Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() [edit] Om ook maar even ontopic te gaan, gisteren zag ik m'n beste vriendinnetje sinds tijden weer, dus gingen we winkelen en roddelen en uit eten. En meekrijsen met CCCP-propaganda-liedjes en oude Russische tekenfilms kijken, want we delen een stuk nostalgie dat alleen opgehaald kan worden door elkaar. Of nouja, in theorie kunnen andere commie bastards er ook over meepraten, maar ik ken er verder geen. Toooeeennn deden we tot half vier 's nachts dansjes in de woonkamer want bier en nu is ze dus sinds vanmiddag weer weg want ze moet terug naar ZEELAND. Toen ging ik koken en Black Books kijken en opnieuw verliefd worden op Dylan Moran. Ik vraag me af of hij vroeger gepest is met 'hahaha dylan moron'. En eigenlijk moet ik slapen want morgen ga ik een verschrikkelijk foute bril kopen. Maar dat is niet mijn schuld, want iedereen geilt op die emobrilletjes en van die Jamai-brillen met lompe poten in fluoriscerend groen, maar die moet ik niet, dus nu heb ik een montuur met enorme glazen. Ik lijk op een timide schooljuffrouw als ik 'm op heb. Of op een anime-nerdchick. Gelukkig past dat laatste bij mijn nieuwe level van nerdheid, want ik vind hardware opeens leuk. Eergisteren bouwde ik halfnaakt voor de lol een pc in elkaar uit oude onderdelen, volgens mij ben ik de droomvrouw van iedere nerd. En nu ga ik maar afbak-stokbrood met kruidenboter maken want ik wil gewoon simpel eten maar ik heb verder alleen maar ingewikkeld eten in huis. ![]() Laatst gewijzigd op 24-01-2008 om 01:14. |
![]() |
|
Studeren en bidden dat mijn beste vriendinnetje er snel is, want dan mag ik van mezelf ophouden en dan gaan we samen lunchen en geld uitgeven onder het mom van 'elkaar bijna nooit zien'. Vanavond ga ik een beetje zuipen, niet teveel.
||
Citaat:
|
ja dat is zo en vooral monica belluci d'r tieten zijn grandioos, maar toch niet echt gezond voor kleine kindertjes. alhoewel ik denk dat ik het als kind geweldig had gevonden, vampieren waren goden in mijn ogen lol.
|
overal positieve recensies over Rambo maken mij blij.
"And if it’s any indication, a woman sitting next to me walked out in of the movie in disgust the first time the audience cheered while our man turned baddies into swiss cheese. To me, that usually indicates a good time had by most. "
|
vandaag de dag had ik tentamen en werd ik natgeregend en toen kocht ik een bounty om mezelf te troosten. nu hang ik op het scholierenforum terwijl ik een student ben die voor dr volgende tentamen moet leren.
![]()
||
Citaat:
ik moet mijn kamer opruimen maar geen zin dus het blijft een bende ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik had vanmorgen een mutiple choice toets over ontwikkelingspsychologie, en het was MOEILIJK!
![]() ![]() |
![]() |
|
Eindelijk mn essay geschreven, of in ieder geval de helft. Al bijna 700 woorden. Nu nog 800. Komt heeelemaal goed.
![]() Verder is er een verwoede e-mail correspondentie aan de gang tussen al mijn huisgenoten (en mij) en het al dan niet vaker doen dan gemiddeld van de huistaken. En dat die kutkatten in huis ongeveer 100,- kosten in de maand en dat er nooit wc papier is. En of ons huis nog wel een jaar kan blijven staan of dat het wegrot. ![]() En ik heb een nieuwe telefoon besteld, dat werd ook tijd na de kut lg chocolate. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En sorry he,van vanavond! Gisteren ging ik pokeren en werd ik 4e,en dus net geen geld, ![]() Daarna ging ik bier drinken, vandaag naar hkupresentaties geweest en vanavond Nathan Fake. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Wat leuk dat iedereen sorry zegt. Maar aan sorry heb ik nikss!!
Nieuwe telefoon is maandag binnen ofzo. En ik vond 'm kut omdat ie soms gewoon uitviel, hij belt mensen uit zichzelf, smsen is kut, en het klepje van het batterij-oplaad-ding is er vanaf gevallen. Gelukkig is Strychnine er blij mee, straks.
|
![]() |
Haa ik heb gewerkt, overpeinst wat wat voor cadeau ik aan iemand ga geven, gegeten, een zeikmailtje naar bol gestuurd en er toen (daardoor) achtergekomen dat ze alles al in orde gemaakt hadden
![]()
|
Verwijderd
|
Vandaag gewerkt en mijn bazin vertelde me dat ik vorige week 's ochtends vroeg heel keurig netjes de was uit de waszak had opgevouwen en op kleur had gelegd (tic) en dat dat heel lief was maar ze vroeg me of ik het de volgende keer met de schone was wilde doen ipv met de vieze, haha, stupid. En daarna at ik witlof met ham en kaas en ging ik op bezoek bij mijn oma in het ziekenhuis en nu ben ik thuis en MOE!
|
![]() |
|
Verwijderd
|
vandaag halve dag school gehad en daarna met vrienden bij mensen thuis gechilled, daar hebben we shoarma gemaakt en dat was lekkerrrrr. nu ben ik weer thuis en ga ik wat opdrachten doen voor school en dan proberen niet al te laat gaan slapen, aangezien morgen weer om kwart over 6 uit bed kkkk, maarja daarna wel weekend w00000t.
|
![]() |
|
Gewerkt en het was echt tering druk. Zoiets heb ik al een jaar niet meer meegemaakt. En een van de personen die met mij sluitdienst zou hebben kwam niet opdagen en was ook niet te bereiken. Daar ga ik meneer warhoofd flink voor terugpakken.
![]() Verder heb ik m'n loon binnengehad, maar ik schoot meteen in een depressie omdat het minder was dan gehoopt en ik deze maand maar 40 euro heb voor boodschappen en andere dingen. ![]() Nu ga ik heel veel britcoms kijken om me vrolijker te voelen en een stukje chocola eten en met m'n poten in een voetenbad.
|
vandaag was er open dag op mijn school en daarvoor moest ik in mijn vaklokaal met bladgoud aan de gang. normaal werk ik altijd met bladkoper maar nu voor het eerst echt bladgouw dus dat was gaaf. ik moest een gotische letter doen en ik deed de D van Dracula want die heb ik gisteren gekeken en bovendien was dat ee hele mooie kletter. en hij werd gheeeel mooi alleen ben ik hem op school vergeten
![]() ![]() en morgen ga ik waarschijnlijk weer helpen op de open dag, maar dan voor de lol, bij een stand van een vriend: http://www.meneertjestockvis.com/ ( nog niet af maar a la, dan kan ik zeggen dat ik reclame heb gemaakt ).
||
Citaat:
Dat in de ekko ging niet door en toen ging ik naar belgie en daar waren echt vieze oude mannen en nare jonge ventjes en toen ging ik naar tivoli en daar waren leuke jongens met petten en een van de nare jonge ventjes en toenn werd mn gezelschap echt lam als in dronken en toen ging ik naar huis.
|
Vandaag gewerkt en me vermaakt met supervisie overspannen maken, het lijkt de middelbare school wel! Daarna gratis naar Cloverfield geweest met free beer aangezien een maat van me er nu werkt. Nu nuttigen wij bier en luisteren wij muziek. Helemaal gek!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
engels: vandaag de dag Elizaaa | 5 | 14-01-2007 18:07 | |
Verhalen & Gedichten |
De ekster in de context van de vidaaa | 3 | 08-03-2006 16:35 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Een keerpunt in de geschiedenis. De val van het atheïsme... BiL@L | 62 | 17-09-2003 04:17 | |
Wetenschappers bevestigen de Tekenen van God. Iqra | 94 | 30-07-2003 21:36 | |
Europa tegenover de Islam Klager | 58 | 24-02-2002 22:31 | |
ARTistiek |
Pluk de Zon drama | 6 | 31-10-2001 16:35 |