Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-03-2008, 20:50
Bob the Bear
Bob the Bear is offline
300

Groetjes.
Oud 24-03-2008, 20:50
Verwijderd
300
Oud 24-03-2008, 20:51
Verwijderd
Oud 24-03-2008, 20:52
Verwijderd
stomme beer
Oud 24-03-2008, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Pinokkio.
Hehe, de pop zelf, bedoel je? Maar dan staat het voorwerp weer centraal in de film en dat mag eigenlijk niet.

Citaat:
Nou, misschien Ghostbusters. Communiceren met lichaamstaal is ook "praten".
Ze heeft zingen afgekeurd omdat het geen praten was, dus nonverbale communicatie zal ook wel niet goed zijn.

Citaat:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar welke films verder al op je lijstje staan...?
Ik zal 'm je wel even PM'en.
Oud 24-03-2008, 21:00
Verwijderd
wat een vreselijk moeilijke opdracht
Oud 24-03-2008, 21:01
Verwijderd
Citaat:
Door dat kattengebeuren? Want zo ja, dan - ja, inderdaad. Ik heb volgens mij al honderd keer dezelfde discussie gevoerd met 'm, maar hij snapt het niet en wil het niet snappen.
Wil jij hem wel snappen?
Oud 24-03-2008, 21:05
Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
wat een vreselijk moeilijke opdracht
Niet moeilijk, saai.
Oud 24-03-2008, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Niet moeilijk, saai.
wat een vreselijk saaie opdracht
Oud 24-03-2008, 21:08
Verwijderd
all the children are insane (8)
Oud 24-03-2008, 21:09
Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
wat een vreselijk saaie opdracht
Oud 24-03-2008, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Wil jij hem wel snappen?
Ik snap hem best, hij wil geen katten in z'n tuin en dat is hem goed recht. Maar dat betekent niet dat hij met stenen mag gaan gooien.

Ik wil geen gillende kinderen voor m'n raam, moet ik die ook maar gelijk een steen naar de kop slingeren? ""
Oud 24-03-2008, 21:14
Verwijderd
Eén woord: plantenspuit.
Oud 24-03-2008, 21:14
Verwijderd
Voor die kinderen dan.
Oud 24-03-2008, 21:16
Verwijderd
Om ze ermee op hun ogen te timmeren.
Oud 24-03-2008, 21:22
Verwijderd
Citaat:
Ik snap hem best, hij wil geen katten in z'n tuin en dat is hem goed recht. Maar dat betekent niet dat hij met stenen mag gaan gooien.

Ik wil geen gillende kinderen voor m'n raam, moet ik die ook maar gelijk een steen naar de kop slingeren? ""
Waarom houden die katten bezitters hun katten niet gewoon aan een lijntje, of in zicht afstand zodat ze die mormels kunnen corrigeren.

Van mij mag je.
Oud 24-03-2008, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Waarom houden die katten bezitters hun katten niet gewoon aan een lijntje, of in zicht afstand zodat ze die mormels kunnen corrigeren.

Van mij mag je.
Omdat katten graag naar buiten willen en het zielig is ze binnen te houden als dat niet nodig is. En verder doen ze niemand kwaad.
Oud 24-03-2008, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Omdat katten graag naar buiten willen en het zielig is ze binnen te houden als dat niet nodig is. En verder doen ze niemand kwaad.
Als je niet als een nederlander je tuin vol tegels gooit dan spitten die krengen in no time je tuin om en killen ook nog eens de toffe vogeltjes. Een huisdier blijft maar gewoon in huis en anders is het niet geschikt.

Vanochtend zat ik vredig een beetje uit het raam naar een vogeltje te kijken en toen kwam zo kreng hem achterna zitten.
Oud 24-03-2008, 21:32
Verwijderd
Ga eens ergens anders katten haten
Oud 24-03-2008, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Ga eens ergens anders katten haten
Ga ergens anders wonen met je aso beesten anders laat ik mijn vechthond los.
Oud 24-03-2008, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Als je niet als een nederlander je tuin vol tegels gooit dan spitten die krengen in no time je tuin om en killen ook nog eens de toffe vogeltjes. Een huisdier blijft maar gewoon in huis en anders is het niet geschikt.
Ach, als je zo'n zielepoot bent die uren in zijn tuin steekt dan verdien je het wel om die tuin eens omgespit te krijgen.
Citaat:
Vanochtend zat ik vredig een beetje uit het raam naar een vogeltje te kijken en toen kwam zo kreng hem achterna zitten.
Zo blijven die vogels alert.
Oud 24-03-2008, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Ach, als je zo'n zielepoot bent die uren in zijn tuin steekt dan verdien je het wel om die tuin eens omgespit te krijgen.

Zo blijven die vogels alert.
Sommige mensen houden van groen, laat staan dat die mormels snachts gaan vechten en hun paringsdrang onder mijn raam uitleven. Ik heb een schijt hekel aan die katten bezitters die een beest nemen, het de hele dag naar buiten zetten en niets anders doen dan ze af en toe eens voeren en binnen laten. Als je geen werk wil van een beest, neem dan geen beest ipv een kat.

Door katten proberen te mollen blijven die katten weer alert.
Oud 24-03-2008, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Sommige mensen houden van groen, laat staan dat die mormels snachts gaan vechten en hun paringsdrang onder mijn raam uitleven. Ik heb een schijt hekel aan die katten bezitters die een beest nemen, het de hele dag naar buiten zetten en niets anders doen dan ze af en toe eens voeren en binnen laten. Als je geen werk wil van een beest, neem dan geen beest ipv een kat.
Nee, dan moet je juist een kat nemen, die zijn tenminste zelfstandig.
Citaat:
Door katten proberen te mollen blijven die katten weer alert.
Oud 24-03-2008, 21:44
Verwijderd
Dat heeft niks te maken met "geen werk willen van een beest". Katten zijn nou eenmaal graag buiten
Oud 24-03-2008, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Nee, dan moet je juist een kat nemen, die zijn tenminste zelfstandig.

Elk dier kan zelfstandig zijn, probleem is dat ze dan overlast veroorzaken. Lekker makkelijk voor die katten bezitters, zelf de fun en anderen de lasten.

Wat?
Oud 24-03-2008, 21:48
Verwijderd
Oud 24-03-2008, 21:48
Verwijderd
Schenenschop alert!
Oud 24-03-2008, 21:49
Verwijderd
Citaat:
Dat heeft niks te maken met "geen werk willen van een beest". Katten zijn nou eenmaal graag buiten
Waarom neem je geen beest dat je binnen kunt hebben, ipv een beest waar anderen last van hebben. Olifanten zijn ook graag buiten, net als pumas en een pitbull, desondanks zou geen mens het in zijn hoofd halen die lekker buiten te laten rennen om daar te ravotten.
Oud 24-03-2008, 21:50
Verwijderd
Je hebt zelf die lasten toch ook als kattenbezitter?
Oud 24-03-2008, 21:50
Swlabr
Swlabr is offline
De opgave gaat veel te snel!
Oud 24-03-2008, 21:53
Verwijderd
Citaat:
Waarom houden mensen hun kinderen niet aan een lijntje? Waarom mag ik niet iedereen doodslaan die ik niet aardig vind? Waarom gaan de buren boren als ik er last van heb? Kunnen ze dat niet ergens anders doen? Waarom mag ik Wilders geen kogel door de kop jagen? Waarom legt iemand Bush niet om? Waarom moet er overal op straat hondenschijt liggen? Hondenbezitters moeten hun hond maar binnenhouden en die beesten op de hondenbak leren schijten, als ze niet in huis blijven zijn ze niet geschikt als huisdieren! Ik vind dat ik gewoon met stenen mag gooien naar honden, want ik houd niet van honden en daarom mag ik dat! Waarom doet niet iedereen gewoon precies zoals ik het wil? Ik vind dat iedereen gewoon alles zo moet doen dat het mij bevalt en anders ga ik met fysiek geweld smijten!

Oud 24-03-2008, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Je hebt zelf die lasten toch ook als kattenbezitter?
Waarom moet ik ze dan ook dragen terwijl ik geen kat wil
Oud 24-03-2008, 21:54
Verwijderd
Gelukkig is er nog steeds Super Sweet Sixteen op TV. Ik wist al bijna niet meer wat te kijken.
Oud 24-03-2008, 21:56
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Waarom houden mensen hun kinderen niet aan een lijntje? Waarom mag ik niet iedereen doodslaan die ik niet aardig vind? Waarom gaan de buren boren als ik er last van heb? Kunnen ze dat niet ergens anders doen? Waarom mag ik Wilders geen kogel door de kop jagen? Waarom legt iemand Bush niet om? Waarom moet er overal op straat hondenschijt liggen? Hondenbezitters moeten hun hond maar binnenhouden en die beesten op de hondenbak leren schijten, als ze niet in huis blijven zijn ze niet geschikt als huisdieren! Ik vind dat ik gewoon met stenen mag gooien naar honden, want ik houd niet van honden en daarom mag ik dat! Waarom doet niet iedereen gewoon precies zoals ik het wil? Ik vind dat iedereen gewoon alles zo moet doen dat het mij bevalt en anders ga ik met fysiek geweld smijten!

Held
Verwijderd
Citaat:

Dat denken die kattenhouders inderdaad, iedereen moet maar sociaal en tolerant zijn zodat zij zich kunnen uitleven met hun vuile hobby.

Als ze belasting gaan betalen net als een hondenbezitter, dan verdienen ze recht van spreken en houden.
Verwijderd
Citaat:

Life sucks. Ik draag ook de lasten van jouw uitlaatgassen/hond/kind/boormachine/feestjes.
Oud 24-03-2008, 21:58
Verwijderd
Citaat:
Omdat je in een land woont waar veel mensen dicht op elkaar zitten en het dus onvermijdelijk zo is dat je soms last zult hebben van anderen.
Oud 24-03-2008, 21:59
Verwijderd
Citaat:
Held
Fuck catwoman, batman is een held, want van vleermuizen heb ik geen last.
Oud 24-03-2008, 22:00
Verwijderd
Citaat:

Life sucks. Ik draag ook de lasten van jouw uitlaatgassen/hond/kind/boormachine/feestjes.
En daarover heb je ook alle recht van spreken en klagen, dus probeer je er maar niet achter te verstoppen.
Oud 24-03-2008, 22:01
Verwijderd
Citaat:
Omdat je in een land woont waar veel mensen dicht op elkaar zitten en het dus onvermijdelijk zo is dat je soms last zult hebben van anderen.
Een last die niet nodig zou zijn want er is geen enkele noodzaak tot het houden van katten. En als het je niet bevalt dat je kat als asociaal gezien wordt, dan rot je maar op naar verkattistan.
Oud 24-03-2008, 22:02
Verwijderd
Je klaagt maar wat je wil hoor. Zolang je maar niet met stenen gaat gooien naar andermans kat/hond/kind/auto.
Oud 24-03-2008, 22:03
Verwijderd
Citaat:
Je klaagt maar wat je wil hoor. Zolang je maar niet met stenen gaat gooien naar andermans kat/hond/kind/auto.
Wie niet luisteren wil moet voelen.
Oud 24-03-2008, 22:06
Verwijderd
Citaat:
En daarover heb je ook alle recht van spreken en klagen, dus probeer je er maar niet achter te verstoppen.
Het gaat niet over klagen. Klagen mag jij ook wel, dat is iedereen gegund. Maar op het moment dat je geweld gaat goedpraten loopt het krom. Of zie je het verschil tussen klagen en iets kapot maken niet? Katje pakt geen knuppel en slaat vervolgens niet je stereo/auto/boormachine/hond/kind aan stukken. Blijf jij dan ook van katten af en ga anderen niet steunen als ze de katten wel wat aandoen.

Citaat:
Dat denken die kattenhouders inderdaad, iedereen moet maar sociaal en tolerant zijn zodat zij zich kunnen uitleven met hun vuile hobby.

Als ze belasting gaan betalen net als een hondenbezitter, dan verdienen ze recht van spreken en houden.
Ik kan vrij weinig met je belasting-argument, want de burger ziet vrij weinig terug van dat geld, dat gaat onder andere naar het aanleggen van honden-uitlaat-plaatsen, het opruimen van hondenschijt, het plaatsen van die 'hier mogen honden niet schijten'-bordjes bij speelplaatsen, etc.

En het eerste wat je zei is natuurlijk klinkklare onzin.
Oud 24-03-2008, 22:10
Verwijderd
Citaat:
Het gaat niet over klagen. Klagen mag jij ook wel, dat is iedereen gegund. Maar op het moment dat je geweld gaat goedpraten loopt het krom. Of zie je het verschil tussen klagen en iets kapot maken niet? Katje pakt geen knuppel en slaat vervolgens niet je stereo/auto/boormachine/hond/kind aan stukken. Blijf jij dan ook van katten af en ga anderen niet steunen als ze de katten wel wat aandoen.

Ik kan vrij weinig met je belasting-argument, want de burger ziet vrij weinig terug van dat geld, dat gaat onder andere naar het aanleggen van honden-uitlaat-plaatsen, het opruimen van hondenschijt, het plaatsen van die 'hier mogen honden niet schijten'-bordjes bij speelplaatsen, het opruimen van hondenpoep, etc.

En het eerste wat je zei is natuurlijk klinkklare onzin.
Sociaal gezwets doe je ook alleen maar voor zaken waar je zelf geen last van hebt, anders zat je allang te miepen en te janken en een grote bek te hebben.

Precies, die katten zijn vertopte lasten waar ook voor betaald dient te worden, punt uit.

Het eerste wat ik zei was het enige tot nu toe wat geen klinkklare onzin was ja.
Oud 24-03-2008, 22:12
Verwijderd
Citaat:
Een last die niet nodig zou zijn want er is geen enkele noodzaak tot het houden van katten. En als het je niet bevalt dat je kat als asociaal gezien wordt, dan rot je maar op naar verkattistan.
Er is ook geen enkele noodzaak tot het houden van honden.

Citaat:
Wie niet luisteren wil moet voelen.
Ik vind dat jij niet luistert naar heel redelijke argumenten van heel redelijke mensen. Mag ik je daarom in elkaar komen trappen? (En indien je nu zegt 'Ja want haha ik kan vet goed vechten haha jij kan mij niet aan haha ik heb de zwarte band' - mag ik je in elkaar komen trappen met een stuk of tien mensen gewapend met breekijzers en honkbalknuppels?)
Oud 24-03-2008, 22:13
Verwijderd
Citaat:
Er is een heleboel waar ik last van heb en wat ook niet nodig is, zoals parfum en bloemen. Maar we leven in een democratie, dus is de aanschaf van parfum en bloemen toegestaan, net zoals de aanschaf en het vrij laten rondlopen van katten. Als je daar een probleem mee hebt moet je een antikatpartij oprichten of klagen bij de gemeente.
Oud 24-03-2008, 22:14
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Er gaan veel te veel mensen serieus in op Gauloises, terwijl dat duidelijk niet echt nodig is.
Oud 24-03-2008, 22:15
Verwijderd
Citaat:
Er is ook geen enkele noodzaak tot het houden van honden.

Ik vind dat jij niet luistert naar heel redelijke argumenten van heel redelijke mensen. Mag ik je daarom in elkaar komen trappen? (En indien je nu zegt 'Ja want haha ik kan vet goed vechten haha jij kan mij niet aan haha ik heb de zwarte band' - mag ik je in elkaar komen trappen met een stuk of tien mensen gewapend met breekijzers en honkbalknuppels?)
Jawel, voor de katten jacht.

Kattenknuffelaars kunnen nooit redelijke mensen zijn, dus daar hoef je ook niet naar te luisteren. En het is ook typisch aso om meteen met geweld aan te komen, als kattenknuffelaar doe je jezelf echt eer aan.
Oud 24-03-2008, 22:16
Verwijderd
Oud 24-03-2008, 22:16
Verwijderd
Citaat:
Er is een heleboel waar ik last van heb en wat ook niet nodig is, zoals parfum en bloemen. Maar we leven in een democratie, dus is de aanschaf van parfum en bloemen toegestaan, net zoals de aanschaf en het vrij laten rondlopen van katten. Als je daar een probleem mee hebt moet je een antikatpartij oprichten of klagen bij de gemeente.
Ja hoor, paupers hebben altijd de mond het volst van democratie. Typisch katten houder aso gedrag.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten