Advertentie | |
|
![]() |
|
Oh ik kan er echt niet tegen. Ze heeft vanavond de hele tijd bij me in het groepje gezeten en echt, elke minuut denk ik eraan. Het zit echt in mijn hoofd. Hij vindt dat ik niet zo gek moet doen. Maar ik heb het gevoel dat dit nog wel eens heel erg tussen ons in kan komen te staan. Ik word er echt zo ongelukkig door. Man, het was allemaal zo goed, krijg je weer zoiets.
|
Verwijderd
|
Heel erg verdrietig over wat er allemaal gebeurd is en hoe het zo heeft kunnen lopen. Met de deur open en mijn bril op slapen, om me maar zo min mogelijk alleen te voelen en gewoon de diepste pijn voelen waarvan ikniet wist dat ik het kón voelen. Maar ik zeg natuurlijk gewoon dat het best goed met me gaat. Dat snap je.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Omg veertien maanden samen 0=)
En ik wist niet eens dat 't vandaag de 27e was want ik ben deze hele week mijn gevoel voor dagen kwijt, en toen zei 'ie 't vanochtend en toen dacht ik van oohjaaa!. Jammer dattie zo vroeg naar de uni moest, maar 't konniet anders. Bammetjes voor 'm gemaakt enzo, best huisvrouwstyle o_0. Haha. En vanmiddag artis! oh en hij gaat nog niet naar huis, nog lange niet nog lange niet.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Je weet het he? pm-en kan altijd.. en mailen mag ook ![]() ![]() ot: fijn om naast hem te slapen ![]() Vanmiddag met mama de stad in ![]()
|
Verwijderd
|
Ben die ideale man nog niet tegen gekomen. Tot die tijd doet (ex)vriendje t heel goed. Ik zou willen dat er niet zoveel obstakels op onze weg stonden, anders had hij die ideale man wel eens kunnen zijn. En nee..deze obstakels kunnen we niet overwinnen. Grmbl.. daarnaast ook nog eens het gevoel dat ik een uitbarsting van spontaniteit krijg qua liefde. Misschien toch maar es meegaan naar die gaybar
![]() @Dott: je begint echt als zo'n overtrotse moeder te klinken die in elk gesprek over dr kindjes moet vertellen ![]() |
![]() |
|
Hij is druk bezig met inhalen van dingen waar hij mee achterliep door moe zijn enzo. En ik ben al helemaal gelukkig als ik hem af en toe een kop koffie mag zetten en een kusje mag geven. Vanavond lekker film kijken en tegen hem aan hangen. Ik ben gelukkig met hem.
![]()
|
Verwijderd
|
Gewoon een heel topic gemist
![]() ![]() Vandaag hebben we 50 maanden verkering. Normaal gesproken hou ik dat niet zo bij, maar zo af en toe heb ik een helder moment. Dus ik feliciteer hem net: 'Zijn we vandaag 3,5 jaar getrouwd, 4,5 jaar samen? Wat voor een datum is het vandaag?' ![]() ![]() Maar we zijn nog steeds erg leuk ![]() |
![]() |
|
over 10 minuten is ie er!
![]() En vanavond toch maar eens en passant vragen of dit nou alleen lust of dat er toch liefde in het spel is. Ik gok optie 1, maar daar kan ik me niet zo druk over maken. Als ik het maar gewoon wéét, dan kan ik me erop instellen! (en als t alleen lust is mag ik weer met anderen daten) Ben benieuwd wat ie vindt van de duisent kaarsjes die ik heb aangestoken en m'n kleedjes op de tafeltjes ![]() ik vind het er zelf iig wel hip uitzien. Zo en nu naar het station om hem van de trein te plukken ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Een vriend van me vertelde me net zoeits liefs, ik heb hempas van't zomer voor het laatst gezien ivbmafstand en hij zei zomaar: "from what i remember I wouldnt change anything about you" (From what I remember slaat op vroeger) en even later zei hij
"I honestly think you looked great, and I wouldnt change a thing about you" Kijk, waar vind ik zo'n man? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ook al is het programma zo ranzig, als ik nu Puinruimers zie, krijg ik weer kriebels! Ze maken deze serie in Edinburgh, en het was daar zó geweldig leuk afgelopen Kerst, zou zo weer terug gaan met hem
Ik hou knetterveel van hem, kijk er naar uit om samen te wonen, samen koken, wassen, poetsen, boodschappen doen. Oh my, ik word burgerlijk... |
![]() |
|
Volgens m'n horoscoop loop ik vrijdag mijn ware tegen het lijf. En volgens mij had Hij gezegd dat 'ie vrijdag ook uit zou gaan, dus wie weet.
*zucht* Ik vind 'm na al die tijd nog steeds leuker dan zou moeten.
|
Verwijderd
|
Zo, kreeg ik dinsdag even een dosis frustratie op me afgereageerd.. dan kan ik echt niets meer goed doen. Gelukkig zag hij al snel in dat hij erg oneerlijk bezig was en stopte hij ermee. Ik word er ook steeds beter in niet met hem mee te gaan en geen ruzie te gaan maken. We hebben nu afgesproken dat ik hem, wanneer hij thuis komt in zo'n bui, het huis uit schop om te gaan hardlopen. Kan hij zijn frustraties nog omzetten in iets positiefs i.p.v. achter mijn kont aan lopen om me op alles te wijzen wat ik verkeerd doe
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() Ik droomde dat S. wist dat ik en L. op hem verliefd waren en dat hij tussen ons moest kiezen en voor L. koos! Hij zou mij achter de hand houden voor als het stuk liep tussen hem en L. ![]() Oh S. wat moet ik nou ooit met of zonder jou beginnen? 'k ben zo verliefd op je ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Eh vanavond wordt vast een ingewikkelde avond. Ik hoop bij god dat exlief niet ook nog es besluit om uit te gaan naar een van deze twee kroegen, maar dat zal wel niet want hij is lief en doet zijn best daarvoor. Hahaha. Eh. Updates volgen. Wel zin om de Duitser weer te zien
![]() |
![]() |
|
Zo, ik durfde het hem toch te vragen vannacht
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Maar rrrrr, hij was zo lief gisteren. Echt weer zoals ik hem leerde kennen. Niet kil en afstandelijk, maar met een lach op zijn gezicht en knuffelbaar. Hij is zo mooi wanneer hij lacht ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
grbl hij werkt veel en zie hem dus vrijwel niet. Heb vannacht een levensechte nachtmerrie gehad, Daarna wilde ik hem zo hard zeggen dat ik van em houd en wilde hem hard knuffelen..Maar helaas was hij dr dus niet
![]() En ehb vandaag een vriendje naar t vliegveld gebracht waar hij t vliegtuig naar afghanistan in stapte. En ja wat zeg je dan.. tot over 5 maanden? |
![]() |
|
Veel gezien! (nouja, bij in de buurt geweest en naar pcscherm gestaard ook
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ot: voor het eerst sinds een paar nachten weer zonder hem.. rot idee.. juist nu kan ik wel een knuffel gebruiken.. en ik weet niet eens precies waarom ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb vandaag weer eens een heerlijke dag gehad met één van mijn vriendinnetjes. Ze had lopen zuchten dat ze echt toe was aan wat rust en bijkletsen. Dus heb ik haar ontvoerd naar een leuk hotelletje waar ze de high tea serveren, helemaal in een eigen lounge met eigen bediening en dan uitgebreid met een grote kan thee bijkletsen. Daarna zelfs nog uit eten geweest bij een tapas restaurant en gewoon veel gepraat en gepraat. Mijn andere vriendinnetje kwam ook nog langs, nog fijner.
Ik hou echt van die meiden. En nu is het nog even wachten, dan is hij ook weer thuis. Verdorie, daar wordt je toch vrolijk van? ![]() |
![]() |
|
Ooh hij is zo lief
![]()
|
hij is nog steeds mijn en hij is de liefste.
en ik ben echt verbaasd dat ik het al zo lang met hem uithou. ![]() ![]()
|
![]() |
|
|