Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-03-2008, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Ik ben maar boodschappen gaan doen omdat ik niet zo veel zin had in een bezorgpizza en waar kom je dan mee thuis? Jawel, diepvriespizza.
Als je geen zin hebt erin, koop je dan toch nog liever brood ofzo om te eten?
Advertentie
Oud 24-03-2008, 18:09
Verwijderd
Oh, brood heb ik ook meegenomen, hoor. Maar in supermarkten raak ik altijd een beetje de kluts kwijt en wil ik eigenlijk zo snel mogelijk weer weg. Dan kom je dus thuis met onzin.
Oud 24-03-2008, 18:09
Verwijderd
Oud 24-03-2008, 18:43
Verwijderd
Het leren heb ik maar opgegeven. Morgenochtend ga ik wel weer verder. De wekker staat op z'n vroegst in tijden, namelijk 9 uur.
Oud 24-03-2008, 18:47
Verwijderd
Oud 24-03-2008, 18:49
Verwijderd
Billie Jean is not my lover (8)
Oud 24-03-2008, 18:51
Verwijderd
.
Oud 24-03-2008, 18:53
Missy
Missy is offline
Nog een kwart en ik ben klaar.
Oud 24-03-2008, 19:04
Verwijderd
Hey!
Alles goed met jou?
Sneeuw met pasen, vreemd hea.
Ik dacht. : ach , ik moet even wat contacten leggen hier( ik ben er nog niet lang) duss vandaar dit bericht.

stuur je iets terug?
greets Lotun!!

Privéberichten...
Oud 24-03-2008, 19:05
Verwijderd
Finding Nemo!
Oud 24-03-2008, 19:15
Missy
Missy is offline
Klaar.
Oud 24-03-2008, 19:16
Verwijderd
Citaat:
Hey!
Alles goed met jou?
Sneeuw met pasen, vreemd hea.
Ik dacht. : ach , ik moet even wat contacten leggen hier( ik ben er nog niet lang) duss vandaar dit bericht.

stuur je iets terug?
greets Lotun!!

Privéberichten...
Daar ben jij natuurlijk dé man voor.
Oud 24-03-2008, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Klaar.
.
Oud 24-03-2008, 19:19
Missy
Missy is offline
Citaat:
.
Godzijdank.
Tijd voor alchol!
Oud 24-03-2008, 19:21
Verwijderd
alcohol
Oud 24-03-2008, 19:21
Verwijderd
Ik denk dat ik mezelf ook maar een glaasje gun :3
Oud 24-03-2008, 19:23
Missy
Missy is offline
Een warme douche en daarna een glaasje alcohol.

En uiteraard met de O erin!
Oud 24-03-2008, 19:23
Verwijderd
Citaat:
Stuck in the Middle? Die had ik geyoutubed, ben nu de Reservoir Dogs OST aan het downloaden
Ha, dank.
Oud 24-03-2008, 19:26
Verwijderd
Citaat:
Een warme douche en daarna een glaasje alcohol.

En uiteraard met de O erin!
Ik wilde net gaan posten dat je wel hardleers bent, maar je had het al gewijzigd
Oud 24-03-2008, 19:26
Verwijderd
He, trouwens, weet iemand hier nog films (of afleveringen van series, videoclips, reclames, games, etc) waarin gepraat wordt tegen een voorwerp? En dan mag niet de hele film over dat voorwerp gaan (dus Nightrider, Lord of the Rings, etc vallen al af).

Ik moet 25 van die films voor een verslag en ik had er genoeg maar twee ervan zijn last minute afgekeurd door m'n nazidocente from hell, dus nou zoek ik er meer.
Oud 24-03-2008, 19:32
Verwijderd
Na vijf minuten brainstormen kan ik alleen Amelie bedeken, die tegen die tuinkabouter praat.
Oud 24-03-2008, 19:39
Verwijderd
Amélie had ik al, maar voor die vijf minuten heb je mijn dank.
Oud 24-03-2008, 19:51
Verwijderd
Ik keek zo even naar mijn dvd-kast en bedacht me toen dat Hugh Grant als de nieuwe premier (héél even) tegen het portret van Margaret Thatcher praat, maar ik weet niet of je daar iets aan hebt.
Oud 24-03-2008, 19:54
Verwijderd
Oh, en in Matilda praat Matilda geloof ik tegen Lizzy (de pop).
Oud 24-03-2008, 19:57
Verwijderd
Oh ja, en die van mij was van Love Actually
Oud 24-03-2008, 20:01
Verwijderd
That 70's Show, laatste seizoen, als ze Fatso the Clown stelen.
Oud 24-03-2008, 20:07
Verwijderd
Citaat:
He, trouwens, weet iemand hier nog films (of afleveringen van series, videoclips, reclames, games, etc) waarin gepraat wordt tegen een voorwerp? En dan mag niet de hele film over dat voorwerp gaan (dus Nightrider, Lord of the Rings, etc vallen al af).

Ik moet 25 van die films voor een verslag en ik had er genoeg maar twee ervan zijn last minute afgekeurd door m'n nazidocente from hell, dus nou zoek ik er meer.
cast away, die volleybal
Oud 24-03-2008, 20:12
Verwijderd
Belle en het beest
Oud 24-03-2008, 20:13
Verwijderd
wat is louis armstrong toch een $#!%@$!!
(de forummer, niet de muzikant)
Oud 24-03-2008, 20:14
Verwijderd
@ Minke: Jaaaa, daar heb ik heel veel aan, want als ze kort tegen een voorwerp praten dan is dat juist goed. Omdat ik al teveel films heb waarbij de voorwerpen stiekem alsnog best centraal staan. Hoewel ik de film niet heb gezien en slechts van horen zeggen 'ken'. Maar ik zal 'm wel even downloaden.

@ Katje: Oehh, Matilda had ik nog niet, dus die download ik ook even. Die aflevering van That 70's Show had ik ook nog niet, maar ik heb wel een andere, die waarin Eric het dagboek van Donna leest. Ik denk dat m'n nazidocente twee afleveringen van dezelfde serie zal afkeuren, want dat doen nazi's. [edit] Belle en het Beest mag denk ik niet, omdat de voorwerpen leven en ze moeten eigenlijk levenloos zijn. [/edit]

@ ecnelis: Cast Away had ik inderdaad al, maar bedankt.

Nu heb ik in principe wel al twee nieuwe mediaproducten maar meer is natuurlijk altijd welkom, omdat ik dan de vergezochte films kan vervangen met minder vergezochte films.
Oud 24-03-2008, 20:15
Verwijderd
Citaat:
Zijn ava is idd heel irritant
Oud 24-03-2008, 20:16
Verwijderd
Citaat:
Door dat kattengebeuren? Want zo ja, dan - ja, inderdaad. Ik heb volgens mij al honderd keer dezelfde discussie gevoerd met 'm, maar hij snapt het niet en wil het niet snappen.
Verwijderd
Ja, in Love Actually vraagt 'ie heel even aan het portret of zij er ook wel eens last van had dat ze verliefd was op personeel en noemt haar 'dirty bitch', dat is alles.
Verwijderd
Citaat:
Als je hem nog bozer wil maken, moet je even iets slechts over musicals zeggen.
Oud 24-03-2008, 20:17
Verwijderd
Sweeney Todd (messen) zul je al wel hebben? En stukjes uit Futurama, The Simpsons, Family Guy etc.
Oud 24-03-2008, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Door dat kattengebeuren? Want zo ja, dan - ja, inderdaad. Ik heb volgens mij al honderd keer dezelfde discussie gevoerd met 'm, maar hij snapt het niet en wil het niet snappen.
Ja. Wat een redneck
Oud 24-03-2008, 20:18
Verwijderd
Citaat:
Als je hem nog bozer wil maken, moet je even iets slechts over musicals zeggen.
Ik hou me liever buiten dat soort discussies, anders raak ik veel te opgefokt
Oud 24-03-2008, 20:20
Verwijderd
Citaat:
Ik hou me liever buiten dat soort discussies, anders raak ik veel te opgefokt
Ja, ik ook eigenlijk.
Vooral omdat hij het dan altijd over de werkgelegenheid gaat hebben, die musicals bieden. Daar héb ik het toch helemaal niet over??
Oud 24-03-2008, 20:23
Verwijderd
*post*
Oud 24-03-2008, 20:26
Verwijderd
Ik kom er net achter dat ik mij en een vriend niet heb ingeschreven voor Oefenrechtbank, en dat dat dus BLIJKBAAR wel al moest. Kan ik er iets aan doen dat ik dat niet weet als het niet tussen het rijtje staat? Bah, dit gaat me veel geld en moeite kosten. Ik hoop dat we überhaupt nog mee mogen doen.
Oud 24-03-2008, 20:27
Verwijderd
Citaat:
Ja, in Love Actually vraagt 'ie heel even aan het portret of zij er ook wel eens last van had dat ze verliefd was op personeel en noemt haar 'dirty bitch', dat is alles.
Haha, ja, zulk soort dingen zijn ideaal. Weet je ook waar het ongeveer zit? Ik ben niet zo van de romantische comedies.

@ Katje: Sweeney Todd was ook afgekeurd, 'want zingen is geen praten'. Maar die heb ik er alsnog in gehouden, omdat hij ergens in een liedje soort van.. praat op maat van de muziek. Tegen die messen dus. Het is echt zo'n randgeval, dus ik vind dat ik best mag stellen dat het praten is. (a)
Ik had inderdaad iets van The Simpsons en ik moet nog even een aflevering van Family Guy zoeken waarin Stewie tegen Rupert praat. Van Futurama wist ik geen concrete voorbeelden en ik heb al alles van Futurama gezien, dus om nou alle aflevering nóg een keer te gaan kijken op zoek naar één zo'n fragmentje.. Da's ook weer zoiets. Maar als je iets weet van Futurama dan zou het heel mooi zijn. (Ook als het een beschrijving is van een (stuk van een) aflevering is, want bij veel afleveringen van de series die ik heb gebruikt heb ik de samenvattingen van alle afleveringen moeten doorbladeren op zoek naar de concrete naam ervan.)
Oud 24-03-2008, 20:29
Verwijderd
Poe, uhm... ik zal zo wel eventjes kijken, het zit waarschijnlijk ergens in het midden ofzo. Of ik denk trouwens ergens meer in het begin. Hij zit dan in zijn kantoor en Natalie (zijn grote liefde) komt koffie met koekjes langsbrengen. Geloof ik.
Oud 24-03-2008, 20:32
Dinalfos
Dinalfos is offline
Hoe zit het trouwens met niet-levende voorwerpen die voor een kort moment gaan leven door bovennatuurlijke invloeden?
Oud 24-03-2008, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Ja. Wat een redneck
Mja. Gelovigen hebben het maar makkelijk, die kunnen er tenminste van overtuigd zijn dat zulke figuren uiteindelijk naar de hel gaan.
Oud 24-03-2008, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Hoe zit het trouwens met niet-levende voorwerpen die voor een kort moment gaan leven door bovennatuurlijke invloeden?
Daar valt misschien wel wat van te maken. Ik heb in elk geval een aantal voorwerpen die terugpraten, maar dat schuif ik dan af op hallucinaties. En ik heb m'n motief expres 'praten met gewoonlijk levenloze voorwerpen' genoemd, want dan kon ik in het uiterste geval ook voorwerpen nemen die tot leven komen. Maar hoezo, wat had je in gedachten?
Oud 24-03-2008, 20:38
Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Daar valt misschien wel wat van te maken. Ik heb in elk geval een aantal voorwerpen die terugpraten, maar dat schuif ik dan af op hallucinaties. En ik heb m'n motief expres 'praten met gewoonlijk levenloze voorwerpen' genoemd, want dan kon ik in het uiterste geval ook voorwerpen nemen die tot leven komen. Maar hoezo, wat had je in gedachten?
Pinokkio.
Oud 24-03-2008, 20:42
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Nou, misschien Ghostbusters. Communiceren met lichaamstaal is ook "praten".
Oud 24-03-2008, 20:45
Verwijderd
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar welke films verder al op je lijstje staan...?
Oud 24-03-2008, 20:47
Martiño
Martiño is offline
Pfff, ik heb echt een druk paasweekend gehad...
Gisteren zijn we bij mn moeder gaan eten, en ze heeft ons weer helemaal volgepropt met taart en 6-gangendiners etc, en vandaag hadden we ook nog eens paasbrunch. En we zijn naar de meubelboulevard geweest, en we hebben deze bank (maar dan in een andere kleur) besteld:

En ik heb dinsdag een crematie van een oudtante.
Oud 24-03-2008, 20:50
Martiño
Martiño is offline
Naja, het is niet echt , want ze was al 88, maar het wordt weer zo'n familiesoap waarbij de helft niet is uitgenodigd, want ruzie enzo.

Regels voor berichten