Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-01-2008, 21:58
woezel
woezel is offline
gisteren eten bij vrienden en losgaan op gipsy/ska tot 4 uur, daarna naar een breakcore feest tot 10.30 en ook volledig losgaan. 2uurgeslapen en dan naar familiefeest.
ik ga nu mn eerste en laatste peuk van de dag roken en slapen.
Oud 01-01-2008, 22:13
capibara
capibara is offline
Harde oud en nieuw gehad, gezellig tekfeestje geweest met veel vodka Nu is het tijd om uit te brakken.
Oud 01-01-2008, 22:26
Metal
Metal is offline
Citaat:
Ik herhaal:
Ja hier ook, net een paar uur wakker, shit.

Wat een chaos avond/nacht. Nu al een van de vetste feestjes van het jaar. Ik werd gister al wakker met een slaap tekort en een kater dus het moest wel fout gaan. Ik voelde me wel kut aan het begin maar alcohol heelt alle wonden. Huiskamer feest was hard, ons halve huis lag in puin. Bij ons kunnen gewoon geen dingen heel gelaten worden als er feestjes zijn shit. Er waren na 12 uur ook allemaal mensen binnen die ik niet kende, gewoon van straat mee naar binnen gekomen haha.

In de stad was nog veel harder, met de kliek, allemaal rare mensen, met als hoogtepunt een marokkaan met wie ik 'ruzie' kreeg omdat ik dacht dat ik mee naar buiten moest omdat-ie ruzie zocht. Toen gaf ik hem maar een duw en 5 min later drong het tot me door dat ie niet naar buiten wees maar naar de wc. Toen ging ie tegen allemaal vrienden 'aanrijden' die zich van geen kwaad bewust waren. Toen ik aan een blokgenoot die homo is vroeg of hij hem kende antwoorde ie 'nee, maar ik vind het wel een relaxte gast.'

Ah ja.

De rest is allemaal een waas. Ik ben om 6 uur iemand thuis af gaan zetten met de fiets en toen terug tot half 11 ofzo. En toen was iedereen nog zatter dus de gesprekken waren echt van bijzonder laag niveau maar erg vermakelijk. Om 12 uur vond ik het eigenlijk wel mooi geweest. Mooi begin van het jaar, dat wel.
Oud 01-01-2008, 22:35
Broeder
Broeder is offline
Hmz, twee keer in drie dagen in Rotterdam. Wat moet ik daar nu weer van denken. Om acht uur kwam ik thuis en om twaalf uur stond ik alweer schoenen te poetsen en de was te doen. WAT EEN ENERGIE JONGENS.

Oh : ( Verwarrend allemaal.

Laatst gewijzigd op 01-01-2008 om 22:59.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2008, 01:56
Verwijderd
Ik ben net een uurtje of twee wakker. Gisteren was wel tof maar hoogst apart, aangezien er op het feestje een pyromaan aanwezig was die met zelfgemaakte vuurwerkbommen dingen ging opblazen, wtf. Vrij asociaal en ik weet weer precies waarom ik met oud & nieuw liever niet op straat loop, want hij ging die shit ook van balkons naar beneden gooien. We zaten wel in een heel mooi oud pand in Amsterdam met een ontzettend mooi binnentuin-achtig iets en toen gingen we op het dak rondlopen en nja. Toch was de avond een vreemde samenstelling van gaafheid en ergenis en rare sociale situaties en constant moeten uitkijken voor rondslingerende explosieve dingen. En ik ben de hele 1ste januari een beetje kwijtgeraakt door alcohol en slaap. Nu is mijn bioritme fucked want ik ben net wakker terwijl ik rond een uur of vijf 's middags richting meer alcohol en madness moet, dus eigenlijk zou ik nu moeten slapen. Of nee, eigenlijk zou ik nergens heen moeten want ik heb maandag een tentamen, maar eh ja.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2008, 02:43
Verwijderd
Mijn ritme is fucked maar ik heb 2 wasbeurten gedraaid,de afwas gedaan,mijn kamer aan kant geruimd en een hoop goede muziek geluisterd dus ik heb mijn nacht wel nuttig besteed.
Nu ben ik nog steeds klaarwakker maar ik ga dadelijk toch maar eens in bed liggen denk ik.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2008, 12:23
Luna
Luna is offline
ik heb 24uur in bed gelegen en nu is het tijd om weer dingen te gaan doen.
O&N was echt heel vet, tot 8u gefeest dus dat was goed
Oud 02-01-2008, 12:30
ZerO
ZerO is offline
Ja O&N was erg leuk totdat ik om half 4 misselijk werd en heb staan kotsen in iemands wasbak toen wilde ik daarna doorfeesten maar dat ging niet en dus heeft mijn wederhelft me naar haar huis gebracht en daar baalde ik van want hij ging terug en ik wilde gewoon mee verder feesten Vervolgens heb ik nog 3x gekotst boehoe! DUS mijn O&N was kort maar krachtig
Oud 02-01-2008, 13:02
Verwijderd
eindelijk genoeg slaap gehad na oud&nieuw, ben nu heel rustig aan aan het voorbereiden en ga zometeen mn beste din zien en dan chillen in een kk relaxed pand van vrienden. en fuck, waar komt die geweldige zon ineens vandaan (L).
Met citaat reageren
Oud 02-01-2008, 13:04
Verwijderd
In ieder geval niet uit Haarlem ;_;
Met citaat reageren
Oud 02-01-2008, 13:10
Verwijderd
no? hier schijnt het echt fucking hard
Met citaat reageren
Oud 02-01-2008, 13:13
Luna
Luna is offline
ja in utrecht ook
Oud 02-01-2008, 13:25
*oma*
*oma* is offline
hier sneeuwt het heel zachtjes

straks ub
Oud 02-01-2008, 14:05
Verwijderd
Gisterenavond te veel gezopen en vannacht nauwelijks geslapen. Nu weet ik eigenlijk niet helemaal hoe ik me voel. Op zich gaat het wel goed, maar ik val soms om.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2008, 14:38
Verwijderd
ik ben begonnen met me bij te werken voor school en dat bevalt slecht.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2008, 14:48
Verwijderd
HET SNEEUWT HIER! best hard ook nog. vanmorgen alles gedaan voor m'n literatuurverslag, zodat ik daar aan kan beginnen. vandaag schoonmaken and all, omdat m'n huisgenote morgen terug komt.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2008, 18:58
Larry Flint
Larry Flint is offline
ik moest de hele dag werken en iedereen wilde zn staatsloten uitbetaald krijgen en dat was schijtvervelend . verder was het wel leukkkk en toen ging ik naar huis om snel te eten en nu ben ik aan het oppassen. zometeen thuis naar mn vriendje en daar heb ik zin annnnn!
Oud 02-01-2008, 22:25
botulismf
botulismf is offline
Ja oud en nieuw dus in een grot gevierd, en dat was heel tof. We hadden een groot vuur aan de ingang van de grot en een flink arsenaal aan champagne, rum, Bailey's, speciaalbier, broodjes, chips, spookverhalen, Joodse verhalen, Bengaalse lucifers, brandhout en naastenliefde. En er is heel veel te zeggen voor een oudejaarsavond zonder kots, kutmuziek, kutfeestjes waar je 15 euro voor betaalt en waar je je uiteindelijk alleen loopt te ergeren aan de complete mensheid, televisie, massa's vervelende en enkele nog net uitstaanbare mensen, vuurwerkrunderen en meer van dat soort ongein. Het vuurwerk zelf kregen we nog een beetje mee, maar wel in de verte, en meer hoeft van mij ook niet. Om een uur of 4 teruggelopen naar huis en toen was het wel weer tijd om te slapen. Absoluut voor herhaling vatbaar.
Oud 02-01-2008, 22:29
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
en we hadden oliebollen en slapende schaapjes en we hebben je vissen herdacht
Oud 02-01-2008, 22:36
STP
STP is offline
Zo, eindelijk volledig uitgeslapen na oud en nieuw. Heb uiteindelijk 19 uur m'n ogen dicht gehad, en dat was ook wel nodig. Nu een inhoudelijk verslag.

Eerst de hele oudjaarsdag gewerkt, daarna in één keer door naar Groningen. Om half acht s'avonds met 61 andere feestgangers in een bus vertrokken richting Rotterdam. Het begon gelijk goed in de bus met liters champagne en andere alcoholische versnaperingen, een flinke dosis minimal en een prima party-vibe!

Bij aankomst om half twaalf (kutmist) via de artiesteningang naar binnen en zo een enórme rij kunnen vermijden. We waren precies op tijd om de jaarwisseling in de grote zaal mee te maken tijdens de set van Sven Väth. Nadien volledig losgegaan op oa. Dr Lektroluv, Darko Esser, Secret Cinema, Bo, Nijs en hun denkbeeldige vriendje en natuurlijk Ille Bitch. Pluspuntjes waren de waterijsjes, de supertoffe mensen en het goede geluid. Minpuntjes waren de prijzen (3 euro voor een flesje water!!), de wc's (twee units!) en de smerige bende op het eind!

Om half negen s'ochtends weer in de bus gestapt om aan de terugweg te beginnen. Veel slapende en totaal spacende mensen. Ik heb heerlijk liggen genieten van wat goa op m'n Ipod. Bij terugkomst in Groningen om half één s'middags kwam ik op 't station twee oud-collega's tegen die zich in de restauratie te pletter aan het drinken waren als 'afterparty'. Een aanbod om een paar biertjes mee te doen sloeg ik natuurlijk niet af.

Daarna nog wezen afteren bij een vriendin van me met een hele club bekenden. Perfecte afsluiter van een perfecte feestavond! Ik trok het goed!

Waarom zo uitgebreid? Gewoon, omdat ik er zin had en omdat het te gek was!
Oud 02-01-2008, 22:37
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
en we hadden oliebollen en slapende schaapjes en we hebben je vissen herdacht
Mijn vissen.

En die arme Jonathan Safran Foer gaat gewoon ook al DOOD. Wat doe ik fout?
Oud 02-01-2008, 22:42
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ach die vissensoort gaat gewoon echt te snel dood. een klasgenoot is er ook al twee verloren. neem een schildpad
Oud 02-01-2008, 23:34
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Vandaag na veels te weinig slaap aan de arbeid gegaan en daar kreeg ik nog meer slaap van want het was superstil en dus ook supersaai. En ik kon ook niet uit verveling gaan snoepen, want ik had besloten om na de hoeveelheden die ik met O&N heb gevreten een balans week(/jaar/decennium) te houden. Ik heb m'n koffie zelfs zwart gedronken!
Verder wat lopen geiten en een Conducteur dacht dat een collega en ik zussen waren en hij was bang van ons, want we zijn allebei vrij 'fors' en we liepen elkaar in het plat R'dams de tering te schelden.
Nu ben ik zu hause en het is koud, want de kachel slaat na 12en uit en wrs kan ik straks weer niet slapen omdat ik ijsvoeten heb.

Dit klinkt allemaal heel lame vergeleken met al die wilde party verhalen, maar ik ben dan ook vrij lame. Pah!
Oud 03-01-2008, 01:13
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Gewerkt en veel zieke opmerkingen gemaakt over kleine kinderen. Daarna eten gemaakt, gegeten, daarna shite opgepikt die ik na oud en nieuw vergeten was. Bij mijn ouders langsgeweest en daarna gehangen met mijn huisgenoot en wat gegamed. Nu een aflevering xfiles kijken. Morgen werken.
Oud 03-01-2008, 01:24
Verwijderd
Resident evil gespeeld
Goodfellas gecheckt
Nog steeds niet verslagen met Smash brothers xD
Met citaat reageren
Oud 03-01-2008, 01:28
terror koekjes
terror koekjes is offline
Weet ik niet meer, maar ik heb in ieder geval enkel dingen gedaan die wel door de beugel konden.
Oud 03-01-2008, 12:34
Verwijderd
zit nu radiohead te luisteren en heb echt fucking maf gedroomt omg. nouja vanochtend stond ik al om half 9 op, want ik moest mn opa,oma,tante en neefjes uitzwaaien want die peerde m naar marokko omdat ze niet tegen de winter kunnen ofzo , nouja en toen ging ik maar verder slapen tot net. zometeen ga ik mezelf maar even opfrissen en omkleden en shiz en daarna ga ik naar breda chillen met een vriend en wat drinken ergensss. oja en het is fucking koud buiten, ik wil een thermospak
Met citaat reageren
Oud 03-01-2008, 13:48
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik heb eindelijk de stad der blinden uitgelezen en nu ga ik eens even een schilderij maken. en verder ga ik toch maar eens onbeschoft uitrusten en me vermaken met bnn en vanavond WIE IS DE MOL kijken
Oud 03-01-2008, 14:22
Verwijderd
Ik heb eindelijk Sopranos seizoen 6 afgekeken. Redelijk einde, had er iets meer van verwacht. Jammer dat het nu definitief is afgelopen. Zo'n mooie serie.

Vanavond Paradiso en zo maar eens mijn band plakken of zo.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2008, 14:23
Verwijderd
Ik bewaar het laatste seizoen nog even, ik durf er nog geen afscheid van te nemen
Met citaat reageren
Oud 03-01-2008, 17:39
Verwijderd
Ik heb vanmorgen mijn boek uitgelezen en vanmiddag ben ik in de stad geweest met een vriendinnetje dat me gaat verlaten godverrrrr
te chill, vakantie, het gaat alleen altijd veel te snel
Met citaat reageren
Oud 03-01-2008, 18:20
Verwijderd
vandaag heb ik een vriendin geholpen met verhuizen, ging best oke totdat ze de sleutels van beide huizen in een kamer liet liggen en wij al buiten stonden in de kou heel veel moeite gedaan om haar psycho boerige huisgenoot met aparte opmerkingen te bereiken en die heeft ons gered, na een hele tijd kleumen. nu ga ik slapen want ik moet zo werken maar tussendoor eerst kaasfondueen jum.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2008, 19:26
Larry Flint
Larry Flint is offline
Whuh mn vriendje kwam gisteren pas thuis toen ik al sliep en toen heeft hij me eigenlijk tot 5 uur wakker gehouden omdat hij niet kon slapen dus dat was minder. Daarom maar uitgeslapen want ik trok het echt nog niet om op te staan ookal wilde ik wel vanalles gaan doen. Daarna ontbeten, nog even in bed gehangen met hem, daarna uitgezwaaid en de rest van de dag gelezen. Net ouderwets hollands gegeten en daarna in de sneeuw hardgelopen dus mijn dag kan niet meer stuk. Nu hete koffie .
Oud 03-01-2008, 19:38
Metal
Metal is offline
Citaat:
gisteren eten bij vrienden en losgaan op gipsy/ska tot 4 uur, daarna naar een breakcore feest tot 10.30 en ook volledig losgaan. 2uurgeslapen en dan naar familiefeest.
ik ga nu mn eerste en laatste peuk van de dag roken en slapen.
Was dat in het steegske, met Xanopticon?

De jaarswisseling heeft duidelijk zijn gaten geslagen, net wakker goddamn.
Oud 03-01-2008, 19:43
asjdfl
asjdfl is offline
oud en nieuw was geweldig, vuurwerk in edinburgh en tussendoor naar een bar waar de dj giorgio moroder, dr who, aphex twin, vitalic, 99 problems draaide en een vriend zichzelf k.o. sloeg op de stripperpole
Met citaat reageren
Oud 03-01-2008, 20:29
Verwijderd
Ik geloof dat de liefdesverdrietfase van mijn huisgenootje over is en ze nu heel duidelijk over hem heen is, want na de maandenlange Nelly Furtado - All good things (come to an end) staat nu al een uur lang Amy Winehouse - Tears dry on their own op repeat. Daarvoor gelukkig gewerkt, nieuw baantje gescoord en geroddeld, nu ook weer weg hier.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2008, 20:38
Verwijderd
Vandaag de hele dag gewerkt en daarna eten voor mezelf gemaakt en naar Wie is de mol? gekeken en dat was weer heerlijk, wat een leuk programma is het toch. (Maar wat een vervelende presentator!) Nou en nggg, nu ben ik een beetje moe en ik heb zin om geld uit te geven en guitar hero 3 te spelen.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2008, 22:05
Verwijderd
Citaat:
Ik geloof dat de liefdesverdrietfase van mijn huisgenootje over is en ze nu heel duidelijk over hem heen is, want na de maandenlange Nelly Furtado - All good things (come to an end) staat nu al een uur lang Amy Winehouse - Tears dry on their own op repeat. Daarvoor gelukkig gewerkt, nieuw baantje gescoord en geroddeld, nu ook weer weg hier.
Die vakantie heeft haar goed gedaan! &Wat voor baantje?

ot: Ik doe vooral heel veel niet. Heb vandaag tot half vier in bed gelegen, daarna even gewerkt en een vriendinnetje vroeg of ik meeging wat drinken maar ik lig weer in bed en mijn voornemen om iets aan school te doen heb ik maar laten varen. Films kijken is veel leuker.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2008, 01:09
Verwijderd
oeiss vandaag in café gehangen met vrienden en teveel ice tea gedronken, die shit is zo lekker. en verder heb ik niet zoveel gedaan, thuis wat tv gekeken en heel veel gegeten hmz. nu zit ik muziek te luisteren en iets te maken in flash. morgen heb ik een tea party wooooooooowwowowoworiwfx.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2008, 11:21
Verwijderd
Ik ga zometeen mijn Iphone ophalen en dan vanavond er KEIHARD mee patsen op een verjaardagsfeestje
Met citaat reageren
Oud 04-01-2008, 11:36
hellebel
hellebel is offline
ik heb net bericht gehad dat ik een huisje heb met mn lover, woe
Oud 04-01-2008, 11:40
lapin
lapin is offline
Citaat:
ik heb net bericht gehad dat ik een huisje heb met mn lover, woe
aww leuk!
Met citaat reageren
Oud 04-01-2008, 14:53
Verwijderd
Soulwax was de shit, de 2 many dj's set ook, alleen mijn keel heeft tyfus. Fijn, zo aan het eind van de vakantie toch nog ff ziek worden.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2008, 15:31
botulismf
botulismf is offline
Ik ben met mijn broeder de stad in geweest en we hebben veel spullen gekocht. En straks ga ik vissticks eten want ik was het bestaan daarvan vergeten en ineens schoten ze me te binnen en toen moest ik ze hebben, natuurlijk. Verder ga ik vanavond alleen nog maar op mijn achterste zitten en chillen want ik heb wel weer genoeg gelopen.
Oud 04-01-2008, 15:40
Verwijderd
ik heb net een half uur in de rij bij het postkantoor gestaan en verder praat niemand in dit huis omdat iedereen ruzie met elkaar heeft ofzo
vanavond gelukkig parteh bij een teamgenootje en ohh dan is het morgen alweer zaterdag en de vakantie bijna voorbij kdmanealgdmse
Met citaat reageren
Oud 04-01-2008, 17:08
Luna
Luna is offline
ja ik stond ook 3kwartier bij het postkantoor en toen was ik mn legitimatie vergeten, die wel nodig is om OV op te halen dus toen was ik over de zeik. morgen maar weer
verder heb ik de hele ochtend over mezelf gepraat. raar fenomeen.
Oud 04-01-2008, 18:23
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
vandaag met mijn moeder naar Earth geweest die we thuis als documentaireserie al hebben maaarja en toen gewinkeld of nouja op zoek naar babycadeautjes want een vriendin van m'n moeder kan elk moment bevallen en toen heb ik haarverf gekocht dus ik ga zometeen eens even kijken of ik daar een trucje mee kan.
Oud 04-01-2008, 18:32
idontcare
idontcare is offline
ik ging naar mn vriendjes huis om een filmpje te editen want ik heb zelf dat programma niet. maar het was heel frustrerend want toen het na 4 uur eindeljik af was kreeg ik hem niet in het goeie formaat als avi bestand grr en nu is het nog steeds niet goed en moet mn vriendje er maar naar kijken als ie thuiskomt

straks nieuwjaarsborrel met wat matties en morgen weer werken, + personeelsuitje dus dat zal wat worden
Oud 04-01-2008, 18:45
botulismf
botulismf is offline
Ik ben in 20 minuten 1,03 kilo aangekomen.
Oud 04-01-2008, 19:09
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
hahaha
Reageren

Regels voor berichten