Advertentie | |
|
![]() |
|
Hmz, twee keer in drie dagen in Rotterdam. Wat moet ik daar nu weer van denken. Om acht uur kwam ik thuis en om twaalf uur stond ik alweer schoenen te poetsen en de was te doen. WAT EEN ENERGIE JONGENS.
Oh : ( Verwarrend allemaal.
Laatst gewijzigd op 01-01-2008 om 22:59. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben net een uurtje of twee wakker. Gisteren was wel tof maar hoogst apart, aangezien er op het feestje een pyromaan aanwezig was die met zelfgemaakte vuurwerkbommen dingen ging opblazen, wtf. Vrij asociaal en ik weet weer precies waarom ik met oud & nieuw liever niet op straat loop, want hij ging die shit ook van balkons naar beneden gooien.
![]() |
![]() |
|
Ja O&N was erg leuk totdat ik om half 4 misselijk werd en heb staan kotsen in iemands wasbak
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
ik moest de hele dag werken en iedereen wilde zn staatsloten uitbetaald krijgen en dat was schijtvervelend
![]()
|
Ja oud en nieuw dus in een grot gevierd, en dat was heel tof. We hadden een groot vuur aan de ingang van de grot en een flink arsenaal aan champagne, rum, Bailey's, speciaalbier, broodjes, chips, spookverhalen, Joodse verhalen, Bengaalse lucifers, brandhout en naastenliefde. En er is heel veel te zeggen voor een oudejaarsavond zonder kots, kutmuziek, kutfeestjes waar je 15 euro voor betaalt en waar je je uiteindelijk alleen loopt te ergeren aan de complete mensheid, televisie, massa's vervelende en enkele nog net uitstaanbare mensen, vuurwerkrunderen en meer van dat soort ongein. Het vuurwerk zelf kregen we nog een beetje mee, maar wel in de verte, en meer hoeft van mij ook niet. Om een uur of 4 teruggelopen naar huis en toen was het wel weer tijd om te slapen. Absoluut voor herhaling vatbaar.
![]()
|
Zo, eindelijk volledig uitgeslapen na oud en nieuw. Heb uiteindelijk 19 uur m'n ogen dicht gehad, en dat was ook wel nodig. Nu een inhoudelijk verslag.
Eerst de hele oudjaarsdag gewerkt, daarna in één keer door naar Groningen. Om half acht s'avonds met 61 andere feestgangers in een bus vertrokken richting Rotterdam. Het begon gelijk goed in de bus met liters champagne en andere alcoholische versnaperingen, een flinke dosis minimal en een prima party-vibe! Bij aankomst om half twaalf (kutmist) via de artiesteningang naar binnen en zo een enórme rij kunnen vermijden. We waren precies op tijd om de jaarwisseling in de grote zaal mee te maken tijdens de set van Sven Väth. Nadien volledig losgegaan op oa. Dr Lektroluv, Darko Esser, Secret Cinema, Bo, Nijs en hun denkbeeldige vriendje en natuurlijk Ille Bitch. Pluspuntjes waren de waterijsjes, de supertoffe mensen en het goede geluid. Minpuntjes waren de prijzen (3 euro voor een flesje water!!), de wc's (twee units!) en de smerige bende op het eind! Om half negen s'ochtends weer in de bus gestapt om aan de terugweg te beginnen. Veel slapende en totaal spacende mensen. Ik heb heerlijk liggen genieten van wat goa op m'n Ipod. Bij terugkomst in Groningen om half één s'middags kwam ik op 't station twee oud-collega's tegen die zich in de restauratie te pletter aan het drinken waren als 'afterparty'. Een aanbod om een paar biertjes mee te doen sloeg ik natuurlijk niet af. Daarna nog wezen afteren bij een vriendin van me met een hele club bekenden. Perfecte afsluiter van een perfecte feestavond! Ik trok het goed! ![]() Waarom zo uitgebreid? Gewoon, omdat ik er zin had en omdat het te gek was!
|
Vandaag na veels te weinig slaap aan de arbeid gegaan en daar kreeg ik nog meer slaap van want het was superstil en dus ook supersaai. En ik kon ook niet uit verveling gaan snoepen, want ik had besloten om na de hoeveelheden die ik met O&N heb gevreten een balans week(/jaar/decennium) te houden. Ik heb m'n koffie zelfs zwart gedronken!
Verder wat lopen geiten en een Conducteur dacht dat een collega en ik zussen waren en hij was bang van ons, want we zijn allebei vrij 'fors' en we liepen elkaar in het plat R'dams de tering te schelden. Nu ben ik zu hause en het is koud, want de kachel slaat na 12en uit en wrs kan ik straks weer niet slapen omdat ik ijsvoeten heb. ![]() Dit klinkt allemaal heel lame vergeleken met al die wilde party verhalen, maar ik ben dan ook vrij lame. Pah!
|
Gewerkt en veel zieke opmerkingen gemaakt over kleine kinderen. Daarna eten gemaakt, gegeten, daarna shite opgepikt die ik na oud en nieuw vergeten was. Bij mijn ouders langsgeweest en daarna gehangen met mijn huisgenoot en wat gegamed. Nu een aflevering xfiles kijken. Morgen werken.
|
Verwijderd
|
zit nu radiohead te luisteren en heb echt fucking maf gedroomt omg. nouja vanochtend stond ik al om half 9 op, want ik moest mn opa,oma,tante en neefjes uitzwaaien want die peerde m naar marokko omdat ze niet tegen de winter kunnen ofzo
![]() ![]() |
![]() |
|
ik heb eindelijk de stad der blinden uitgelezen en nu ga ik eens even een schilderij maken. en verder ga ik toch maar eens onbeschoft uitrusten en me vermaken met bnn en vanavond WIE IS DE MOL kijken
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
vandaag heb ik een vriendin geholpen met verhuizen, ging best oke totdat ze de sleutels van beide huizen in een kamer liet liggen en wij al buiten stonden in de kou
![]() |
![]() |
|
![]() |
Whuh mn vriendje kwam gisteren pas thuis toen ik al sliep en toen heeft hij me eigenlijk tot 5 uur wakker gehouden omdat hij niet kon slapen
![]() ![]()
||
Citaat:
De jaarswisseling heeft duidelijk zijn gaten geslagen, net wakker goddamn.
|
Verwijderd
|
Ik geloof dat de liefdesverdrietfase van mijn huisgenootje over is en ze nu heel duidelijk over hem heen is, want na de maandenlange Nelly Furtado - All good things (come to an end) staat nu al een uur lang Amy Winehouse - Tears dry on their own op repeat. Daarvoor gelukkig gewerkt, nieuw baantje gescoord en geroddeld, nu ook weer weg hier.
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vandaag de hele dag gewerkt en daarna eten voor mezelf gemaakt en naar Wie is de mol? gekeken en dat was weer heerlijk, wat een leuk programma is het toch. (Maar wat een vervelende presentator!) Nou en nggg, nu ben ik een beetje moe en ik heb zin om geld uit te geven en guitar hero 3 te spelen.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ot: Ik doe vooral heel veel niet. Heb vandaag tot half vier in bed gelegen, daarna even gewerkt en een vriendinnetje vroeg of ik meeging wat drinken maar ik lig weer in bed en mijn voornemen om iets aan school te doen heb ik maar laten varen. Films kijken is veel leuker. |
![]() |
|
Verwijderd
|
oeiss vandaag in café gehangen met vrienden en teveel ice tea gedronken, die shit is zo lekker. en verder heb ik niet zoveel gedaan, thuis wat tv gekeken en heel veel gegeten hmz. nu zit ik muziek te luisteren en iets te maken in flash. morgen heb ik een tea party wooooooooowwowowoworiwfx.
|
![]() |
|
Ik ben met mijn broeder de stad in geweest en we hebben veel spullen gekocht. En straks ga ik vissticks eten want ik was het bestaan daarvan vergeten en ineens schoten ze me te binnen en toen moest ik ze hebben, natuurlijk. Verder ga ik vanavond alleen nog maar op mijn achterste zitten en chillen want ik heb wel weer genoeg gelopen.
|
ja ik stond ook 3kwartier bij het postkantoor en toen was ik mn legitimatie vergeten, die wel nodig is om OV op te halen dus toen was ik over de zeik. morgen maar weer
![]() verder heb ik de hele ochtend over mezelf gepraat. raar fenomeen.
|
vandaag met mijn moeder naar Earth geweest die we thuis als documentaireserie al hebben maaarja
![]() ![]()
|
ik ging naar mn vriendjes huis om een filmpje te editen want ik heb zelf dat programma niet. maar het was heel frustrerend want toen het na 4 uur eindeljik af was kreeg ik hem niet in het goeie formaat als avi bestand
![]() straks nieuwjaarsborrel met wat matties en morgen weer werken, + personeelsuitje dus dat zal wat worden
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Top allertijden 1dags vliegen jaren '90 Purgatori | 136 | 15-07-2007 00:13 | |
Psychologie |
Het grote gedichtentopic #5 Mariekje* | 496 | 22-05-2007 15:55 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaaltje]~My Fake Gonzo Dream~ (incl. spelfouten) De Nacht | 0 | 11-06-2006 12:58 | |
Psychologie |
Het Grote Gedichten Topic #3 Droomvlucht | 500 | 29-06-2004 19:49 | |
Muziek |
Welke bands allemaal in jou playlist? MazeMouse | 64 | 13-12-2002 19:25 | |
Verhalen & Gedichten |
my heart and mind... AnTaRTiCa | 1 | 15-09-2001 19:15 |