Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-03-2008, 09:48
I C U
I C U is offline
Hij komt vanmiddag hier en dan ga ik koken (oké, mn bro en pa eten ook mee, maar who cares ) en daar heb ik zin in en we zijn heerlijk aan het klooien en uitdagen enzo en... Hihi, tis ook grappig, de mailtjes die over en weer gaan, de smsjes, MSN-gesprekken... Woeii!

Morgen zie ik een vriendinnetje die ik echt al eeuwen niet gezien heb, dat is ook wel hip Ben benieuwd hoe het met d'r gaat, ze heeft het niet makkelijk gehad

@SA: Gewoon doen! Ga ervoor Als hij is wie ik denk dat hij is, is ie goed te doen (jaja, foto's gespot )
Oud 27-03-2008, 09:50
Verwijderd
Citaat:

@SA: Gewoon doen! Ga ervoor Als hij is wie ik denk dat hij is, is ie goed te doen (jaja, foto's gespot )
OMFG
Gisteren zat ik met vriendinnetje daar en zij zei dat, elke keer als er iemand de trap op kwam/afliep die op hem leek, ik helemaal WOEI! werd. En toen kwam hij een keer onverwacht de trap aflopen en toen was ik helemaaaaaaal WOEOEOEOEOEIIIIII!

Jij veel plezier trouwens!
Met citaat reageren
Oud 27-03-2008, 09:50
Verwijderd
volgens mijn beste vriendinnetje zijn we "een belachelijk goei koppel"

en het afdelingshoofd van de richting die ik studeer aan de unief (één van mijn proffen dus), gaat me zodadelijk een mail sturen met een foto van m'n vriend en mij
edit: de professor vond het een héle mooie foto, ik vind dat m'n vriend er geweldig opstaat en ikzelf maar debiel, en m'n vriend vindt dat ik er geweldig opsta maar dat hij zelf maar raar kijkt. conclusie? ... ->

Laatst gewijzigd op 27-03-2008 om 10:03.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2008, 10:52
metallica
metallica is offline
Wiejjj, hij heeft nu een baan! Ik ben echt zo blij voor hem en ga hem straks echt doodknuffelen <3 Volgens mij kan het nu alleen nog maar beter gaan Dit is echt fijn, fijn, fijn, fijn, fijn!
Oud 27-03-2008, 10:57
Verwijderd
Citaat:
volgens mijn beste vriendinnetje zijn we "een belachelijk goei koppel"

en het afdelingshoofd van de richting die ik studeer aan de unief (één van mijn proffen dus), gaat me zodadelijk een mail sturen met een foto van m'n vriend en mij
edit: de professor vond het een héle mooie foto, ik vind dat m'n vriend er geweldig opstaat en ikzelf maar debiel, en m'n vriend vindt dat ik er geweldig opsta maar dat hij zelf maar raar kijkt. conclusie? ... ->
Daar zit maar een ding op. Posten in het fototopic, zodat alle L&R'ers hun mening uit kunnen spreken!
Met citaat reageren
Oud 27-03-2008, 11:15
Verwijderd
Ex belde, drunkdialing. Op m'n facebook is mijn status al zo'n maand lang dat ik single ben... logisch toch. Hij vond het confronterend, janken... of ik een ander had? Etc.

Beetje flauw dit... ik maak me nu alleen echt zorgen over zijn drinken want volgens mij zit hij nu passed out in de wc bij zn broer oid. En dan nog ontkennen dat je een probleem hebt, wtf
Met citaat reageren
Oud 27-03-2008, 11:17
Verwijderd
Citaat:
Och, je moet het maar positief bekijken - zo blijft zélfs samenwonen nieuw en spannend. Ik vind er wel wat voor te zeggen, eigenlijk, dat je wel samenwoont maar niet snel het risico loopt dat je elkaar te veel ziet en daardoor bijvoorbeeld minder leuke dingen gaat doen samen enzo. Het is zelfs na zo lang nog heel leuk als je een avond of ochtend of dag wat samen doet, en je kunt wél elke nacht lekker bij elkaar in bed kruipen.
I second that Ik had echt NIET verwacht dat we nu we samenwonen eigenlijk meer tijd moeten vrijmaken voor elkaar dan toen we 2,5 uur bij elkaar vandaan woonden. Maar we doen er wel verschrikkelijk veel leuke dingen door inderdaad
Met citaat reageren
Oud 27-03-2008, 11:21
Miek
Miek is offline
Hij ziek, ik een beetje ziek, perfect hoor in de bijna-tentamens-stress
Oud 27-03-2008, 14:25
Verwijderd
Ik droom echt elke nacht dat het weer goedkomt /
Met citaat reageren
Oud 27-03-2008, 15:54
Verwijderd
Citaat:
Ik droom echt elke nacht dat het weer goedkomt /
Gaat voorbij.

Hu hij kwam na z'n sollicitatie nog even weer terug Toen ik thee zat te drinken met huisgenootjes vriendje in onze pyjama's Hij is echt leuk, wtf. Iets met chemistry.
Ahem. Nu ga ik me even weer op mijn vriendinnen concentreren. Zie 'm morgen weer \o/
Met citaat reageren
Oud 27-03-2008, 15:59
llell
llell is offline
Citaat:
Ex belde, drunkdialing. Op m'n facebook is mijn status al zo'n maand lang dat ik single ben... logisch toch. Hij vond het confronterend, janken... of ik een ander had? Etc.

Beetje flauw dit... ik maak me nu alleen echt zorgen over zijn drinken want volgens mij zit hij nu passed out in de wc bij zn broer oid. En dan nog ontkennen dat je een probleem hebt, wtf

maar t is toch nog geen maand uit?
Met citaat reageren
Oud 27-03-2008, 16:20
Neko*
Neko* is offline
Morgen komt een 'ex'vriendje (A. dus, voor Dott) langs om me te helpen met wiskunde, en te zorgen dat ik dat ga snappen voor het proefwerk. Zou fijn zijn om een voldoende te halen, aangezien een ander hoofdstuk daarop doorgaat, en ik die ook niet helemaal snap. Dus wie weet 2 vliegen in 1 klap.
'S avonds komt dan vriendjelief en gaan we denk ik lekker film kijken en verder niet zo veel. Zaterdags hard aan de studie, dan gaat hij prolly gamen op z'n laptop/ dingen doen voor uni. Het is fijn om samen te kunnen zijn en toch je eigen ding te kunnen doen. Had nooit gedacht dat ik dat echt zou kunnen..
Oud 27-03-2008, 16:23
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Vannacht voor t eerst over dr gedroomd en t was nog leuk ook!
Oud 27-03-2008, 17:08
Verwijderd
Citaat:
Gaat voorbij.
Het is toch al drie maanden uit nadat het één maand aan was.
En stiekem is het ook leuk
Met citaat reageren
Oud 27-03-2008, 17:49
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Kom ik thuis, ligt er een kaart (!) van mijn ex op de mat. Nou heb ik al anderhalf jaar geen kaart van hem gekregen, en nu het uit is doet hij ineens ontzettend veel moeite. Ja, lief hoor. En dan? Het is uit, het blijft uit en ja, ik mis hem ook. Zo'n kaartje maakt dat echt niet beter

En ik word depressief van mannen. Gisteren uitgegaan en er was een creep die echt bijna alle meisjes afging, totdat hij een keer beet had. En ik had sjans met een jongen die de hele tijd met zijn vriend ging dansen Maar echt, ik denk niet dat ik mijn toekomstige vriend in de kroeg zal ontmoeten.
Oud 27-03-2008, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Maar echt, ik denk niet dat ik mijn toekomstige vriend in de kroeg zal ontmoeten.
Meestal vind je die ergens anders idd. You never know!
Met citaat reageren
Oud 27-03-2008, 20:35
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Hij zou dit weekend (zaterdag en zondag) bij mij zijn maar nou vroeg mijn ex-vriend (ook een goede vriend van hem) of hij zondag mee ging naar Luxemburg. Zit ie te dubben wat ie moet doen, waarschijlijk blijft ie nu wel hier bij mij maar het voelt wel raar dat ie dan voor mij kiest en dat dan laat schieten. Ga me bijna schuldig voelen dan
Oud 27-03-2008, 22:00
niña
niña is offline
Aah ik ben zo blij met 'm en het gaat allemaal lekker, dat samenwonen en ontbijten en alles, ook al is het zo'n klein hokje <3
Oud 28-03-2008, 02:19
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
En ik word depressief van mannen. Gisteren uitgegaan en er was een creep die echt bijna alle meisjes afging, totdat hij een keer beet had. En ik had sjans met een jongen die de hele tijd met zijn vriend ging dansen Maar echt, ik denk niet dat ik mijn toekomstige vriend in de kroeg discotheek zal ontmoeten.
Whaha, die jongen van gisteren was er vandaag weer, dat was grappig En dansen in de Noa was wel erg gezellig, maar redelijk eentonige muziek, ook niet echt mijn tent dus. Nou ja, ik heb me in ieder geval heerlijk vermaakt
Oud 28-03-2008, 07:37
Qimm
Qimm is offline
Hoei, ik heb bést wel leuke vrienden
Oud 28-03-2008, 08:05
I C U
I C U is offline
't Was weer gezellig gisteravond, samen gekookt (ik ben verdomd goed in commanderen...) en daadwerkelijk film gekeken We kunnen het wel! Mjah, hij is leuk en lief en enthousiast en... Mjah.
Oud 28-03-2008, 08:43
ST*R
ST*R is offline
Oww vanavond is het al!! Ik heb er zooo'n zin in, en ben tegelijk ook zooo zenuwachtig. Heb er zelfs 2x over grdroomd, de 1x had hij toch afgezegd en ik was echt heel erg boos en verdrietig. De tweede keer had hij er iets heels speciaals van gemaakt. Hopelijk wordt het het laatste!
En hij kent mn huisdiner date van vorige week, en hij ging 'm helemaal afkraken haha.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2008, 09:28
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
kut mannen... ik begrijp ze echt niet. Hoe moeilijk is het om gewoon eerlijk en duidelijk te zijn? Laffe dakhazen zijn het ...
Iets met 1 kam en scheren .
Oud 28-03-2008, 09:30
stout!
stout! is offline
Ik voel me geliefd Ik heb alles wat ik wil. En het is niet saai, het is f*cking goed.
Oud 28-03-2008, 10:38
Verwijderd
Pffff lieflieflief. Vanavond! <3 Jammer dat ie niet meegaat naar verjaardag, maar ja.

Wel stom dat zn smsjes altijd zo, kweetniet, zakelijk zijn ofzo. Hij is niet zo van de hele lieve smsjes, helaas. Stom is dat, dat ik daar onzeker van word - want ik weet heus wel dat ie van me houdt, enzo. Behoefte aan bevestiging, pfrt. :/ Maar hij is wel leuk!

Laatst gewijzigd op 28-03-2008 om 11:59.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2008, 12:08
Verwijderd
GVD waarom laat hij me nou niet met rust??? Hij wil me niet snappen, lult alleen maar over mensen niet moeten willen veranderen. IK WIL JE NIET VERANDEREN, MAAR JE KAN JE BEST AANPASSEN. Ook dat ziet hij als veranderen. Omdat het in je aard zit te laat te komen of niet op te komen dagen, betekend dat niet dat je dat bij mij moet blijven doen, terwijl je weet dat ik daar een gruwelijke hekel aan heb.
Als ik jou dus niet mag 'veranderen' en jij je niet wil aanpassen, dan kies ik ervoor om eruit te stappen.

Waarom maak je me het zo moeilijk? Ik moet mezelf elke keer tegenhouden om je toch te bellen en jij doet nu juist extra je best om me weer terug te winnen.

GVD frustraties frustraties. Ik had deze periode nooit willen missen, maar tis nu zo moeilijk dat ik em liever gehaat had nu. Maar zelfs dat kan ik niet

Ik word er zo verdrietig van
Met citaat reageren
Oud 28-03-2008, 13:21
Thee Muts
Thee Muts is offline
Hmm ja, allebei al 2 dagen ziek(ig) thuis. De eerste nacht was vooral erg gezellig, om de beurt weer naar de badkamer lopen en elkaar daardoor alleen maar wakker houden en nog beroerder laten voelen Gister vooral veel geslapen en vandaag gaat het best wel weer oke. Veel anime gekeken gister en vandaag, lekker samen op de bank, das wel relaxed En ach, het is alweer weekend, dus we kunnen nog even lekker rustig aan doen. Vanmorgen was ik wel weer raar met een huilbui enzo, maar goed, das ook weer over. Oh, en vandaag alweer 3 jaar en 10 maanden samen. Gaat eigenlijk gewoon wel goed dus
Oud 28-03-2008, 13:48
Verwijderd
Net J. weer even gezien op de bruiloft van zijn beste vriend en kennissen van mij. Woeii. En hij is niet eens zo heel knap ofzo, maar Teringjantje, hij heeft echt uitstraling en ik ging dood toen hij 'Euveral leet t gelök verborge' speelde, want omfg. Dat is een beetje ons nummer. Hij is echt zo bijzonder enzo.
En steelse blikken wisselen en stiekem een knipoogje krijgen zorgen hier toch wel een beetje voor kriebels... Hij is gewoon heel bijznoder, kan het niet enes uitleggen.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2008, 14:02
Verwijderd
Hij is lief.
En het is allemaal nog spannend en nieuw.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2008, 14:05
Verwijderd
Citaat:
En steelse blikken wisselen en stiekem een knipoogje krijgen zorgen hier toch wel een beetje voor kriebels... Hij is gewoon heel bijznoder, kan het niet enes uitleggen.
dat heb ik dus ook.. Nu snap je het wss wel wat beter. Tis geen verliefdheid (meer, bij mij), maar gewoon, iets bijzonders Leuk om samen te zijn..

OT: Ja, wel okee.. Gisteren met schoonzusje naar de stad geweest, was heel gezellig, nu blijkt haar oom heel ziek te zijn (m.a.w. z'n familie moet bij geen verbetering over 72 uur een beslissing maken over zijn leven) en ik kan niets voor haar doen en dat voelt stom. Gelukkig begrijpt ze het wel, maar het voelt rot.
Gisteren een lekker avondje 'voor ons' gehad met vriendje. Zulke avondjes zijn soms nodig <3
Dit weekend gaat hij naar NAC en het kan eerlijk gezegd niet slechter uitkomen. Zondag familiedag en ik heb sinds 3 jaar ruzie met de familie. Vrienden en vriendinnen zijn druk, werken of wonen (te) ver weg in het weekend. Maar wie weet..

En m'n beste vriendinnetje doet nog steeds een beetje stom. Kan het niet goed hebben dat ze iets wat ik doodgraag wil helemaal afkraakt. Ik steun haar altijd, ookal sta ik er zelf niet achter. Als zij gelukkig is.. Waarom is het dan zo lastig om dat andersom ook te zeggen. Maar goed, ik sta er achter en zet het door ook
Met citaat reageren
Oud 28-03-2008, 14:53
Rioto
Slecht. denk niet dat het nog lang stand hou
Met citaat reageren
Oud 28-03-2008, 15:02
Verwijderd
Ik ben het allemaal helemaal zat. Houdt het dan nooit op?!
Met citaat reageren
Oud 28-03-2008, 16:23
Verwijderd
warboel in m'n hoofd, ntd.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2008, 16:24
Verwijderd
Citaat:
Hij is lief.
En het is allemaal nog spannend en nieuw.
Oe, spannend!

Ot: Niks lalalalala.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2008, 19:53
I C U
I C U is offline
Yay, hij is echt heel lief en leuk en schattig. Ik blijf erbij. Gisteravond was ook zo fijn en lekker en goed en lief... Mjah.

En tapas eten met m'n vriendinnetje was ook leuk! Ik had haar al te lang niet gezien, maar het was echt gezellig. Ze ziet er verdomd goed uit, hartstikke gelukkig en leuk. Ik ben zo blij voor d'r Ze verdient dit beetje geluk wel, zij zeker. Ja.
Oud 28-03-2008, 20:50
Verwijderd
Ik heb hier een gigantische doos inmijn kast nog staan met spul van hem, heb de doos net uit mn kast getrokken. (Ik heb zelf de ruimte nodig) Maar ik zit te twijffelen of ik die naar zijn ouders toe wil brengen of niet... hmmmmmmm. Moeilijk.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2008, 12:49
neardo
neardo is offline
Ik heb hem gisteren gezoend. En gelukkig zoende die terug
Oud 29-03-2008, 15:48
Verwijderd
whoei, heel de dag aan het inpakken geweest vermoeiend
nu ja, heel de voormiddag gevreëen, heel de namiddag ingepakt

:liefde:
Met citaat reageren
Oud 29-03-2008, 15:58
Verwijderd
"Je hebt zo'n mooie glimlach... het is net alsof de zon erachter schijnt."
Met citaat reageren
Oud 29-03-2008, 16:22
Changshan
Changshan is offline
Er kroop opeens een meisje in mijn bed, net nadat ik thuis was gekomen van uitgaan. Was wel lief, had het helemaal niet verwacht en was ook vooral voor slaap.
Oud 29-03-2008, 16:52
Verwijderd
Ik weet het allemaal niet meer, misschien dat ik hem vanavond zie als ik uitga, maar ik wil hem niet alleen zien met uitgaan en ik voel me ziek, rot en ik weet dat ik als ik nu uitga, enkel ga om hem wellicht tegen te komen en dat vind ik weer treurig van mezelf. Heb nu eigenlijk ook geen zin om hem te smsen, ik wil dat hij meer moeite doet.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2008, 17:36
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
ik zou hem stimuleren om te gaan... dan zie je hem een dagje minder, so what. Vrienden zijn belangrijk...
Heb ik gedaan. Ik heb gezegd dat hij best mocht gaan, dat het mij niet uitmaakte, dat ik mezelf ook echt wel vermaak maar het is zijn eigen keuze.
Oud 29-03-2008, 17:44
Verwijderd
Ik heb zin in de komende twee weken want dan heb ik eindelijk weer tijd om allerlei leuke mensen te zien.
En jeej, ik ben zo blij voor een goede vriendin, ze heeft voor het eerst een meisje gekust.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2008, 17:54
metallica
metallica is offline
Pff, spreek je af om 's avonds samen uit te gaan. Bel ik hem van wat zijn je plannen voor vanavond. Geeft hij als antwoordt "blabla, maar ga jij vanavond ook nog uit dan?" En dan heb ik eigenlijk al geen zin meer...
Oud 29-03-2008, 18:46
Kleedje
Kleedje is offline
Ik snap hem echt niet. Eerst zouden we donderdag wat doen zegt ie af, vrijdag zegt ie ook af (druk met leren zegt ie). 's Avonds stuurt ie dat ie zin heeft om mij te zien, al de hele week. Dan stuur ik vanochtend een sms om hem succes te wensen..krijg ik niks terug. 's Middags belt die ineens of ik zin heb om af te spreken, maar ik had andere plannen. Stel ik net voor om morgen af te spreken, zegt ie dat hij 's avonds misschien wel kan & dat hij het nog wel laat weten. Echt, wat moet ik hier toch mee?
Met citaat reageren
Oud 29-03-2008, 19:07
Verwijderd
Citaat:
maar t is toch nog geen maand uit?
3.5 week nu.
Heb hemnu ook al 3 mnd niet meer gezien.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2008, 19:12
Verwijderd
ik voel me onrustig en unhappy en ik weet niet zo goed waarom

Ik ga vast iets heel doms doen vanavond
Met citaat reageren
Oud 29-03-2008, 19:56
Verwijderd
en nu haakt ineens iedereen af en daar baaal ik echt ontzettend van.. heb het echt even behoorlijk gehad met mijn matties

maar dan gedraag ik me wel

toch maar ff een belrondje doen nog..
Met citaat reageren
Oud 29-03-2008, 21:32
Miek
Miek is offline
aah, wat zijn mannen toch zielig, lief en aanhankelijk als ze ziek zijn
Oud 29-03-2008, 21:39
Verwijderd
Meneer de beste vriend snapt niet dat ik het niet doe met een smsje in de week en de belofte 'We spreken snel af!' En hoe vaak ik ook aangeef dat ik het niet leuk vind, dat ik het klote vind en dat ik vind dattie maar veel bezig is met duisent andere dingen, het lijkt niet aan te komen. 'Ja, Caroline, dat je mijn beste vriendin bent, hangt niet af van hoe vaak ik je zie.' Nee, daar heb je helemaal gelijk in, maar het is wel zo leuk als je dan af en toe een keer uit jezelf contact opneemt, of uit jezelf een voorstel doet om af te spreken. Want ik doe het godverdomme elke keer en dat ben ik bijna moe.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten