Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-04-2008, 07:48
Verwijderd
IK HEB ZOMETEEN MIJN LAATSTE TENTAMEN, YES!!!!!!!! daarna ga ik de stad in om mezelf te belonen voor deze kutweek, en om wat te drinken met mensen uit m'n klas. EN DAARNA BEN IK FREE TO GOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-04-2008, 08:34
vilein
vilein is offline
Net het tweede deel van een sollicitatie gehad. Het tweede deel. Voor een studentenbijbaan. Echt absurd. Vooral om kwart over 9.
Anyway, vandaag even huishoudelijke taken verrichten en daarna een informatiebijeenkomst over bovengenoemde bijbaan. En dan vanavond naar huis en naar fckng Groesbeek.
Oud 18-04-2008, 09:31
Larry Flint
Larry Flint is offline
Haaa ik heb vandaag alweerrr vrij, maar helaas moet ik morgen dan wel werken hmm . Maar ok, dus ik heb een beetje uitgeslapen en nu ga ik denk ik eens op een rijtje zetten wat ik nog wil/moet doen. En ik heb deze week echt al 3 keer gedroomd over bizarre achtervolgingen en rare speurtochten enzo, maar allemaal enorm realistisch. Ik kijk teveel prison break .
Oud 18-04-2008, 11:58
ZerO
ZerO is offline
Ik ben een uurtje wakker en ik ga me zo maar eens omkleden en aan mijn afstudeerproject werken maar ik heb geen motivatie, dus eerst maar koffie met een sigarett!
Oud 18-04-2008, 12:51
Verwijderd
Ik hoor net dat dit m wordt vanavond:

Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 12:52
STP
STP is offline
Citaat:
Haaa ik heb vandaag alweerrr vrij, maar helaas moet ik morgen dan wel werken hmm . Maar ok, dus ik heb een beetje uitgeslapen en nu ga ik denk ik eens op een rijtje zetten wat ik nog wil/moet doen. En ik heb deze week echt al 3 keer gedroomd over bizarre achtervolgingen en rare speurtochten enzo, maar allemaal enorm realistisch. Ik kijk teveel prison break .
Hahaha, ik ben vannacht in m'n dromen ook uit een gevangenis ontsnapt waarna Nicolette van BNN me haar auto leende om te vluchten.
Oud 18-04-2008, 12:57
ragdoll
ragdoll is offline
zz ik ben half ziek kgkgkggkggg en dat komt helemaal niet uit vooral niet omdat dit weekend toevallig helemaal volgepland zit. vanavond sleep ik mezelf naar een party in delft yesh maar eerst ARBEIT
Oud 18-04-2008, 13:00
Drez
Drez is offline
ik ben ook ziek, dus ik heb net een lading fruit en vruchtensapjes en drop en vanalles gehaald en ik ga niet meer naar buiten vandaag. BAH.
Oud 18-04-2008, 13:13
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
Hahaha, ik ben vannacht in m'n dromen ook uit een gevangenis ontsnapt waarna Nicolette van BNN me haar auto leende om te vluchten.
Combinatie van teveel crazy 88 + try before you die + prison break gekeken haha . Grappig. Maar het begint nu wel een beetje obsessed te worden vind ik, hoewel het wel spannend is en ik echt de mastermind ben elke keer .
Oud 18-04-2008, 13:36
Verwijderd
ik had vanmorgen een tentamen en die ging kut. en ik had goed geleerd. nouzeg nu ga ik nieuwe kleren kopen, want ik vind dat ik dat wel heb verdiend na deze prachtmooie tentamenweek.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 13:46
Verwijderd
+ ik moet ineens even lachen hoe een bepaald contact per pm, hyves, msn, mail, pm, hyves gaat. in die volgorde ook, ik voel me een nerd.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 14:08
Verwijderd
Dit zijn de plannen voor vanavond

Zometeen ga ik even de afwas doen, kamer stofzuigen en sigaretten scoren.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 14:41
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Overtoom 301, voor een rustig avondje uit. Ik ga naar apparat in 11. .

Verder heb ik net frozen cappuccino met caramel gedronken in de stad en ik moet nog foto's printen en sporten. .
Oud 18-04-2008, 14:45
botulismf
botulismf is offline
Ik was gisteren in Tilburg samen met tonsillitis en diens broer voor een optreden van tres.b en ik heb me dik vermaakt. Idioot dansen is een kunstvorm die zijn charme nog lang niet verloren heeft. Op de terugweg heb ik alleen maar geslapen in de auto en we waren om kwart voor drie thuis en toen ben ik rechstreeks mijn bed in gerold. Was pas laat thuis en nu werk ik tot 7 uur en vanavond heb ik een verjaardagsfeestje van een goede vriend en ik moet nog een cadeautje kopen maar straks zijn alle winkels dicht... Dus ik denk dat ik even langs de Bruna op het station ga of langs de mediamarkt want die is tot 10u open.

Verder ga ik mogelijk moya eenmalig vervangen als bassist in een van diens bands, dat lijkt me wel jofel! Maar ik weet niet of moya zelf dat al weet.
Oud 18-04-2008, 15:26
Broeder
Broeder is offline
Voor de zoveelste keer gaan winkelen in Den Haag, maar ik vergeet telkens dat ik daar bijna nooit vind wat ik hebben wil.
Oud 18-04-2008, 15:44
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
nou ik was dus ook naar tilburg en dat was super tof, hehehe mijn broer was wel dik fan lols. toen lag ik om een uur of 2 in mijn bedje en vandaag weer om half zeven op, blegh

nggg en ik ben alweer helemaal in mijn nopjes na een zekere uitnodiging van een zekere botulismf voor een zeker concert in luxemburg
Oud 18-04-2008, 15:58
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
nggg en ik ben zo'n : ' . ' klein beetje verwijderd van een perspas voor dat concert alleen heb ik nog nooit voor een medium geschreven.... ik vraag me af of ze in een ontzettend tof in elkaar gezette pagina van een fictief tijdschrift zouden trappen.
Oud 18-04-2008, 16:55
Verwijderd
Citaat:
nggg en ik ben zo'n : ' . ' klein beetje verwijderd van een perspas voor dat concert alleen heb ik nog nooit voor een medium geschreven.... ik vraag me af of ze in een ontzettend tof in elkaar gezette pagina van een fictief tijdschrift zouden trappen.
Vast niet, maar je kan het altijd proberen. Ik heb net gehoord dat ik volgende week ga helpen assisteren bij een fotoshoot op London Calling. W00t.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 17:01
Verwijderd
Citaat:
Ik heb juist de ervaring dat het supermakkelijk is om je ergens naar binnen te lullen, ik studeer dan wel Journalistiek maar zodra ik dat ergens laat vallen krijg ik al best veel voor elkaar, ze verwachten heel vaak niet dat mensen het proberen als er geen reden toe is, vandaar dat ze best snel okay, het zal wel, zeggen.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 17:19
Verwijderd
ik ging met een kabelbaan ergens heen maar toen kon ik nog maar net terug want er kwam een typhoon aan het bakje schommelde door die harde wind en er was niet zo lang geleden één naar beneden gevallen dus het was best eng eigenlijk. verder heb ik als een berggeit op rotsen geklommen en gesprongen, nog meer trappen beklommen, maar ook weer een mcflurry oreo gehad, mijn tas ingepakt en ben uit eten geweest. en nu ga ik slapen want morgenvroeg ga ik naar de filipijnen
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 18:28
capibara
capibara is offline
Citaat:
tijd om als een gek te gaan bieren.
repeat
Oud 18-04-2008, 18:36
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
repeat
Same here.

Hoe staat het met de Bleekhangcrew? Of is het nu alleen 14-jarige alto wat de klok slaat?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 18:55
capibara
capibara is offline
Geen idee, waarschijnlijk wel. Dat nieuwe skatebaantje is volgens mij ook weer een extra bron van teenage-angst.
Oud 18-04-2008, 20:14
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Ik heb juist de ervaring dat het supermakkelijk is om je ergens naar binnen te lullen, ik studeer dan wel Journalistiek maar zodra ik dat ergens laat vallen krijg ik al best veel voor elkaar, ze verwachten heel vaak niet dat mensen het proberen als er geen reden toe is, vandaar dat ze best snel okay, het zal wel, zeggen.
ja ik kijk eerst even of ik daadwerkelijk ergens voor zou kunnen schrijven, en als dat niet het geval is dan ga ik aan de bluf. 't is in luxemburg dus misschien hebben ze dan al sneller zoiets van 'mmmkay uit het buitenland zal wel '. Ach en anders tussen het publiek fotograferen. cameraverzekering de gexte
Oud 18-04-2008, 20:26
Verwijderd
ik ben m'n haar aan het highlighten, maar er zat ZOVEEL spul in het pakje dat het nu volgens mij helemaal wit of oranje wordt ofzo, wat dus weer niet de bedoeling is. ach, trekt wel weer bij huhu. ik kwam er net achter dat ik komende weekenden allemaal gave dingen heb, ZIN!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 20:55
Boas
Boas is offline
Vandaag ging ik van afspraak naar overleg en weer terug. Vermoeiend en vooral veel blabla, sommige mensen moeten echt sneller to the point komen damnit. Daarna gesport en nu ga ik Het (tv)programma van Wim Helsen kijken want dat had ik opgenomen want Wim Helsen .
Oud 18-04-2008, 21:32
Broeder
Broeder is offline
Ik hield open gaarkeuken thuis. Iemand leerde me hoe ik na drieënhalf jaar eindelijk een kaars fatsoenlijk in m'n Buy&Blij-kandelaar kan zetten, dus ik ben helemaal in m'n sas. Nu maar eens uitvinden hoe ik alle afwas op mijn mini(-)aanrecht kan plaatsen. Spannend hoor.
Oud 19-04-2008, 02:38
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Geen idee, waarschijnlijk wel. Dat nieuwe skatebaantje is volgens mij ook weer een extra bron van teenage-angst.
Hoeveel oude garde Bleekhangers zijn er nog dan? Of ben ik, een van de oudste, ook een van de laatste?

En woensdag naar de Merleyn? Bandavond! Met de Bodybags!!!
Met citaat reageren
Oud 19-04-2008, 10:27
Verwijderd
ik had vannacht het stomste feestje ooit met snuivende gothic 'vrienden' van een vriendin van me. iedereen was naar de kk, behalve ik, want ik ga zometeen een vloer leggen samen met een forummer oeoe.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2008, 10:29
DeadNation
DeadNation is offline
Net naar de kapper geweest, klein stukkie eraf, beetje model d'r in. Beter.
Week gewerkt, het was hel. Lastige klanten, overall gezeik gewoon...fuck it.
Vorig weekend op tour in Engeland. Was megacool. Veel gereden, hard gespeeld, hard gezopen en heel aardig gegeten. Wist niet dat dat kon in Engeland. Huizen zijn wel filthy, niet normaal meer. Denk dat het zelfmoordcijfer best hoog ligt daar haha.
Oud 19-04-2008, 10:49
Verwijderd
finland heeft al het hoogste zelfmoordcijfer van europa, maar engeland zal inderdaad ook wel niet al te best zijn inderdaad haha, groezelige huizen daar idd.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2008, 11:36
woezel
woezel is offline
ik ben net wakker maar gaar want ik was pas om 7.30 thuis,grmpf. gisteren was gaaf en zat. zodalijk ga ik afwassen en keilekker eten koken want daar heb ik zin in. daarna mn nieuwe (gnagna) fiets schilderen en naar de grasleie fietsen om te chillen in de zon die er nie tiss.
Oud 19-04-2008, 12:23
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Gisteravond heb ik met vrienden Holland's Got Talent gekeken. Daarna in 11 kon mijn bff een fles champagne van een tafel kapen en die hebben we opgedronken met onze kameraden en een lookalike van Robert Jensen. Apparat draaide wel okee, wel een echte CLUBSET. Verder waren er veel kale mannen en vroegen mensen de hele tijd of ik uit Engeland kwam, twee boys hadden er zelfs geld op gezet. . Omdat we op de gastenlijst stonden en iemand bij de bar kenden heb ik uiteindelijk maar 6 euro uitgegeven zie ik nu. .

Vandaag moet ik 1000 dingen doen maar vanavond eten met de meiden en waarschijnlijk daarna naar de film Dunya en Desie die mij serieus leuk lijkt. .
Oud 19-04-2008, 17:44
Luna
Luna is offline
Ik ga vanavond naar Apparat, ben benieuwd. Vriend van me draait ook dus dat is wel leuk
Verder heb ik net pannenkoeken gebakken en dat was heel chill en nu doe ik even niks na een dag hard werken.
Oud 19-04-2008, 17:59
asjdfl
asjdfl is offline
ik kreeg vandaag een pakketje van mijn broer uit australie met tim tam koekjes erin en het verzoek de 'tim tam slam' uit te proberen

OMG <3

http://en.wikipedia.org/wiki/Tim_Tam_Slam
Met citaat reageren
Oud 19-04-2008, 19:04
Verwijderd
Ik ging gisteren naar Kubus en Bangbang en dat was niet zo tof, die beats zijn wel prima maar Bangbang is gewoon een suffe schreeuwlelijk.
Daarna gewerkt tot 6 uur en nu voel ik me niet zo lekker dus ik ga vanavond niet naar Apparat, maar lekker vroeg naar bed.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2008, 20:00
malle pietje
malle pietje is offline
Vandaag heerlijk opgestaan, toen even de stad in geweest en naar een borrel van familie wat zoals verwacht suf was. Zometeen naar wat vrienden in m'n hometown.
Oud 19-04-2008, 20:02
Verwijderd
Matjesdisco was tof, weinig matjes, wel foute muziek. Ook goed. De hele dag geslapen en zo door naar het Patronaat om te kijken of daar een leuk feestje is.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2008, 20:21
ZerO
ZerO is offline
Ik probeer Curb your enthusiasm te volgen via allerlei schrale sites met tv-links heeft iemand een goeie tip voor me?
Oud 19-04-2008, 22:16
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik kwam erachter dat we pacman op onze tv hebben, en nog 2 spelletjes. wtffff.
Oud 19-04-2008, 23:07
botulismf
botulismf is offline
We hebben het eindelijk voor elkaar gekregen om onze mix op te nemen op de pc met fatsoenlijk geluid en te branden en ik ben wel blij met het resultaat, op wat schoonheidsfoutjes na.

Dalijk weer naar huis en wat afleveringen van Lost tot mij nemen.
Oud 20-04-2008, 04:37
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
het is laat..
Oud 20-04-2008, 09:47
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Ik ben net terug van de gaafste week OOIT in Barcelona, hier in Nederland meteen weer allemaal drama, En de vis van mijn huisgenoot zit in een wokpan met water en een plantje, ik snap er niks van.Haha
Oud 20-04-2008, 10:07
Metal
Metal is offline
Oud 20-04-2008, 10:08
Metal
Metal is offline
Citaat:
Ik probeer Curb your enthusiasm te volgen via allerlei schrale sites met tv-links heeft iemand een goeie tip voor me?
Denk toch even een torrentje aanzetten. Die sites zijn idd niet altijd je van het.
Oud 20-04-2008, 10:12
Drez
Drez is offline
HA ik voel me eindelijk iets minder kut dan de afgelopen dagen, misschien ben ik morgen zelfs wel beter . Wel allemaal gave feestjes gemist natuurlijk, grr. Vandaag maar opdracht maken voor zover dat gaat en smoothies maken met mijn blender<3.
Oud 20-04-2008, 10:53
vilein
vilein is offline
Citaat:
En de vis van mijn huisgenoot zit in een wokpan met water en een plantje, ik snap er niks van.Haha
Pas er maar goed op, want zijn voorgaande vissen zijn vermoord door onze beider exhuisgenoot.

Vandaag gaan we met het hele gezin gezellig doen in Den Bosch, geloof ik. Tenminste, als de ouders terugkomen van waar ze heen zijn gegaan want die zijn dus spoorloos verdwenen.

Laatst gewijzigd op 20-04-2008 om 11:28.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2008, 11:32
Verwijderd
Citaat:
En de vis van mijn huisgenoot zit in een wokpan met water en een plantje.
Hij zit in quarantaine, ik ben aan het kijken of het feit dat hij alleen maar drijft te maken heeft met een zuurstoftekort of een infectie waardoor hij vol met lucht zit.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2008, 11:36
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
Hij zit in quarantaine, ik ben aan het kijken of het feit dat hij alleen maar drijft te maken heeft met een zuurstoftekort of een infectie waardoor hij vol met lucht zit.
Ohhh heb net even gecheckt en als je m prikt met het takje dan gaat ie wel zwemmen! T arme ding
Oud 20-04-2008, 11:40
vilein
vilein is offline
^Ja, lekker prikken die vis. Vindt ie fijn.
Reageren

Regels voor berichten