Advertentie | |
|
![]() |
|
Het is niet aan ons om te bepalen of jij verantwoord bezig bent of niet. Dat kan ook niet om de doodsimpele reden dat het voor ons niet mogelijk is om een duidelijk inzicht te krijgen in jouw gebruikspatroon omdat je vast niet alles hier zal posten (wat je uiteraard goed recht is). Dat zul je voor jezelf moeten bepalen. Ik denk dat het überhaupt niet verantwoord is aan drugs te beginnen voor je 18e omdat je hersenen dan nog in de groei zijn en drugs (voor zover bekend uiteraard) daar nadelige invloed op uit kunnen oefenen. Maarja wat je daarmee doet moet je zelf maar weten dat ga en kan ik niet voor je beslissen.
![]()
|
Verwijderd
|
Ja oke...daar heb je ook weer wel een punt. Laten we het hier maar op houden. Ik denk dat ik wel duidelijk heb gemaakt dat ik echt niet zomaar vanalles door m'n neus jaag, in rook op laat gaan of whatever, maar dat ik er echt wel over nadenk. Of ik goed bezig ben is een tweede, maar daar zal ik zelf ooit achter moeten komen.
Ik ga er nog maar eens een nachtje over slapen. |
![]() |
||
Citaat:
Ik kom hier langer dan vandaag kerel, en ongeacht hoe (on)persoonlijk ik je ken, de meeste regulars hoop ik wel te kunnen relativeren zonder dat men zich hoeft te legetimeren, zo U ook ![]() So no sweat. Geldt ook enigzins voor meneerlaarsch ![]() aboot that; @mrboot Ondanks dat ik je repliek begrijp en wij (zeker in dit topic) hier elkaar enerzijds de les niet dienen te lezen en anderzijds ons niet plegen te bewijzen ten overstaande van elkander, *hips*, wil ik je er wel even subtiel op wijzen dat drie weken geen harddrugs gebruiken niet als een prestatie gezien kan worden. Desalniettemin wil ik blijven voorbijgaan aan het studie- en gezondheidsaspect (die lobby is immers al breeduit weggemaaid door wimmes ![]() Ik zou nu eenmaal niet graag zien dat ze je naar [inkop] mrbootcamp [/inkop] sturen [/wijnmodus] ![]()
|
Is er al maar moet geschopt worden. ~
Offtopic: Offtopic maar daarom niet minder relevant: revenge of the killer squirls
||
![]() |
Citaat:
het is me gegund haha het Was aardig lang geleden maandje of 14 |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb gisteravond ook gefaald. Maar maar een klein beetje. ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ik had me zegmaar voorgenomen minstens een week nuchter te blijven maar ben blijven steken om 3 dagen achtereenvolgend. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nee het waren een paar hijsjes in de kroeg en ik was ook niet helemaal stoned als wat ofzo dus het valt wel mee allemaal (het lijkt nu dramatischer dan dat het in werkelijkheid is) maar ik moet er wel op letten dat ik nu niet te snel weer in m'n oude gedrag verval want dat was echt niet goed. @ Deadlock: Nee ik ben alleen een keer met d'r gegaan op m'n verjaardag en ik had (bezopen als ik was) de hoop dat het op sex uit zo draaien wat niet gebeurde en sindsdien heb ik niets meer van d'r gehoord en ik vind het wel best zo. Ik heb al een ander op het oog die wel knap is. ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
pffffffffffffff
Gister met 5 man in de Cremers (den haag) na al drie bier op te hebben. Toen 2 blows, een dikke blunt, een biertje, 3 pitchers (1.5 liter), toen kregen we omdat er één van ons jarig was een gratis pitcher en een gratis fles champagne (das standaard als er iemand jarig is, normaal 60 pleuro zo'n fles). Daarna nog 3 pitchers naar binnen plus nog een zooitje blows. Toen voelde ik hem goed zitten ![]() |
![]() |
|
|