![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En nou moet ik zometeen mn zusje naar een feest brengen, maar nou vraagt ze of ik meega en de bob wil zijn maar ik heb geen zin. Wat is er met mij aan de hand?.. Duidelijk een off-day ![]() |
![]() |
|
Ik heb het de heletijd zo koud met de verwarming op 21,5 graden en ik heb geen zin ziek te worden zo vlak voor het weekend. En ik heb wiskunde verpest na 4 maanden bijles waarin alles prima ging en waar we belachelijk veel geld in hebben gestoken. *grmbl*
*knuffvoorrob*
|
Verwijderd
|
Jeej, Moon... *hele dikke knuffel geeft* Het is al vaker gezegd, maar dit is niet jouw schuld. Je deed het niet express en je hebt meteen je hand voor de kraan gehouden... Het is goed om het met mensen erover te hebben. Ookal ken je ze nog niet zo goed, ik denk dat het goed is met je collega's te blijven praten. Zij kunnen je schuldgevoel een beetje wegnemen, omdat zij ook dondersgoed weten dat hen hetzelfde had kunnen overkomen. Ik snap heel goed dat je het liefst nooit meer naar je werk gaat, maar ik denk wel dat het goed is om er heen te gaan. Al ga je er alleen kijken, met mensen praten en meelopen met collega's, zo krijg je weer wat meer vertrouwen. Maar geef jezelf ook de kans om je verdrietig te voelen, om het te verwerken. *nogmaals dikke knuf*
Ik ben weer bij mijn ouders. Heb wel wat leuke dingen in het vooruitzicht maar voel me desondanks niet echt geweldig. Ik probeer mezelf te accepteren zoals ik ben, met de beperkingen die ik (momenteel) heb, maar ik vind het lastig. Ik probeer goed voor mezelf te zorgen en stapje voor stapje gaat dat wel iets beter (ik houd mijn kamer nu redelijk opgeruimd en gepoetst, doe mij was, verzorg me zelf iets beter) maar er zijn nog veel dingen waar ik aan moet werken, voordat het weer "normaal" is. Ik moet mezelf ruimte gunnen, dingen doen waar ik me goed bij voel, structuur en regelmaat aanbrengen maar pfoe... soms wil ik het allemaal opgeven en de rest van mijn leven in bed blijven. |
![]() |
|
@ Moon: wat een vreselijk verhaal zeg! Ik kan me voorstellen dat je je daar heel erg kut om voelt.. ik zou het mezelf ook kwalijk nemen terwijl dat nergens op slaat: het kan de beste overkomen. Ik hoop dat je nu dit weekend een beetje het kan laten bezinken en gewoon je rust kunt nemen en dan maandag gewoon weer gaat proberen. Een hele dikke knuffel in ieder geval!! *knuff*
OT: Lange dag, heb het gevoel dat ik echt 48 uur achter elkaar ben doorgegaan. Maar de vakantie is er bijna door, morgen naar de UvA,, ga toch alleen maar naar sociale geografie en niet naar psychologie (denk niet dat ik dat met mijn eigen problemen aankan) en heb een onwijs druk weekend maar wel leuk! Vandaag ook nog even naar L. toegegaan om te praten over die medicatie, ze vond het goed van me en is benieuwd hoe het nu verder gaat. Ze gaat me volgende week in ieder geval helpen met m'n mondeling daar ben ik wel echt heel erg blij mee ![]() ![]()
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Wel klote voor je wiskunde. ![]()
|
Lieve Moon, je hebt juist geprobeerd de schade zo beperkt mogelijk te houden! Het was een ongeluk en niets meer dan dat. Neem het je niet kwalijk, meisje! *doet mee aan de groepshug voor Moon*
En vandaag heb ik al verpest voor 'ie goed en wel begonnen is.
|
O moontje... Veel sterkte hoor meisje, kan me voorstellen dat het echt rot voor je moet zijn geweest, wat een vervelend ongeluk.
OT: Gisteren was leuk ![]() ![]()
|
nou kan ik weer overnieuw beginnen met de planning voor het vrijgezellenfeest.. de bruid kan zelf niet *grmble*
daarnaast heeft een of andere *piep* het mailtje naar de bruid zelf gestuurd... HALLO!! wakker worden.
|
Mijn kamer is écht een zooi. Overal liggen kleren, boeken, nog meer kleren, nog meer boeken, tijdschriften, rommel enz. Bah. Straks met een vriendin cadeaus voor de bruiloft van een andere vriendin kopen.. Van opruimen komt er vandaag dus niks. Verder moet ik nodig wat aan mijn studie gaan doen, ik heb sinds het nieuwe kwartiel begonnen is (drie weken geleden
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Bedankt voor de hulp ![]() Dikke knuffel voor moon (}) Straks naar het winkelcentrum in het dorp, daarna maar eens opruimen en beginnen aan mijn zelfstudie. Ik wilde alle hoorcolleges uitwerken, maar ze hebben onder hoorcollege 5 nummer 2 gezet, waardoor die er twee keer staat en 5niet. Maarja, goede reden om die zelfstudie niet te doen ![]() Edit: en ik heb een broek ![]() Ook nog een ongeluk gezien ![]() En nu opruimen en huiswerk maken.
Laatst gewijzigd op 08-03-2008 om 13:37. |
![]() |
|
Hele dikke knuffel voor Moon! Geef jezelf de ruimte om het te verwerken, en probeer maandag wel aan het werk te gaan. Anders word de drempel alleen hoger. En je zult zien dat het best goed gaat als je er eenmaal bent.
![]() Dank voor de knuffels en lieve woorden. ![]() Nu moet ik nog ff heel veel doen aan school (natuurkunde en wiskunde. En miss. maatschappijleer lezen). En pianospelen, dat vooral. Over 'n uurtje komt 't meisje dat ik zou moeten begeleiden. En wat ik ook ga doen. Maar ik kan nog niet echt de dingen spelen zoals zou moeten voor 'n eerste keer oefenen. Ik baal best van mezelf, want ja.. Ik had er wel tijd voor; niet veel maar wel tijd, en toch deed ik het niet/nauwelijks. Nu zo nog maar ff spelen voordat ze komt. Hopelijk komt het dan toch nog goed. ![]() Donderdag naar mijn dokter in Utrecht. Ik hik er echt nu al tegenaan.. Niet dat ik verwacht dat ze rare dingen zal gaan zeggen, maar het is gewoon niet fijn. Mis ik ook álwéer een proefwerk, dit keer scheikunde. ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb zelf ook ooit voor de keus gestaan. Ik was een dagje gaan meelopen op de speciale school maar daar liepen echt heel vreemde figuren rond en ik voelde me er echt niet op mijn plek. Bovendien kon ik daar geen havo doen, dan moest ik vmbo-tl doen. Uiteindelijk ben ik naar de Vrije school gegaan. Daar krijg je veel persoonlijke aandacht en meer creatieve vakken, maar uiteindelijk kun je wel een gewoon diploma halen (met een jaar vertraging). Dat vond ik echt een hele fijne school (enige minpunt was dat de organisatie niet zo goed geregeld was). Misschien is dat ook iets voor jou? Of een ander soort "apart" onderwijs? Uiteindelijk lukte het ook daar niet en ben ik naar het volwassenenonderwijs gegaan en dat ging prima! Dus er zijn nog heel veel mogelijkheden! Heel veel succes met de keuze! Ik heb net heel lang in de badkamer staan tutten. Uitgebreid douchen, haartjes doen, tanden een keer extra goed verzorgen en de piercing nog een keer goed schoonmaken, huidje insmeren enzo... Dat voelt wel goed ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
huhuhuhu ik was gisteren in Aalsmeer voor die screening voor een make-over programma. Ze waren ontzettend enthousiast naar aanleiding van onze vrijwiligersverhalen en om eerlijk te zijn: mijn vriendinnen en ik zagen er niet uit. Dus toen gingen ze allemaal foto's maken van ons en ons nog meer vragen, wat we allemaal zouden toelaten qua haar,kleding en make-up.We kregen vooral op het hart gedrukt dat we beslist niks aan onszelf mogen veranderen vanaf nu, totdat ze bellen dat we het niet geworden zijn, óf tot het moment dat ze met een camera voor onze neus staan. Wachten dus maar!
@ moon: gaat het alweer een beetje? Laatst gewijzigd op 08-03-2008 om 14:53. Reden: ik was nog nieuwsgierig |
![]() |
|
Verwijderd
|
beetje laat misschien: maar alsnog een dikke knuffel voor moon! wat rot zeg, maar het was écht een ongeluk. ongelukken gebeuren! knuf!
yana meisje, niet waar. je kunt niet een hele dag verpesten, je kunt een moment verpesten. je kunt ieder moment opnieuw verpesten, dat klopt. maar je kunt niet om kwart voor tien 's ochtends de hele dag al verpest hebben. haha hypocriet, want zo voelt het voor mij dus ook. nou ja, om in mn eigen woorden te spreken: ik heb lekker alle momenten tot nu aan toe verpest en in de planning staat om dat de rest van de dag te blijven doen. lang leve de schijnwereld van niet-ongelukkig zijn waarvan ik dacht dat het hetzelfde was als gelukkig zijn. |
![]() |
|
Jeej, m'n moeder en ik hebben net bij het reisbureau een vierdaags reisje naar Praag geboekt in April.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Vooral dikke aanrader met mooi weer is de uitkijktoren en het gebied er omheen op de heuveltop
|
Dankjulliewel, wat een lieve reacties allemaal!
Met mij gaat het nog steeds slecht, ik kan er niet anders van maken. Ik zie de beelden doorlopend voor mijn ogen, ik kan aan bijna niks anders meer denken. Ik had net nog een gespek met mijn moeder, ik zei dat ik nooit meer naar mijn werk wilde, mijn moeder werd heel erg kwaad op me, op die manier wilde ze me weer even terug in de realiteit zetten. Het zal wel goed bedoeld zijn, maar voor mij werd het even alleen maar erger. Ik heb zo gehuild. Ik voel me op alle mogelijke manieren klem gezet, het is net alsof ik geen enkele weg kan bewandelen, het is benauwend, ja echt verstikkend. Ik mag mezelf niks aan doen omdat ik het daarmee alleen maar erger maak, ik mag niet stoppen omdat ik het daarmee alleen maar erger maak, ik kan niet doorgaan omdat ik doodsangst uit sta en mijn schuldgevoel niet te boven kom...kortom, ik kan niks. Ik voel me echt hopeloos, echt verloren, maar het mag niet. Ik mag niks, ik moet alleen maar. Kan mijn hart niet stoppen met slaan? kan ik niet een dodelijke ziekte krijgen?
|
@ Duivelaartje: wat leuk!!! Ik ga eind april/begin mei ook een paar dagen weg met mijn moeder en wij wilden voor Londen of Praag gaan! Oeh, word ook helemaal enthousiast als ik je verhaaltje lees!
![]() OT: Vanochtend was het weer vroeg opstaan om op tijd bij de UvA te zijn. Sociale geografie dus, het was opzich wel oké maar ik ben niet dolenthousiast. Jammer ook dat er een economisch geograaf kwam vertellen, precies de richting binnen de studie die mij dan niet interesseert. Maar goed, T. was wel helemaal enthousiast dus ik heb maar een beetje mee gepraat ![]() Moet vandaag toch echt m'n kamer opruimen van mezelf + een boekverslag voor een groot deel afhebben. Morgen ook alweer de halve dag weg en dan komt het er dus ook weer niet van. God, ik haat mezelf echt op dit soort momenten, ben echt niet vooruit te branden terwijl ik dik in de stress zou moeten zitten.. ![]()
|
({) voor Moon. Verder wat iedereen al zegt: het was een ongeluk, het had iedereen kunnen gebeuren en je hebt toch goed gehandeld? En tuurlijk mag je je rot voelen, ik zou me ook enorm schuldig voelen, maar het komt allemaal goed, er is niemand dood en die wonden genezen wel weer. Dit gebeurt je echt geen 2e keer.
OT: niet zoveel gedaan vandaag. Naar tuincentrum geweest voor cadeautje voor m'n schoonmoeder, die is morgen jarig. Verder beetje krant gelezen enzo. Studeren wil ook niet zo. |
![]() |
|
O, mijn god je zal het altijd mee maken, waarom komen alle nare dingen altijd tegelijk?
J. is ziek bij ons, hij heeft al meerdere malen overgegeven. Hij kan zijn medicijnen tegen zijn psychose en angsten ook niet binnen houden en is nu alweer heel bang. Mijn vader is 'm nu naar het GGZ aan het brengen en ik mag zijn onder gekotste matras zo nog even opruimen, wat een feest. Het zit me echt niet mee.
|
@Duivelaar: Leuk joh
![]() OT: Ik houd nu bij hoeveel maagpijn ik heb en ik heb vandaag al twee keer een nul op kunnen schrijven (0-10, 0 is geen pijn) ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() @Nijn*: Hihi, tof dat je ook met je moeder op vakantie wil. M'n moeder en ik willen vanaf nu dit eigenlijk twee keer per jaar proberen te doen, als m'n vader het huis tenminste niet afbreekt als wij weg zijn. Het is nog maar de vraag of het geen varkensstal is bij terugkomst. ![]() |
![]() |
|
Jeetje ik trek het ff niet meer. Hoe kan ik nou op een normale manier weer door gaan met leven en met mijn werk? wat is het voor onmogelijke vraag aan me om de kracht te hebben na deze gebeurtenis nog verder te gaan? Ik weet echt niet meer bij wie ik zijn moet, waar ik zijn moet, wie ik zijn moet en toch moet ik gewoon doorgaan en mag deze gebeurtenis niet zo'n inpakt hebben dat ik er aan onder door ga. fuck it! Ja sory maar wat moet ik nou? wat moet ik in godsnaam? ik weet het echt niet meer
![]()
|
Hey Moon, waarschijnlijk kun je als je er veel last van hebt via een personeelsconsulent een afspraak maken. In dit gesprek kunnen jullie bekijken wat je nodig hebt om je werk weer te kunnen hervatten (bijv. soort slachtofferhulp, paar dagen vrij of nou you name it). Het is erg jammer om jezelf zo naar beneden te halen, je deed het immers niet met opzet!! In ieder geval veel sterkte... Probeer wat leuke, ontspannende dingen te doen! (Lekker wandelen in 't bos, zwemmen, uitgaan, filmpje.. Gewoon, om even je gedachten te verzetten zonder dat het allemaal geforceerd vrolijk hoeft te zijn).
|
Bleh, ik ben zo ontzettend moe en heb al de hele dag last van krampen. Ga zometeen naar mn bedje toe, lag er gisteren ookal om half negen in. Mja... Morgen cake bakken en hopen dat hij me probeert ertoe te dwingen te praten. Klinkt stom, maar ik kan gewoon niet een, twee, drie vertellen wat er momenteel met me aan de hand is en dwars zit. Ik heb het zelf nog niet helemaal op een rijtje, laat staan dat ik het in een verhaaltje zo kwijt kan. Maar toch wil ik het kwijt en ik hoop dat hij me een beetje probeert te helpen...
|
als iedereen t zo goed weet plannen ze toch lekker zelf het vrijgezellenfeest.. flikker nou toch op.
ze snappen niet dat het onwijs ingewikkeld is en onwijs veel energie kost (en daar boven komt nog de energie die ik sowieso al kwijt ben aan een dagelijkse taak) stomme opmerkingen..
|
![]() |
Knuffel voor Moon.
Weer verander ik, langzaam terug. Onverschillig, lichtelijk asociaal. C. en H. zie ik gemiddeld twee keer per dag. 's Middags komen ze meestal even hierlangs, de avond breng ik bij hun door. Woensdagnacht kwam ik weer thuis en O. was online. Weer terug van vakantie, meteen aan de pep. Of ik langskwam, daar de nacht doorgehaald. Eind van de ochtend weer even naar C., iets ophalen. Thuis kwam de chaos weer eens langs. De drang om mijn hele kamer kort en klein te slaan, om de longen uit mijn lijf te schreeuwen, om mezelf verschikkelijke pijn te doen. Inhouden, niets doen. Drie uur later was het weer goed. Het is een teken, een waarschuwing, iets waar ik naar zou moeten luisteren. Eerst van donderdagochtend tot zondagnacht wakker blijven, je lichaam trekt het dan niet om woensdag weer wakker te blijven, het moet nog opladen, herstellen. Tot vanochtend wakker gebleven. O. is donderdagnacht hier geweest, de rest van de tijd vooral bij C. en H. doorgebracht. Tussen C. en mij is niets meer gebeurd, we hebben tenminste niet meer gerotzooid. Vannacht was hij nog tegen mij in slaap gevallen, we doen nog wel close, maar geen gevoos. Vanmorgen was ik om acht uur thuis, geslapen tot vier. Was vanavond ook nog daar, net thuis, ga zo misschien nog feesten. Aan de ene kant geen zin, maar wil gewoon bij hun zijn, niet thuis alleen. D. spreek ik niet veel meer, heb weer eens geen zin in haar. Ook mijn huisgenootje zie ik minder, ze wil bijna nooit mee naar hun, heeft geen zin om in die kou te zitten. Logisch, ik snap ook niet wat ik er te zoeken heb. Geen kachel, geen electra, vage mensen. Ik leef niet meer. Niet in de 'normale' wereld tenminste. Als ik geen klok of iets dergelijks in mijn buurt heb, kan ik niet zeggen hoe laat het ongeveer is. Welke dag het is weet ik ook niet zonder er diep over na te denken. Mijn geheugen is een zeef, ik vergeet steeds meer. Ik denk dat mijn hersenen de energie niet hebben om alles te onthouden of terug te halen. Vaak zak ik in mijn eigen wereld, zit ik in mijn hoofd ergens anders. Kan dan gerust een uur op C.'s bed zitten, warm onder de deken, tussen alle anderen, maar niet met hun, bij hun. Gewoon weg. Te weinig (gezond) eten, te weinig slaap. Vind het allemaal best zo. Het kan me weinig schelen. Well it's full speed baby In the wrong direction
|
Hmm, vanmiddag weer knuffelen. Nu eerst gaan werken, ik hoop dat het niet al te vreselijk druk is en dat ik snel klaar ben. Lenzen gingen idd nu al een heel stuk sneller, dus dat komt denk ik wel goed dan
![]()
|
Wel ja, kom maar joh, ik kan nu toch alles hebben....ziek. Keelpijn,hoofdpijn,buikpijn,diaree en heel warm ('k zweet ervan).
En nee morgen ga ik niet naar mijn werk, de hele wereld kan het bekijken. Ben ik een loser? nou dan ben ik dat toch lekker. Het laat me allemaal koud, het enige wat me niet koud laat is wat er gebeurt is vrijdag.
|
@ Moon: klote dat je nu ook nog ziek bent. Succes verder en misschien is Coopergirls' opmerking een optie?
OT: ach, ik weet het ook allemaal niet. Ik zou moeten studeren, scriptie, maar ik wil gericht aan het werk en niet zomaar wat lezen waar misschien een onderzoeksvraag uit kan rollen. Zo werkt dat niet bij mij, dat gebeurt toch niet. En nu doe ik dus niks en word ik alleen maar zenuwachtiger, nog 4,5 maand en dan moet het toch écht af zijn. Ze zien me aankomen, nog een jaar collegegeld ![]() En ik vind het zo ongezellig dat m'n vriend z'n computer boven staat. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Hele dikke grote knuffel voor Moon!!! Sterkte meis!
Pfoe alleen thuis zijn 's avonds in zo'n groot donker huis is toch wel eng... En ik moet nog zoveel doen: to-do lijst: -wassen -strijken -kamer opruimen -kooi dwerghamster schoonmaken -presentatie voorbereiden -met sibelius werken -de gastenkamers indelen -koken -bij een concert oppassen -rekeningen betalen |
![]() |
|
Verwijderd
|
@moon: je krijgt wel alles in één keer op je bord
![]() ![]() Is J. je broer? OT: Werd pas om 11 uur wakker en op die manier gaat de dag echt supersnel voorbij ![]() Nu nog even een uur studeren en hopelijk blijf ik me de komende week net zo goed voelen als de afgelopen dagen. Het is echt een verademing ![]() O, trouwens, heeft iemand nog iets van/over little lady gehoord? ![]() |
![]() |
|
Ik had vandaag ingepland om goed te kunnen werken aan schoolopdrachten, maar mijn concentratie is helaas ver te zoeken. Ik heb wél het toilet hier in huis maar weer eens schoongemaakt, dat werd wel weer eens tijd. Jammer dat mijn huisgenoten daar niet zo over denken.
|
Jezus, kutdocent. We moeten voor onze paper uitleggen welke neurotransmitters werken, waar en met welke receptoren. Maar we hebben nog niets erover geleerd, behalve de drie algemene types die er zijn. Hoe kunnen we nou zelf daar helemaal achter zien te komen hoe ze werken? Ik kom om in de ingewikkelde onderzoeken en allemaal artikelen met moeilijke woorden waar ik echt helemaal niets van vat. Waarom heeft hij ons daar niet uitleg over gegeven? Rare vent, hij gaat het me woensdag dus maar haarfijn uitleggen.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En je bent echt niet dom dat je het niet kan, want het is niet makkelijk. Raar dat de docent dan niks uitgelegd heeft ![]() Als je wil zoek ik vanavond wel even uit waar ik denk dat je iets aan hebt, dan pm ik het wel ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |