Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-01-2008, 18:28
kuik
kuik is offline
ik heb vandaag weer stage gelopen en ik stond op de trauma operatiekamer, dus ik dacht YESSSH spannend, maar dat was het dus niet. wel mocht ik intuberen, beademen met een ballon en heb ik alles over het infuus prikken geleerd
daarnaast heb ik maandag een craniotomie oftewel een opening van de schedel gezien en dat was wel zo tof, alleen niet voor de patient natuurlijk.
Oud 23-01-2008, 22:49
Verwijderd
Ik ben aan het inpakken voor Londen omdat we over 5 uur vertrekken maar mijn kleren moesten nog in de droger en die blijkt kapot te zijn, shiiit. Dus ga ik zometeen maar met de föhn aan de gang op aanraden van Box?
Met citaat reageren
Oud 23-01-2008, 23:00
Verwijderd
Citaat:
Ik ben aan het inpakken voor Londen omdat we over 5 uur vertrekken maar mijn kleren moesten nog in de droger en die blijkt kapot te zijn, shiiit. Dus ga ik zometeen maar met de föhn aan de gang op aanraden van Box?
Misschien kan je ze in de oven leggen? Of de magnetron, maar dat lijkt me niet zo geslaagd want volgens mij gaan ze dan, eh, ontvlammen.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2008, 23:32
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik heb bram stokers dracula en edward scissorhands gekeken dus mijn portie gothic romantiek heb ik ook weer achter de kiezen.
Oud 24-01-2008, 00:36
Lynne
Lynne is offline
Citaat:
Als je vloerverwarming hebt in de badkamer ofzo, die hoog zetten en je kleren daarop leggen. Zo droogde ik m'n was altijd in Noorwegen (waar die vloerverwarming sowieso erg hard nodig was, brrr Noorse winters).
Oud 24-01-2008, 00:48
Verwijderd
Citaat:
bram stokers dracula
Die film lieten mijn ouders mij veels te jong zien en ik heb er jaren nachtmerries van gehad
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 00:52
Verwijderd
Citaat:
Als je vloerverwarming hebt in de badkamer ofzo, die hoog zetten en je kleren daarop leggen. Zo droogde ik m'n was altijd in Noorwegen (waar die vloerverwarming sowieso erg hard nodig was, brrr Noorse winters).
Wat grappig eigenlijk dat men het nu heeft over föhns, ovens en vloerverwarmingen terwijl je kleren natuurlijk ook op de gewone verwarming kan hangen.

[edit] Om ook maar even ontopic te gaan, gisteren zag ik m'n beste vriendinnetje sinds tijden weer, dus gingen we winkelen en roddelen en uit eten. En meekrijsen met CCCP-propaganda-liedjes en oude Russische tekenfilms kijken, want we delen een stuk nostalgie dat alleen opgehaald kan worden door elkaar. Of nouja, in theorie kunnen andere commie bastards er ook over meepraten, maar ik ken er verder geen. Toooeeennn deden we tot half vier 's nachts dansjes in de woonkamer want bier en nu is ze dus sinds vanmiddag weer weg want ze moet terug naar ZEELAND. Toen ging ik koken en Black Books kijken en opnieuw verliefd worden op Dylan Moran. Ik vraag me af of hij vroeger gepest is met 'hahaha dylan moron'. En eigenlijk moet ik slapen want morgen ga ik een verschrikkelijk foute bril kopen. Maar dat is niet mijn schuld, want iedereen geilt op die emobrilletjes en van die Jamai-brillen met lompe poten in fluoriscerend groen, maar die moet ik niet, dus nu heb ik een montuur met enorme glazen. Ik lijk op een timide schooljuffrouw als ik 'm op heb. Of op een anime-nerdchick. Gelukkig past dat laatste bij mijn nieuwe level van nerdheid, want ik vind hardware opeens leuk. Eergisteren bouwde ik halfnaakt voor de lol een pc in elkaar uit oude onderdelen, volgens mij ben ik de droomvrouw van iedere nerd. En nu ga ik maar afbak-stokbrood met kruidenboter maken want ik wil gewoon simpel eten maar ik heb verder alleen maar ingewikkeld eten in huis.

Laatst gewijzigd op 24-01-2008 om 01:14.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 08:43
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
jaaaaa dat deed uncle buck in die film, droogde de kleren in de magnetron!!!
Oud 24-01-2008, 08:46
Drez
Drez is offline
Ik ga weer verder studeren straks want morgen tentamen , en daarna afscheidsetentje van een vriendinnetje.
Oud 24-01-2008, 10:13
stout!
stout! is offline
Studeren en bidden dat mijn beste vriendinnetje er snel is, want dan mag ik van mezelf ophouden en dan gaan we samen lunchen en geld uitgeven onder het mom van 'elkaar bijna nooit zien'. Vanavond ga ik een beetje zuipen, niet teveel.
Oud 24-01-2008, 10:47
Charlott
Charlott is offline
vandaag ben ik lekker vroeg uit en vanavond ga ik hopelijk nog wat gezelligs ondernemen
Oud 24-01-2008, 11:13
botulismf
botulismf is offline
Ik heb vandaag per abuis een half uur overgewerkt. Niemand had het door.
Oud 24-01-2008, 11:22
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Die film lieten mijn ouders mij veels te jong zien en ik heb er jaren nachtmerries van gehad
hmm kan ik me ergens voorstellen maar dan vooral om al die rare erotische scenes en keanu reeves die zo ontzettend slecht acteert. maarja kijkwijzer 16 jaar en ouder is wel terecht inderdaad.
Oud 24-01-2008, 11:33
Verwijderd
Die rare erotische scenes gaven de sfeer er juist aan En ik keek hem toen ik 7 was en ik haat mijn ouders er nog steeds om.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 11:39
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ja dat is zo en vooral monica belluci d'r tieten zijn grandioos, maar toch niet echt gezond voor kleine kindertjes. alhoewel ik denk dat ik het als kind geweldig had gevonden, vampieren waren goden in mijn ogen lol.
Oud 24-01-2008, 11:45
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
stufi, chi chiiing
Oud 24-01-2008, 13:55
Luna
Luna is offline
mn wekker ging TE vroeg want ik moest om half8 werken en nu ben ik klaar en doe ik even niks want ik ben moe. ik denk dat ik mezelf straks ga in rollen in mn nieuwe megagrote dekbed<3
Oud 24-01-2008, 14:25
Carn
Carn is offline
overal positieve recensies over Rambo maken mij blij.

"And if it’s any indication, a woman sitting next to me walked out in of the movie in disgust the first time the audience cheered while our man turned baddies into swiss cheese. To me, that usually indicates a good time had by most. "
Oud 24-01-2008, 15:03
tuttebel
tuttebel is offline
vandaag de dag had ik tentamen en werd ik natgeregend en toen kocht ik een bounty om mezelf te troosten. nu hang ik op het scholierenforum terwijl ik een student ben die voor dr volgende tentamen moet leren.
Oud 24-01-2008, 15:11
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
vandaag de dag had ik tentamen en werd ik natgeregend en toen kocht ik een bounty om mezelf te troosten. nu hang ik op het scholierenforum terwijl ik een student ben die voor dr volgende tentamen moet leren.
welk tentamen!

ik moet mijn kamer opruimen maar geen zin dus het blijft een bende
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 15:35
tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
welk tentamen!

ik moet mijn kamer opruimen maar geen zin dus het blijft een bende
18th century literature! en t ging wel..oké
ik hoop een voldoende
Oud 24-01-2008, 16:09
Verwijderd
ik had vanmorgen een mutiple choice toets over ontwikkelingspsychologie, en het was MOEILIJK! er waren mensen die niet eens antwoorden in hebben gevuld, en gewoon het antwoordformulier leeg hebben ingeleverd. dom, want het is toch meerkeuze. daarna naar de stad gegaan, en een trui bij de h&m gekocht die afgeprijsd was van 59,90 voor 9 euro nu ben ik m'n waaaalgelijk donkere uitgroei aan het bijwerken, en daarna ga ik eten bij m'n vriend en bandjes kijken.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 16:23
vilein
vilein is offline
Eindelijk mn essay geschreven, of in ieder geval de helft. Al bijna 700 woorden. Nu nog 800. Komt heeelemaal goed.
Verder is er een verwoede e-mail correspondentie aan de gang tussen al mijn huisgenoten (en mij) en het al dan niet vaker doen dan gemiddeld van de huistaken. En dat die kutkatten in huis ongeveer 100,- kosten in de maand en dat er nooit wc papier is. En of ons huis nog wel een jaar kan blijven staan of dat het wegrot.
En ik heb een nieuwe telefoon besteld, dat werd ook tijd na de kut lg chocolate.
Oud 24-01-2008, 16:36
Verwijderd
Citaat:
En ik heb een nieuwe telefoon besteld, dat werd ook tijd na de kut lg chocolate.
Ah tof,wanneer krijg je m binnen? (ook uit eigenbelang)
En sorry he,van vanavond!
Gisteren ging ik pokeren en werd ik 4e,en dus net geen geld,.
Daarna ging ik bier drinken, vandaag naar hkupresentaties geweest en vanavond Nathan Fake.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 16:37
idontcare
idontcare is offline
ik moest vanmorgen werken en had daarna gesprek bij het paard, nu weer thuis en straks uit eten, echt hongerrr
Oud 24-01-2008, 16:39
idontcare
idontcare is offline
omg nathan fake, daar wil ik ook heen
Oud 24-01-2008, 16:41
Verwijderd
Zo, weekeind is begonnen. Vanavond eerst fotografie, dan club 8. Benieuwd hoe dat is. Morgen de opening van Vice fotografie expositie en dan 's avonds viva la fete, ook nog nooit gezien en zaterdag Pendulum (sorry Vilein). Drukke dagen, maar mooie vooruitzichten.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 16:47
Ann
Ann is offline
Ik ben zo blij =D heb al 4 tentamens terug van de 10 en allemaal goede cijfers =D
Ik ben zoooo vrolijk!
Oud 24-01-2008, 16:54
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Eindelijk mn essay geschreven, of in ieder geval de helft. Al bijna 700 woorden. Nu nog 800. Komt heeelemaal goed.
Verder is er een verwoede e-mail correspondentie aan de gang tussen al mijn huisgenoten (en mij) en het al dan niet vaker doen dan gemiddeld van de huistaken. En dat die kutkatten in huis ongeveer 100,- kosten in de maand en dat er nooit wc papier is. En of ons huis nog wel een jaar kan blijven staan of dat het wegrot.
wat vind je precies zo kut aan? heb er zelf ook 1 van 1,5 oud en de batterij is helemaal naar de tering.. dus kvind m ook kut, maar ben benieuwd wat jouw redenen zijn
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 17:13
vilein
vilein is offline
Wat leuk dat iedereen sorry zegt. Maar aan sorry heb ik nikss!!
Nieuwe telefoon is maandag binnen ofzo. En ik vond 'm kut omdat ie soms gewoon uitviel, hij belt mensen uit zichzelf, smsen is kut, en het klepje van het batterij-oplaad-ding is er vanaf gevallen. Gelukkig is Strychnine er blij mee, straks.
Oud 24-01-2008, 17:40
Verwijderd
ik had een paar uurtjes school en toen zou ik gaan trainen maar dat ging niet door en daar baalde ik hard van
Maaar daarna heb ik de hele middag in het park gezeten met m'n vriendje en het was echt veel te mooi weer, in een shirtje in de zon <3
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 19:11
llell
llell is offline
VaNDAAG was ik in Rotterdam, op de euromast wel te verstaan. Waaide ik er toch bij na af. wel leuk
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 20:35
Larry Flint
Larry Flint is offline
Haa ik heb gewerkt, overpeinst wat wat voor cadeau ik aan iemand ga geven, gegeten, een zeikmailtje naar bol gestuurd en er toen (daardoor) achtergekomen dat ze alles al in orde gemaakt hadden . Net hardgelopen, dat was goddelijk, en toen bedacht ik me dat ik mezelf ging trakteren op een heerlijk kopje koffie en dat beviel goed. Nu ga ik kijken wat er op tv komt en dannnn douchen. Morgen met een vriendinnetje winkelen, lunchen en bijkletsen en dat is wel heel hard nodig!
Oud 24-01-2008, 20:44
vilein
vilein is offline
Citaat:
en vanavond Nathan Fake.
dat opeens, zo cool.
Oud 24-01-2008, 20:53
Verwijderd
Vandaag gewerkt en mijn bazin vertelde me dat ik vorige week 's ochtends vroeg heel keurig netjes de was uit de waszak had opgevouwen en op kleur had gelegd (tic) en dat dat heel lief was maar ze vroeg me of ik het de volgende keer met de schone was wilde doen ipv met de vieze, haha, stupid. En daarna at ik witlof met ham en kaas en ging ik op bezoek bij mijn oma in het ziekenhuis en nu ben ik thuis en MOE!
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 21:50
Verwijderd
vandaag halve dag school gehad en daarna met vrienden bij mensen thuis gechilled, daar hebben we shoarma gemaakt en dat was lekkerrrrr. nu ben ik weer thuis en ga ik wat opdrachten doen voor school en dan proberen niet al te laat gaan slapen, aangezien morgen weer om kwart over 6 uit bed kkkk, maarja daarna wel weekend w00000t.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 21:51
Verwijderd
Citaat:
dat opeens, zo cool.
Hey SORRY nog he. En veel plezier.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 21:53
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Gewerkt en het was echt tering druk. Zoiets heb ik al een jaar niet meer meegemaakt. En een van de personen die met mij sluitdienst zou hebben kwam niet opdagen en was ook niet te bereiken. Daar ga ik meneer warhoofd flink voor terugpakken.
Verder heb ik m'n loon binnengehad, maar ik schoot meteen in een depressie omdat het minder was dan gehoopt en ik deze maand maar 40 euro heb voor boodschappen en andere dingen.
Nu ga ik heel veel britcoms kijken om me vrolijker te voelen en een stukje chocola eten en met m'n poten in een voetenbad.
Oud 24-01-2008, 21:57
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
vandaag was er open dag op mijn school en daarvoor moest ik in mijn vaklokaal met bladgoud aan de gang. normaal werk ik altijd met bladkoper maar nu voor het eerst echt bladgouw dus dat was gaaf. ik moest een gotische letter doen en ik deed de D van Dracula want die heb ik gisteren gekeken en bovendien was dat ee hele mooie kletter. en hij werd gheeeel mooi alleen ben ik hem op school vergeten en mijn vrienden waren onder de indruk van mijn vader hahaha omdat hij er zo quasiruig uitziet

en morgen ga ik waarschijnlijk weer helpen op de open dag, maar dan voor de lol, bij een stand van een vriend: http://www.meneertjestockvis.com/ ( nog niet af maar a la, dan kan ik zeggen dat ik reclame heb gemaakt ).
Oud 24-01-2008, 21:58
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
18th century literature! en t ging wel..oké
ik hoop een voldoende
ik bedoelde eigenlijk wat het volgende tentamen was, maar aan je mooie boompje op Onzin te zien zal dat wel taalkunde zijn
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 22:30
*oma*
*oma* is offline
Ik heb een 4,5 op geschiedenis van de opvoeding. Had ik nou maar niet gekeken.
Oud 25-01-2008, 01:41
vilein
vilein is offline
Citaat:
Hey SORRY nog he. En veel plezier.
crackvent.

Dat in de ekko ging niet door en toen ging ik naar belgie en daar waren echt vieze oude mannen en nare jonge ventjes en toen ging ik naar tivoli en daar waren leuke jongens met petten en een van de nare jonge ventjes en toenn werd mn gezelschap echt lam als in dronken en toen ging ik naar huis.
Oud 25-01-2008, 02:04
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Vandaag gewerkt en me vermaakt met supervisie overspannen maken, het lijkt de middelbare school wel! Daarna gratis naar Cloverfield geweest met free beer aangezien een maat van me er nu werkt. Nu nuttigen wij bier en luisteren wij muziek. Helemaal gek!
Oud 25-01-2008, 04:48
Verwijderd
Citaat:
crackvent.
Nou zeg,is dat nou NTB?
Iig tot zaterdag!
Ik ging net naar Nathan Fake en dat was tof,doch niet zo tof als de laatste keer dat ik die man ah werk zag. nu slaap.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2008, 05:38
woezel
woezel is offline
ik ben net wakker en besef dat ik echt ziek ben maar ik moet toch naar school gvd.
Oud 25-01-2008, 07:52
Teun
Teun is offline
Ik heb om 14:00 uur tentamen economische geografie en ik ga nu beginnen met leren. Waarom doe ik het mezelf aan zo lang te wachten?!
Met citaat reageren
Oud 25-01-2008, 08:16
Drez
Drez is offline
Ik heb om 1 uur tentamen in die vieze tennishal maar het is meerkeuze dus ik geloof het allemaal wel. uh en daarna weer verder leren voor de drie tentamens van volgende week .
Oud 25-01-2008, 08:32
Charlott
Charlott is offline
gisteren was keichill
nu zijn we zo ook al weer bijna uit, we hebben deze week amper school gehad en zometeen is het lekker weekend, ik kan niet wachten
Oud 25-01-2008, 08:42
Verwijderd
heb je niet gehoord wat die chicka net zei? ze had gebelt met sportbureau en we moeten die gast zoeken en dan hebben we een uur les mss, als hij kan dan
Met citaat reageren
Oud 25-01-2008, 08:42
Verwijderd
MAARRREH, ja bijna weekend
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten