Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
volgens mijn beste vriendinnetje zijn we "een belachelijk goei koppel"
![]() ![]() en het afdelingshoofd van de richting die ik studeer aan de unief (één van mijn proffen dus), gaat me zodadelijk een mail sturen met een foto van m'n vriend en mij ![]() edit: de professor vond het een héle mooie foto, ik vind dat m'n vriend er geweldig opstaat en ikzelf maar debiel, en m'n vriend vindt dat ik er geweldig opsta maar dat hij zelf maar raar kijkt. conclusie? ... -> ![]() Laatst gewijzigd op 27-03-2008 om 10:03. |
![]() |
|
Wiejjj, hij heeft nu een baan! Ik ben echt zo blij voor hem en ga hem straks echt doodknuffelen <3 Volgens mij kan het nu alleen nog maar beter gaan
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ex belde, drunkdialing. Op m'n facebook is mijn status al zo'n maand lang dat ik single ben... logisch toch. Hij vond het confronterend, janken... of ik een ander had? Etc.
Beetje flauw dit... ik maak me nu alleen echt zorgen over zijn drinken want volgens mij zit hij nu passed out in de wc bij zn broer oid. En dan nog ontkennen dat je een probleem hebt, wtf |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hu hij kwam na z'n sollicitatie nog even weer terug ![]() ![]() Ahem. Nu ga ik me even weer op mijn vriendinnen concentreren. Zie 'm morgen weer \o/ |
![]() |
||
Citaat:
maar t is toch nog geen maand uit? |
![]() |
|
Morgen komt een 'ex'vriendje (A. dus, voor Dott
![]() 'S avonds komt dan vriendjelief en gaan we denk ik lekker film kijken en verder niet zo veel. Zaterdags hard aan de studie, dan gaat hij prolly gamen op z'n laptop/ dingen doen voor uni. Het is fijn om samen te kunnen zijn en toch je eigen ding te kunnen doen. Had nooit gedacht dat ik dat echt zou kunnen.. ![]()
|
Kom ik thuis, ligt er een kaart (!) van mijn ex op de mat. Nou heb ik al anderhalf jaar geen kaart van hem gekregen, en nu het uit is doet hij ineens ontzettend veel moeite. Ja, lief hoor. En dan? Het is uit, het blijft uit en ja, ik mis hem ook. Zo'n kaartje maakt dat echt niet beter
![]() En ik word depressief van mannen. Gisteren uitgegaan en er was een creep die echt bijna alle meisjes afging, totdat hij een keer beet had. En ik had sjans met een jongen die de hele tijd met zijn vriend ging dansen ![]() ![]()
|
Hij zou dit weekend (zaterdag en zondag) bij mij zijn maar nou vroeg mijn ex-vriend (ook een goede vriend van hem) of hij zondag mee ging naar Luxemburg. Zit ie te dubben wat ie moet doen, waarschijlijk blijft ie nu wel hier bij mij maar het voelt wel raar dat ie dan voor mij kiest en dat dan laat schieten. Ga me bijna schuldig voelen dan
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Oww vanavond is het al!! Ik heb er zooo'n zin in, en ben tegelijk ook zooo zenuwachtig. Heb er zelfs 2x over grdroomd, de 1x had hij toch afgezegd en ik was echt heel erg boos en verdrietig. De tweede keer had hij er iets heels speciaals van gemaakt. Hopelijk wordt het het laatste!
En hij kent mn huisdiner date van vorige week, en hij ging 'm helemaal afkraken haha. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Pffff lieflieflief. Vanavond! <3 Jammer dat ie niet meegaat naar verjaardag, maar ja.
Wel stom dat zn smsjes altijd zo, kweetniet, zakelijk zijn ofzo. Hij is niet zo van de hele lieve smsjes, helaas. Stom is dat, dat ik daar onzeker van word - want ik weet heus wel dat ie van me houdt, enzo. Behoefte aan bevestiging, pfrt. :/ Maar hij is wel leuk! Laatst gewijzigd op 28-03-2008 om 11:59. |
![]() |
|
Verwijderd
|
GVD waarom laat hij me nou niet met rust??? Hij wil me niet snappen, lult alleen maar over mensen niet moeten willen veranderen. IK WIL JE NIET VERANDEREN, MAAR JE KAN JE BEST AANPASSEN. Ook dat ziet hij als veranderen. Omdat het in je aard zit te laat te komen of niet op te komen dagen, betekend dat niet dat je dat bij mij moet blijven doen, terwijl je weet dat ik daar een gruwelijke hekel aan heb.
Als ik jou dus niet mag 'veranderen' en jij je niet wil aanpassen, dan kies ik ervoor om eruit te stappen. Waarom maak je me het zo moeilijk? Ik moet mezelf elke keer tegenhouden om je toch te bellen en jij doet nu juist extra je best om me weer terug te winnen. GVD frustraties frustraties. Ik had deze periode nooit willen missen, maar tis nu zo moeilijk dat ik em liever gehaat had nu. Maar zelfs dat kan ik niet ![]() Ik word er zo verdrietig van ![]() |
![]() |
|
Hmm ja, allebei al 2 dagen ziek(ig) thuis. De eerste nacht was vooral erg gezellig, om de beurt weer naar de badkamer lopen en elkaar daardoor alleen maar wakker houden en nog beroerder laten voelen
![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Net J. weer even gezien op de bruiloft van zijn beste vriend en kennissen van mij. Woeii. En hij is niet eens zo heel knap ofzo, maar Teringjantje, hij heeft echt uitstraling en ik ging dood toen hij 'Euveral leet t gelök verborge' speelde, want omfg. Dat is een beetje ons nummer.
![]() ![]() En steelse blikken wisselen en stiekem een knipoogje krijgen zorgen hier toch wel een beetje voor kriebels... Hij is gewoon heel bijznoder, kan het niet enes uitleggen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: Ja, wel okee.. Gisteren met schoonzusje naar de stad geweest, was heel gezellig, nu blijkt haar oom heel ziek te zijn (m.a.w. z'n familie moet bij geen verbetering over 72 uur een beslissing maken over zijn leven) en ik kan niets voor haar doen en dat voelt stom. Gelukkig begrijpt ze het wel, maar het voelt rot. Gisteren een lekker avondje 'voor ons' gehad met vriendje. Zulke avondjes zijn soms nodig <3 Dit weekend gaat hij naar NAC en het kan eerlijk gezegd niet slechter uitkomen. Zondag familiedag en ik heb sinds 3 jaar ruzie met de familie. Vrienden en vriendinnen zijn druk, werken of wonen (te) ver weg in het weekend. Maar wie weet.. En m'n beste vriendinnetje doet nog steeds een beetje stom. Kan het niet goed hebben dat ze iets wat ik doodgraag wil helemaal afkraakt. Ik steun haar altijd, ookal sta ik er zelf niet achter. Als zij gelukkig is.. Waarom is het dan zo lastig om dat andersom ook te zeggen. Maar goed, ik sta er achter en zet het door ook |
![]() |
|
Yay, hij is echt heel lief en leuk en schattig. Ik blijf erbij. Gisteravond was ook zo fijn en lekker en goed en lief... Mjah.
En tapas eten met m'n vriendinnetje was ook leuk! Ik had haar al te lang niet gezien, maar het was echt gezellig. Ze ziet er verdomd goed uit, hartstikke gelukkig en leuk. Ik ben zo blij voor d'r ![]()
|
Verwijderd
|
Ik weet het allemaal niet meer, misschien dat ik hem vanavond zie als ik uitga, maar ik wil hem niet alleen zien met uitgaan en ik voel me ziek, rot en ik weet dat ik als ik nu uitga, enkel ga om hem wellicht tegen te komen en dat vind ik weer treurig van mezelf. Heb nu eigenlijk ook geen zin om hem te smsen, ik wil dat hij meer moeite doet.
|
![]() |
||
Citaat:
|
Pff, spreek je af om 's avonds samen uit te gaan. Bel ik hem van wat zijn je plannen voor vanavond. Geeft hij als antwoordt "blabla, maar ga jij vanavond ook nog uit dan?" En dan heb ik eigenlijk al geen zin meer...
|
Ik snap hem echt niet. Eerst zouden we donderdag wat doen zegt ie af, vrijdag zegt ie ook af (druk met leren zegt ie). 's Avonds stuurt ie dat ie zin heeft om mij te zien, al de hele week. Dan stuur ik vanochtend een sms om hem succes te wensen..krijg ik niks terug. 's Middags belt die ineens of ik zin heb om af te spreken, maar ik had andere plannen. Stel ik net voor om morgen af te spreken, zegt ie dat hij 's avonds misschien wel kan & dat hij het nog wel laat weten. Echt, wat moet ik hier toch mee?
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Meneer de beste vriend snapt niet dat ik het niet doe met een smsje in de week en de belofte 'We spreken snel af!' En hoe vaak ik ook aangeef dat ik het niet leuk vind, dat ik het klote vind en dat ik vind dattie maar veel bezig is met duisent andere dingen, het lijkt niet aan te komen. 'Ja, Caroline, dat je mijn beste vriendin bent, hangt niet af van hoe vaak ik je zie.' Nee, daar heb je helemaal gelijk in, maar het is wel zo leuk als je dan af en toe een keer uit jezelf contact opneemt, of uit jezelf een voorstel doet om af te spreken. Want ik doe het godverdomme elke keer en dat ben ik bijna moe.
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|