altijd fijner). En voor je eerste tentamen had je een heel hoog cijfer!
Kun je de docent niet alvast een mailtje sturen? Dan krijg je misschien niet direct antwoord, maar dan weet hij het alvast, dat je twijfelt.

*knuf*

OT:
Twijfel.
Wel of niet naar het GGz gaan vanmiddag?
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 13:30
Verwijderd
december... Ik haat het. Verplichte gezelligheid. Moeizame relaties. Ik verlang ernaar eindelijk de Nederlandse deur achter me dicht te trekken, en elders aan het werk te komen. Uiteindelijk werk ik daarnaartoe.

Even kut. Maar komt goed.

als je alleen bent, reis je makkelijker en flexibeler door het leven.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 14:07
Rob
Rob is offline
Argh. Niets. Nergens te vinden. Echt helemaal nergens. En al zo vaak mijn stappen van gisteren herlopen in de hoop dat ik 'm alsnog kon vinden.
En het is dus niet geldig om met een procesverbaal waarop staat dat ie weg is + bewijs van betaling van je OV te reizen. Nu zijn conducteurs wel naďef en zou ik 't best wel voor elkaar kunnen krijgen om mij te geloven, maar ik aan dat soort bedrog heb ik echt een ongelofelijke hekel. Dus dat doe ik gewoon niet.

Er zit weinig anders op dan even af te wachten en te hopen dat ie of op 't politiebureau of bij Connexxion's gevonden voorwerpen ligt. Zoniet, dan wordt het uitrekenen en afwegen wat ik wel en niet kan doen tot de nieuwe aankomt. Ben ik even blij dat ik geen dure zooi heb gehaald deze maand. Dit was ook niet echt mijn idee van het spanderen van het geld.
Oud 04-12-2007, 14:11
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Er 4 uur over gedaan om weer thuis te komen, op Utrecht CS was het echt een zooitje. Maarja, heb wel lekker m'n boek kunnen lezen. Net meteen boodschappen gedaan, zodat ik de rest van de dag niet meer weg hoef. Ik ga zo aan de studie en dan net zolang totdat ik af heb wat ik af wil hebben.

Maar eerst uitzendbureau en kapper bellen. Ik vind het raar dat ik nog niks over de decemberplanning heb gehoord, terwijl ik aan heb gegeven dat ik a.s. vrijdag en zaterdag kan werken. Dat zou nog bevestigd worden, maar ik heb nog niks gehoord. En raar dat ze niet op mijn mail beantwoord hebben, dus maar eens vragen hoe dat zit. En kapper bellen, want ik ben m'n haar echt zat, veel te lang.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 15:00
Verwijderd
Neerslachtigheid die zonder aankondiging binnendringt.
En het gaat gewoon niet meer weg, tot het einde van elke dag een onomkeerbaar proces.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 15:09
Neko*
Neko* is offline
En toen was mijn geld op. Maar ben wel tevreden met de dingen die ik gehaald heb voor sinterklaas. Hmm, ik moet wel zorgen dat ik m'n kleedgeld eerder krijg vandaag.. Anders kan ik niet eens 't cadeau voor vriendlief betalen. (Oh zo handig, 4 verjaardagen, kerst en sinterklaas; allemaal in 1 maand) Ik weet niet hoe het ineens komt, maar mijn winterdip die dit jaar wel erg vroeg kwam lijkt een heel eind afgezakt te zijn. Achja, niet over nadenken, gewoon blij mee zijn.

Heb ook een léuke surprise bedacht.. Nu nog kijken of het uitvoerbaar is, maar dat zal vast wel. En anders is het nog geen ramp. Het is fijn om gelukkig te zijn en je even niet alle dingen heel erg aan te trekken omdat het niet gaat zoals jij wil. Ben benieuwd naar wat ik krijg morgen.

Het is echt lekker weer vandaag. Niet zo koud als de afgelopen paar dagen, dat de kou dwars door je schoenen heen gaan en je met bevroren tenen op school komt. Het is echt lekker herfstig weer. Beetje wind en niet te koud. Ja, ik voel me goed!
Oud 04-12-2007, 15:17
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik heb een wastafel ontstopt Met hulp van vriendinnetje uiteindelijk, maar toch. Ik ben trots op ons
Oud 04-12-2007, 16:20
Verwijderd
Ik ben echt ontzettend chago, ik snap geen fuck van syntax en da's blijkbaar grappig, en die klotebaspartij krijg ik ook niet geleerd, en ARGH was het maar weer gisterenavond. <3 Want dat was wel tof.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 17:02
Verwijderd
*diepe zucht*

ik weet het echt niet meer hoor
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 17:03
Meissiej
Meissiej is offline
Ik ben ziekig.
En ik moet nog een sinterklaasgedicht schrijven, maar dat lukt dus niet.
Vanavond of morgen, dan maar..?! Alsof het dan gaat lukken. Ik ben gewoon niet in de stemming
Oud 04-12-2007, 17:04
Verwijderd
Citaat:
Ik ben ziekig.
En ik moet nog een sinterklaasgedicht schrijven, maar dat lukt dus niet.
Vanavond of morgen, dan maar..?! Alsof het dan gaat lukken. Ik ben gewoon niet in de stemming
Dit had ik ook kunnen schrijven...
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 17:24
Missy1234567890
Haha, ik moet ook nog zo'n 7 gedichten (waarvan 1 lange) en ik heb dus ook geen inspiratie. Ben er al 2x voor gaan zitten vorige week, maar het lukte gewoon niet.
Vanavond nieuwe poging, nu eerst verder met Grieks.

En weer voicemail van uitzendbureau en ik wil niet constant moeten bellen. Heb ze dus weer niet te pakken morgen moet het echt, want ik wil weten waar ik aan toe ben.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 17:35
Sagana
Sagana is offline
Ik ga zo dadelijk een lekker lange avondwandeling maken denk ik, dat kan deugd doen.
Oud 04-12-2007, 17:47
Pruts0r
Pruts0r is offline
Vandaag is echt een kutdag, ook al heb ik 3 opdrachten goed kunnen laten keuren in één les... En nu weet ik wat ik nog was vergeten te maken op school... Dat moet ik dadelijk nog eventjes doen. Mja, op zich begon vandaag gewoon vrij goed, als je kijkt naar de omstandigheden van de afgelopen dagen, maar in de trein begon ik weer over hetzelfde te denken als zaterdagnacht. En nu is er weer anderhalf kantje bij die brief gekomen.

Ik kreeg gisteravond laat ook te horen dat de opa van een goede vriendin van mij zondag was overleden, daar zal het ook wel mee te maken hebben dat ik weer zat te denken, maar goed. Ik weet niet waarom het ineens erin sloop in de trein. Durf het d'r iig niet echt te laten lezen, omdat ze het nu al moeilijk genoeg heeft, maar aan de andere kant moet het eruit en ik kan dat echt niet via de mail doen, daarvoor is het voor mij echt te moeilijk. En de twee anderen die ik het wil laten lezen, zie ik wss niet echt snel. Nja, eentje zie ik in januari, de ander weet ik niet wanneer ik die zie. Dat ligt eraan wanneer ze tijd heeft. Hopelijk ook in de kerstvakantie, liefst nog eerder als dat kan. Maargoed, ben benieuwd wanneer ze weer tijd heeft om op msn te komen, dan kan ze haar offline-berichten lezen. Ben best bang dat ze heel erg schrikt en ik wil haar niet laten schrikken.

Achja, het is toch een fase waar ik doorheen moet (in de verwerking van het verlies van mijn oom anderhalf jaar geleden)

En morgen heb ik een veel te lange dag. Denk dat ik vanaaf echt vroeg naar bed toe ga. Morgen moet ik om half 10 op school zijn. Ik zou normaal de trein van 7:52 nemen dan, maar nu heb ik dat half uurtje extra slaap echt nodig. Dan kan ik tot half 8 blijven liggen. 9 uur naar bed dan maar. Als ik een beetje snel in slaap val, ben ik morgen hopelijk goed uitgerust. Als de trein dan ook nog eens op tijd is, dan kan ik nog enigszins wat hebben. Voelde me echt fucking kut vanmorgen al toen iemand waarmee ik vrijdag al had afgesproken dat ik een opdracht zou corrigeren er commentaar op had (terecht) dat ik er nu vanmorgen niet was. Niet dat we wat af hadden gesproken, maar het moet vóór vrijdag ingeleverd en klaar zijn, anders moeten we dat volgend jaar nog eens inhalen. *zucht*

Ik ben helemaal kapot. Liep vanmiddag met gedachten rond die ik niet uit durf te spreken, wetende dat ik bepaalde mensen daar onvoorstelbaar veel pijn mee doe als ik die uitspreek, maar ik houd gewoon vol. Ik wéét gewoon dat die vrienden er voor me zijn, nu ik ze nodig heb. Ze hebben niet allemaal evenveel tijd en ik kan ze niet altijd veel zien, maar ze zijn er wel als ik ze echt nodig heb en ze vergeten me niet, dat weet ik zeker.

Laatst gewijzigd op 04-12-2007 om 19:10.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 17:58
Yana
Yana is offline
Laat allemaal maar zitten. Mn vriend is down en afstandelijk. Mn broer heb ik teleurgesteld, nadat hij mij weetikhoelang had laten wachten, ik heb nog niks aan school gedaan en ik voel me godvergeten alleen. Natuurlijk weer een eetbui gehad, waardoor ik me ook nog kotsmisselijk voel. Ik compenseer te weinig en voel me de hele dag door schuldig. Waar gaat het toch telkens weer fout?

Dit zijn die momenten dat oude neigingen opkomen. Ik heb het afgezworen, doe het nooit meer en wil het nooit meer doen. Maar toch.. Zo vol zelfhaat.

Help.
Oud 04-12-2007, 18:06
Verwijderd
Yana, dikke knuf. dat het nú even slecht gaat wil niet zeggen dat het allemaal slecht is. Je hebt ook minder slechte en soms goede momenten gehad, en die zul je in de toekomst ook hebben. Steeds vaker tot uiteindelijk de slechte dagen bijzonder zijn.
Niet jezelf haten, haat je es of iets anders, maar dat bén jij niet. dus haat niet jezelf.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 18:16
Yana
Yana is offline
Citaat:
Yana, dikke knuf. dat het nú even slecht gaat wil niet zeggen dat het allemaal slecht is. Je hebt ook minder slechte en soms goede momenten gehad, en die zul je in de toekomst ook hebben. Steeds vaker tot uiteindelijk de slechte dagen bijzonder zijn.
Niet jezelf haten, haat je es of iets anders, maar dat bén jij niet. dus haat niet jezelf.
Dankjewel voor je lieve woorden. Ik weet niet wat ik er op kan zeggen, wíl zeggen op zo'n openbaar forum. Dat ik het wel weet, maar niet zo voel. Ik voel me vastzitten in al mn gedachtes, en ondertussen moet ik nog zoveel andere dingen doen. Iedere dag neem ik mezelf voor het anders, béter te doen. En iedere dag moet ik weer concluderen dat ik gefaald heb. Dat het niet beter is gegaan. Dat ik wéér teveel gegeten heb. Dat ik me weer niet aan mn eigen planningen heb kunnen houden. Dat ik niet hard genoeg compenseer. Hoe moeilijk kan *gezond eten* zijn? Ik ben al aan het overstappen van crackers naar brood, maar zelfs dan nog gaat het steeds fout.

Ik weet dat ik niet mag opgeven, dat ik geen andere keuze heb dan doorgaan. Ik weeeeet het allemaal, maar het voelt gewoon niet zo.

wjkerythiufd

Ik heb het idee dat de frustraties in mn hoofd als nog niet overkomen bij wat ik typ. Het is chaos, en ik moet nog zoveel!

Oud 04-12-2007, 18:20
Verwijderd
tuurlijk weet je het, en tuurlijk voelt het niet zo. daarom moet ik (en anderen) het ook zeggen, blijven herhalen. zodat je er weer even bij stil staat, even kijkt naar de feiten en doorgaat en vooral niet opgeeft.
je mag me altijd pm'en he, dat weet je.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 18:55
Nijn*
Nijn* is offline
@ Yana: hele dikke knuffel!

OT: Ik heb een vreselijke dag gehad. Vanochtend vroeg therapie en weer over vroeger gehad. Ik weet niet wat er gebeurde maar ik voelde me ineens vreselijk slecht. Kreeg een heel zwaar gevoel in m'n ledematen, werd kotsmisselijk en voelde me ontzettend opgejaagd. In mijn hoofd werd het echt een chaos, ik voelde, hoorde en zag van alles door elkaar. C. probeerde me te kalmeren en me rustig te laten ademen maar het ging niet. Ik moest heel erg huilen, ging trillen en voelde me ontzettend verkrampt, ik hoorde C. wel maar niet alsof ze bij mij in de kamer zat. Ik was totaal in paniek en ben halsoverkop vertrokken daar. Een uur rondgereden in de stad, een botsing gehad dus nu doet mijn achterlicht het niet meer. Ik weet niet waar ik ben geweest, wat ik heb gedaan, was totaal in paniek en het begon pas een uur/anderhalf uur later wat minder te worden. Toen stond ik daar, helemaal alleen in een deel van de stad dat ik niet eens kende.
Het was alsof ik toen pas weer 'wakker' werd, besefte me dat ik naar school moest, dat ik volstrekt idioot voor tijd en halsoverkop bij therapie weg was gegaan, ik schaam(de) me zo.. Natuurlijk kwam ik te laat op school en heb echt de meest lange en vervelende dag ooit gehad. Ik voelde me de hele dag vreemd en verdrietig, ben ook zo geschrokken van mijn reactie.. Heeft iemand dit ook wel eens gehad, of weet iemand wat het is ofzo?

Na school had ik afgesproken om bij Y. en H. langs te gaan, daar kreeg ik eindelijk na twee maanden T. weer aan de telefoon, dat was zo fijn, dus nu kijken of ik in de kerstvakantie naar haar toe kan gaan.. En ik ga morgen solliciteren voor een superleuke baan (niet teveel op hopen maar goed) en nu lijkt ineens alles weer op z'n plek te vallen. Maar gisteravond en vanochtend.. mijn god, vreselijk.. Wéér ge-amt, kom ik daar ooit nog eens vanaf? Hmpf, kan mezelf echt wel schieten en durf ook vrijdag niet meer naar therapie, voel me zo gek..
Oké, lekker warrig bericht weer, maar zo voel ik me ook.
Oud 04-12-2007, 19:02
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Ik ben echt ontzettend chago, ik snap geen fuck van syntax en da's blijkbaar grappig, en die klotebaspartij krijg ik ook niet geleerd, en ARGH was het maar weer gisterenavond. <3 Want dat was wel tof.
Welke opdracht?
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 19:10
Verwijderd
Gewoon, álle syntax. Tree structures, theta-grids, head movement.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 19:19
Roosje
Roosje is offline
Meeeeeen en ik ben ook zo verdomd vrolijk. xD Maar mn dag begon ook prachtig want papamama hadden cadeautjes voor de koters in hun schoenen gedaan en ze hadden er geen voor mij en toen had ik gisterenavond maar gezegd Jamaar ik neem ook wel genoegen met een heleboel fondantmuizen! want ik ben echt verliefd op die dingen <3 en toen had ik vanmorgen tóch een cadeautje maar toen waren het fondantmuizen. xD Sjusj, zo lekker. (L) En morgenavond is het sinterklaas en dat is leuk want lekker en cadeautjes en gezellig en mn zus komt thuis en ik ga nu geen ruzie maken! En dan is het nog amar twee dagen en dan ben ik al jarig en dat is ook gaaf want dan word ik zeventien. En mn vriendje komt overmorgen al en ik ga op mn verjaardag op soesjes trakteren op school want de eerste twee uur is toch engels. En het is zo makkelijk allemaal, zo verdomd makkelijk, ik snap er geen flikker van. Maar het is prachtig. <3 En mn zusjes zijn lief en paardrijden is gaaaaf al heb ik er wel een beetje zere handen van. Nu moet alleen die spierpijn nog optyfen!

Edit: Oh en iedereen die knuffels/vrolijkheid/aandacht kan gebruiken, *mee strooi*
Oud 04-12-2007, 19:25
Verwijderd
knuffel van roosje aanpakt
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 19:34
Verwijderd
Roosje ik word vrolijk van je post en alvast gefeliciteerd!

Ik ga morgen naar m'n zus d'r bacheloruitreiking en ik moet mijn blousje aan maar nu heb ik per ongeluk dus ŕl mijn was gedaan BEHALVE mijn blousje.
Nu nog even motivaties schrijven voor een nieuwe honourscursus, een verslag afmaken en dan heb ik wel weer genoeg gedaan voor vandaag.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 20:24
Meissiej
Meissiej is offline
Knuffel voor Yana en Nijn.

-----
Het is er weer. Het is weer zover. En ik kom er nooit meer vanaf. Daar geloof ik niet meer in. Het blijft gewoon. En nee ik doe het niet. Ik geef er niet aan toe. Ookal heb ik steeds weer het gevoel, die gedachte dat het allemaal helemaal niets meer uit maakt. Er aan toe wil geven. Dat de gevolgen niets uit maken.
Maar het maakt wél uit. Het maakt verdomde véél uit. En ik wéét het ook wel. Alleen voelt het nu niet zo.
Ergens is er ook nog steeds/alweer/weetikveel een sorry-dat-ik-besta-gevoel. Sorry dat ik nog steeds rondzwerf op deze aardkloot. Enja. Onzin.
Oud 04-12-2007, 20:48
Verwijderd
Ik stuiter zo ongeveer in het rond, ik heb een beetje teveel adrenaline. De computer van R. was weer kapot en daarnet deed hij het gewoon weer. We hebben nu een hartstikke mooie powerpoint. Ik zou de rest van de presentatie in elkaar zetten, ik denk dat ik wat vergeet, maar ik weet niet wat. Ik heb toch hoop ik wel alle stukjes tekst? Het komt wel goed, na al dat gestress.
Vandaag was leuk, alleen ben ik nu wel moe en het wel een beetje zat. Een jongen uit mijn klas had vandaag een supergoed humeur en hij gaf constant complimentjes en dat was echt leuk. We waren aan het volleyballen en als het dan mis ging zei hij: maakt niet uit, het is goed geprobeert. Nou, dat is wel leuk om dat is een keer constant te horen. Ik ging alleen bijna van m'n stokje. Dat gebeurt heel vaak tegenwoordig en het is echt niet leuk. Maar nu gaat het wel goed.
Ik wil alleen dat m'n hoofd tot rust komt want alles buitelt door en over elkaar. Volgende week presentatie.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 21:18
Morri
Morri is offline
Eindelijk ging het weer eens redelijk goed vandaag. Ik maakte een keuze voor mezelf, een positieve keuze. Dat ik daarvoor een repetitie af moest zeggen is heel vervelend, maar dit keer kies ik voor mezelf. Ik werk eindelijk weer wat aan school en daarna ga ik op tijd slapen. Dat is toch goed? Waarom verwijt mijn moeder me dat dan weer? Waarom geeft ze me nu weer een schuldgevoel dat ik de repetitie afgezegd heb? Het is zo verdomde moeilijk, wat ik ook gedaan had, het was toch wel fout geweest. Ik weet dat ik voor mezelf moet kiezen af en toe, maar zo wordt het wel heel erg moeilijk. Nu kan ik wel huilen, daar gaat m'n goede bui weer. Ik wil m'n schoolwerk afkrijgen, lekker slapen, gelukkig zijn. Of dat gaat lukken is nog maar de vraag.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 21:45
Missy1234567890
Zo, klaar met wat ik af wilde hebben vandaag. Als ik wat effectiever gewerkt zou hebben, had ik nog veel meer af kunnen hebben, maarja, m'n planning is in ieder geval af.

Nu moet ik aan de Sinterklaasgedichten, want morgenavond ook weinig tijd en anders moet ik alles donderdagavond doen, want vrijdagavond is vriendje er alweer en dan kan ik me er minder goed op concentreren.

En morgen tandarts... Ik ben eigenlijk heel erg bang, maar probeer er niet aan te denken (wat nog best goed lukt) Ik hoop maar dat ze die kies er zo uit hebben en dat de verdoving snel uitgewerkt is.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 22:15
indigo
indigo is offline
Aw Yana, wees niet te streng voor jezelf! Je bent het dubbel en dwars waard om gewoon te genieten van het leven en van dat stomme eet-en-gewichtsgedoe af te zijn. *Knuffel.*

@Thoughtful: nieuwe avatar! Even wennen hoor; wat is het? En wat voor dvd-opname?

OT: hmm, tentamen gehaald, niet echt goed, maar ik kan er niet om treuren. Rare gewaarwording, normaal vind ik het echt heel erg stom als ik mijn tentamen niet zo goed maak als ik wil. Ach, ik heb een tof weekend gehad, dat is ook wel iets waard . En haha, hoezo we praten niet meer met elkaar? Ja nouja weetje, ik vind het niet erg, maar een béétje toenadering vanuit zijn kant zou ook niet erg zijn.
Verder heb ik fijne vriendinnetjes, al kan ik dan niet alles met ze delen, maar dat komt helemaal goed. Nu nog van die stomme hoest af.
Oud 04-12-2007, 23:10
Rob
Rob is offline
Misschien valt 't allemaal wel mee qua kosten. 320 euro voor al mijn ritten naar stage e.d. gaat 't in ieder geval niet kosten.

Anyway, ik ben moe van het stressen en zoeken. Ik ga lekker bed in en lekker dromen. <3
Oud 04-12-2007, 23:19
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
@ indigo: Die avatar is maar een bevlieging denk ik! Het is een cd-cover van Jack Johnson. Oh en die opname was met een simulatiepatient! Dat moet je dan terugkijken en er vanalles over zeggen enzo. Moest een tijdje terug ook, gelukkig was het nu veel minder eng
*duwt B. naar indigo toe* En van je tentamen ben je iig af!

OT: Slapenslapenslapen <3
Omg, ik was afgeleid door je avatar dat ik niet eens door had dat jij het bent Wat een impact kan zo'n afbeelding hebben

slaap lekker
Oud 05-12-2007, 01:57
Until My End
Until My End is offline
Was n toffe avond zo met de jongens en n vet concertej. Wil t dan ook delen, maar dat gaat niet....
Oud 05-12-2007, 07:47
Neko*
Neko* is offline
Vanavond sinterklaas! Maar eerst naar school voor 3 uurtjes, om dan lekker op de bank te zitten even huiswerk te maken en verder genieten van de rust in mijn hoofd. Hoe kan dit? Ik ken dit niet, maar ik vind het fijn. Er is gewoon échte stilte in m'n hoofd. Geen onrustige gedachten, spokende herinneringen, het is allemaal weg.

Ookal blijf ik denken dat het slechts stilte voor de storm is, wat maakt het uit? Op dit moment vind ik het alleen maar fijn en ben ik tevreden met mezelf en met de (meeste) dingen die gebeuren in mijn leven. Ik heb ook zúlke lieve vrienden! Vanmiddag nog maar even een mailtje ronddoen voor 'n filmavondje. <3
Oud 05-12-2007, 08:16
Roosje
Roosje is offline
Oehoehoeh sinterklaas vanavond! Het is helemaal het sinterklaashoofdkwartier hier. <3 En mijn linkerlens doet verrot maar die is vast dadelijk beter, de rechter is alleen altijd direct goed... Een beetje vervelend is het wel. Maar goeeed doet er niet toe, ik moet me nog door twee uur wiskunde een uur economie een uur latijn drie studieuren heen worstelen en dan isset vanavond. En zin in overmorgen! (L) (En in morgenavond. Olee!)
Oud 05-12-2007, 09:49
Pruts0r
Pruts0r is offline
Ik ben helemaal kapot, ziek, misselijk duizelig, koppijn, moe, voel me kut, kan me niet concentreren, ben heel erg afwezig en ik kan me niet ziekmelden van school, omdat ik vandaag een heel belangrijk practicum heb, dat zich verspreidt over drie weken, dus ik MOET hier zijn. Maar ik kan me echt helemaal nergens op concentreren, vergeet veel te veel, let helemaal nergens op, doordat ik me niet kan concentreren en dan moet ik met Sybr Green gaan werken, een stofje dat mutaties in je DNA kan veroorzaken als je er niet goed mee omgaat.

Ik zou best wel met dat stofje durven te werken, maar niet als ik me totaal niet kan concentreren. Ik wil naar huis, ik wil slapen en nergens aan denken.
Oud 05-12-2007, 10:12
Missy1234567890
Nog 1,5 uur, over een uur ga ik weg. Nog even flink wat eten van te voren, zodat ik voorlopig geen honger krijg. Vanavond afgesproken om bij iemand van koor te gaan eten, omdat we pr-overleg hebben. Ik wist wel dat het geen handige dag zou zijn, maar ik wilde wel graag door de week en anders moest het in het weekend. Maar ze zou iets van pasta gaan maken, dus dan hoef ik niet veel te kauwen Hoop wel dat die verdoving er snel uit is...

Zo nog een keer bellen, ooit moet dat ding toch aanstaan? Anders nog maar een mail sturen, misschien krijg ik nu wel antwoord.

Edit: ik krijg nog een bevestiging deze week, maar in principe moet ik wel werken.
En m'n uren van vrijdag (toen ik daar voor niks stond) krijg ik ook uitbetaald.

Laatst gewijzigd op 05-12-2007 om 10:22.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 10:33
Verwijderd
Jalalala tijd om naar Maastricht te gaan!
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 11:30
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Leve nieuwe avatars Al mis ik het paars van TF wel een beetje.

Het is Sinterklaas. Vandaag moet alles leuk zijn. Vannacht heel slecht geslapen omdat die stomme buren om half één dachten: ja, nu gaan we lekker heel hard muziek draaien, dat is leuk
Oud 05-12-2007, 12:01
Verwijderd
Ik word gek van rare studiedingen. Ikwilniet! Maar ik moet wel. En ik kan het ook, ik moet gewoon dóen en niet denken, dan is alles zo voorbij. (Maar als ik Japans was blijven doen, dan was ik nu klaar geweest...)

Ik word gek van mijn lichaam, ik vermoed dat ik een voedselintolerantie heb, maar dat moet ik maar eens bij de huisarts neerleggen. Voor nu voel ik af en toe een vreselijke steek in m'n maag en kan ik niet rechtop lopen omdat m'n buik vreselijk verkrampt is

Ik wil nu gewoon even niet meer. Ik wil zekerheid, ik wil gewoon op m'n plek zijn in mijn leven, maar voor nu is dat niet zo. Bah, ik weet het niet meer
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 12:27
Redhair
Redhair is offline
Oeioei gister de hele middag geslapen, de gemiste slaap van het weekend ingehaald. 's Avonds kwamen wat krakervriendjes naar mij, even hier gezeten, toen naar hun pandje gegaan en daar de hele avond gezeten, lag om drie uur weer in mijn bed.
Straks komt een vriend en dan gaan we samen naar een kinderfilm die we vroeger allebei prachtig vonden. Ben benieuwd of hij nog zo mooi is, maar zal best wel, dit blijft gewoon een klassieker.
Mijn sociale leven is echt goed, beter dan ooit. Ik weet niet hoe het zo gekomen is, maar in eens zie ik veel vrienden hartstikke vaak, worden kennissen vrienden, echt leuk. Whoe.
Oud 05-12-2007, 13:09
Missy1234567890
Nou, die kies is getrokken, het was een groot ding. Vraagt de tandarts ook nog of ik hem mee naar huis wil...alsjeblieft niet zeg. Ik zat volgens best wel debiel te doen bij de tandarts, maar ik vond het ook heel eng. Verdoving op een rotplek.
En nu is alles ranzig en vies en het voel raar aan want de verdoving zit er nog in.
En ik wil zo graag even m'n mond spoelen, maar dat mag niet.

Hoe kan ik vanavond ooit vergaderen, eten en zingen?
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 13:28
Pruts0r
Pruts0r is offline
Wat moet je nou doen als je het leven ineens niet meer ziet zitten, omdat er heel veel opgekropte emoties ineens loskomen door een denknacht en je dan op het station staat en nadenkt over dingen die ik hier niet durf uit te spreken?
Oud 05-12-2007, 13:30
Pruts0r
Pruts0r is offline
@Missy: Je zou eerst kunnen eten (en ik weet niet naar wat voor vergadering je moet), maar zou je niet zingend kunnen vergaderen? Klinkt mss heel raar, maar als dat mogelijk is tijdens die vergadering en je haalt het zingen anders niet? Ik bedoel, als het van een clubje is waar je bij zit, lijkt me dat goed mogelijk, ook al kijken de mensen je dan wss raar aan..
Oud 05-12-2007, 13:47
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik kreeg vandaag een mailtje van m'n afstudeerdocent over de terugkomdag van morgen over hoe het ging en of ze nog dingen moest weten voor morgen. Heb teruggestuurd dat ik een beetje baal van de begeleiding hier en dat ik me nogal aan m'n lot overgelaten voel. Ik wil heel graag aan de slag, op het lab echt wat doen maar ik zit hier al drie weken bijna fulltime achter de computer of te lezen. Dat is echt zoo niets voor mij en ik heb ook gewoon pijn in m'n handen, polsen en schouders. Volgens mij krijg ik hier hartstikke RSI van, ook dat nog Ze mailde terug dat m'n probleem duidelijk was en dat ze het er morgen even met me over zou hebben. Dinsdag komt ze hier langs op het lab en als het nodig was wou ze wel eerder komen dan wou ze het bespreekbaar maken. Ik ben alleen zo bang dat ik overkom als een loser als mijn stagebegeleidster dit dinsdag allemaal van mijn docent hoort zonder dat ik zelf eigenlijk m'n mond opengetrokken heb. Alleen is ze gewoon het type niet om zoiets tegen te zeggen en de organisatie is er ook niet echt naar. Misschien ben ik gewoon niet geschikt voor deze afdeling/dit werk en ligt het wel niet aan haar maar aan mijn eigen instelling? Ik vind het een beetje kinderachtig overkomen om tijdens m'n afstuderen aan de hand van m'n stagedocent bij m'n stagebegeleidster te komen om dit probleem voor te leggen maar ik weet/durf gewoon niet hoe ik het anders moet doen Hmm Hopelijk levert het wel wat op en wordt het na die tijd wat beter want ik kijk hier de klok echt alleen maar vooruit en tel van maandagochtend af tot woensdagavond (als ik m'n vriend zie) en dan naar vrijdagavond (weekend), dat houd ik echt geen zeven maanden vol. Ik ben wel onwijs blij dat ze m'n probleem goed opvatte en er wat aan wil gaan doen
Reageren

Regels voor berichten