Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
@ Minke: Jaaaa, daar heb ik heel veel aan, want als ze kort tegen een voorwerp praten dan is dat juist goed. Omdat ik al teveel films heb waarbij de voorwerpen stiekem alsnog best centraal staan.
![]() @ Katje: Oehh, Matilda had ik nog niet, dus die download ik ook even. ![]() @ ecnelis: Cast Away had ik inderdaad al, maar bedankt. ![]() Nu heb ik in principe wel al twee nieuwe mediaproducten maar meer is natuurlijk altijd welkom, omdat ik dan de vergezochte films kan vervangen met minder vergezochte films. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kom er net achter dat ik mij en een vriend niet heb ingeschreven voor Oefenrechtbank, en dat dat dus BLIJKBAAR wel al moest. Kan ik er iets aan doen dat ik dat niet weet als het niet tussen het rijtje staat? Bah, dit gaat me veel geld en moeite kosten. Ik hoop dat we überhaupt nog mee mogen doen.
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @ Katje: Sweeney Todd was ook afgekeurd, 'want zingen is geen praten'. ![]() Ik had inderdaad iets van The Simpsons en ik moet nog even een aflevering van Family Guy zoeken waarin Stewie tegen Rupert praat. Van Futurama wist ik geen concrete voorbeelden en ik heb al alles van Futurama gezien, dus om nou alle aflevering nóg een keer te gaan kijken op zoek naar één zo'n fragmentje.. Da's ook weer zoiets. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Pfff, ik heb echt een druk paasweekend gehad...
Gisteren zijn we bij mn moeder gaan eten, en ze heeft ons weer helemaal volgepropt met taart en 6-gangendiners etc, en vandaag hadden we ook nog eens paasbrunch. En we zijn naar de meubelboulevard geweest, en we hebben deze bank (maar dan in een andere kleur) besteld: ![]() ![]() En ik heb dinsdag een crematie van een oudtante. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Nu 15% korting op de enige echte HEMA-saai! #251 Verwijderd | 500 | 23-06-2008 12:45 | |
De Kantine |
Alle saaiheid op een stokje nog aan toe! #251 Missy | 1 | 22-06-2008 19:21 | |
De Kantine |
Al is het vermaak nog zo snel, de saaiheid achterhaalt het wel. #231 Lethe | 500 | 06-06-2008 15:41 | |
De Kantine |
Ik had een snor en een heel saaie broek van prachtig dun kalfsleer.#216 Verwijderd | 500 | 24-05-2008 17:52 | |
De Kantine |
Saaiers on the storm #211 Verwijderd | 500 | 21-05-2008 15:32 | |
De Kantine |
DK en het geheime mysterie van de verdwenen saaiheid! #166 Verwijderd | 500 | 01-04-2008 22:37 |