Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
Ik was gisteren in Tilburg samen met tonsillitis en diens broer voor een optreden van tres.b en ik heb me dik vermaakt. Idioot dansen is een kunstvorm die zijn charme nog lang niet verloren heeft. Op de terugweg heb ik alleen maar geslapen in de auto en we waren om kwart voor drie thuis en toen ben ik rechstreeks mijn bed in gerold. Was pas laat thuis en nu werk ik tot 7 uur en vanavond heb ik een verjaardagsfeestje van een goede vriend en ik moet nog een cadeautje kopen maar straks zijn alle winkels dicht... Dus ik denk dat ik even langs de Bruna op het station ga of langs de mediamarkt want die is tot 10u open.
Verder ga ik mogelijk moya eenmalig vervangen als bassist in een van diens bands, dat lijkt me wel jofel! Maar ik weet niet of moya zelf dat al weet. ![]()
|
nou ik was dus ook naar tilburg en dat was super tof, hehehe mijn broer was wel dik fan lols. toen lag ik om een uur of 2 in mijn bedje en vandaag weer om half zeven op, blegh
![]() nggg en ik ben alweer helemaal in mijn nopjes na een zekere uitnodiging van een zekere botulismf voor een zeker concert in luxemburg ![]()
|
nggg en ik ben zo'n : ' . ' klein beetje verwijderd van een perspas voor dat concert alleen heb ik nog nooit voor een medium geschreven.... ik vraag me af of ze in een ontzettend tof in elkaar gezette pagina van een fictief tijdschrift zouden trappen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik ging met een kabelbaan ergens heen maar toen kon ik nog maar net terug want er kwam een typhoon aan
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
ik ben m'n haar aan het highlighten, maar er zat ZOVEEL spul in het pakje dat het nu volgens mij helemaal wit of oranje wordt ofzo, wat dus weer niet de bedoeling is. ach, trekt wel weer bij huhu. ik kwam er net achter dat ik komende weekenden allemaal gave dingen heb, ZIN!
|
![]() |
|
Vandaag ging ik van afspraak naar overleg en weer terug. Vermoeiend en vooral veel blabla, sommige mensen moeten echt sneller to the point komen damnit. Daarna gesport en nu ga ik Het (tv)programma van Wim Helsen kijken want dat had ik opgenomen want Wim Helsen
![]()
|
Ik hield open gaarkeuken thuis. Iemand leerde me hoe ik na drieënhalf jaar eindelijk een kaars fatsoenlijk in m'n Buy&Blij-kandelaar kan zetten, dus ik ben helemaal in m'n sas. Nu maar eens uitvinden hoe ik alle afwas op mijn mini(-)aanrecht kan plaatsen. Spannend hoor.
||
![]() |
Citaat:
En woensdag naar de Merleyn? Bandavond! Met de Bodybags!!! |
![]() |
|
Net naar de kapper geweest, klein stukkie eraf, beetje model d'r in. Beter.
Week gewerkt, het was hel. Lastige klanten, overall gezeik gewoon...fuck it. Vorig weekend op tour in Engeland. Was megacool. Veel gereden, hard gespeeld, hard gezopen en heel aardig gegeten. Wist niet dat dat kon in Engeland. Huizen zijn wel filthy, niet normaal meer. Denk dat het zelfmoordcijfer best hoog ligt daar haha.
|
ik ben net wakker maar gaar want ik was pas om 7.30 thuis,grmpf. gisteren was gaaf en zat. zodalijk ga ik afwassen en keilekker eten koken want daar heb ik zin in. daarna mn nieuwe (gnagna) fiets schilderen en naar de grasleie fietsen om te chillen in de zon die er nie tiss.
|
Gisteravond heb ik met vrienden Holland's Got Talent gekeken. Daarna in 11 kon mijn bff een fles champagne van een tafel kapen en die hebben we opgedronken met onze kameraden en een lookalike van Robert Jensen. Apparat draaide wel okee, wel een echte CLUBSET. Verder waren er veel kale mannen en vroegen mensen de hele tijd of ik uit Engeland kwam, twee boys hadden er zelfs geld op gezet.
![]() ![]() Vandaag moet ik 1000 dingen doen maar vanavond eten met de meiden en waarschijnlijk daarna naar de film Dunya en Desie die mij serieus leuk lijkt. ![]()
|
Ik ga vanavond naar Apparat, ben benieuwd. Vriend van me draait ook dus dat is wel leuk
![]() Verder heb ik net pannenkoeken gebakken en dat was heel chill en nu doe ik even niks na een dag hard werken.
|
![]() |
ik kreeg vandaag een pakketje van mijn broer uit australie met tim tam koekjes erin en het verzoek de 'tim tam slam' uit te proberen
OMG <3 http://en.wikipedia.org/wiki/Tim_Tam_Slam |
![]() |
|
We hebben het eindelijk voor elkaar gekregen om onze mix op te nemen op de pc met fatsoenlijk geluid en te branden en ik ben wel blij met het resultaat, op wat schoonheidsfoutjes na.
![]() Dalijk weer naar huis en wat afleveringen van Lost tot mij nemen.
|
HA ik voel me eindelijk iets minder kut dan de afgelopen dagen, misschien ben ik morgen zelfs wel beter
![]()
||
Citaat:
Vandaag gaan we met het hele gezin gezellig doen in Den Bosch, geloof ik. Tenminste, als de ouders terugkomen van waar ze heen zijn gegaan want die zijn dus spoorloos verdwenen.
Laatst gewijzigd op 20-04-2008 om 11:28. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Hoe heeft dit forum je in je lifestyle beinvloed Verwijderd | 71 | 20-05-2008 01:22 | |
Lifestyle |
Dagelijkse belevenissen Verwijderd | 500 | 02-04-2008 20:28 | |
Lifestyle |
Je dagelijkse belevenissen Verwijderd | 500 | 20-02-2008 10:02 | |
Lifestyle |
je dagelijkse belevenissen Verwijderd | 500 | 25-07-2007 16:50 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
op straat nederlands spreken MightyMarcel | 500 | 22-01-2006 20:33 | |
Films, TV & Radio |
Anime Topic #4 Oni Shikio | 500 | 30-01-2005 21:54 |