Advertentie | |
|
![]() |
|
ik dacht ik ga maar weer eens typen.
niet dat er wat boeiends uit komt. zometeen naar de huisarts toe. om 9:30 daar zijn. en verder blijven me gedachtes maar rond dwarelen. en ik krijg ze me hoofd maar niet uit. en vanmiddag carnavallen. en zeker niet nuchter blijven. en ik heb nog niks gegeten. nadat ik me gewicht zag net. wil ik het liefst nog verder afvallen.
|
Verwijderd
|
De oma van mn vriend is overleden gister. Ik kende die vrouw niet zo goed, maar het is toch vreemd. 'Gelukkig' lag het wel in de lijn der verwachting, dus iedereen is niet echt verbaasd. Maar het blijft naar natuurlijk. Vanavond ga ik voor het eerst een dode zien, waarschijnlijk vrijdag de crematie.
Wat betreft eten was gister niet heel slecht, maar het kan beter. Vandaag een nieuwe dag. En verder heb ik niet zoveel te schrijven, ik ben een beetje leeg, maar dat geeft even niet. In dit geval moet ik meer doen, minder denken. |
![]() |
|
Zo maar weer verder met de artikelen lezen. Gister vrijwel helemaal niks gedaan, voelde me niet echt super. Wel heel irritant, want ik heb alle tijd die ik heb wel nodig eigenlijk. Dit essay moét zo snel mogelijk af en dan moét ik echt met m'n scriptie gaan beginnen.
En al die dingen er omheen, wel of niet m'n kamer opzeggen en verhuizen (ik neig nu naar niet), wel of niet pr-commissie (niet, maar hoe kom ik daar met goed fatsoen weer uit), binnenkort weer elk weekend een verjaardag ![]() Nouja, één voor één maar, zoals ik altijd zeg. Eerst dat essay en verder even helemaal niks. |
![]() |
|
Kutkutkut, scooterexamen gefaild. Niet erg, nee, maar wel kut. Ik had het gewoon kunnen halen. Ik had precies 2 fouten teveel, en precies 2 vragen wíst ik maar deed ik wel fout. Van de een kwam ik er te laat achter, en van de ander kon ik het niet meer herstellen. Gadverdamme.
![]() Nu zou ik eigenlijk nog naar school moeten maar schijt. ALleen maar bio en nederlands en dat doe ik thuis wel. Ik ga niet langer onderweg zijn dan dat ik daar moet zitten. Ik ga zo hardlopen, en dan bezig met belángrijke dingen. Zoals dus bio en natuurkunde. Positief ding: ik sta een 6 voor wiskunde. Hoe weet ik niet, maar ik sta het wel. ![]()
|
om 10:00 terug van de huisarts.
alles verteld. en ze wou alles zien. en toen ging het net weer mis. ik word er gek van dat ik het niet kan tegen houden. het lukt me gewoon even niet nou. word er strontziek van maarja. en ik heb gisteren wel tegen me moeder gezegd. dat ik gebraakt heb. voor het eerst dat ik haar dat uit mezelf zeg!. maar ze wou het niet weten. en ze zei dat als ik buiten bij haar in de buurt zou lopen, en ze zou me niet kennen. dan zou ze me zo voorbij lopen om dat ik op een melaatse lijk zei ze. en dat ik niet in korte mouwen mag lopen van haar. als het er dan nog zo lelijk uitziet zegt ze. en nog meer dan die opmerkingen. leuk omdat van je moeder te horen ![]() en ik hoop dat carnavallen dadelijk een beetje leuk word. zometeen even me in me carnavalspak heisen. en ik heb vanmorgen 1 boterham op dat is teminste wat ![]() maar ik dans het er dadelijk weer allemaal vanaf.
||
Citaat:
ik ga elke week naar de huisarts. ja ik weet het maar het is beter dan niks. bedankt ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() hopelijk kun je je moeder vanmiddag even van je afzetten en gewoon lekker lol maken. sommige mensen moet je soms maar gewoon even negeren! |
![]() |
||
Citaat:
ik ga met me tante vanmiddag. en me moeder komt na. dus tja. en hoe is het met jou?.
|
einde van mijn vakantie..
zometeen naar mijn nieuwe baan. stiekem wel spannend maar ook wel zin. mijn school werk helemaal af voor deze periode..., sinds vorige week eindelijk met het meisje waarvan ik dacht dat ze me toch niet zag staan..., m'n klachten over m'n hart komen van stress, dus geen dicht geslipte aderen en dat soort spookgedachten, aldus de dokter. eindelijk lijkt alles eens goed te gaan. een keertje geen zorgen..uiteindelijk vallen alle stukjes op zijn plaats. het komt goed, hoe cliche, maar waar. ![]()
|
Verwijderd
|
Gisteravond toch geweest, na veel janken en gebel om krukken te regelen. En dan liepen we op straat, en dan werd geneet van t laeve of euveral leet t gelök verborge of lurrie gespeeld en dan kreeg ik een blijheidsboost want ik was er wel gewoon! Het was tof om iedereen dronken te zien worden en zelf nuchter te blijven, ik heb een knuffel van M. gehad (zoals altijd, hij is lief!) en O. wilde persé dat ik wat deed drummelen. Na veel aandringen toch maar wat op de tafel getrommeld. D. word steeeds gezelliger. We hebben het er nog over gehad hoe we vroeger altijd met z'n tweeen naar school fietsten. Was erg gezellig. L. was erg lief, ze rende al voor me wanneer ik een beetje verschoof op mijn kruk.
Toen de echte kroegentocht voorbij was (en we dus ergens in een zaal stonden waar niet getoeterd maar alleen gesprongen mocht worden), was t genoeg en ben ik naar huis gegaan. J. liep mee. ![]() Hij was zo ontzettend lief gisteravond. We hebben een uur voor de deur gestaan, geloof ik. Hij wilde niet naar binnen en ik was te eigenwijs om mijn jas te halen, dus ik had t koud maar eignelijk ook weer niet. En t was heel fijn want we hebben een goed leuk en lief gesprek gehad over waarom het niet gaan werken, wat vooral praktische zaken zijn. HIj is ruim tien jaar ouder en woont bovendien verweg. Hij vertelde en vertelde en vertelde, maar vroeg uiteindelijk ook hoe ik t vond. Wantja, er zijn wel twee partijen, zeg maar. Toen heb ik verteld dat ik het, puur rationeel gezien, heel erg met hem eens ben. Maar gevoelsmatig is t gewoon stom. Want tis eindelijk een jongen die ik écht leuk vind, maar ook iets wat gewoon niet gaat werken vanwege praktische redenen. HIj zei toen dat ik t niet stom moest vinden want er was ook nog iets positiefs. Want ik was wel een heel leuke meid en ik was een staat om een jongen van toch wel een paar jaartjes ouder heel erg van de kaart te brengen. We hebben gewoon heel goed gepraat zonder dramatisch gedoe of gejank of iets anders en aan de ene kant is het stom want leuke jongen maar praktijk werkt niet maar aan de andere kant is het fijn maar ik kan niet uitleggen waarom. Ik kan niet eens uitleggen wat ik zo fijn of leuk of mooi vind, maar ik vind het. Dat is het belangrijkste. We hebben afgesproken dat ik een keer die kant op kom. En dat gaan we lekker doen ook en dan gewoon lief. En oh, hahahaa. Die kut die me aangereden heeft, zei: 'ik weet niet of ik haar wel geraakt heb, want kik heb geen schade aan mijn auto.' Ja nee, hallo! Ik ga een beetje voor de grap op de grond liggen ofzo. ![]() En ik maak me beetje zorgen om A. Maar hij weet me te vinden. Deze keer zal hij het alleen moeten doen. En oooooooooooooohfuck t was echt lief. <3 Laatst gewijzigd op 05-02-2008 om 11:44. Reden: aanvulling :o |
![]() |
|
Verwijderd
|
Net allerlei (wel drie...) nuttige dingen gekocht en meteen maar gebruik van gemaakt om een beetje op te ruimen. Alle shampoo en badspulflessen staan nu netjes in een mandje in de kast en het winterdekbed zit netjes opgevouwen in een hoes. En het treinkaartje zit in mijn portemonnee, klaar voor morgen. Nu wil ik vandaag eigenlijk nog een groot deel van mijn essay schrijven en vanavond nog trainen...als dat eerste lukt, is mijn dag geslaagd.
|
![]() |
|
Oehoehoehoehoe!!! Ik heb een 7,4 voor m'n Engelse samenvatting
![]() ![]() - Ongeveer 6 Franse teksten uitzoeken voor m'n mondeling - Brief voor de Jaarboek Commissie in elkaar zetten - Verschillende onderdelen van het jaarboek bedenken - Engels artikel zoeken voor discussie - Geschiedenis werkmateriaal 1 t/m 5 maken Voel me nu echt oud, ik mag gewoon het jaarboek gaan maken ![]()
|
Haha ik ben echt een trut. Al die tijd heeft hij me gek gemaakt, gisteren was ik degene die hém gek maakte. Hij had plotseling een vriendin (WTF?!) die ook nog een collega van me blijkt te zijn (WTF???!) en strontlelijk en bezitterig (ja, oké, ik ben een beetje jaloers). Dus ik heb precies gedaan hoe hij altijd met mij omgaat: teasen. Eigen schuld. Hij had het nog door ook, dat was het leukste en uiteindelijk vond zij het niet meer leuk en moest hij weg gaan
![]() En ja ik ben een kutwijf en een trut, maar na alles wat hij tegen mij heeft gedaan, mag dat wel een keer. We zijn niet echt anders met elkaar omgegaan dan we normaal doen, met het verschil dat ik dit keer de touwtjes in handen had en niet hij en dat hij een vriendin heeft. Haha. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Gisteren zat het al niet helemaal goed, maar hoe moest ik weten dat het vandaag helemaal mis zou gaan. Bah, bah, bah. Ik haat het dat één persoon zoveel invloed kan hebben en het liefst zou ik mezelf uitschakelen (tot het opgelost is).
Het heeft de hele dag verpest, al ons/haar werk is voor niks geweest en het belangrijkst van alles: iedereen is te LAF om het irl te zeggen. Al dat online gedoe, bah, smerig gesmoes. Ik hoop zo dat het nog wat wordt, maar ik ben nu heel erg moe en ik ga het nu niet oplossen. Hopelijk lost het zichzelf op. Of mij. Of zij lossen het op. |
![]() |
||
Citaat:
![]() We moeten misschien allemaal wat meer tevreden zijn met wat we wel hebben, met wanneer het wel goed gaat en dan niet meteen gaan bedenken wat er allemaal niet goed gaat of dat het toch wel weer misgaat en zo. Ik in elk geval wel. Dus, ik heb vandaag nog bijna geen maagpijn gehad en daar ben ik blij mee ![]()
|
Nijntje, goed bezig!
![]() Ontopique, ik heb op de manege bij de paardrijles van mn zusje geschiedenis gedaan en het is leuk. <333 en ik maar denken dat indonesië zo saai zou worden maar tis toch.. gaaf. en interessant. En ik ben ook zo'n doos, ik maar denken dattik geen geschiedenis kon als het niet de koude oorlog of wo2 was en dan een 91 halen voor mn schoolexamen over romeinen grieken heksen industrie. ![]() en mn vriendje is gemeen want nieuwsgierigmakend. :boos: ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() @ Ave & Roosje: dankjewel!! ![]()
|
Verwijderd
|
En toen was ik weer op en kapot en leeg en lusteloos. Ik snap het niet, echt niet. Gister was ik zo vol goede moed, vandaag overdag ook, en nu is alles weer weg. De lust om te vechten, om te leven: helemaal weg. Ik weet niet waar het vandaan komt en wat het is, maar het is er. De leegte is terug, jeej. En vriendje is, heel ironisch, heel lief voor me aan het koken nu. Hij moest eens weten
![]() Dit is zo vermoeiend. |
![]() |
|
![]() |
Hey Ave toch. En je liet net zulke goede positieve lieve berichten voor iedereen achter. Tijd dat iemand dat ook eens voor jou doet!
Leg je hoofd eens neer, laat het denken eens even los (of probeer dat, dat is misschien al moeilijk genoeg) en ga dadelijk eens proberen eten zonder aan eten te denken, maar te denken aan je vriend die zo lief voor je gekookt heeft en daarna: niks moeten. Het is goed van je dat je deze twee dagen goede moed gehad hebt, vreselijk dat die er even niet meer is, maar eis hem ook maar even niet meer. Leg je maar even neer bij de dingen, rust maar een beetje uit. Je hoeft niet te lachen, als je maar niet steeds dieper wegzakt. Morgen fit opstaan, maar vanavond gewoon alles rustig aan, geen eisen stellen aan jezelf, maar genieten van de warmte die je vriend voor je voelt. Sta jezelf die warmte toe... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik voel me soms zo fucking alleen. En nu is weer zo'n moment. Dan kan ik het allemaal niet meer verkroppen en weet ik gewoon niet meer waar ik het zoeken moet.
En dat is zo fucking lastig. En ik ben zo'n stom watje. Nu was ik door al die rompslomp een half uur later thuis, gewoon omdat ik een watje ben. En dan sta ik weer bijna te huilen. *mopper* Blegh eni k moet nog eten, maar ik heb geen honger en ik wil alleen maar dat hij thuiskomt. Want ik wil jouw schouder om op te huilen, jouw huis om in te schuilen. Maar alles wat ik wil lijkt zo ver weg, zo ver weg van mij. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik voel me echt zo beroerd, hoofdpijn, keelpijn, oorpijn en eigenlijk overalpijn. Ik wil niet de bof! Dat kan ik nu echt niet gebruiken, ik moet nog zo ontzettend veel voor school doen. En ik kan niet gewoon positief zijn over mezelf, gisteravond heb ik echt keihard liggen huilen in bed. Ik kan echt niets bedenken wat ik nou mooi/leuk aan mezelf zou moeten vinden. En waarom maak ik me zo ontzettend druk over wat andere mensen van me vinden? Maar goed, ik heb A. gezien vandaag, hij is zooo leuk. Daar moet ik mezelf ook nog een schop voor onder m'n kont geven, waarom kan ik me niet gewoon over hem heenzetten? *moet positief blijven denken!!* |
![]() |
|
![]() |
@Sjanne: probeer toch te geloven dat die positieve punten er zijn, ook al zijn ze er zelf niet.
![]() @Juliah: ik weet hoe je je voelt. Het helpt je niet, maar misschien geeft het je iets meer het gevoel dat je niet helemaal alleen bent. Het is niet erg om niet altijd de kracht te hebben om terug te vechten. ![]() ![]() ![]() OT: als ik het zelf ook eens zo zou doen.. Ik probeer er met mijn vriend over te praten, hij reageert goed en lief, maar hij begrijpt het niet. Bovendien is zijn muur nog hoger dan die van mij. Ik geniet van hem, maar tegelijkertijd weet ik dat onze relatie ontzettend zwaar wordt als we onze muren niet afbreken. |
![]() |
|
Verwijderd
|
hm, ik weet t niet meer, tis geheel onrust in mn kop.
Gister met carnavallen, was het echt super gezellig. Drank ging alleen een btje hard ![]() En toen gingk nog een btje gek doen enzo, en toen gingk een btje dollen met E en toen uiteindelijk om vlak voor tweeen begonnen we te zoenen, en toen wask om half 4 thuis (t is 3 minuten lopen), en tja. hij is ruim 15 jaar ouder dan ik, maar ik vin em wel leuk, denk ik, of wast gewoon foutje, of wtf, ik weet t niet. Bijkomend iets is dat de halve korfbal erbij was + het was in een dorpje, dus dat gaat als lopend vuurtje enzo.. Maar ik weet dus niet meer wat ik wil enzo, hmpf |
![]() |
|
Okee, ik heb een wasmachine, een eethoek, een stofzuiger, een wasrek en wat potten en pannen. Ik vind het alleen zo moeilijk om er blij mee te zijn want ik had veel liever m'n opa en oma nog gehad
![]()
|
Verwijderd
|
Voor het eerst in mijn leven carnaval gevierd (vasteloavend, sorry
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Vandaag pas om kwart voor vijf mijn bed uit gekomen. Als ik niet moest werken was ik nog blijven liggen. Sommige dagen gaat het goed, maar soms heb ik ook geen zin om iets te doen, om mijn bed uit te komen. Het is een week geleden. Aan mijn gezicht zie je niets meer. Mijn wang doet nog een beetje pijn, net als mijn neus, maar dat zal ook wel door de pep komen.
Mijn benen beginnen andere kleuren te krijgen. Het zwarte, blauwe en paarse begint groen en geel te worden. De beschadegingen rond mijn knie genezen. Ik kan nog steeds niet op mijn hurken zitten, een spier in mijn bovenbeen doet nog pijn. Ik heb stemmingswisselingen, kijk op straat vaak om me heen, er is nog schade, van binnen en buiten. Ik ben boos op mezelf. Niet heel boos, maar een beetje. Ik had er nooit aan moeten beginnen. Ik had het zo leuk met mijn scharrel toen, had bij hem moeten blijven. De gevolgen zijn groot, dit was het niet waard. Vanavond even met een huisgenoot naar C. gegaan, mijn fiets stond daar nog. Ik was ontzettend nerveus, ben daar ook niet lang geleden. Bij elk geluid buiten was ik bang dat zij er was, ik wilde gewoon weg daar. Stel dat ze was gekomen, er waren genoeg mensen die haar naar de grond zouden werken als ze mij wat zou willen doen, maar ik wilde weg. Nu ga ik mijn hond maar eens uitlaten en lekker op de bank liggen. Zo naar bed, weer fijn slapen, daar heb ik behoefte aan.
|
![]() |
@ nijn: wouw je bent onwijs goed bezig! Je mag echt wel trots op jezelf zijn!
voor iedereen een grote knuffel Woei ik ben vandaag bij mijn ouders geweest. Ik zag er erg tegen op, ook voor de deur raakte ik helemaal in de stress. Maar het viel mee. Ik heb geprobeerd me rustig te houden, me niet te veel aan ze te ergeren, blij te zijn dat ik mijn zusje weer zag en nouja het ging. Al ging ik wel meer uit schuldgevoel dan dat ik ze weer wou zien. |
![]() |
|
@ Medúlla: Ja zo kan je het ook zien natuurlijk, is wel een betere benadering
![]() Maar ja ach ik heb het gezellig gehad dus waar maak ik me druk om? Beter positief benaderen, zoals jij dat doet ![]() Ik ben best blij. Oké, ik ben gemeen geweest gisteren, en het heeft nog geholpen ook (smsjes vandaag ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nou waarom werkt dat bij mij nou nooit? Ik kom alleen maar vasthoudende, dronken, vadsige mensen tegen ![]() |
![]() |
|
![]() |
Aah ik moet ook ophouden met bang zijn en me druk maken en me er kut door voelen. Fuck hee, dit is een relaxte winter, voor het eerst geen winterdepressie, dan ga ik toch niet nu me rot voelen over dingen die ik toch niet meer kan veranderen. Yeah niet zeiken en lekker leven. En stieekem wil ik weer dansen met mijn exscharrel, en weer met hem zoenen en kloten en jointjes roken en na het uitgaan naar mijn huis gaan en gewoon de afgelopen twee maanden vergeten, lekker doorgaan waar we gebleven waren, maar of dat een goed idee is hoef ik me niet eens af te vragen, want ik weet gewoon dat het dom is. Drie keer met hem scharrelen zou wel erg zijn en zeker veel commotie geven. Hihihi.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() knuffel ![]() |
![]() |
|
![]() |
Morgen (of technisch gezien vandaag) sollicitatiegesprek. Moet spreken met iemand van de bakkerij, terwijl ik gesolliciteerd heb voor de kassa, waar ik 4 jaar ervaring heb en 2,5 jaar als leidinggevende. Weet nu dus totaal niet wat ik moet verwachten en dat maakt me enigszins zenuwachtig. Bluh.
|
![]() |
|
En daar doe ik niet aan, hè? Even achter mijn rug om mijn SLB'er veranderen in nou NET de ene man waarmee ik niet kan communiceren (mijn stagebegeleider). Tijd voor uitleg en, zonodig, protest. Niet dat ik die man niet mag, maar wij zitten niet op één lijn en ik hoef ook niet een op databases geilende bioloog als SLB'er.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal: Cryonics Verwijderd | 8 | 14-03-2004 21:55 |