Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() WZJDA de grote liefde van je leven zegt dat ie alleen met je samen wil leven als jullie nooit seks zullen hebben?
||
Citaat:
WZJDA iedereen in één keer een voor jou onbegrijpelijke en onleerbare taal zou spreken? |
![]() |
|
twijfelen of ik weg zou gaan of niet. nog meer twijfelen. niet weggaan. in gesprek gaan met mn baas hierover uiteindelijk.
WZJDA je flessen wijn over hebt van een feest ofzo én eigenlijk tekort geld hebt voor de volgende boodschappen? flessen wijn terugbrengen of vind je dat stom en koop je maar minder boodschappen?
|
Ik zoen sowieso alleen maar met een ander, met mezelf lukt niet.
Nou ja, boeiend. Ik heb geen relatie dus het is niet alsof iemand er een probleem mee zou hebben. Als ik wel een relatie had zou ik het opbiechten. WZJDA je op bankafschrift ziet dat er 100 euro is opgenomen bij een pinautomaat bij je in de buurt, maar jij van niks weet en je je pinpas (naar jouw weten) constant op zak hebt gehad?
|
![]() |
Mijn pinpas zoeken. Als ik 'm nog gewoon heb (en hij dus niet gestolen is) kan ik waarschijnlijk wel nagaan wie dat geld van mijn rekening afgehaald heeft (waar was ik op die dag? wie was erbij? etc.). Als mijn pinpas daadwerkelijk weg blijkt te zijn zou ik 'm meteen blokkeren.
Wat zou je doen als je te horen kreeg dat je vader opgepakt is voor inbraak?
|
Verwijderd
|
Ernaartoegaan, eerst met het kiendje praten enzo en kijken of er niemand komt en weten wat er is en bla. Als ik na een half uur ofzo nog met dat kind sta zou ik denk ik de politie ofzo erbij halen (als het op straat was).
Wzjda je iets weet van een van je ouders en als je het aan de ander vertelt gaan ze waarschijnlijk uit elkaar? |
![]() |
|
Erheen rennen om te kijken of ik het nog kan vangen, ondertussen mobieltje pakken om ambulance te bellen.
Wat als je terminaal ziek bent en moet kiezen tussen een medicijn dat je een maand geen klachten hebt maar dan dood gaat, of een maand gruwelijke pijnen en last ervan met het vooruitzicht dat dan waarschijnlijk iets op de markt komt dat je kan gaan helpen? |
![]() |
|
Heel verbaasd zijn, maar hem toch maar afwijzen.
Wat zou je doen als je moet kiezen tussen het maken van je werkstuk dat overmorgen af moet, en je morgen dus een rustige dag hebt, of een avond stappen, maar waardoor je morgen met een kater je werkstuk moet maken.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Een kijk op de westerse wereld Toerkoe | 372 | 25-10-2012 23:51 | |
Studeren |
Verloskunde Laura220 | 169 | 23-01-2012 18:08 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Staat de toekomst vast? dirk-janusIV | 63 | 23-06-2011 20:54 | |
Psychologie |
Pdd-nos Verwijderd | 44 | 27-12-2009 10:34 | |
Liefde & Relatie |
Wat zou je doen... Shitonya | 40 | 10-06-2005 15:58 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] In de ruimte kan niemand je horen nadenken... Verwijderd | 20 | 30-01-2003 11:22 |