Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mijn dag is echt goed geweest. Vanmiddag had ik al gepost, net nog met mijn lieve huisgenootje en nog een huisgenoot kroeg ingedoken, gedronken en gelachen. In een snackbar een hapje gehaald, kattenkwaad uitgehaald onderweg naar huis mijn mijn huisgenootje, ze is zo'n goede vriendin ondertussen. Met dat kattenkwaad waren we weer de pubers van veertien in plaats van jonge vrouwen van negentien. En nu lekker in mijn heerlijke bedje liggen, tussen de hond en kat in. Leven is geweldig. Al twee dagen zonder C., het gaat vrij gemakkelijk. Even afstand is fijn.
|
E. is jarig.
![]() ![]() Nouja, eventjes nog mijn pyjamashirt verwisselen voor een trui (ik heb al een lange broek aan, maar toen werd ik onderbroken omdat ik mijn mail wilde checken xD) en dan eventjes boterhammen smeren, voor het ontbijt en de lunch en dan wegg ![]() ![]()
|||
Citaat:
HELP!!! Citaat:
Gefeliciteerd *taart geeft* ![]() ot: hele grote zucht.. Ik ben verlamd, verdoofd, weet het allemaal ook niet meer ![]() Gelukkig wel van mn mentrix te horen gekregen dat ik donderdags voorlopig ff mag laten voor wat ze zijn en thuis mag blijven om 'aan mezelf' te werken..
|
Joepie, prakticum spss! *ahum* hoe saai kan je iets maken zeg, ik moet nog een uur zien vol te maken tot mijn onderwijsgroep, bleh... Ik mis m'n vriendje en wil knuffelen. Mja, het zal wel zo zijn dat ie pas het weekend iets laat horen en dan geen tijd heeft tot volgende week ofzo
![]()
|
Verwijderd
|
@Dott: Goedzo meis, tis goed om even rust te nemen. Misschien wel van alles. Van alles een beetje afstand nemen en dan alleen nog maar leuke dingen doen. En dan geen dingen die je op dat moment goed laten voelen en maar dat je je daarna alsnog klote voelt. Dus met vriendinnen leuke dingen doen, wat boeken lezen, met je poezels knuffelen. Neem even de tijd voor jezelf!
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik word soms echt even moe van al die 'vrienden' die zoveel van me willen. Ja, ik weet dat ik de laatste tijd amper tijd voor je had. Ja, ik weet dat ik vaak de telefoon niet opnam omdat je nou eenmaal op onmogelijke tijdstippen belt. Maar ik heb mn best gedaan je wel te smsen, om je te steunen als het nodig was. En ik heb je gister gebeld, een half uur met je aan de telefoon gezeten. Je wil me zien, I get it, maar ik zie je volgende week toch. En niet zo zeiken als ik abrupt ophang, ik kan er niets aan doen als ik aan het oppassen ben en één van de kinderen me nodig heeft. ik heb fucking al een half uur geluisterd naar hoe zwaar je het hebt, ja? zeik niet.
En ik heb net zowaar nog ontbeten ook, dus iedereen die nu nog iets te zeuren heeft, kan echt een flink eind oprotten, want ik ben aangekomen, maar ik heb wel ontbeten en mijn lunch wordt hoogstwaarschijnlijk veel te ongezond (leuk vriendinnetjes die terug zijn uit ecuador) en ik zal ook moeten avondeten. en ik ga mijn huis verder opruimen, nog wat studeren. en iedereen die vandaag iets te zeuren heeft, of me nodig heeft om iets stoms, mag iemand anders zoeken. en als je me écht nodig hebt, dan mag je op zn minst eens iets terugs doen. (en dan doel ik dus niet op mensen voor wie ik er wil zijn, die er ook voor mij zijn, die behalve me leegzuigen ook iets teruggeven. en die mensen weten zelf wel wie ze zijn) ik ben chagrijnig ja ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Mn poezels willen de laatste tijd overdag alleen maar slapen ![]() Maar krijg wel in Mei een kitten, dus dat zal wat leven in de brouwerij geven denk ik. Boeken lezen is geen slecht idee, denk ik.. en ik heb niet echt veel vriendinnen, en die die ik heb hebben bijna nooit tijd. Ik ga denk ik maar eens een goed gesprek houden met mn moeder straks. En ergens wil ik naar de kapper, maar ik heb geen geld..
|
Concentratie zal wel altijd een probleem blijven, maar ik ben wel blij dat we Edward Said moeten lezen want ik snap er echt dingen van
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En verder krijg ik gvd niks terug van Freundje dus ik erger me dood. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het gaat echt zóveel beter dan een jaar geleden, niet normaal meer
![]() ![]() ![]() Ons huis voelt fantastisch, ik voel me er echt heel prettig, het is echt al m'n thuis. Internet krijgen we ook als het goed is nog deze week, dat zou echt helemaal fantastisch zijn ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
De socio heeft me net best wel erg geconfronteerd met mezelf. Pffft ik ben even helemaal op. En dan is het pas half 1 en moet ik vanmiddag ook nog naar de psych.
Vandaag is het precies één jaar geleden dat ik in de deeltijd begon en dus ben ik nu precies één jaar eetbuivrij. Ik had nooit voormogelijk gehouden dat het kon, maar blijkbaar is het mogelijk niet meer van die bizar grote hoeveelheden in één keer naar binnen te werken. Ik ben nog steeds eetgestoord, ik ben niet happy vandaag maar ik ben blij dat ik die eetbuien iig niet meer heb. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Aangezien ze net zo recht knipt als ik (lees: Onwijs scheef) Maar goed.. ik ben moe.. zo maar weer ff een beetje een slaapje doen denk ik.. Ik pieker te veel ![]()
|
Toen ik vanochtend op stond wist ik al dat het een kutdag werd. Moest mezelf letterlijk het bed uit slepen. 1e uur geskipt omdat. Na 2 uur me ziek gemeld. Kon niet meer. Tijdens het scooteren naar school vielen m'n ogen al half dicht bij de stoplichten. 't is werkelijk een wonder dat ik niet aangereden werd. Op school bijna in slaap gevallen boven m'n wiskunde. Was maar goed dat iemand me aanstootte en dat ik daar echt van 'wakker schrok'. Blijkbaar hing ik tussen slapen en waken in ofzo. Naja, natuurkunde nog gevolgd omdat 't belangrijk is. Maar daarna naar huis gegaan. Ookal mis ik (alweeeer
![]() Gelukkig ging presenteren van profielwerkstuk gisteren wel redelijk. Ik vond 't zelf zwaar klote gaan, want ik kan niet presenteren voor mensen die ik niet 'ken'. Maar vriendje vond dat 't goed ging, zelfs m'n leraar scheikunde vond het boeiend! Dus, naja, het zal dan wel. ![]() En verder ben ik op. Echt helemaal op. Ga nu nog maar even lekker in bed kruipen met een kruik, want ik krijg het niet warm. Gewoon niet. Hopen dat het helpt. En dat vriendje nog komt vanavond...
||
Citaat:
![]() Straks werken.. ik ga toch nog maar eerst kattenbakspul halen, dan rijd ik straks op de snelweg maar wat harder om op tijd te komen. Met mijn samenvatting over "management van mogelijkheden" ben ik niet echt ver gekomen.. En dat druk ik dan nog genuanceerd uit ![]() Op zich kan ik ook gewoon *nu* zonder treuzelen naar de supermarkt gaan opdat ik straks niet harder hoef te rijden ![]()
|
"Ben je boos?" JA, WELKE IDIOOT GAAT ER DAN OOK PIANOSPELEN ALS IK LIG TE SLAPEN?????!! Godverdomme.
![]() ![]() ![]() ![]()
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() edit: *knuffel voor Rianne* Gelukkig is het weekend? ![]()
|
Verwijderd
|
*deelt een heleboel knuffels uit*
Ik ben net gaan kennismaken met de mensen van het folkbandje. En tja, wat zal ik zeggen? Het waren echt toffe mensen en ze konden heel goed en mooi muziek maken. Op zich klikte het goed en mijn niveau is ook wel goed, alleen niet op het gebied van volksmuziek ![]() |
![]() |
|
@ Lentekriebel: probeer het eventjes? Ik snap wel dat je er niet meer zomaar uit kan stappen als je er eenmaal in zit, maar spreek nog een keer met ze af (nadat je de muziek hebt bekeken) en kijk gewoon hoe dat dan gaat? Het klinkt wel heel erg leuk, maar ook alsof je er nu al enorme twijfels over hebt.. Als het niet goed voelt moet je het niet doen
![]() @ Sonho: een heel jaar! Jeetje meis, dat is echt ZO knap! ![]() ![]() OT: Vandaag was gezellig! Beetje vroeg en zo maar ach. Heb lekker in mijn tussenuren met vriendinnen liggen lezen in de peuterhoek van de bieb ![]() Nu maar eventjes nog relaxen, beetje tv kijken en lezen enzo. En een strakke planning voor dit weekend maken, want er moet veel gebeuren! Maar het leven is wel tof vandaag <3 ![]()
||
Citaat:
Gelukkig voel je je al beter ![]() En wijze woorden ![]() Knuffels, en hele dikke knuffel voor moon (}) Duivelaartje: veel plezier vanavond! Maar dat zal vast wel lukken ![]() Straks naar mijn oude middelbare school. Ik heb me zo slecht voobereid. Maar ik heb wel belangrijkere dingen te doen. Nu vind ik het stom dat ik niet heb voorbereid, want ik moet wel een praatje van een kwartier houden. Maarja, komt wel goed. Mijn planning schiet niet op. Maar het is heel onduidelijk wat we nou moeten leren en in samenvatten zit zoveel tijd. Ik heb ook alles drie keer samengevat ofzo: eerst de hele tekst die we moesten lezen, daarna een samenvatting van de belangrijke dingen daarvan en een samenvatting van de tekst aan de hand van het hoorcollege. Logisch dat het niet opschiet ![]() ![]() Naar school. Ik keek er naar uit maar nu zie ik er tegenop. Drie rondes, had ik nooit verwacht. Ik ben verlegen en ik hou niet van praten, dus gelukkig niet alle zeventien mensen in 1 keer. Maar god, ik weet niks te vertellen. En ik ga in mijn eentje heen en niet veel vriendinnen van mij komen. Ik zou met mijn zus gaan, maar die gaat nu met een vriendin. Ik vind in mijn eentje binnenkomen naar. Hopelijk kom ik snel iemand tegen. En daar eten, daar hou ik helemaal niet van. Maar komt wel goed en het is leuk om mensen weer te zien en de leerlingen die naar mijn rondes komen zijn vast wel geinteresseerd. Ik neem mijn snijset mee, dus als ze vervelend zijn... ![]()
|
Bah, ik wilde vandaag 2 hoorcolleges uitwerken, maar het is er maar een halve worden omdat ik de halve middag in bed heb gelegen en we nu alles klaarmaken voor de housewarming. Grr, nou moet ik dit paasweekend nog meer gaan doen.
![]() ![]() |
![]() |
|
@Lentekriebel: Bekijk het positief meis; ondanks dat je al tijden niet meer gespeeld hebt kom je toch redelijk goed mee. Dat is toch een compliment ansich, niet? Ik ben echt heel erg trots op je dat je gegaan bent, echt waar. En tja, kijk er nu even naar en oefen een beetje. Als het je binnen korte tijd niet lukt, is dat wel jammer, maar dan heb je nog tijd genoeg om te oefenen. En je hebt het gewoon in je zitten. Gun jezelf de tijd, maar ga er niet teveel druk achter zetten, want dan weet je hoe het gaat... Ik ben echt oprecht heel erg trots op je
![]() Pff, vanmiddag op mn donder gekregen van de psych. Ik maakte het mezelf veel te moeilijk. Ik had me afgelopen weekend voorgenomen niets te laten horen en hem maar eens initiatief te laten nemen. Wat er wel voor zorgde dat ik me heel erg rot voelde omdat ik hem heel graag wilde spreken maar hem niet mocht bellen van mezelf. Zij vond dat onzin, als ik hem wilde bellen of zien moest dat gewoon kunnnen en het was onzin om me zulke dingen voor te nemen. Ik bleef erbij dat ik hem niet zou bellen, omdat het voor mij gewoon als falen zou voelen als ik dat wel zou doen. Heel gedoe, mja... Het ironische aan de hele situatie was dat ik er na mn therapie achter kwam dat hij me net op dat moment had geprobeerd te bellen. Ik zou er bijna om kunnen lachen als ik me de afgelopen dagen niet zo rot had gevoeld. Mja, het ging vanavond dus met zijn ex en haar vriend wat drinken en vroeg of ik meeging. Enja, ik ga gewoon mee, omdat ik haar toch niet kan blijven ontwijken maar heel veel zin heb ik er niet in. We zien wel, misschien valt het deze keer wel reuze mee en anders ga ik gewoon naar huis en dat doe ik echt, echt, echt waar ![]()
|
Verwijderd
|
@ metallica: dat is inderdaad heel ironisch. Ik hoop dat je je nu wat minder rot voelt. *knuft* En je hebt helemaal gelijk. Het was inderdaad een groot compliment dat ze vonden dat ik goed kon spelen en het leuk samen ging. Ik moet mezelf (en hen natuurlijk) inderdaad even de tijd gunnen. Ik ga het gewoon proberen en er nog goed over nadenken en met anderen over hebben en dan zie ik het wel. En als ik ermee door wil gaan, moet ik hen ook wel een beetje mijn situatie uitleggen. Bij zo'n eerste kennismaking doe ik dat niet, maar aan de andere kant moeten ze wel weten wat de "risico's" zijn. Ten minste, dat is wel zo eerlijk, maar ik zou het dood eng vinden om het daarover te hebben.. Maargoed, dat is van latere zorg. Argh, ik blijf steeds voordelen en nadelen tegen elkaar afwegen en ik kom er nog niet uit. Het is gewoon echt een te gekke kans. Dit is de muziek die ik wil spelen en de mensen zijn echt tof, maar het kan ook zomaar een groot fiasco worden.
|
![]() |
|
@lentekriebel; Ik vind het al heel knap dat je nog meekomt als je al zo lang niet meer gespeeld hebt. Ik heb al een jaar of anderhalf bijna geen pianogespeeld en toen ik dat toch weer moest om iemand te begeleiden en kijken of ik dat kon, viel het toch behoorlijk tegen. Ik moet er nog echt wel aan trekken om alles weer een beetje goed te krijgen.
![]() @metallica: Als je er bent zal het wel meevallen. En zo niet, dan kan je altijd nog naar huis. *knuf* En je moet je ietsje minder druk maken over dingen die die aandacht niet waard zijn. Probeer te doen wat goed voelt, en als jij je er goed bij voelt om hem te bellen, dan moet je dat doen. En niet het laten "omdat je vind dat hij contact moet zoeken". Daar heb je vooral je zelf mee. ot; Ruzie gemaakt met mama, maar nu wel weer opgelucht. Ben een emotionele doos de laatste tijd. naja, komt vast wel weer goed. Nu eerst maar weekend. En goed voorbereiden op volgende week, want dat wordt druk druk druk en erg veel leren. Dus daar ga ik DIT WEEKEND al mee beginnen. Echt waar.
|
@lentekriebel: ik denk dat je eerst zelf even moet kijken of het je allemaal gaat lukken (qua spelen) zonder dat het je teveel stress bezorgt. Op het moment dat je denkt dat je het wel aankan en er voor wil gaan, is het idd wel heel verstandig om hun een beetje in te lichten. Je hoeft niet alles te vertellen, maar wel idd dat er een risico bestaat dat je een tijdje uit kan vallen (zeer dubbelzinnig woordgebruik gezien de situatie, maar je weet wel wat ik wil zeggen
![]() ![]() @Neko: Je bent een schat ![]()
|
Ik wist niet dat het kon, maar het kan dus echt. Ik loop echt al 2 dagen te trillen, niet doorlopend, maar zo nu en dan. Echt hevige trillingen en niet omdat ik het koud heb, nee...omdat ik boos ben.
Wat mij gister is overkomen dat is zo onterecht, zo onwaar en zo gemeen! En de woede daarover kan ik nauwelijks hanteren. Ik kan het soms even aan de kant zetten, maar op de momenten dat ik er aan denk dan voel ik zooooveel woede dat ik bang begin te worden van mezelf. Het kost veel lichamelijke en psychische inspanning om mezelf te remmen in die woede, daarom heb ik die rillingen denk ik ook. Die woede maakt me ook sterk, sterker dan ik de afgelopen 2 weken ben geweest. Ik laat me niet alles zeggen, ik heb ook ontzettend gevochten voor mijn gelijk vandaag...en zo het nu lijkt, met succes gelukkig!
|
Verwijderd
|
Neko en metallica: Tnx voor het advies en de peptalk
![]() ![]() En metallica: Ik wou dat ik je wat meer advies kon geven en je beter kon steunen in de situatie met je vriend. Ik ben alleen zo'n n00b op het gebied van liefde, dat ik niet goed weet hoe ![]() |
![]() |
|
@Lentekriebel: You've got pm
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |