Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik sta voor het eerst in mijn leven rood. vanaf maandag niet meer, maargoed. voelt een beetje ongemakkelijk allemaal. ik word ook een beetje wanhopig van alle spullen die ik heb, en alle schroeven en bouten waarmee ik mijn meubels in elkaar moet zetten waarvan ik geen idee heb waar ik ze 1984q75 jaar geleden heb opgeborgen. vast ergens handig
|
![]() |
|
^ Ja das kut he, als je net bent verhuisd.
Ik sta nu ook al bijna 100 in 't rood en ik moet de hele maand nog + Al m'n treinkaartjes moeten er nog af. ![]() Gelukkig kreeg ik een brief dat ik 250,- terug krijg van 't ziekenfonds.
|
![]() |
Is dat dan van je no claim? Want je krijgt dat toch dit jaar automatisch terug omdat die hele no claim vanaf dit jaar afgeschaft is? Ik hoop het maar anders moet ik er zelf achteraan want ik heb er wel recht op en het is toch weer geld wat ik momenteel ook wel erg goed kan gebruiken
![]()
|
Ja dit is de laatste keer dat dat hele no-claim gebeuren nog werkt. Volgend jaar niet meer helash.
Ik hoop dat ze 't gauw storten, want m'n geld verdampt steeds meer. ot: Ik had de wc muur ondergekotst, teveel wc papiertjes tegelijk doorgespoeld, in slaap gevallen op de bank en wakker geworden in een overstroming. Kan je lekker gaan dweilen om 9 uur 's ochtends met een giga kater.
|
![]() |
Ja, maar krijg je die no claim dan dus dit jaar automatisch terug of moet je het toch zelf nog aanvragen? Ik had het idee dat het dit jaar gewoon automatisch was maar misschien heb ik dat wel zelf bedacht
![]() Mijn scheisse scheisse is dat het regent en dat ik vandaag plannen in de buitenlucht had!
||
Citaat:
ontopic terrifying slide into obesity. mijn kleren zitten ineens strakker geloof ik dus ik mag niks meer eten maar ik heb honger en dan vooral in chocola. \yes
||
Verwijderd
|
Citaat:
En die crack strippenkaarten, waarom raak ik die ondingen ALTIJD kwijt. Laatst gewijzigd op 10-03-2008 om 20:51. |
![]() |
|
Normaliter krijg ik nooit klanten aan de lijn op mijn werk maar soms worden mensen heel asociaal doorverbonden door de klantenservice. Heb ik opeens een huilende vrouw aan de telefoon, haar man was overleden en ik had geen idee wat ik moet zeggen omdat ik het zo sneu vond. Hallo, dit stond niet in mijn functieprofiel.
![]() Ik heb echt zin om die bitch van de klantenservice persoonlijk een klap voor haar kop te geven. ![]()
||
Citaat:
![]() Vanacht dronkemans toestanden moeten aanzien (2 vrienden die lopen te kutten om een vrouw) en een staalbezopen vriend van me thuis zien te krijgen terwijl ik zelf flinkt te nuchter was om van het geheel te kunnen genieten. kut weerstand ![]() Al kon ik er wel om lachen dat hij 10 min liep te kutten om de deur open te krijgen in de verkeerde straat maar de deur toch open kreeg ![]() |
![]() |
|
Ik heb bezwaar gemaakt tegen gecombineerde aanslag vd gemeente t.w.v. 1000 euro, krijg ik folders en formulieren van 1000 pagina's die ik alsnog moet invullen en nu ben ik nooit op tijd. En gister had ik nog gebeld omdat ik een onterechte betalingsherinnering had maar ik kon niet worden geholpen. En nu ben ik boos.
En waarom krijg ik die kk no claim niet nu ik weinig geld heb. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
de miraculeuze vondst van wat platgestampte pijnboompitjes / vóór de provisiekast Verwijderd | 13 | 06-04-2008 21:09 | |
Lifestyle |
Bier drinken, crack roken, SOG-en, dansjes doen, utrecht onveilig maken;je dagelijkse Metal | 500 | 13-03-2008 22:26 | |
Lifestyle |
Vandaag de dag Verwijderd | 500 | 31-01-2008 09:14 |